Tapu ve Kadastro Samsun Bölge Müdürlüğü

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DENETÇİ BELGESİ VİZE İŞLEMİ
Advertisements

BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
T.C. DEREBUCAK KAYMAKAMLIĞI İlçe Özel İdare Müdürlüğü 2010 YILI FAALİYET RAPORU.
Amaç Yeni yetişen nesillerde vergi bilincini oluşturmak ve belge alma alışkanlığını kazandırmak amacıyla Gelir İdaresi Başkanlığımızca "Ülkemi Seviyorum.
İMAR , PLANLAMA ve KENTSEL DÖNÜŞÜM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
T.C İÇİŞLERİ BAKANLIĞI HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ
Kantin işleri ile ilgili öneriler
KAMU HİZMET ENVANTERİ SEMİNERİ
altyapI VE KENTSEL DÖNÜŞÜM HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ YILI ÇALIŞMALARI
VAN İL DERNEKLER MÜDÜRLÜĞÜ
SOSYAL GÜVENLİK KURUMU
ARŞİV DAİRE BAŞKANLIĞI 2011
MARMARİS TİCARET SİCİLİ MÜDÜRLÜĞÜ
DEFTERDARLAR ÇALIŞMA TOPLANTISI
Geçici Faaliyet Belgesi elektronik başvuru dosyasında
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON DERS NOTLARI – IX
EK DERS TAHAKKUK VE ÖDEMELERİNE İLİŞKİN BİLGİLENDİRME SUNUMU
Strateji Geliştirme Başkanlığı
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
HARCAMA YETKİLİSİ Harcama yetkilisi kimdir?
DÖNER SERMAYE BÜTÇE VE MUHASEBE İŞLEMLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI.
VAN TAPU VE KADASTRO XV. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Strateji Geliştirme Başkanlığı
İMAR KOMİSYONU RAPORU ( ). İMAR KOMİSYONU RAPORU ( ) Belediye meclisimizin muhtelif oturumlarında gündeme alınarak komisyonumuza havale.
YABANCI İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Harcama Yetkilileri.
Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
OCAK 2014 OCAK T.C. GÜLYALI KAYMAKAMLIĞI T.C. YÜRÜTÜLEN VE PLANLANAN PROJELER SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI MÜDÜRLÜĞÜ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ.
Ödeme Talep Formu hazırlanırken dikkat edilmesi gereken hususlar
6360 Sayılı Kanun On Dört İlde Büyükşehir Belediyesi Ve Yirmi Yedi İlçe Kurulması İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına.
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
RUHSAT DENETİM MÜDÜRLÜĞÜ
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Eğitim Enformatik Bölümü Ar-Ge Bilgisayar Bilimleri Araştırma ve Uygulama Merkezi Alt Yapı & Uygulama Bilgi İşlem Daire Başkanlığı.
EĞİTİM GRUBU MART AYI ÇALIŞMASI Fikri GÖZÜYUKARI Cevahir SALİHOĞLU Hakan DİNÇER Leyla KALELİ Ufuk ÖZKAN.
YETKİLENDİRME DAİRE BAŞKANLIĞI OSGB İŞ VE İŞLEMLERİ
1. SINAV İTİRAZLARI. 2 MEB Merkezi Sistem Sınav Yönergesinin Sınav itirazları konulu 20. maddesi; Başvurusu/sınavı geçersiz sayılan, sınava girmeyen,
MART - NİSAN 2015 / NEVŞEHİR 1/21 İÇ DENETİM BİRİMİ BAŞKANLIĞI.
1 Yönetim Bilgi Sistemleri 2015– ANKARA Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİ KURS İSTATİSTİKİ BİLGİLERİ 2014 – 2015 Eğitim Öğretim Yılı ( – ) Kurs İstatistikleri KURS TÜRÜ KURS SAYISI.
İLAN VE REKLAM VERGİSİ MUHASEBE 1 DERSİ BELEDİYE İŞLEMLERİ MODÜLÜ İLAN VE REKLAM VERGİSİ İLE İLGİLİ DERS NOTLARI.
BİLSEM TANILAMA SÜRECİ
NÜFUS MEVZUATI Aile kütüklerinin yenilenmesi
Kasım 2015 VERGİDE ELEKTRONİK TEBLİGAT DÖNEMİ 1 OCAK 2016’ DA BAŞLIYOR.
KASIM 2015 / İSTANBUL 1/21 İÇ DENETİM BİRİMİ BAŞKANLIĞI.
Gelir İdaresi Başkanlığı. ELEKTRONİK TEBLİGAT NEDİR? Elektronik Tebligat, 213 sayılı Vergi Usul Kanunu ve 456 sıra no.lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği.
SOSYAL GÜVENLİK KURUMU
YÖNETİM HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖZLÜK İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI SİCİL İŞLEMLERİ BİRİMİ.
MALİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ. Dünyadaki hızlı değişim ve gelişim sürecinde kurumların başarılı olmaları ancak etkin bir muhasebe ve finansal yönetim ile olanaklıdır.
Recep Alperen KAVAK Tapu ve Kadastro Uzmanı
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
Bandırma Rehberlik ve Araştırma Merkezi
Bakanlığımız yönetiminde ve kullanımında bulunan taşınmazlar ;
T.C. KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI YATIRIM VE İŞLETMELER GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SEYAHAT ACENTALARINA SAĞLANACAK TURİZM DESTEĞİ İLE İLGİLİ BİLGİLENDİRME.
KADASTRO
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Denizli Horozu İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
Ekim 2015 KİRALAMA DOSYALARININ KOMİSYONA SUNULMASI.
FEN DAİRESİ BAŞKANLIĞI ATILIM İYİLEŞTİRME TAKIMI.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ HİZMETLERİNİN DESTEKLENMESİ
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANI
HARCAMA YETKİLİLERİ HAKKINDA GENEL BİLGİLER.
MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı Eğitim Şube Müdürlüğü Türkiye Belediyeler Birliği Online Uzaktan Eğitim DUYURUSU.
DEVLET ARŞİVLERİ T.C. BAŞBAKANLIK Hülya ŞEN GÖNÜL GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI DOSYALAMA YÖNERGESİ (1)
2018 KPSS- Ortaöğretim (KAMU PERSONEL SEÇME SINAVI) GÖREVLİ EĞİTİMİ
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
YABANCI DİL BİLGİSİ SEVİYE TESPİT SINAVI (2018 YDS) GÖREVLİ EĞİTİMİ
V. Bireysel Başvuru Usulü
Sunum transkripti:

Tapu ve Kadastro Samsun Bölge Müdürlüğü HOŞ GELDİNİZ

Tapu ve Kadastro Samsun Bölge Müdürlüğü 72 Personel Tapu Müdürlüklerimiz Personeli: SAMSUN : 212 ORDU : 152 AMASYA : 68 SİNOP :49 Kadastro Müdürlüklerimiz Personeli: SAMSUN : 122 ORDU : 114 AMASYA : 73 SİNOP :38 TOPLAM: 900

Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü SORUN: Kadastro Müdürlüklerinden gelen değişiklik beyannamelerinin A3 ebadında ve her ayın ilk haftasında düzenli olarak gönderilmemesi. ÇÖZÜM ÖNERİSİ: Beyannamelerin A3 kağıdı ebadında standartlarına uygun eksiksiz olarak ve her ayın ilk haftasında düzenli olarak gönderilmesi sağlanmalıdır. Mesailerle birlikte gönderilen 22-a ve İmar Uygulamalarına ait fen klasörlerinin gönderilmemesi. Uygulamalara ait evraklarla birlikte fen klasörlerinin de gönderilmesi sağlanmalıdır. Bölge Müdürlüğümüze Kadastro Müdürlüklerince gönderilen Değişiklik Beyannamelerinin 2017/3 sayılı Genelge uyarınca içerisine gereksiz evrakların takılması. Kadastro Müdürlüklerince de 2017/3 sayılı genelge uyarınca evrakların gönderilmesi sağlanmalıdır. Ve Örneğin, LİHKAB teknik hizmet sözleşmesi, vekaletnameler, tapu kayıtları, makbuzlar, Kadastro Müdürlüklerince diğer ilgili Kurumlarla yapılan yazışmalar, arazi ve büro kontrol formlarının beyannamelere eklenilmemelidir.  

Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü SORUN: Bölge Müdürlüğümüze teslim edilen Tesis Kadastrosu, 22-a Uygulaması ve 2/b, Orman Kadastrosuna ait Teknik Belgelerin standartlara uygun olmaması. ÇÖZÜM ÖNERİSİ: Teknik belgelerin 2010/20 sayılı Genelge ve eki Ek 10-11-12’de belirten hususlara göre düzenlenmesi, paftaların bantlanması, Cd’ lerinin gönderilmesi ve ayrıca bu çalışmalarla ilgili klasör sırtlarının 2010/20 sayılı Genelgenin Ek 10-11-12 Örnek-5’te gösterildiği şekilde düzenlemesi sağlanmalıdır. Tablo Mahzen Defterinin TAKBİS sistemi üzerinde tutulmaması ya da eksik tutulması. Tablo Mahzen Defterinin TAKBİS sisteminde tutulmasında azami özen gösterilmesi ve Mahzen ve Muavin bölümlerinin yıl sonu çıktılarının alınarak son sayfalarının Daire amiri tarafından tasdik edilerek klasörlere takılması sağlanmalıdır.

