Yaratıcılık Oturumu Sunuyu Yapanın Adı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
Advertisements

Öğretimde Kullanılan Teknikler (2)
Televizyon ve okul başarısı
Çocuğunun Koçu olarak Aile
Öğretim yöntem ve teknikleri
Öğretim Tasarımı (Instructional Design)
Altı Şapkalı Düşünme Tekniği
Invitation for a meeting at new season. YENİ DÖNEM İÇİN TOPLANTI DAVETİYESİ.
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı.
PROBLEM ÇÖZME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
A2 BEYAZ SINIF HOLLANDA.
Altı Şapkalı Düşünme Tekniği
Altı Şapkalı Düşünme.
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
TOPLUMSAL YAPI VE TOPLUMSAL İLİŞKİLER
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Teknikler 1. Gün 3. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Yard.Doç.Dr. Gülbeyaz Can İ.Ü. Florence Nihtingale HYO İstanbul
YARATICI DÜŞÜNME VE YARATICILIK
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
Örnek Olay Öğretim Yöntemi
TÖMÜK SİNAN SUVERİR İLKÖĞRETİM OKULU MERSİN - Erdemli Ferda ÇELİK
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Konuşma Becerisini Geliştirici Yöntem ve Teknikler
Düzenleyici Etki Analizinin Türk Hukuk Sistemine Tanıtılması DEA’ların Şeffaflık, Konsültasyon ve İletişim Unsurlarının Artırılması Mart 2009 Oturum.
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Bölüm 5: ODAK Game Design Theory and Practice 2Ed BTÖ616 | Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı | Pınar Nuhoğlu “Akışı hisset… Akışın bir parçası.
Beyin Fırtınasının Uygulanması Sırasında Dikkat Edilecek Hususlar:
Geçmiş bize gelecek hakkında ne söyler? Bir akımın devamlılığını hangi değişkenler kısıtlar yada destekler?
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
SURRAM.
"BILIŞIM VE GIRIŞIM" CLOUD VE CROWD ÖMER ERKMEN. GÜNDEM Örnekler Cloud ve Crowd Erişim Finansal durumlar Sonraki adımlar.
Giriş Hazırlayan Öner ÖNDER Eğitimci-Yazar
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Projenin Adı : Verimli ve Doğru Çalışma Bölüm Adı : Sunanın Adı : 1.
Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
Bilimsel Yöntemin Adımları. 1. Bir Soru Sorun:  Bilimsel yöntem, gözlemlerinize ilişkin bir soru sorduğunuz zaman başlar. Nasıl, Ne, Ne zaman, Kim, Hangi,
Dündar UYAR İlköğretim Müfettişleri Başkan Yardımcısı
PROJE GELİŞTİRME yorum, araş.gör.levent yılmaz gençlik grubu KOLAY SİSTEM YÖNTEMİ.
ÜNİTE 2 : İBADET KONUSUNDA BİLGİLENELİM KAZANIM: İbadetlerin davranışlar üzerindeki etkisini fark eder. TARTIŞMA YÖNTEMİ.
ÖZGÜVENLİ GELECEK PROJESİ
END3061 SİSTEM ANALİZİ VE MÜHENDİSLİĞİ
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
İŞBİRLİĞİ VE GÖRÜŞMENİN SONLANDIRILMASI
Sorular Şekil1. Sorular Şekil 2 Sorular 1)Şekil 1 ve Şekil 2’de listelenen bölümlendirme boyutlarını gözden geçirin ve bugün bir saat almak isteseniz.
Yaratıcı Düşünme ve Eğitimi
CREATIVITY &PROBLEM SOLVING Brainstorming, Questions, Hats
GİRİŞİMCİNİN ÖZELLİKLERİ NELERDİR?
? Problem çözme bilimsel bir araştırmadaki problem çözmeye benzer. Analitik bir süreçtir. Bu süreç içerisinde önce olaylar gözlemlenir. Belli bir durumu.
Kötü dokunmalara örnekler Kötü dokunmalara örnekler.
PROBLEM ÇÖZME.
Altı Şapkalı Düşünme Tekniği
Bölüm 2 Girişimci Zihnine Giriş: Fikirden Gerçeğe.
İşletme Becerileri ve Grup Çalışması
Şirket Adı İş planı sunusu.
EĞİTMEN: GENÇ OSMAN İLHAN ADALET TANRIVERDİ. NASIL UYGULANIR? Katılımcılara üzerinde görüşme yapacakları konu verilir. Tüm katılımcılardan konuya yaklaşırken.
EĞİTMEN: GENÇ OSMAN İLHAN ADALET TANRIVERDİ. NASIL UYGULANIR? Katılımcılara üzerinde görüşme yapacakları konu verilir. Tüm katılımcılardan konuya yaklaşırken.
Adınız | Öğretmen adı | Okul
Dündar UYAR İlköğretim Müfettişleri Başkan Yardımcısı
Beyin Fırtınası Oturumu
Yaratıcılık Oturumu Sunucunun Adı.
BİL1007 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE UYGULAMALARI
Dündar UYAR İlköğretim Müfettişleri Başkan Yardımcısı
* Konunuzu buraya yazın
Şirket Adı İş Planı.
Bilgi Okuryazarlığı Öğr. Gör. Seda AKIN GÜRDAL
Hem bugüne hem de geleceğe yönelik fikirler
Yaratıcılık Oturumu Sunuyu Yapanın Adı.
* Konunuzu buraya yazın
Sunum transkripti:

Yaratıcılık Oturumu Sunuyu Yapanın Adı

Gündem Genel Bakış Beyin fırtınasının amaçları Kurallar Beyin fırtınası etkinlikleri Özet Sonraki adımlar

Bu toplantının konusunu açıklayan hızlı bir genel bakış Gündem Beklentiler

Beyin Fırtınasının Amaçları Alıştırmanın amaçlarını açıklayın Yeni ürün veya hizmet önerileri? Yeni özellik önerileri? Özellik/ürün adlandırma? Promosyon önerileri? Bir işi yapmanın yeni yolları? Öncelikli gereksinimleri ve kısıtlamaları tanımlayın

Kurallar Hiçbir fikir kötü değildir Yaratıcı olun Risk alın Eleştiriye izin yok

Beyin Fırtınası Etkinliği Fikir üretin Yaratıcı düşünmeyi “harekete geçirmek” için oyunlardan ve alıştırmalardan yararlanın Fikir üretimi yavaşladığında, yeni fikirleri ortaya çıkarmak için başka bir alıştırma deneyin Daha küçük gruplara ayrılmak yararlı olabilir Yorumların/fikirlerin tümünü yakalamak için bilgisayar kullanın

Özet Fikirleri gözden geçirin Adaylar üstüne oylama yapın ve birleştirin Gereksinimleri ve kısıtlamaları denetleyin Listeyi en beğenilen 5-10 fikirle sınırlandırın

Bundan sonra olacakları açıklayın: Sonraki Adımlar Bundan sonra olacakları açıklayın: Üretilen fikirler araştırılacak? Daha büyük bir grupla izlenecek? İzleme için yapılacakları oluşturun: Fikirleri gerçeğe dönüştürmeye başlayın