BRANŞ BÜLTENİ
BRANŞ ÖĞRETMENLERİMİZ MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI Gülfer Fidan YÜZME Emine Baytekin,Hülya Alkış,Sinan Duman İNGİLİZCE Meltem Doyuran, Benjamin Wright 2
BEDEN EĞİTİMİ Isınma hareketlerinin ardından sünger parkurunda denge ve koordinasyon çalışmaları yapıldı. Yürüme, sekme ve koşma çalışmaları yapıldı. Köpekbalığı oyunu oynandı.
4
BALE Tanışma ve serbest dans yapıldı. Isınma hareketleri , pilie ve nokta dönüş çalışıldı. Streching ve 1. pozisyon çalışıldı. Streching ve 1. pozisyon tekrar edildi. Heykel oyunu oynandı. 5
6
MODERN DANS Tanışma ve serbest dans yapıldı. 4 zamanlı ritm çalışması ve sağ sol kol çalışması yapıldı. 4 zamanlı kombinasyon çalışması yapıldı. Tango hareketleri çalışıldı. Eşli olarak dans edildi. 7
8
MÜZİK “Daha Dün Annemizin Kollarında “isimli şarkı ritm aletleri ile çalışıldı “Küçük Kurbağa” isimli şarkı öğretildi. Ritm aletleri ile eşlik edildi. “Minicik Bir Tavşan” isimli şarkı öğretildi. 9
10
BİLGİSAYAR Sınırlı boyama oyunu oynandı Ekran, kasa, fare ve klavye tanıtıldı Havada, karada, denizde yaşayan hayvanlar konulu power poınt izlendi. Paint programında hayvan figürleri çizildi. Drawing For Children programında serbest resim çalışmaları yapıldı. 11
12
FEN LABORATUVARI Emniyet kemerinin önemi Plastik top kamyonetin üzerine konur ve kamyonet eğik duzlemden serbest bırakılır. Önünde bulunan bir engele çarpan kamyonetin kasasında bulunan top öne doğru fırlar. Deney birde top kamyonete bantla tutturularak tekrarlanır. Ve topun öne doğru fırlamadığı görülür. Arılarla ilgili kısa belgesel seyredildi. Ardından arı ve petek maketleri incelendi. Mıknatısların özellikleri ve ne işe yaradığı hakkında konuşuldu. Öğrencilere çeşitli mıknatıslar verilerek ağırlığı, renkleri hakkında bilgi sahibi olmaları sağlanır.Masanın üstüne ataç,çivi,kapak vs. konularak öğrencilerin mıknatısı bunlara yaklaştırmaları söylenir ve mıknatısın bu cisimleri çekip çekmediği incelenir.Daha sonra mıknatısların farklı renkteki iki ucu birbirine yaklaştırılarak mıknatısların davranışları incelenir.Deney mıknatısların aynı renkteki iki ucu birbirine yaklaştırılarak mıknatısların davranışlarını inceliyerek tekrarlanır. Fil belgeseli izlenerek, fillerin yaşamları hakkında sohbet edildi. 13
14
DRAMA Selamlaşmanın ne şekilde olduğu drama edildi. Vücudun çeşitli bölümleri ile selamlaşma oyunu oynandı. Yürüme, hızlı yürüme, koşma ve sıra olarak yürüme çalışmaları yapıldı. Söz hakkı isteme ( parmak kaldırarak konuşma ) Çeşitli kuklalar kullanılarak “Barışçıl Olmak” konusuyla ilgili kukla oynatıldı. 15
16
YÜZME 17