Bilgi Teknolojileri Şube Müdürlüğü 2018 YILINDA YAPILAN İŞLEMLER Bölge Müdürlüğümüzce Takbis Alt yapı Sistem Kurulumu Yapılan Müdürlükler: 1- Gerze Tapu Müdürlüğü 2-Tekkeköy Tapu Müdürlüğü 3-Ünye Tapu Müdürlüğü 4- Gülyalı Tapu Müdürlüğü 5- Bafra Tapu Müdürlüğü 6-19 Mayıs Tapu Müdürlüğü 7-Samsun Kad Müd 19 Mayıs Kad Birimi 8-Çarşamba Tapu Müdürlüğü ön başvuru 9-Saraydüzü Tapu Müd (alt yapı ilavesi) Yukarıda tabloda gösterilen Müdürlüklerin yerleşim yerleri değiştiğinden Alt yapı ve Takbis kurulumu personelimiz tarafından yapılmıştır.

Bilgi Teknolojileri Şube Müdürlüğü 2018 YILINDA YAPILAN İŞLEMLER İhale Yolu ile yaptırılan : 1- Salıpazarı Tapu Müdürlüğü 2-Samsun Kadastro Müdürlüğü-Bafra Kadastro Birimi Sıramatik Cihazı Kurulumu : 1-Çarşamba Tapu Müdürlüğü Çarşamba Tapu Müdürlüğüne Sıramatik cihazı kurulmasına rağmen arızalı olması nedeniyle çalışmamaktadır. Nüfus ve iş yoğunluğu fazla olan Amasya, Terme, Ünye, Fatsa, Çarşamba, Boyabat, Perşembe olmak üzere toplam 7 adet Tapu Müdürlüğüne masaüstü Bilgisayardan verilen sıramatiklerin yerine kullanılmak üzere KİOSK sıramatik cihazlarının satın alınması için gerekli çalışmalar yapılmıştır.

Bilgi Teknolojileri Şube Müdürlüğü Teknolojik İhtiyaçlarının Karşılanması: Bilgisayar 80 Adet Yazıcı 24 Adet Tarayıcı 95 Adet

Bilgi Teknolojileri Şube Müdürlüğü Arızaların giderilmesi: Yapılan İşler 2018 YILI 1-Bağlı birimlerin Takbis , tarama cihazları ile bağlı teknik donanımlarda bildirilen arızaların uzaktan erişim yoluyla tespit edilerek giderilmesi 3200 2-Arızalı Bilgisayar ve teknik donanımların bakım ve onarımının yapılması 475 3-Ebys ve Kep Sistemi ile ilgili sorunların giderilmesi 1538 4-Mahalline gidilerek Teknik sorunların giderilmesi 112 5- Elektrik arızalarının giderilmesi 50 6-Güç Kaynakları ile İlgili arızaların giderilmesi 3 7-Kamera sistemleri ile ilgili arızaların giderilmesi 40 8- İP telefonlarda oluşan arızaların giderilmesi 20 9-Takbis Güncellemeleri ile ilgili sorunların çözümlenmesi 360 10-Ağ ve Network arızalarının giderilmesi 180 11-Takbis ve Diğer Kurulumların Yapılması 450 12-Sıramatik Cihazlarında oluşan sorunların çözümlenmesi

Bilgi Teknolojileri Şube Müdürlüğü SORUN: Bilgisayar İp numarasının bilinmemesi; ÇÖZÜM ÖNERİSİ: Bilgi işlem personelinden yardım talep edileceği zaman uzaktan bağlantı yapılması gerektiği durumlarda, bilgisayarın ip numarasının öğrenilip, daha sonra bilgi işlemin aranması, ilgili personelin Bilgisayarının başında bulunması gerekmektedir. Kurum Bilgisayarlarına, kişisel telefonların şarj, müzik, internet vb. amaçla takılması; Kişisel telefonların şarj, müzik, internet vb. amaçla kurum bilgisayarlarına takılmaması sağlanmalıdır. Kurum bilgisayarlarına, kurumsal programlar haricinde rastgele programlar kurulması; Kurum bilgisayarlarına , Bilgi Teknolojileri Şube Müdürlüğü bilgisi dışında müdahale edilmemesi. Garanti kapsamında olan cihazların , birim tarafından yetkili servisine gönderilmemesi; Garanti kapsamında olan cihazların birim tarafından yetkili servisine gönderilmesi sağlanmalıdır.

Bilgi Teknolojileri Şube Müdürlüğü SORUN: Teknik Cihazların personel tarafından temiz ve itinalı kullanılmaması; ÇÖZÜM ÖNERİSİ: Personelin kendi kullandığı tüm teknik cihazların temiz ve itinalı kullanmasına özen göstermesi, kişisel kullanım hatasından dolayı kamu zararına yol açmaması için müdürler tarafından tüm tedbirlerin alınması sağlanmalıdır. Adi Posta ile Gelen Evrakların Ebys Sistemine kayıt edilmemesi; Adi Posta ile gelen evrakların (Çok Gizli, Gizli Evraklar hariç) mutlaka Ebys sistemine kayıt edilerek gerekli işlemlerin yapılması sağlanmalıdır. Personele Havale edilen Evrakların Kapatılmaması; Personele havale edilen evrakların Ebys sisteminden “cevap yazı” denilerek sonlandırılması, cevap yazılmasına gerek olmayan evrakların gereği yapılarak süresi içerisinde kapatılması, gereği zaman içinde yapılacak evrakların ise süreli olarak kapatılması sağlanmalıdır.

Bilgi Teknolojileri Şube Müdürlüğü SORUN: Elektronik İmzaların Çok Sık Kilitlenmesi; ÇÖZÜM ÖNERİSİ: EBYS’de Elektronik imza pini üç kere yanlış girildiği zaman pin kilitlenmektedir, TAKBİS programında ise özellikle havuzdaki evraklar imzalanırken sistem sürekli imzalamayı denediği için pin bir kere yanlış girildiği zaman pin kilitlenmektedir, bu nedenle e-imza şifrelerini kullanırken bu konuda daha dikkatli olunması gerekmektedir. Ebys ve Kep Sistemi İle Karşılaşılan Sorunların Genel Müdürlüğe Bildirilmesi; EBYS ve KEP sistemi ile ilgili sorunların Genel Müdürlüğümüz yardım masasına değil, Bölge Müdürlüğümüz yardım masasına bildirilmesi sağlanmalıdır. (ebysyardim@tkgm.gov.tr ) E-İmza Son Kullanım Süresinin Kontrol Edilmemesi; Nitelikli Elektronik Sertifika (E-imza) süreleri kontrol edilmelidir. E-mail adresine gelen E-imza yenileme formunun doldurularak Kamu Sertifikasyon Merkezine gönderilmesi gerekmektedir aksi halde imza atılmayacak ve işlerin aksamasına sebep olunacaktır.

Bilgi Teknolojileri Şube Müdürlüğü SORUN: Kep Sisteminde Kep Bakiyesinin Rutin Olarak Kontrol Edilmemesi; ÇÖZÜM ÖNERİSİ: Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) sisteminde, KEP bakiyesinin rutin olarak kontrol edilerek birimin işlem yoğunluğu göz önünde bulundurularak en geç 20 gün önceden bakiye talebinde bulunulması gerekmektedir. Kamu Kurumlarından Kep Yolu ile Gelen Evraklarda Kurum Kep Adresinin bildirilmemesi; Kamu kurumlarına ait KEP adresleri samsunebysyardim@tkgm.gov.tr adresine mail gönderilerek Kep adreslerinin sisteme ekletilmesi sağlanmalıdır. Güvenlik Kameralarının Kontrol Edilmemesi; Genel Müdürlüğümüzün 2013/3 sayılı Genelgesine uygun olarak, güvenlik kameralarının sistem saatlerinin periyodik olarak kontrol edilmesi (Cihaz üzerindeki saatlerin haftalık/15 gün gibi sürelerde kontrol edilerek ayarlanması ve belirtilen sürelerde yedeklenmesi gerekmektedir.) Arızaların ivedi olarak servise ve Bölge Müdürlüğümüze bildirilmesi gerekmektedir.

Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü 2018 YILINDA YAPILAN VEYA TAMAMLANAN İŞ VE İŞLEMLER A) Tadilat, Bakım, Onarım ve Tefrişat İşleri: 1) Bölge Müdürlüğü Hizmet Binası Tadilat, Bakım-Onarım İşi; Samsun Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü tarafından yapılan ihale sonucu Bölge Müdürlüğümüz hizmet binası ve aynı binada hizmet veren Samsun Kadastro Müdürlüğü ile İlkadım ve Canik Tapu Müdürlüklerinin tadilat, bakım-onarım işleri 2018 yıl sonu itibari ile tamamlanmıştır. 2) Sinop Tapu Müdürlüğü Tadilat, Bakım-Onarım İşi; Valilik tarafından Müdürlüğe tahsis edilen ilave alanda ve mevcut hizmet alanında tadilat, bakım-onarım işleri tamamlanmıştır. 3) Salıpazarı Tapu Müdürlüğü Tadilat, Bakım-Onarım işi; Müdürlüğün perde ve tefrişatları yenilenmiş, tadilat, bakım-onarım işleri tamamlanmıştır. 4) Bafra Kadastro Birimi Taşınma ve Tadilat, Bakım-Onarım İşi; Kaymakamlık tarafından tahsis edilen alana taşınma işi, altyapı, kablolama ve tadilat, bakım-onarım işleri tamamlanmıştır.

Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü 5) Bağlı Birimlere Tefrişat Yaptırılması İşi; Bölge Müdürlüğü, Sinop, Gülyalı, Salıpazarı, Ulubey, Çaybaşı, Perşembe, Gerze, Tekkeköy, Amasya, Dikmen, Ünye Tapu Müdürlükleri ile Perşembe, Gerze, 19 Mayıs, Kavak, Havza ve Ünye Kadastro Birimlerinin tefrişatları Ünye Cezaevi İşyurdu Müdürlüğü tarafından yenilenmiştir. 6) Altınordu Tapu Müdürlüğünün çeşitli tadilat talepleri; Hizmet binası su tesisatı ile ilgili tadilat, bakım-onarım işleri tamamlanmıştır. 7) Amasya Tapu Müdürlüğü Tadilat, Bakım-Onarım İşi; Hizmet binası kamera sistemleri yenilenmiş, bodrum ve garajda ihtiyaç duyulan tadilat, bakım-onarım çalışmaları tamamlanmıştır. 8) Bafra ve Gerze Kadastro Birimleri ile Salıpazarı Tapu Müdürlüğünün perde ihtiyaçları giderilmiştir. 9) Asansör kontrol ve bakım onarım işi kapsamında sözleşme yapılan firmaya 3.960,00 TL lik ödeme yapılmıştır.

Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü B) Malzeme ve Demirbaş İşleri: 1) 15 adet klima alınmış ve talepte bulunan Müdürlüklere dağıtımı ve montajı yapılmıştır. 2) 148 adet koltuk alınmış birimlere dağıtımı giderilmiştir. 3) 67.020,00 TL temizlik malzemesi alımı yapılmıştır. 4) 225.000,00 TL Resmi Posta Pulu alımı yapılmıştır. 5) 167.000,00 TL A4 fotokopi kağıdı alınmıştır. 6) 573.000,00 TL toner alımı yapılmıştır. 7) 15.000,00 TL araç lastiği alınmıştır. 8) 200.000,00 TL kırtasiye ve büro malzemesi alınmıştır. 9) Kadastro Müdürlüklerinin araçlar için 38 adet lastik alımı yapılmıştır.

Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü C) Çeşitli Tahakkuk İşleri: 1) Bölge Müdürlüğümüz ve Kadastro Müdürlüklerinde kullanılan kiralık araçların hakedişleri. 2) Bölge Müdürlüğümüz ile Ordu ve Amasya hizmet binalarında çalışan Özel Güvenlik Personellerinin hakedişleri. 3) Bölge Müdürlüğümüz ve bağlı birimlerde çalışan temizlik personelinin hakedişleri. 4) Bölge Müdürlüğümüz ile Atakum, Canik, İlkadım Tapu Müdürlükleri ve Samsun Kadastro Müdürlüğü personel servisi hizmet alımı hakedişleri. 5) Bölge Müdürlüğü ile bağlı Tapu ve Kadastro Müdürlük personellerinin ek ödeme işleri. 6) Elektrik, Su, Doğalgaz, Telefon, Akar-yakıt ödemeleri yapılmıştır. 7) Memur, İşçi, 4/B li personellerin maaş işlemleri tamamlanmıştır. 8) Geçici ve Sürekli Görev Yollukları hazırlanmış ve ödemeler tamamlanmıştır. 9) 4/B li personellerin fazla mesai hakedişleri ve ödeme evrakları hazırlanmıştır.

Hukuk ve Denetim Şube Müdürlüğü BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZCE YAPILAN ÖN İNCELEME- İNCELEME-DİSİPLİN SORUŞTURMASI-GENEL DENETİM MÜFETTİŞLERCE YAPILAN ÖN İNCELEME- İNCELEME-DİSİPLİN SORUŞTURMASI-GENEL DENETİM ÖN İNCELEME İNCELEME DİSİPLİN SORUŞTURMASI GENEL DENETİM BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 1 SAMSUN TAPU MÜDÜRLÜKLERİ 2 14 3 SİNOP TAPU MÜDÜRLÜKLERİ 9 ORDU TAPU MÜDÜRLÜKLERİ 16 AMASYA TAPU MÜDÜRLÜKLERİ 7 SAMSUN KM 84 SİNOP KM ORDU KM AMASYA KM Atakum LİHKAB (5503-113) Kemal KILIÇ İlkadım LİHKAB (5509-035) Hasan AVCI Atakum LİHKAB (5503-122) Ayten KARAGÜZEL Altınordu LİHKAB (5202)Ömer BİRİNCİ TOPLAM 4 89 51

İnsan Kaynakları Şube Müdürlüğü NORMA GÖRE İŞLEM YAPAN PERSONEL EKSİKLİĞİ BULUNAN TAPU MÜDÜRLÜKLERİ İL İLÇE NORM MEVCUT FARK SAMSUN TERME 9 7 -2 ÇARŞAMBA 14 13 -1 HAVZA 6 5 KAVAK 4 BAFRA 16 15 LADİK 3 SALIPAZARI ALAÇAM 2 AYVACIK YAKAKENT 1 SİNOP BOYABAT AYANCIK ERFELEK TÜRKELİ

İnsan Kaynakları Şube Müdürlüğü NORMA GÖRE İŞLEM YAPAN PERSONEL EKSİKLİĞİ BULUNAN TAPU MÜDÜRLÜKLERİ İL İLÇE NORM İŞLEM FARK ORDU KUMRU 3 1 -2 ÜNYE 14 13 -1 AKKUŞ 4 PERŞEMBE 6 5 GÖLKÖY 2 GÜRGENTEPE KORGAN ULUBEY AMASYA GÖYNÜCEK GÜMÜŞHACIKÖY TAŞOVA HAMAMÖZÜ

İnsan Kaynakları Şube Müdürlüğü Genel Müdürlüğümüz tarafından, TAKBİS-ERP yazılımı ile Personel Bilgi Sistemi yazılımı birleştirilerek web tabanlı olarak hizmet verecek olan Yönetim Bilgi Sistemi (YBS) üzerine tanımlanmış olup, Tapu Müdürlüklerinin personel ihtiyaçlarını, personellerin mal bildirimleri ile atanma taleplerini Yönetim Bilgi Sistemi üzerinden yapması gerektiği, Ayrıca, personel ihtiyaç talepleri ve görüşleri her ay sonunda aciliyetine göre Bölge Müdürlüğümüz tarafından Yönetim Bilgi Sistemi üzerinden gerekli sıralama yapılmaktadır.

İnsan Kaynakları Şube Müdürlüğü SORUN: Tüm Personelimizin özlük bilgilerine ulaşmasında zorluk yaşanmaktadır. ÇÖZÜM ÖNERİSİ: Yönetim Bilgi Sisteminde ekranın sağ üst köşesinde bulunan sicil numarasının yer aldığı bölümde, profilim menüsünden personellerin tüm özlük bilgileri (temel bilgiler, tahsil, iletişim, askerlik, mükafat, ceza, rotasyon bilgileri…vs) görülmektedir. SORUN: Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden yapılan yazışmalarda, konu bilgisi açık bir şekilde yazılmamaktadır. ÇÖZÜM ÖNERİSİ: Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden yapılan yazışmalarda, konu bilgisinin aşağıda gösterilen örnekteki gibi açık bir şekilde yazılması gerekmektedir. Örnek; Konu: Arif YILDIZ’ın yıllık izni. Örnek; Konu: Arif YILDIZ’ın pasaport talebi.

İnsan Kaynakları Şube Müdürlüğü SORUN: EBYS üzerinden yapılan tüm yazışmalarda, kaldırılacak konu kodu ve klasör kodu doğru seçilmemektedir. ÇÖZÜM ÖNERİSİ: Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden yapılan yazışmalarda, konu kodu ve klasör kodunun örnekteki gibi doğru seçilmesi gerekmektedir. Örnek; Konu kodu ve kaldırılacak klasör: 903.05.01 Örnek; Konu kodu ve kaldırılacak klasör: 903.05.01 gibi.

İnsan Kaynakları Şube Müdürlüğü SORUN: Görev yapan personele 2017/2 Sayılı personel İzinleri Genelgesine uyacak şekilde kullanılmadığı görülmektedir. ÇÖZÜM ÖNERİSİ: 2017/2 sayılı Personel İzinleri Genelgesi kapsamında yıllık izinler ve mazeret izinleri EBYS üzerinde oluşturulan Ek:1 izin onay formu, hastalık izni Ek:3 onay formu, refakat izni Ek:4 izin onay formu kullanılarak, görev yaptığı müdürlük, vekaleten işlem yürütecek personelin dağıtım kısmında seçilmesi gerekmektedir. SORUN: Bölge Müdürlüğümüze bağlı tüm personelin almış olduğu sağlık raporlarının Bölge Müdürlüğümüze iletilmediği görülmektedir. ÇÖZÜM ÖNERİSİ: Tüm personellerin Sağlık raporlarının aslı veya aslı gibidir yapılıp Bölge Müdürlüğümüze posta yolu ile gönderilmesi gerekmektedir.

