ÇALIŞKANLIK ÖDÜLLENDİRİLİR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
NESİLLER BULUŞUYOR PROJESİ
Advertisements

TED ANTALYA KOLEJİ REHBERLİK HİZMETLERİ.
SUNUM.
Araştırma Geliştirme Şube Müdürlüğü
TED ANTALYA KOLEJİ PDR SERVİSİ
Hazırlayan; M. Doğan ERYILMAZ Okul Rehber Öğretmeni
ÜNİVERSİTEYE UYUM SÜRECİ
TUTAK ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
GÖNÜL KÖPRÜSÜ PROJESİ.
GENÇLERDE ÖZGÜVEN GELİŞİMİ.
ÖZGÜVEN NE DEMEKTİR? Kendine güvenmenin ne anlama geldiği konusunda birçok yanlış görüş vardır ve bunlar özgüven kazanmada insanın önünde engel oluştururlar.Kendi.
SORUMLULUK VE GÖREV BİLİNCİ
Okul Başarısında Ailenin Rolü
BURSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİ PROJELERİ
SINIF YÖNETİMİ ÇOCUK EĞİTİMİ “ÇOCUĞUN RUHSAL GELİŞİMİ”
PSİKOLOJİK DANIŞMA İLE İLGİLİ ÖNYARGILAR
Mahmut Fehime Güleç İlköğretim Okulu
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
DE Ğ ERLER İ M İ Z Kazanım: De ğ erlerini fark eder. 9. Sınıf 21 nolu kazanım etkinli ğ i.
OKULÖNCESİ EĞİTİM NEDİR?
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
ÖZGÜL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ.
Uzm.Psk.Dan.Sinem TARHAN
MOTİVASYON.
ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞİTİMİ
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
Çocuğun Eğitiminde Disiplin ve Sınırlar
ÇOCUĞUMA NASIL YARDIMCI OLURUM?.
ANNE BABA TUTUMLARI Karatay Rehberlik ve Araştırma Merkezi.
Özgüvenli Çocuk Yetiştirme Seminerini
SINAV KAYGISI.
OKUL BAŞARISINI ARTIRMADA VELİYE DÜŞEN GÖREVLER
KAYGI VE TEST EDİLME KAYGISI
ANNE-BABALARA ÇOCUKLARININ OKUL BAŞARISI İÇİN TAKTİKLER
REHBERLİK HAZIRLAYAN Uzm. Psk. Dan. Elif ÇORUHLU
Okulumuzda rehberlik “Her zaman yapabileceğimiz bir şeyler olduğu inancından yolu çıkıyoruz”
SINAV KAYGISI DENİZLİ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ.
ERGENLİK DÖNEMİNDE RİSKLER ve SORUNLAR
OKULLARDA BAŞARIYI ARTIRMA PROJESİ (OBAP)
Eğitimin ve Toplum.
MAREŞAL ÇAKMAK İLK OKULU
ÖĞRENCİ VELİLERİNE ÖNERİLER
İNCİRLİOVA SPOR LİSESİ EĞİTİMDE KOÇLUK SİSTEMİ SUNUSU
ÖZÜRLÜLÜK(ENGELL İ )NED İ R? Bedensel, zihinsel ve ruhsal özelliklerinden belirli oranda fonksiyon kaybına neden olan organ yokluğu ve bozukluğu sonucu.
GÜNDEM: 1. Toplantının açılışı, oklama kağıdının imzalanması. 2. Birinci dönem çalışmalarının değerlendirilmesi. 3. Okuma – yazma öğreniminde sınıfın.
Hoş Geldiniz Hoş Geldiniz Sunum: Abdurrahman ÇIĞRIK İZMİR.
G ÖNÜLLÜLÜK “İsteyerek, bilerek, severek ona buna zıplama, atlamak.” “Yaşamaya devam etme sebeplerini çoğaltma ve varlığını toplumsal olarak gerçekleme.
MADDE ve ALKOL KULLANIM BOZUKLUKLARI
Ailenin Çocuğun Başarısındaki Rolü ,Sağlıklı İletişim ve Aile Sağlığı
Sosyal Güvenlik Hukuku 1. Ders
Çocuklar niçin spor yapmalı? Spor büyüyen çocuğun fiziksel gelişiminin yanında psikolojik, sosyal yönden gelişimine katkıda bulunur.
GÜNLÜK & TASARIM GÜNLÜĞÜ
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ
ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞİTİMİ
DİKKAT EKSİKLİĞİ VE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ
ANA BABA VE ERGENLİK.
ANNE-BABALARA ÇOCUKLARININ OKUL BAŞARISI İÇİN TAKTİKLER
HAZIRLAYAN: CANAN MAÇAN BALİBEY İLKÖĞRETİM OKULU
YARINLAR İÇİN YARIN SİZDEYİZ
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
Sağlık Bilimleri Fakültesi
TIMSS (Uluslararası Matematik ve Fen Eğilimleri Araştırması)
SAĞLIKLI BİR YAŞAM İÇİN ZİHİNSEL,DUYGUSAL VE SOSYAL SAĞLIĞIN ERGEN BİREYLER AÇISINDAN ÖNEMİ.
Şiddetin Birey Üzerindeki Etkileri AD ve SOYAD: Yunus Emre Ataman Sınıf:9/E No:640 Ders: Sağlık Bilgisi ve Trafik Kültürü.
KURUMSAL İLETİŞİM.
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ Gülçin UYSAL Psikolojik Danışman.
F.NURSEN YILMAZ ANNE-BABA OLMAK REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ SUNAR.....
F.NURSEN YILMAZ ANNE-BABA OLMAK REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ SUNAR.....
Sunum transkripti:

