FEN EĞİTİMİNDE DEĞERLENDİRME

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

FAD İ ME AKAGÜNDÜZ SEVG İ SUBA Ş I Aralık OTİSTİK BİREYLERİN ÖZELLİKLERİ SINIFLANDIRMA TANI DEĞERLENDİRME ARAÇLARI OTİZMİN NEDENLERİ EĞİTİM.
/ 151 EğitimYöntemleri Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
IFMB202: FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA 2016-Bahar Dönemi 2. HAFTA Yrd. Doç. Dr. Bahadır Namdar Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
Tane Kavramının Öğretimi (Basamaklandırılmış Yönteme Göre)
İSTANBUL BEYLİKDÜZÜ LİDERLİK FORUMU İSTANBUL BEYLİKDÜZÜ LİDERLİK FORUMU 2 Başlarken Forumu Tanıma Temel Soru Eğitim liderleri,
Lisans Müfredatı ve Erken Klinik Eğitim Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 201.
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM JEROME BRUNER.
1 “Öğrenci Merkezli Öğretim” Öğretmen Adayları Bakış Açısı ile Ne İfade Ediyor? Dr.Dürdane JACOBS Dr. Fahriye HAYIRSEVER.
Program Tasarım Modelleri
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI SKOOOL TANITIMI VE SUNUMU 05 Şubat 2016.
0-6 Yaş Arası Çocukların Temel Gelişimsel Özellikleri.
EBA v1 (2012 – 2015) ARTILARI Herkese açık güvenilir içerikler Bireysel ve sınıf öğrenmesine katkı Paylaşım yapma imkanı İçerikler tek adreste Dünya’nın.
Öğretmen Merkezli Egitim
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
GELİŞİMSEL DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
FLİPPED CLASSROOM TERS YÜZ EĞİTİMİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
EĞiTiMDE iLETiŞİM VE EĞiTiM ARAÇLARI
ASSURE Modeli.
Bireysel Farklılıklar ve Öğretim Tasarımı
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 3
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
NOT VERME VE MEZUNİYET.
(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II
YAŞAM BECERİLERİ -Öfke kontrolü -“Hayır” diyebilme -Israrlara karşı koyabilme -Kendini ortaya koyma -İletişim becerileri -Sorun çözme -Stresle başa.
Aile Atölyeleri Projesi
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA SINIFLARININ ETKİLİ YÖNETİMİ
Alternatif Değerlendirme Yöntemleri AHMET DALKIRAN
Program Tasarım Modelleri
AİLE VE TÜKETİCİ HİZMETLERİ DERSİNDE TAM ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRETME-ÖĞRENME UYGULANIŞINI İNCELEYELİM GÜLDAĞ ARAS.
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLAR Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
PISA 2015 Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
Okulöncesinde Fen Kavramlarının Öğretim Yöntemleri ve Teknikleri
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Öğretimle İlgili Temel Kavramlar
Dijital kütüphanelerin değerlendirilmesi nedir?
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
Öğrenci Başarısının Belirlenmesinde Yeni Yaklaşımlar
PROGRAM DEĞERLENDİRME
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Sağlık Bilimleri Fakültesi
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM
Bireyi Tanıma Süreci Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Her ülkenin sistemi ne olursa olsun, eğitim politikasının en üst seviyede amacı, bireyi topluma yararlı hale getirmektir. BİREYİ TOPLUMA YARRLI HALE GETİRME;
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Öz, Akran ve Grup Değerlendirmeleri
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Sunum transkripti:

FEN EĞİTİMİNDE DEĞERLENDİRME

FEN EĞİTİMİNDE DEĞERLENDİRME Öğretmen çocukların fen eğitimi etkinliklerini değerlendirmek için şu soruları sormalıdır: Çocukları keşfetmeye yöneltmek için ne tür sorular sormalıyım? Öğrencilerimden nasıl davranmalarını ( davranışsal, fiziksel,zihinsel vb) bekliyorum? Resimlerle ilgili değerlendirmeler nasıl ip uçları verir? Öğrenme Döngüsüne Uygun Değerlendirme: Keşfetme ( sorgulama, gözlemleri kaydetme, öğretmen gözlemleri) Açıklama ( Grup tartışmaları, resim çizme, röportaj vb.) Genişletme ( sunumlar, anektodlar, portfolyolar)

Fen Eğitiminde Değerlendirme Yöntemleri Gözlem ( Anektod, Kontrol listeleri, Dereceleme ölçekleri teknikleri) Öğrencilerle Görüşme ( yapılandırılmış ve yapılandırılmamış teknikler) Portfolyo ( Gelişim portfolyosu, süreç portfolyosu teknikleri)