İnsan Kaynakları Şube Müdürlüğü SORUN: Tapu ve Kadastro Müdürlerinin, 2017/2 Sayılı Personel İzinleri Genelgesine göre ilk önce Bölge Müdüründen ön izin almadıkları görülmektedir. ÇÖZÜM ÖNERİSİ: Tapu Müdürlerinin bu genelgede Valiler ve Kaymakamlar tarafından verilmesi öngörülen izinlerini almadan önce, EBYS üzerinden oluşturulan Ek:2 onay formunu kullanarak Bölge Müdüründen ön izin almaları gerekmektedir. SORUN: 657/4B Sözleşmeli Personel ile Sürekli İşçi olarak görev yapan personellerin sağlık raporlarının Bölge Müdürlüğümüz ile Genel Müdürlük Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğüne gönderilmediği anlaşılmaktadır. ÇÖZÜM ÖNERİSİ: 657/4B Sözleşmeli Personel ile Sürekli İşçilerin sağlık raporlarının mutlaka Bölge Müdürlüğümüz ile Genel Müdürlüğümüz Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğüne bildirilmesi sağlanmalıdır.

İşletme Şube Müdürlüğü GERÇEKLEŞTİRİLEN İŞ VE İŞLEMLER: Ek Ödeme Yolluk Ödemeleri Arazi Tazminatı Ödemeleri Kadastro Tazminatı Ödemeleri Fazla Çalışma Ödemeleri Stajyer Öğrenci Ücret Ödemeleri Bakım Onarım Ödemeleri Elektrik Faturası Ödemeleri Su Faturası Ödemeleri Telefon Faturası Ödemeleri Posta Pulu Ödemeleri KEP Ödemeleri Vergi Ödemeleri (Damga, KDV Tevkifat, Muhtasar)

İşletme Şube Müdürlüğü GERÇEKLEŞTİRİLEN İŞ VE İŞLEMLER: Binek Araç Kiralama Hizmet Alımı Hakediş Ödemeleri Hafif Ticari Araç Kiralama Hizmet Alımı Hakediş Ödemeleri Personel Servisi Hizmet Alımı Hakediş Ödemeleri Serbest Piyasadan Elektrik Enerjisi mal alımı Hakediş Ödemeleri Mal Alımları Ödemeleri (Her türlü Tefrişat, Bilişim ve Büro Malzemesi, Kırtasiye, Temizlik Malzemesi vb.) Yapım İşleri Ödemeleri(İnşaat, Tadilat, Bakım Onarım)

İşletme Şube Müdürlüğü YILLARA GÖRE GERÇEKLEŞTİRİLEN ÖDEMELER BÜTÇE (TL) MAL ALIMLARI (TL) HİZMET İHALELERİ (TL) 2013 5.720.000,00 1.547.412,00 354.625,00 2014 12.856.500,00 1.798.810,00 902.963,00 2015 15.144.000,00 2.000.000,00 1.240.000,00 2016 18.547.000,00 1.056.000,00 2.258.000,00 2017 24.038.000,00 2.255.000,00 2.860.000,00 2018 27.058.000,00 936.194,63 1.002.215,00 TOPLAM 103.363.500,00 9.593.194,63 8.617.803,00

İşletme Şube Müdürlüğü YILLARA GÖRE GERÇEKLEŞTİRİLEN ÖDEMELER YIL PERSONEL ÖDEMELERİ (TL) TELEFON-FAKS-ELEKTRİK-SU ÖDEMELERİ (TL) POSTA PULU ÖDEMELERİ (TL) KEP ÖDEMELERİ (TL) BAKIM ONARIM ÖDEMELERİ (TL) 2013 243.200,00 138.500,00 141.650,00 0,00 153.000,00 2014 7.358.955,00 335.508,00 182.915,00 143.686,00 2015 8.915.570,00 250.000,00 170.000,00 65.500,00 2016 10.525.000,00 90.000,00 2017 10.899.000,00 62.500,00 93.750,00 154.550,00 2018 25.325.277,28 556.254,23 331.682,54 111.682,00 368.457,000 TOPLAM 63.267.002,28 1.432.762,23 1.076.247,54 205.432,00 975.193,00

Kadastro Şube Müdürlüğü DEVAM EDEN 22-A VE 2/B PROJELERİ SIRA NO İHALENİN ADI YERİ ( İLÇESİ ) İHALE EDİLEN BİRİM SAYISI İHALE EDİLEN PARSEL SAYISI İŞİN İHALE BEDELİ ( TL ) Başlama Tarihi Bitiş Tarihi   1 Samsun 10.Grup Yenileme İhalesi Bafra,19 Mayıs 38 22933 27.07.2018 21.07.2019 1.638.382 2 Sinop 7.Grup Yenileme İhalesi Merkez, Erfelek, Saraydüzü, Durağan, Boyabat 36 26744 25.07.2018 19.07.2019 1.992.185 3 Ordu 2017/684373 İhale Kayıt Numaralı 2/B Sayısal Kadastral Harita Yapım İşi Ulubey,Altınordu,Kabadüz, Ünye,İkizce,Çaybaşı,Fatsa, Çamaş,Kabataş,Gölköy, Gürgentepe 43 2537 hektar 03.03.2018 24.03.2019 271.031 4 Amasya 10-24.Grup Yenileme İhalesi Taşova, Merkez, Merzifon, Göynücek 46 33792 11.12.2017 04.05.2019 2.314.752 TOPLAM 163 83469 parsel, KADASTRO ÇALIŞMALARI Bölgemizde toplam 3017 birimden 3015 birimin kadastrosu tamamlanmış olup kalan 2 birimde kadastro çalışmaları tamamlanamamıştır. Bu birimlerden; Sinop İli Durağan İlçesinde 2 birim (Emirtolu Köyü ve Ayvacık Köyleri) kadastrosu yapılmamıştır.

Kadastro Şube Müdürlüğü Mekansal Gayrİmenkul Sİstemİ (MEGSİS)   Bölge Müdürlüğümüz yetki alanındaki Müdürlük ve birimlerde, MEGSİS (Mekansal Gayrimenkul Sistemindeki) çalışmalarının veri girişi aşaması büyük oranda tamamlanmış olup MEGSİS’teki tapu ve kadastro verileri arasındaki uyumsuzlukların giderilmesi için sistematik çalışmalar sürdürülmektedir. Sistemdeki bilgiler düzenli olarak takip edilmektedir. Bölge Müdürlükleri sıralamasında Bölge Müdürlüğümüz 99,92 entegrasyon oranı ile 5. sırada bulunmaktadır.  Kadastro Dairesi Başkanlığının 02.01.2018 tarih ve 2969942 sayılı yazısı gereğince MEGSİS "Proje Yönetim Modülü" uygulaması çalışmalarını içeren veri girişlerinin Kadastro Müdürlüklerince ivedilikle tamamlanması ve Bölge Müdürlüğümüzce de giriş sürecinin takibinin yapılması sağlanmaktadır.

Kadastro Şube Müdürlüğü HARİTA BİLGİ BANKASI (H.B.B.) KAPSAMINDA YAPILAN İŞLER Bölge Müdürlüğümüz sorumluluk alanındaki kamu kurum ve kuruluşlarından gelen, 2017 yılında 13 adet, 2018 yılında 6 adet nokta numarası talep yazısı Genel Müdürlük Harita Bilgi Bankası sisteminden temin edilerek ilgili kurumlara ulaştırılmıştır. GPS HESAP KONTROLÜ 2017 yılında toplam 8 adet, 2018 yılında toplam 5 adet GPS Hesap dosyası Bölge Müdürlüğümüzce kontrol edilerek onaylanmıştır. Ayrıca; 2018 yılında 8 adet ihaleli kadastro çalışmalarında yükseklik hesap kontrolleri tamamlanmıştır. TESCİL HARİCİ BIRAKILMIŞ TESBİT DIŞI YERLER Samsun Kadastro Müdürlüğünce Müdürlük imkanları 2018 haziran ayı sonu itibari ile idari yoldan toplam 1315 parsel, 11580 dönüm tescil harici yerlerin hazine adına tapuya tescilleri sağlanmıştır.

Kalite, Halkla İlişkiler ve Hizmet Değerlendirme Şube Müdürlüğü BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE BAĞLI BİRİMLERİNDEN HİZMET ALAN BELEDİYELERDEN PROTOKOL YAPILAN BELEDİYE SAYILARI İLİ TAKPAS (Büyükşehir İl, İlçe ve Beldeler) MİMARİ PROJE (İl, İlçe ve Beldeler) TAKPAS - DİĞER KURUMLAR (Sulama Birlikleri vs) TAKPAS YAPILMAYAN MİMARİ PROJE YAPILMAYAN SAMSUN 14 17 4 Havza, Lâdik, 19 Mayıs - ORDU 18 20 1 Çamaş, Mesudiye AMASYA 7 Amasya Özel İdare Müdürlüğü SİNOP 6 9 Boyabat, Dikmen, Erfelek

Kalite, Halkla İlişkiler ve Hizmet Değerlendirme Şube Müdürlüğü 2018 YILINDA: Bölge Müdürlüğümüz iç tetkikçileri tarafından 30.04.2018 ile 28.06.2018 tarihleri arasında Tapu ve Kadastro Müdürlüklerine iç tetkik yapılmıştır. Genel Müdürlüğümüz Kalite Denetçileri tarafından 23.07.2018-27.07.2018 tarihleri arasında sondajlama usulü Bölge Müdürlüğümüz ve Tapu ve Kadastro Müdürlüklerine tetkikler yapılmıştır. TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi kapsamında Türk Standartları Enstitüsü tarafından 11-14 Eylül 2018 tarihleri arasında 4 gün süreli sondajlama usulü Bölge Müdürlüğümüz ve bağlı birimlere tetkikler yapılmıştır.

