Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

Burkay Yapağcıoğlu.
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
ClickMerkez İş Ortaklığı Sistemi Daha çok kazanmak için beklemeyin!
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Potansiyel müşterilere, Yer Uzantıları ile önemli anlarda ulaşın.
Facebook Reklamları.
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
Google Analytics Nedir?
Web 2.0 AraçlarI OĞUZ TEKE
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
Gerçek Dünyanın Sanal Yansıması
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklam Modelleri
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Google Arama Ağı Hedefleme Seçenekleri
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Devlet Desteği
İGOOGLE EBRU KAYA İGOOGLE NEDİR?  iGoogle özelleştirilebilir bir ana sayfadır.  iGoogle, üst bölümünde bir Google arama kutusu, alt bölümünde.
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
%50 Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Tanıtım Desteği Yurtdışı Tanıtım Desteği.
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
Yandex Reklamları.
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ VE HUKUKSAL SORUNLAR
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Sedat Uslu / AVG 1991 yılında kurulup cihazları, verileri ve insanları korumak için öncü yazılım ve hizmetler sağlayan bir çevrimiçi güvenlik.
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
Yandex reklamları ile hedef kitlenize metin reklamlarınızı ; Anahtar Kelime Yer Hedefleme yaparak gösterebilirsiniz.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Tedarikçi Firma Sunumu
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
DİJİTAL PAZARLAMA NEDİR?
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
ANLIK HABERLEŞME PROGRAMLARI. Anlık Haberleşme Nedir? Bir bilgisayar programı sayesinde, üye olarak, listenize eklediğiniz kişilerle gerçek zamanlı görüşme.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Mevlana Üniversitesi WEBOMETRICS Sunumu
Proje Önerileri ’ nin rakiplerinden ayrılması, ve güçlü bir imaj yaratılması için, kullanıcıların internet üzerinde ki arama işlemleri ile 11850’yi.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
Ayşegül ARSLAN.
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Kişisel Güvenlik. Kişisel veriler, kişinin kimlik yapısını ortaya koyan ve kişiye özel bilgiler olarak tanımlanabilir. Bu yüzden kişisel veriler ve kişisel.
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Google+ nedir? Google deneyiminizi sosyalleştirmenin bir yoludur. • Google tarafından Haziran 2011'de kuruldu • 400 milyon* kayıtlı kullanıcısı vardır • Kullanıcılar, içerik paylaşımı ve görüntülü sohbet için arkadaşlarını kendi 'çevreler'ine ekler • En iyi markaların Google+'daki sayfaları milyonlarca izleyiciye sahiptir Nedir? Neden?BaşlarkenBağlantıÖlçümSonuç *Kaynak: Google'ın Kendi Verileri. En son güncelleme tarihi: Eylül 2012.

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Google+ sizin için ne yapabilir? Google+ sayesinde arama ve tıklama oranlarında %5-10%* artış elde edin. Nedir? Neden?BaşlarkenBağlantıÖlçümSonuç *Kaynak: Google'ın Kendi Verileri. En son güncelleme tarihi: Temmuz 2012.

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Google+'yı neden kullanmalıyım? Çevrimiçi pazarlama performansını güçlendirin. • Potansiyel müşterilere, çevrimiçi olduklarında ve ilgi duyduklarında yakınlaşın • Google+ önerileri ile farkındalığı artırın. Müşterilerin çevreleri, Google+'da takip ettikleri markaları ve şirketleri görebilir • Güven inşa edin – potansiyel müşteriler, çevrelerindeki insanların beğendiğini gördükleri markalara iyi gözle bakar Nedir? Neden?BaşlarkenBağlantıÖlçümSonuç

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Google+'yı kullanmaya başlamak kolaydır. Yalnızca 3 adımda başlayın. 1.Bir Google+ sayfası oluşturun ve doğrulatın. Bu, markanızın Google'daki kimliğinin merkezi olacaktır 2.Google+ rozetini şirketinizin web sitesine ekleyerek Google+ takipçilerinin artmasına yardımcı olun 3.Google+ sayfanızı reklamlarınıza bağlayın Nedir? Neden?BaşlarkenBağlantıÖlçümSonuç

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Sayfanız bu şekilde görünebilir. Nedir? Neden?BaşlarkenBağlantıÖlçümSonuç

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Google+ sayfanızı reklamlarınıza bağlayın. Markanızın çevrimiçi varlığını genişletin. • Bağlayarak daha fazla öneri, takip, tıklama ve potansiyel müşteri edinin • Bağlama işlemi, Google+ sayfalarındaki +1'leri kampanyalarla birleştirir • Bu, bir reklamın tıklama oranında %5-10* artış sağlar Nedir? Neden?BaşlarkenBağlantıÖlçümSonuç *Kaynak: Google'ın Kendi Verileri. En son güncelleme tarihi: Temmuz 2012.

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Google+'nın etkisini ölçme. AdWords' ü kullanma. Google AdWords Raporlama'da +1 Ek Açıklamaları bölümünü kullanarak, markanızın Google+ sayfasına bağlanmış kampanyaların tıklamalar, gösterimler ve tıklama oranları gibi tüm istatistikleri kolayca görebilirsiniz Nedir? Neden?BaşlarkenBağlantıÖlçümSonuç

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Ve son olarak... Google+, çevrimiçi pazarlama performansını artırmanın akıllıca bir yoludur. • Reklamlarınızı gören kişi sayısının artmasına katkıda bulunur • Çevrimiçi potansiyel müşteriler size daha çok güvenir • Markanız daha kişisel, sosyal ve etkili olur • Başlamak ve markanızın çevrimiçi varlığını genişletmek kolaydır Nedir? Neden?BaşlarkenBağlantıÖlçümSonuç

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Teşekkür ederiz. Herhangi bir sorunuz olması durumunda veya Google+'nın kurulumuyla ilgili yardım almak için lütfen iletişime geçin :iletişime geçin