Eşi benzeri olmayan bir deneyime hazır mısın? Uyanık kalmak için yeni bir macera. ONEO X! 1. Ürün Fikrinin Çıkış Noktası.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BAYINDIR BELEDİYESİ GERİ DÖNÜŞÜM PROJESİ
Advertisements

Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
Proje Döngüsü ve Proje Yönetimi
AMBALAJ VE GERİ DÖNÜŞÜM
BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI «TEKNOGİRİŞİM SERMAYESİ DESTEĞİ»
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 5
MARKA YÖNETİMİ HAFTA V.
REKLAMCILIK Hafta 5.
EĞİTİM SETİ TANITIMI.
Marka Konumlandırma Brand Positioning
Öğrenen Kişi ve Bağlam Analizi
TÜKETİCİ DAVRANIŞI KAVRAMI VE ÖZELLİKLERİ
Tüketici Davranışının Pazarlamadaki Önemi
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
GIDA GÜVENLİĞİ TÜKETİCİ HATTI 2008 YILI FAALİYET RAPORU “GÜVENLİ GIDA SAĞLIKLI TÜRKİYE”
BULAŞICI OLMAYAN HASTALIKLAR VE PROGRAMLAR ŞUBESİ
KÜTAHYA HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ
AMBALAJ ATIKLARININ GERİ KAZANIMI
İştah Açan Fotoğraflar
KOMPOZiT MALZEMELERİN GERi KAZANIM YOLCULUĞU
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
ENDÜSTRİYEL TASARIM Endüstriyel Tasarım eğitimi, tüketim pazarına yönelik, seri üretilebilecek her türlü kullanım eşyasının tasarımını içerir. Otomotiv.
Eslenme engeli.
SİZ Konsept ve Şirket ALTICOR Amway’in Sundukları Amway Ürünleri ve Hizmetleri, Depolaması - dağıtımı dahil Amway İş Fırsatı, mükemmel.
XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER
GÖREV DOSYASI. TOP İLE ÜLKE İSİMLERİ VE ÜLKELERİN SU KAYNAKLARI OYUNU OYNANDI.
1 Her şekil 3 kişiyi gösterir. 3 Her şekil 3 meyveyi gösterir.
KONU İÇERİKLERİ ÇÖPLÜK ALANLAR ÇÖPTEN KURTULMAK İÇİN
Medeniyetin ilerlemesi ve gelişmesi sonucu yeni faaliyet alanlarının ortaya çıkması bunların hukuk açısından tabi olacakları hukuk dalını saptamada yazarları.
Başla Intro(001) Yardım(004) Kazanımlar(002) Güneş enerjisini canlılar nasıl kullanır?( Enerji Kaynağı: Güneş) 200.
Sevdiğimiz sebze ve meyveler
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
LED’Lİ AYDINLATMA SİSTEMLERİ’NİN TARAMA TEKNİKLERİ İLE VERİMİNİN
NANOMAM® a. ş www. nanomam
Medya karması Eylem Ö.Tufan.
“Ankastre Fırın” Proje Önerileri. Arçelik ankastre fırın için meleklermekani.com sitesinde bir rich media uygulaması hazırladık. Bu uygulamaya göre: -
Yard. Doç. Dr. Oğuzhan Aygören İTÜ İşletme Fakültesi
Tüketicilerin Lüks Marka Algısı Ölçümü
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu (Mis.Öğr.Grv.)
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Akman Holding Marka : Ersu
Konumlandırma.
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
BİLİNÇLİ TOPLUMBİLİNÇLİ TÜKETİCİ. TOPLUM BİLİNCİ NASIL OLUŞUR Gerçek İhtiyacın ne olduğu; Birden Fazla Olanların Sıralaması; İhtiyaçların Önem Derecesi;
KFC Snack Box Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google / Analytics Aralık raporundan alınmıştır haberler.com PV :
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
İşletmeye Giriş Konu 11: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - I
TARİHÇE Selçuk Yaşar, üretimin daha çok küçük çiftlik ve atölyelerde gerçekleştiği 1970’lerde tarıma dayalı sanayinin önemini keşfederek, 1973 yılında.
Sağlıklı Ulusal Yemekler konusunda öğrencilerin eğitilerek, onların fast food’un zararlarından korunmalarını sağlamak.
KAHVE AROMALARI F İ K İ R PROJES İ. STRATEJİ Ürünün diğer kategorisinde, kahve aromaları adı altında hizmete sunulması planlanmaktadır. X şirketi, ailesi.
dijitalmedyaajans Çünkü Dünyada 3,5 milyar insan internete bağlı yaşıyor.
EMZİKLİLİK DÖNEMİNDE BESLENME Muhammet Özgür DEMİR.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
FUAR TALEPLERİNİ BELİRLEME ANKET SONUÇLARI
Şeker Tüketİmİ ve SağlIk
Bilimsel İçerik Bilimsel içerik, bilimsel bilgiyi oluşturmaktadır. Erken çocukluk döneminde fen eğitimi de, çocukların yaşadığı çevre hakkında gerekli.
Öğr.Gör.Deniz ÜNAL ADIGÜZEL Prof.Dr. Süleyman BARUTÇU
Teknoloji ve Tasarım Dersi
Mahmut KILINÇASLAN Merve Nur ÜNER Ulaş TEKİN
GENÇLERDE UYUM.
GIDA VE PERSONEL HİJENİ
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
10. MONOPOLCÜ REKABET PİYASASI
10. MONOPOLCÜ REKABET PİYASASI
‘Özgün Ürünümü Tasarlıyorum’ Hazırlayan: Mustafa ÇAKIR
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
YILDIRIM BELEDİYESİ GERİ DÖNÜŞÜM PROJESİ. ÇÖP ve ÇEVRE İnsanlar her gün, boşalan, kırılan, eskiyen, bozulan veya artık istenmeyen her şeyi çöpe atar.
Sunum transkripti:

Eşi benzeri olmayan bir deneyime hazır mısın? Uyanık kalmak için yeni bir macera. ONEO X! 1. Ürün Fikrinin Çıkış Noktası

Oneo X, Draje Şişeler alt markasına ait olacak bir üründür. Diğer draje ürünlerden farklı olarak içeriği kafeinle zenginleştirilmiş karışık meyvelerden oluşmaktadır. Draje Şişeler ambalajının içerisinde '' X '' şeklinde drajeler içermektedir. 2. Ürün Tanımı

3. ÜRÜN TASARIMI

ÜRÜN LOGOSU ONEO yazısının arkasındaki ‘’ X ‘’ Mont Heavy fontu ile yazılmıştır.

Geçmişten beri klasikleşmiş ‘’meyve aromalı draje’’ algısını değiştirerek sakızların da kahve ve enerji içeceği gibi kafein içerebilecek bir ürün olduğunu göstermeyi hedefliyoruz. Tüketicilerin enerji ihtiyaçlarını artık atıştırmalık drajelerden karşılamasını, markanın kendi içinde ve sektörde yenilik oluşturmasını hedefliyoruz. 4. Ürün Konumlandırması

ONEO X ürünü, genç hedef kitlenin ders çalışırken, iş başındayken veya oyun oynarken atıştırmalık olarak tercih edebilecekleri, kolay ve pratik bir şekilde ulaşabilecekleri ve enerji ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri bir ürün olacaktır.

4. Anket İçeriği b. Yaş a. Cinsiyet c. Eğitim d. Kafein tüketimi sıklığı e. Draje tüketimi sıklığı f. Ürün hakkındaki fikir