Kalite, Halkla İlişkiler ve Hizmet Değerlendirme Şube Müdürlüğü KYS TETKİKLERİNDE ÖZELLİKLE GÖZDEN GEÇİRİLEN VE EKSİKLİK RASTLANILAN HUSUSLAR: Görevden ayrılan veya izne ayrılan personelin elinde devam eden veya yapılması gereken işlerin devir ile ilgili form düzenlenmediği, Yangın tüplerinin periyodik kontrollerinin yapılmadığı, Arşivlerde adresleme sisteminin olmadığı, İç genelgelerin güncellemediği, EBYS sisteminde bekleyen ve açık olan evrakların bulunduğu, Süreç veri girişlerinin zamanında girişlerinin yapılmadığı veya hiç girilmediği, Personel bazında eğitim kayıtlarının tutulmadığı,

Kalite, Halkla İlişkiler ve Hizmet Değerlendirme Şube Müdürlüğü KYS TETKİKLERİNDE ÖZELLİKLE GÖZDEN GEÇİRİLEN VE EKSİKLİK RASTLANILAN HUSUSLAR: Yıllık izin planının yapılmadığı, Arşiv giriş-çıkış kayıt formunun güncel tutulmadığı veya hiç tutulmadığı, Personel Dosyalarının yönetmeliğe uygun hale getirilmesi (8 bölümlü olarak…), Birime yeni başlayan personele oryantasyon eğitiminin verilmediği ve formun doldurulmadığı, Dosya muhteviyatı döküm formunun kullanılmadığı, Acil durum eylem planının olmadığı,

Kalite, Halkla İlişkiler ve Hizmet Değerlendirme Şube Müdürlüğü KYS TETKİKLERİNDE ÖZELLİKLE GÖZDEN GEÇİRİLEN VE EKSİKLİK RASTLANILAN HUSUSLAR: İç iletişimin sağlanması ve genelge, talimatların duyurulması yönünde yapılması gereken toplantıların düzenli olarak yapılmadığı ve tutanak altına alınmadığı, Müdürlük arşiv sorumlusunun bilgileri arşivde mevcut olmadığı, Arşivdeki nem ve ısı ölçerlerin periyodik takibinin yapılmadığı, Zamanında ayıklama işlemlerinin yapılmadığı , Müdürlüklerde yerleşim planının olmadığı tespit edilmiştir.

Kalite, Halkla İlişkiler ve Hizmet Değerlendirme Şube Müdürlüğü 2018 Yılı Memnuniyet Anketi Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde tamamlanmış işlemlerin en az %10’u baz alınarak yapılan vatandaş memnuniyeti anketi, Tapu Müdürlüklerinde 7105 kişiye ulaşılmış ve Ortalama Memnuniyet Oranı %99,69 Kadastro Müdürlüklerinde 821 kişiye ulaşılmış ve Ortalama Memnuniyet Oranı % 99.54

Kalite, Halkla İlişkiler ve Hizmet Değerlendirme Şube Müdürlüğü 2018 Yılı Memnuniyet Anketi Haziran ayı Tapu Müdürlükleri Müşteri Memnuniyet Anketi Memnuniyet Oranı %100 Temmuz ayı Tapu Müdürlükleri Müşteri Memnuniyeti Anketi Memnuniyet Oranı % 99.80 Ağustos ayı Tapu Müdürlükleri Müşteri Memnuniyeti Anketi Memnuniyet Oranı %99.08 olup Haziran, Temmuz, Ağustos ayı anket sonuçlarında herhangi bir şikayet saptanmamıştır.

Kalite, Halkla İlişkiler ve Hizmet Değerlendirme Şube Müdürlüğü SORUN: CİMER, ALO 181, E-POSTA, ERP, DİLEKÇE … diğer benzeri yollarla Bölge Müdürlüğümüze intikal eden bildirimler için ilgili Müdürlükler ile yapılan yazışmaların geciktirilmesi, ÇÖZÜM ÖNERİSİ: İstenilen hususlara değinilerek, mevzuat çerçevesinde yazışmalara cevap verilmesi gerekmektedir. CİMER sistemi üzerinden Müdürlüğe sevk edilen çağrıların, Müdürlüklerce takip edilmemesi, süresi içinde cevap verilmemesi, Cimer kullanıcıları tarafından sistemin günlük takibinin yapılması sağlanmalıdır.  

Tapu Şube Müdürlüğü RET KARARLARI 2018 yılında Tapu Müdürlüklerimiz tarafından red edilen işlemlere ait 16 adet red kararlarının durumları BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZ GENEL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ SIRA NO MÜDÜRLÜK ADI KONUSU ONADI BOZDU KARAR VER. YER OLMADIĞI İTİRAZ ONANDI BOZULDU KARAR VER.YER OLMADIĞI 1 KAVAK TAPU MÜDÜRLÜĞÜ TASHİH   X 2 BAFRA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ TASHİH-İNTİKAL 3 AMASYA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ İSİM DÜZELTMESİ 4 İLKADIM TAPU MÜDÜRLÜĞÜ KAT İTİFAKI TESİSİ 5 SİNOP TAPU MÜDÜRLÜĞÜ KİŞİ KİMLİK BİLGİLERİNİN DÜZELTİLMESİ 6 FATSA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ İSİM TASHİHİ 7 DÜZELTME TALEBİ 8 BOYABAT TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 9 HAVZA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ TAHSİSEN VERİLEN AFET KONUTLARINDA MALİK DEĞİŞTİRİLEREK YENİ MALİKE TAHSİS 10 VEKALETTE YETKİ 11 SATIŞ VE SATIŞ SURETİYLE PAY TEMLİKİ 12 13 GÖYNÜCEK TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 14 SULUOVA TAPU MÜDÜRLÜĞPÜ İNTİKAL 15 ALTINORDU TAPU MÜDÜRLÜĞÜ ELBİRLİĞİ HALİNDEKİ MÜLKİYETİN PAYLI MÜLKİYETE ÇEVRİLMESİ 16 GÜRGENTEPE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ RED KARARLARININ ÇOĞUNLUĞUNUN TASHİH (KİŞİ KİMLİK BİLGİLERİNİ DÜZELTME) ÜZERİNE OLDUĞU VE MÜDÜRLÜKLERİMİZCE DE EKSİK İNCELEME YAPILDIĞI ANLAŞILMAKTADIR.

Tapu Şube Müdürlüğü TAPU MÜDÜRLÜKLERİ HİSSE HATALI TAŞINMAZLARDAKİ ÇALIŞMA ORANI (2017 OCAK AYI İLA 2018 KASIM AYI İTİBARİ İLE) SIRA NO MÜDÜRLÜK ADI 01.02.2017 tarih 251143 sy yazımız (tkgm-126400) 01.11.2018 tarih 3401863 sayılı yazı bilg tek. 02.12.2018 tarih 3872833 sayılı yazı bilg tek. 01.02.2017 ila 02.12.2018 tarihleri arasında düzeltilen 2018 KASIM AYINDA DÜZELTİLEN 01.02.2017 ila 02.12.2018 tarihleri arasında ÇALIŞMA ORANI (%) 2018 KASIM AYI ÇALIŞMA ORANI (%) 1 İLKADIM TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 162 28 134 82,72 0,00 2 CANİK TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 58 16 4 54 12 93,10 20,69 3 ATAKUM TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 224 38 39 185 82,59 ASARCIK TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 13 10 23,08 5 ALAÇAM TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 142 79 63 44,37 6 AYVACIK TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 100,00 7 BAFRA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 2020 756 754 1266 62,67 0,10 8 ÇARŞAMBA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 70 14 57 81,43 1,43 9 HAVZA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 361 258 241 120 17 33,24 4,71 KAVAK TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 66 49 74,24 11 LADİK TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 423 210 121 302 89 71,39 21,04 19 MAYIS TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 20 70,00 SALIPAZARI TAPU MÜDÜRLÜĞÜ TERME TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 106 24 82 77,36 15 TEKKEKÖY TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 37 21 43,24 VEZİRKÖPRÜ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 135 40 95 70,37 YAKAKENT TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 30,77 18 AMASYA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 432 154 298 68,98 4,63 19 GÜMÜŞHACIKÖY TAPU MD. 85 42 43 50,59 GÖYNÜCEK TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 22 13,64 HAMAMÖZÜ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ MERZİFON TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 141 97 62 43,97 12,77 23 SULUOVA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 90 91,11 TAŞOVA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 75,00