ÇALIŞKANLIK ÖDÜLLENDİRİLİR

İHTİYAÇ DURUM ANALİZİ Projenin uygulanmasının planlandığı Polis Amca İlköğretim Okulu’nun bulunduğu yerleşkenin, ekonomik yönden zayıf olan ailelerin yaşadığı bölge olduğu bilinmektedir. Ekonomik yönden zayıf durumda olan bu ailelerin; çocuklarının eğitim yaşamalarına çoğunlukla katkıda bulanamadıkları, hatta çocuklarının günlük yaşamda vazgeçilmez olan ihtiyaçlarını karşılamakta da güçlük çektikleri görülmektedir. Aile içi sıkıntılara şahit olan ve bunlardan bizzat muzdarip olan çocuklar, kendilerini yeterince derslerine veremedikleri, bu durumdan pay çıkartarak sorumluluk üstlenmeye çalıştıkları, kabul edilebilir yollardan gelir getiren bir işte çalışmak yerine kimi zaman kısa yoldan kazanç sağlama yollarını tercih edebildikleri ve yanlışa gidebildikleri anlaşılmaktadır. Tüm yaşanan zorlukların insan yaşamında birçok noktayı etkileyebildiği ve yönlendirebildiğinden hareketle; söz konusu okulda okuyan ve bahsi geçen sıkıntıları yaşayan öğrencilere yapılacak olan ayakkabı yardımı ile bu çocukların eğitim yaşamlarına önemli ölçüde katkıda sağlanacağı planlanmaktadır.

PROJENİN AMAÇLARI Polis teşkilatı ile birlikte, diğer çevresel kurumların bu gibi projelerde yapmış olduğu ortaklığını ve birlikteliği sergileyerek kamuoyuna sorumlu bir bakış açısı yansıtmak Söz konusu bölgede yaşayan öğrencilerin Polis ve diğer birimler ile ilgili olan olumsuz görüş ve düşüncelerinin değişmesine katkı sağlayarak onlara doğru bir rol- model oluşturabilmek Bölgede, polisin varlığını ve desteğini hissettirerek masum ve mazlumlara güven vermek Bu tür projeler aracılığı ile suçlulara gözdağı vermek Yaşama dair olumsuz alışkanlıkların değişmesine katkı sağlamak

İmkânsızlıklar ve eksikliklerden pay çıkararak gençleri yanlış yönlere sevk edenlerin önüne geçebilmek Çeşitli sıkıntılar içinde olan ailelerin çocuklarına ümit aşılayarak özgüven duygularını geliştirmek Öğrencilerin eğitim yaşamlarına destek olarak, etik değerler kapsamında başarı duygusunu öğrenmelerine yardımcı olmak Öğrencilerin, derslerinin dışında farklı şeyleri düşünerek eğitim yaşamlarını ihmal etmelerine engel olmak Başarı ve gayretlerin mutlaka ödüllendirileceği bilincini aşılamak

PROJE KAPSAMINDA ŞİMDİYE KADAR YAPILANLAR 07.10.2009 Çarşamba günü şube müdürümüzün odasında yapılan toplantıda alınan kararlar doğrultusunda Ankara’da imalatçı konumunda bulunan ayakkabı firmaları araştırıldı. Polis amca ilköğretim okulu ile irtibata geçilerek okullarına daha önce bu tür yardımların yapılıp yapılamadığı konusunda bilgi edinildi Okuldan alınan bilgiler doğrultusunda 12.10.2009 tarihinde Ankara Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesinden Gülay YEŞİLAY ile irtibata geçilerek söz konusu okula bu sene yardım yapılıp yapılamayacağı soruldu. Gülay Hanım, okulun başvurusunun bulunduğunu ancak istenilen 1600 çift ayakkabı yardımının depolarındaki yetersizlikten dolayı yapılamayacağı, bu sene ancak 200 çift ayakkabı yardımında bulunabileceklerini iletti.

Ardından sayıyı biraz daha arttırabilmek için daha önce araştırılan 34 firma ile irtibata geçilerek projemize destek olup olamayacakları konusunda bilgi edinildi. Bunların içinden sadece Yakupoğlu Ayakkabı Firmasından olumlu yanıt alında ancak yalnızca 250 Çift ayakkabı yardımında bulunabilecekleri öğrenildi. Uygun görülen bir tarihte Yakupoğlu Ayakkabı Firmasından alınacak olan bu ayakkabılar Polis Amca İlköğretim Okulunda Okuyan ve başarı sıralamasında ilk beşe giren toplam 215 öğrenciye dağıtımı gerçekleştirilecektir.

17.11.2009 Salı günü; Polis Amca İlköğretim okuluna gidilmiş ve öğrenciler eğitim yaşamalarında göstermiş oldukları başarılardan ötürü ödüllendirilmiştir. Bu kapsamda Polis amca ilköğretim Okulunda okuyan ve sınıflarında ilk 5’e girerek başarılı olan 196 öğrenciye ayakkabı dağıtımı yapılmıştır.