Tapu Şube Müdürlüğü TOPLAM 9380 3657 3462 5918 195 63,09 2,08 SIRA NO MÜDÜRLÜK ADI 01.02.2017 tarih 251143 sy yazımız (tkgm-126400) 01.11.2018 tarih 3401863 sayılı yazı bilg tek. 02.12.2018 tarih 3872833 sayılı yazı bilg tek. 01.02.2017 ila 02.12.2018 tarihleri arasında düzeltilen 2018 KASIM AYINDA DÜZELTİLEN 01.02.2017 ila 02.12.2018 tarihleri arasında ÇALIŞMA ORANI (%) 2018 KASIM AYI ÇALIŞMA ORANI (%) 25 ALTINORDU TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 1615 1022 995 620 27 38,39 1,67 26 AKKUŞ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 32 30 2 6,25 0,00 AYBASTI TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 197 7 8 189 95,94 28 ÇAMAŞ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 1 50,00 29 ÇATALPINAR TAPU MÜD. 100,00 ÇAYBAŞI TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 95 20 75 78,95 31 FATSA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 101 10 4 97 6 96,04 5,94 GÖLKÖY TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 23 3 86,96 33 GÜLYALI TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 94 18 16 78 82,98 2,13 34 GÜRGENTEPE TAPU MÜD. 47 15 14 70,21 35 İKİZCE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 9 5 35,71 36 KABADÜZ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 83,33 37 KABATAŞ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 38 KORGAN TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 16,67 39 KUMRU TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 21 72,41 40 MESUDİYE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 24 13 11 45,83 20,83 41 PERŞEMBE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 135 12 123 91,11 42 ULUBEY TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 72 61 15,28 43 ÜNYE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 853 314 312 541 63,42 0,23 44 SİNOP TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 623 115 116 507 81,38 45 AYANCIK TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 41,67 46 BOYABAT TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 193 60 57 136 70,47 1,55 DİKMEN TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 25,00 48 DURAĞAN TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 105 96 91,43 49 ERFELEK TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 79 76 96,20 50 GERZE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 276 235 85,14 51 TÜRKELİ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ 97,73 52 SARAYDÜZÜ TAPU MÜD. 78,57   TOPLAM 9380 3657 3462 5918 195 63,09 2,08

Tapu Şube Müdürlüğü 2018 YILINA AİT 10 AYLIK PERSONEL BAŞINA DÜŞEN YEVMİYE SAYILARI (BÜYÜKTEN KÜÇÜĞE SIRALI) AYLIK PERSONEL SAYILARI SIRA NO MÜDÜRLÜK ADI 2018 KASIM AYI DAHİL SON YEVMİYE ocak şubat mart nisan mayıs temmuz ağustos eylül ekim kasım personel ortalama PERSONEL BAŞINA DÜŞEN YEVMİYE SAYISI 2018 YILI KASIM AYI DAHİL İŞ GÜNÜ SAYISI PERSONEL BAŞINA BİR İŞ GÜNÜNDE DÜŞEN YEVMİYE SAYISI 1 MESUDİYE TM 2154 1,2 1,5 1,14 1.889,47 209 9,04 2 GÖLKÖY TM 3873 3 2,30 1.683,91 8,06 TÜRKELİ TM 2125 1,75 1,28 1.666,67 7,97 4 AYANCIK TM 3597 2,9 2,49 1.444,58 6,91 5 AYVACIK TM 2883 2,25 2,05 1.406,34 6,73 6 BOYABAT TM 5145 3,75 3,98 1.294,34 6,19 7 KAVAK TM 4688 3,5 3,83 1.225,62 5,86 8 DURAĞAN TM 2500 1,6 2,3 2,5 2,04 1.225,49 9 KUMRU TM 3241 3,25 2,75 1.178,55 5,64 10 GÖYNÜCEK TM 2383 2,03 1.176,79 5,63 11 SULUOVA TM 5802 5,00 1.160,40 5,55 12 KABATAŞ TM 1825 1,60 1.140,63 5,46 13 GÜMÜŞHACIKÖY TM 3221 2,72 3,2 2,84 1.133,36 5,42 14 TAŞOVA TM 5572 5,5 5,05 1.103,37 5,28 15 AYBASTI TM 2470 1.097,78 5,25 16 AMASYA TM 18151 17 15,5 15,75 18 17,5 17,75 16,65 1.090,15 5,22 GÜRGENTEPE TM 2407 2,1 3,35 2,22 1.084,23 5,19 VEZİRKÖPRÜ TM 11374 10,50 1.083,24 5,18 19 ÇARŞAMBA TM 14144 13,75 12,75 13,25 13,18 1.073,55 5,14 20 AKKUŞ TM 4280 4,00 1.070,00 5,12 21 TEKKEKÖY TM 7591 7,25 7,75 7,13 1.065,40 5,10 22 ÜNYE TM 15049 13,5 12,5 14,20 1.059,79 5,07 23 SALIPAZARI TM 3144 3,00 1.048,00 5,01 24 ASARCIK TM 2094 2,00 1.047,00 25 TERME TM 10144 9,5 9,75 1.040,41 4,98

Tapu Şube Müdürlüğü AYLIK PERSONEL SAYILARI GENEL TOPLAM 323228 325 SIRA NO MÜDÜRLÜK ADI 2018 KASIM AYI DAHİL SON YEVMİYE ocak şubat mart nisan mayıs temmuz ağustos eylül ekim kasım personel ortalama PERSONEL BAŞINA DÜŞEN YEVMİYE SAYISI 2018 YILI KASIM AYI DAHİL İŞ GÜNÜ SAYISI PERSONEL BAŞINA BİR İŞ GÜNÜNDE DÜŞEN YEVMİYE SAYISI 26 FATSA TM 14849 14,75 15 14 13,75 14,50 1.024,07 209 4,90 27 MERZİFON TM 9592 10 9,5 9,8 9 9,43 1.017,18 4,87 28 ULUBEY TM 4346 4 4,9 5 4,1 4,30 1.010,70 4,84 29 BAFRA TM 15501 16 17 15,75 15,58 995,25 4,76 30 İKİZCE TM 1983 2 2,00 991,50 4,74 31 LADİK TM 2970 3 3,00 990,00 32 İLKADIM TM 27091 27,5 26,75 27,85 28,25 26,5 27,44 987,46 4,72 33 ALTINORDU TM 24686 26,8 26,1 25,7 23,4 25,4 24,5 23 25,54 966,56 4,62 34 HAVZA TM 6411 7,5 8 7 6 6,65 964,06 4,61 35 KORGAN TM 2712 3,7 2,25 2,75 2,87 944,95 4,52 36 ERFELEK TM 2222 2,3 2,2 2,1 2,36 941,53 4,50 37 PERŞEMBE TM 5363 5,80 924,66 4,42 38 CANİK TM 8819 10,25 11 9,68 911,52 4,36 39 ATAKUM TM 26367 27,25 27,8 29,2 31,75 29,25 29,03 908,42 4,35 40 19 MAYIS TM 3472 3,5 4,25 3,88 896,00 4,29 41 ALAÇAM TM 3832 851,56 4,07 42 GERZE TM 4031 4,8 4,7 5,9 5,25 4,5 4,77 845,96 4,05 43 ÇAMAŞ TM 1655 827,50 3,96 44 KABADÜZ TM 1641 820,50 3,93 45 SİNOP TM 7067 9,7 10,2 9,2 9,59 736,91 3,53 46 YAKAKENT TM 1557 2,12 734,43 3,51 47 ÇAYBAŞI TM 1374 687,00 3,29 48 HAMAMÖZÜ TM 677 1 1,00 677,00 3,24 49 GÜLYALI TM 1667 2,5 2,83 590,09 2,82 50 SARAYDÜZÜ TM 1229 2,10 585,24 2,80 51 ÇATALPINAR TM 1706 568,67 2,72 52 DİKMEN TM 551 1,3 1,1 1,75 1,5 1,72 321,28 1,54   GENEL TOPLAM 323228 325 322,7 324 323,7 326,8 322,4 322,8 319,3 317,3 322,88 1.001,07 4,79

AÇIKLAMA VAR/YOK/OLMAYAN VAR Tapu Şube Müdürlüğü 01.01.2018-10.12.2018 TARİHLERİ ARASINDA MÜDÜRLÜKLERİMİZDE İŞLEME ALINMAMIŞ BAŞVURU SAYISI (BÜYÜKTEN KÜÇÜĞE SIRALI) (Sorgulama Tarihi:12.12.2018) SIRA NO MÜDÜRLÜK ADI SAYISI AÇIKLAMA VAR/YOK/OLMAYAN VAR 1 AMASYA TM 265 KISMEN VAR 2 SİNOP TM 194 3 TEKKEKÖY TM 137 4 İLKADIM TM 135 5 ÇARŞAMBA TM 100 6 GERZE TM 99 7 ALAÇAM TM 85 8 PERŞEMBE TM 76 9 ATAKUM TM 56 10 ALTINORDU TM 54 11 ULUBEY TM 46 12 GÖYNÜCEK TM 44 13 BAFRA TM 42 14 GÜMÜŞHACIKÖY TM 38 15 TAŞOVA TM 16 KAVAK TM 30 YOK 17 SULUOVA TM 28 18 FATSA TM 26 19 ÜNYE TM 20 CANİK TM 21 KUMRU TM 22 YAKAKENT TM 23 AYVACIK TM 24 LADİK TM 25 DURAĞAN TM 26 TERME TM 11 KISMEN VAR 27 VEZİRKÖPRÜ TM 9 28 19 MAYIS TM 7 VAR 29 GÜRGENTEPE TM 30 MERZİFON TM 6 31 BOYABAT TM 32 HAVZA TM 4 33 GÖLKÖY TM 34 GÜLYALI TM 35 ASARCIK TM 3 YOK 36 KORGAN TM 37 KABADÜZ TM 2 38 SALIPAZARI TM 1 39 HAMAMÖZÜ TM 40 AYBASTI TM 41 ÇAMAŞ TM 42 ÇAYBAŞI TM 43 MESUDİYE TM 44 ERFELEK TM 45 TÜRKELİ TM 46 SARAYDÜZÜ TM 47 AKKUŞ TM 48 ÇATALPINAR TM 49 İKİZCE TM 50 KABATAŞ TM 51 AYANCIK TM 52 DİKMEN TM

AÇIKLAMA VAR/YOK/KISMEN VAR Tapu Şube Müdürlüğü 01.01.2018-10.12.2018 TARİHLERİ ARASINDA MÜDÜRLÜKLERİMİZDE DEVAM EDEN BAŞVURU SAYISI (BÜYÜKTEN KÜÇÜĞE SIRALI) (Sorgulama Tarihi:12.12.2018) SIRA NO MÜDÜRLÜK ADI SAYISI AÇIKLAMA VAR/YOK/KISMEN VAR 1 AMASYA TM 676 KISMEN VAR 2 TEKKEKÖY TM 501 3 BOYABAT TM 382 4 İLKADIM TM 347 5 SİNOP TM 324 6 ATAKUM TM 311 7 ALAÇAM TM 303 8 ÇARŞAMBA TM 213 9 GERZE TM 201 10 ALTINORDU TM 197 11 ÜNYE TM 195 12 CANİK TM 184 13 PERŞEMBE TM 164 14 TAŞOVA TM 149 15 ULUBEY TM 104 16 BAFRA TM 102 17 YAKAKENT TM 97 18 HAVZA TM 90 19 GÖLKÖY TM 89 20 GÜMÜŞHACIKÖY TM 83 21 FATSA TM 22 GÖYNÜCEK TM 82 23 SULUOVA TM 75 24 KAVAK TM 74 YOK 25 TERME TM 26 MERZİFON TM 66 KISMEN VAR 27 ASARCIK TM 59 28 KUMRU TM 54 29 DURAĞAN TM 53 30 LADİK TM 51 31 AKKUŞ TM 49 32 VEZİRKÖPRÜ TM 41 33 KABADÜZ TM 37 34 ERFELEK TM 25 35 19 MAYIS TM 24 36 AYANCIK TM AYVACIK TM 22 38 SALIPAZARI TM 19 39 GÜLYALI TM 40 TÜRKELİ TM 18 AYBASTI TM 42 GÜRGENTEPE TM 17 43 MESUDİYE TM 13 44 DİKMEN TM 11 YOK 45 ÇAMAŞ TM 9 46 HAMAMÖZÜ TM 47 KORGAN TM 48 SARAYDÜZÜ TM 5 VAR ÇATALPINAR TM 3 50 İKİZCE TM 2 ÇAYBAŞI TM 52 KABATAŞ TM

YEVMİYE ALINIP SONLANDIRILMAMIŞLARIN SAYISI Tapu Şube Müdürlüğü 01.01.2018-10.12.2018 TARİHLERİ ARASINDA MÜDÜRLÜKLERİMİZDE YEVMİYESİ ALINIP SONLANDIRILMAYAN BAŞVURU SAYISI (BÜYÜKTEN KÜÇÜĞE SIRALI) (Sorgulama Tarihi:12.12.2018) SIRA NO MÜDÜRLÜK ADI YEVMİYE ALINIP SONLANDIRILMAMIŞLARIN SAYISI 1 AMASYA TM 460 2 TEKKEKÖY TM 361 3 BOYABAT TM 321 4 ALAÇAM TM 231 5 SİNOP TM 196 6 ATAKUM TM 173 7 GERZE TM 119 8 ÜNYE TM 105 9 İLKADIM TM 103 10 CANİK TM 84 11 ALTINORDU TM 75 12 TAŞOVA TM 67 13 GÖLKÖY TM 14 ÇARŞAMBA TM 57 15 GÖYNÜCEK TM 55 16 HAVZA TM 53 17 KAVAK TM 51 18 ULUBEY TM 49 19 GÜMÜŞHACIKÖY TM 46 20 ASARCIK TM 42 21 TERME TM 39 22 YAKAKENT TM 23 BAFRA TM 37 24 LADİK TM 29 25 PERŞEMBE TM 28 26 FATSA TM 25 27 DURAĞAN TM 21 28 SULUOVA TM 18 29 MERZİFON TM 16 30 AKKUŞ TM 31 DİKMEN TM 11 32 19 MAYIS TM 9 33 VEZİRKÖPRÜ TM 34 ÇAMAŞ TM 6 35 KUMRU TM 36 TÜRKELİ TM 37 HAMAMÖZÜ TM 5 38 GÜRGENTEPE TM 39 KABADÜZ TM 40 ERFELEK TM 41 AYVACIK TM 4 42 AYBASTI TM 3 43 AYANCIK TM 44 KORGAN TM 2 45 MESUDİYE TM 46 SALIPAZARI TM 1 47 İKİZCE TM 48 SARAYDÜZÜ TM 49 ÇATALPINAR TM 50 ÇAYBAŞI TM 51 GÜLYALI TM 52 KABATAŞ TM

Tapu Şube Müdürlüğü 2017/3 SAYILI GENELGE GEREĞİ AYIKLAMA, TASNİF, DOSYALAMA ÇALIŞMALARI (BÜYÜKTEN KÜÇÜĞE SIRALI) SIRA NO MÜDÜRLÜK ADI ENTEGRASYON, AYIKLAMA, TASNİF VE DOSYALAMA YAPILACAK TOPLAM İŞ SAYISI KASIM AYI SONU İTİBARİ İLE TOPLAM YAPILAN İŞ AYIKLAMA, TASNİF, DOSYALAMA Yevmiye Sayısı (Entegrasyon, Ayıklama ve Tasnife Tabi Toplam Yevmiye) Entegrasyon Yapılacak YEVMİYE Toplam Taşınmaz Sayısı (AT, Bağ.Böl. Sayısı vs.) Sayısı Toplam Çalışma Oranı (%) 1 ASARCIK 14548 34448 100,00 2 SALIPAZARI 27417 32477 6235 22,74 3 AYVACIK 17110 34480 3701 21,63 4 KABADÜZ 18550 18820 3269 17,62 5 19 MAYIS 44389 29212 5700 12,84 6 TÜRKELİ 35626 41835 4300 12,07 7 ÇATALPINAR 17155 33095 1700 9,91 8 VEZİRKÖPRÜ 156500 182955 15168 9,69 9 KABATAŞ 17421 45742 1400 8,04 10 GÜLYALI 23760 20309 1640 6,90 11 DİKMEN 7047 51823 461 6,54 12 KORGAN 28861 63532 1850 6,41 13 AYANCIK 39488 89598 2000 5,06 14 ATAKUM 420000 161000 20056 4,78 15 LADİK 54790 57902 2255 4,12 16 ÇARŞAMBA 266055 102283 10727 4,03 17 FATSA 219708 131959 8770 3,99 18 HAMAMÖZÜ 10063 16708 348 3,46 19 MERZİFON 205300 93235 7000 3,41 20 ÇAYBAŞI 17645 17591 556 3,15 21 AYBASTI 38590 67887 1160 3,01 22 SARAYDÜZÜ 14938 31187 370 2,48 23 ÇAMAŞ 14425 23921 282 1,95 24 SULUOVA 126111 42123 2375 1,88 25 İLKADIM 651142 154553 11650 1,79

Tapu Şube Müdürlüğü SIRA NO MÜDÜRLÜK ADI ENTEGRASYON, AYIKLAMA, TASNİF VE DOSYALAMA YAPILACAK TOPLAM İŞ SAYISI KASIM AYI SONU İTİBARİ İLE TOPLAM YAPILAN İŞ AYIKLAMA ,TASNİF, DOSYALAMA Yevmiye Sayısı (Entegrasyon, Ayıklama ve Tasnife Tabi Toplam Yevmiye) Entegrasyon Yapılacak YEVMİYE Toplam Taşınmaz Sayısı (AT, Bağ.Böl. Sayısı vs.) Sayısı Toplam Çalışma Oranı (%) 26 GÜRGENTEPE 20186 51987 310 1,54 27 ALAÇAM 71139 63386 895 1,26 28 ERFELEK 27874 49921 285 1,02 29 TERME 158214 74971 1596 1,01 30 İKİZCE 20702 36715 196 0,95 31 ULUBEY 73292 53205 611 0,83 32 ALTINORDU 458345 170345 3207 0,70 33 TAŞOVA 74270 102530 443 0,60 34 AKKUŞ 30600 72268 180 0,59 35 HAVZA 106599 118226 503 0,47 36 YAKAKENT 18180 28844 81 0,45 37 AMASYA 338126 191506 1399 0,41 38 KUMRU 42353 59130 172 39 BAFRA 344542 167244 1384 0,40 40 DURAĞAN 40393 110262 132 0,33 41 ÜNYE 298701 121896 694 0,23 42 BOYABAT 96364 174100 220 43 GÜMÜŞHACIKÖY 97135 97500 214 0,22 44 SİNOP 148806 75561 327 45 PERŞEMBE 104425 95940 173 0,17 46 CANİK 304282 61593 447 0,15 47 TEKKEKÖY 82514 51899 105 0,13 48 KAVAK 55832 78874 0,08 49 GÖLKÖY 45625 126402 0,07 50 GÖYNÜCEK 38044 40165 25 51 MESUDİYE 92033 92188 60 52 GERZE 0,00

Tapu Şube Müdürlüğü 2017/3 SAYILI GENELGE GEREĞİ YAPILAN ENTEGRASYON ÇALIŞMALARI (BÜYÜKTEN KÜÇÜĞE SIRALI) SIRA NO MÜDÜRLÜK ADI ENTEGRASYON, AYIKLAMA, TASNİF VE DOSYALAMA YAPILACAK TOPLAM İŞ SAYISI KASIM AYI SONU İTİBARİ İLE TOPLAM YAPILAN İŞ ENTEGRASYON YAPILAN Yevmiye Sayısı (Entegrasyon, Ayıklama ve Tasnife Tabi Toplam Yevmiye) Entegrasyon Yapılacak Toplam Taşınmaz Sayısı (AT, Bağ.Böl. Sayısı vs.) Toplam Taşınmaz Sayısı (AT, Bağ.Böl. Sayısı vs.) Sayısı Toplam Çalışma Oranı (%) 1 TÜRKELİ 35626 41835 41293 98,70 2 KABADÜZ 18550 18820 9721 51,65 3 CANİK 304282 61593 8982 14,58 4 ATAKUM 420000 161000 21860 13,58 5 ÇARŞAMBA 266055 102283 11606 11,35 6 LADİK 54790 57902 6366 10,99 7 KABATAŞ 17421 45742 4000 8,74 8 HAVZA 106599 118226 10041 8,49 9 TEKKEKÖY 82514 51899 4021 7,75 10 ÜNYE 298701 121896 9151 7,51 11 ALTINORDU 458345 170345 12325 7,24 12 TERME 158214 74971 5204 6,94 13 19 MAYIS 44389 29212 1894 6,48 14 KAVAK 55832 78874 4812 6,10 15 ULUBEY 73292 53205 3223 6,06 16 BAFRA 344542 167244 10031 6,00 17 SİNOP 148806 75561 4388 5,81 18 SARAYDÜZÜ 14938 31187 1782 5,71 19 AMASYA 338126 191506 10839 5,66 20 AYBASTI 38590 67887 3780 5,57 21 AKKUŞ 30600 72268 3968 5,49 22 ÇAMAŞ 14425 23921 1203 5,03 23 TAŞOVA 74270 102530 5074 4,95 24 FATSA 219708 131959 6510 4,93 25 ÇAYBAŞI 17645 17591 858 4,88

Tapu Şube Müdürlüğü SIRA NO MÜDÜRLÜK ADI ENTEGRASYON, AYIKLAMA, TASNİF VE DOSYALAMA YAPILACAK TOPLAM İŞ SAYISI KASIM AYI SONU İTİBARİ İLE TOPLAM YAPILAN İŞ ENTEGRASYON YAPILAN Yevmiye Sayısı (Entegrasyon, Ayıklama ve Tasnife Tabi Toplam Yevmiye) Entegrasyon Yapılacak Toplam Taşınmaz Sayısı (AT, Bağ.Böl. Sayısı vs.) Toplam Taşınmaz Sayısı (AT, Bağ.Böl. Sayısı vs.) Sayısı Toplam Çalışma Oranı (%) 26 GÜRGENTEPE 20186 51987 2400 4,62 27 HAMAMÖZÜ 10063 16708 771 4,61 28 PERŞEMBE 104425 95940 4194 4,37 29 KUMRU 42353 59130 2534 4,29 30 GÖYNÜCEK 38044 40165 1613 4,02 31 ERFELEK 27874 49921 1954 3,91 32 SALIPAZARI 27417 32477 1220 3,76 33 İLKADIM 651142 154553 5700 3,69 34 AYANCIK 39488 89598 3039 3,39 35 ALAÇAM 71139 63386 2100 3,31 36 VEZİRKÖPRÜ 156500 182955 5420 2,96 37 ÇATALPINAR 17155 33095 966 2,92 38 ASARCIK 14548 34448 920 2,67 39 KORGAN 28861 63532 1628 2,56 40 DURAĞAN 40393 110262 2650 2,40 41 GÖLKÖY 45625 126402 2890 2,29 42 GÜMÜŞHACIKÖY 97135 97500 1835 1,88 43 DİKMEN 7047 51823 954 0,98 44 YAKAKENT 18180 28844 363 1,26 45 İKİZCE 20702 36715 371 1,01 46 MESUDİYE 92033 92188 847 0,92 47 BOYABAT 96364 174100 500 0,29 48 AYVACIK 17110 34480 0,00 49 MERZİFON 205300 93235 50 SULUOVA 126111 42123 51 GÜLYALI 23760 20309 52 GERZE

Tapu Şube Müdürlüğü SORUN: Ret Kararlarının 2013/1 sayılı Genelgeye uygun olarak hazırlanmaması, ÇÖZÜM ÖNERİSİ: Red kararı verilirken genelgeye uygun hareket edilmesi sağlanmalıdır. Kişi kimlik bilgilerinin tashihinde, hatalı red kararlarının verilmesi ve Bölge Müdürlüğümüzce bozulması, 2016/2 sayılı kişi kimlik bilgileri konulu genelgenin bütün aşamalarının tamamlanmasına müteakip kanaat getirilmez ise red edilmesi gerekmektedir. Red kararlarına yapılan itirazlar üzerine, Bölge Müdürlüğümüzce istenilen belgelerin eksik gönderilmesi, Bölge Müdürlüğümüzce istenilen belgelerin eksiksiz bir şekilde, dizi pusulasına bağlanarak gönderilmesi sağlanmalıdır.

Tapu Şube Müdürlüğü SORUN: Bazı Tapu Müdürlüklerimizin, 2017/3 sayılı genelge gereği, ayıklama, imha, dosyalama ve entegrasyon çalışmalarına halen başlamaması, Yapılan çalışmalarla ilgili 15 günlük dönemler halinde Bölge Müdürlüğümüze gönderilmesi gereken değerlendirme formlarının gönderilmemesi, Günlük İşlem evrakları zamanında taratılmadığından ve işlem sonlandırılmadığından Bölge Müdürlüğümüzce tarama kontrolleri yapılamamakta olup, aksamaya sebebiyet vermektedir. Günlük İşlem evraklarının arşivlenmesinde barkod etiket yapıştırılmaması, ÇÖZÜM ÖNERİSİ: 2017/3 sayılı genelge çerçevesinde ayıklama, imha, dosyalama ve entegrasyon çalışmalarına halen başlanılmaması Müdürün sorumluluğunda olduğundan, Tapu Müdürü tarafından gerekli tedbirlerin alınması, Takbis sisteminde yevmiyesi alınmış başvuruların sonlandırılma işleminin zamanında yapılmasının Tapu Müdürü tarafından bizzat takip edilmesi, Değerlendirme formlarının gönderilmemesinin sebebinin, konu ile ilgili personel görevlendirmesi yapılmayıp, sadece tüm personele tebliğ edildiğinden kaynaklanmakta olup personel görevlendirmesinin yapılması, Günlük barkod etiketlerinin yapıştırılıp yapıştırılmadığının takibin Tapu Müdürü tarafından yapılması sağlanmalıdır.

Tapu Şube Müdürlüğü SORUN: E-Terkin ve E-İpotek İşlemlerinde, Web başvuru sistemine düşen evrakların müdür/müdür yardımcısı tarafından zamanında ilgili personele gönderilmemesi ve ilgili personelce de işlemlerin zamanında yapılmaması, ÇÖZÜM ÖNERİSİ: E-Terkin ve E-İpotek İşlemlerinin takibinin Tapu Müdürü tarafından takip edilmesi gerekmektedir. Takbis sisteminde işleme alınmamış başvurular ile devam eden işlemlere gerekli açıklamaların girilmediği, Başvuruların takibinin Tapu Müdürü tarafından yapılması gerekmektedir.

Tapu Şube Müdürlüğü SORUN: Müdürlüklerimizce, Teftiş raporlarındaki eksikliklerin giderildiği bildirilmekte ise de, Bölge Müdürlüğümüzce mahallinde yapılan incelemede eksikliklerin giderilmediğinin anlaşılması, ÇÖZÜM ÖNERİSİ: Teftiş Raporlarında tenkide alınıp Tapu Dairesince iştirak edilen maddelerle ilgili eksiklikler giderilmeden, “eksiklikler giderilmiştir” şeklinde cevap verilmemesi, bu durum emek, zaman kaybına sebebiyet vermektedir. Bazı Tapu Müdürlüklerimizde İntikal-Pay Temliki İşlemlerinin Tapu Kütüğü tescillerinde hatalı tesciller yapıldığı teftişler esnasında Müfettişler tarafından tespit edilmiştir. 27.11.1985 tarih 1478 sayılı genelge çerçevesinde hareket edilmesi, tüm iştirak grubundaki maliklerin tamamının üzeri çizilerek, pay temliki yapmayan maliklerin edinme sebebine sadece intikal, pay temliki alan kişi/kişilere ise intikal+pay temliki şeklinde yeniden tescil yapılması gerekmektedir.

Tapu Şube Müdürlüğü SORUN: Yurtdışı Tebligat İşlemlerinde, Vatandaşlık Durumunun tam olarak incelenmemesi, Müdürlüklerce yurtdışına gönderilecek tebligat masraflarının yatırtılarak evrakların Şube Müdürlüğümüze zamanında göndermemesi, ÇÖZÜM ÖNERİSİ: Müdürlüklerimizce, Nüfus Müdürlükleri ile gerekli yazışmaların yapılarak, tebligat yapılacak kişilerin Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı mı yoksa yabancı uyruklu vatandaş mı olup olmadığı konusunun araştırılması, adres bilgilerinin tespit edilmesi, Yurt Dışı Tebligat masraflarının Malmüdürlüğü veya Muhasebe Müdürlüğü hesaplarına yatırtılarak, vezne alındılarının ilgili evraklarla birlikte mutlaka gönderilmesi sağlanmalıdır.

TEŞEKKÜRLER..