MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Test Geliştirme ve Madde Analizi
Advertisements

TED ANTALYA KOLEJİ PDR SERVİSİ
Bby 252 AraştIrma yöntemlerİ ders hakkINda Bİlgİ
Probleme Dayalı Öğrenme -İki Yıllık Deneyim-
YGS ANALİZİ Bu sunumda aklınıza takılan noktalar varsa lütfen
Acikogretimx.com Açıköğretim sistemi hakkında temel bilgiler 2009.
Öğrenen Kişi ve Bağlam Analizi
KOÜTF Tıp Eğitimine Öğrenci Bakışı
BAŞARILI OLMAK İÇİN NELER YAPILMALI?
PROJEYE DAYALI FEN DERSİ Proje tabanlı öğrenme yöntemi, öğrencilere problem çözmeyi, karar vermeyi ve araştırmayı öğretir. Ayrıca öğrencilere belirlenen.
ÇOKTAN SEÇMELİ TESTLER
ÖMER PINAR MEHMET EREN ÖZTÜRK OĞUZHAN ÇAMLICA
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
Güçlü yönler Zayıf yönler Fırsatlar Tehditler
ANNELER BABALAR/ÇOCUĞUNUZ SINAVA GİRİYOR …. Çocuklarımızı çok severken kişisel isteklerimizin, beklentilerimizin onlar için belki de aşırı bir yük olacağını.
“Tıp E ğ itimi Çalıştayı” Mayıs 2014 DÖNEM II Koordinatorlük Dr. Aynur KARADEN İ ZL İ Dr. Meltem D İ LL İ O Ğ LUG İ L Dr. Çi ğ dem VURAL.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ
ÖGRENCI ISLERI DEGERLENDIRME ANKETI SONUÇLARI © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.
Kocaeli Üniversitesi tıp fakültesi PREKLİNİK çalışma komisyonu raporu Alişan Burak Yaşar.
Ölçüm Geçerliği Murat Coşar Afyon Kocatepe Üniversitesi
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
ANNELER BABALAR/ÇOCUĞUNUZ SINAVA GİRİYOR …
Anket Hazırlama.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.
SINAV KAYGISI.
Z ve T puanları Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
M.Burak YILDIZ
ORTAK SINAVLAR ÖĞRENCİ ANKETİ DEĞERLENDİRME RAPORU SINAV YÖNETİMİ, MORAL MOTİVASYON VE REHBERLİK DAİRE BAŞKANLIĞI OCAK 2015.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA.
Madde (soru istatistikleri)
DERSLERE NASIL ÇALIŞMALIYIZ
İstanbul Tıp Fakültesi İlkyardım Eğitimcisi Eğitimi Deneyimi
SINIF GEÇME SİSTEMİ Sevgili Gençler ; Öğretim Yılının sonuna yaklaştığımız ve Sınavlarınızın yoğunlaştığı bu günlerde sizlere Sınıf Geçme Sistemi konusunda.
n Düzey: n Düzey: Lise 1. Sınıf öğrencileri n Genel Hedef: n Genel Hedef: Karar verme becerisini geliştirmelerini sağlayabilme. n Oturum Sayısı: n Oturum.
Bölüm Dili İngilizce ve Türkçe Olan Öğrencilerin İnternet Ortamında İngilizce Kullanma Alışkanlıkları ve Tutumları.
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 5 Mayıs 2016 DÖNEM II Koordinatörlük Dr. Hale MARAL KIR Dr. Devrim DÜNDAR Dr. Aylin KANLI.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
3.GRUP SEVİLLA/İSPANYA GRUBU. Soru 1: Projedeki amaçlarınıza ulaşabildiniz mi? Proje amaçlarınıza hangi faaliyetleri yaparak ulaştınız? Proje amaçlarınızda.
AZDAVAY ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
ETKİLİ SUNUM NASIL YAPILIR?
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 5 Sıla Birce Bilgiç & Melike Pelin Özdoğru.
DİLEK DİKEÇ Matematik Öğretmeni
10. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 1 AMİNE YUGRUŞ NECİP SELMAN ÖZKAN.
10. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF SÖNMEZ.
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 8 Mayıs 2017 DÖNEM II
AKTS Hesaplaması.
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu sunumu, Kapanış ve Temenniler Dr. Kenan BEK
  PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME OTURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hülya Aybek, Gülçin ABBAN METE*, Melek KÜÇÜKATAY**, Dilek.
EĞİTİM YILI 2. SINIF 5. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
***PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
ALAN TERCİHLERİ VE MESLEK SEÇİMİ
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
EĞİTİM YILI 1. SINIF 4. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
Sınav Kaygısı.
Zamir konusunda en iyi 3 siteye ilişkin Sunum
4 HAFTA 53 YILDIZ 10 LIDER KOÇU
BE BEP NEDİR ?.
11. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF YÜKSEL FURKAN CAN ÖZMEN.
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ÖMER TAYYİP ÖZEN.
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA I-II
Eşleştirme ve Doğru/Yanlış Maddeleri
Sunum transkripti:

MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU www.argelabs.com.tr MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU

ÖĞRENCİ KURUL 1 MEMNUNİYETİ ANKETİ ÖZELLİKLERİ MARLOV ANKET SONUÇLARI DÖNEM II - KASIM 2018 ÖĞRENCİ KURUL 1 MEMNUNİYETİ ANKETİ ÖZELLİKLERİ Kurul memnuniyeti anketi soruları, Tamamen Katılıyorum - Tamamen Katılmıyorum arasında olacak şekilde 4 seçenekten oluşmuştur. Verilen cevaplar Tamamen Katılıyorum : 4 , Tamamen Katılmıyorum : 1 olacak şekilde puanlandırılmıştır. Dolaşım ve Solunum Sistemi 1 Kurulu anketini 45 kişi doldurmuştur. ‘Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum’ sorusunun ortalaması 2,66 olmuştur.

Eğitim amaç ve hedefleri öğrencilere yeterli olarak iletildi MARLOV ANKET SONUÇLARI Eğitim amaç ve hedefleri öğrencilere yeterli olarak iletildi Ortalama 2,55

MARLOV ANKET SONUÇLARI Kuramsal derslerin sıralaması uygundu ve dersler arasında eşgüdüm sağlanmıştı Ortalama 2,55

Kuramsal derslerin süresi, kapsamı ve sayısı yeterliydi MARLOV ANKET SONUÇLARI Kuramsal derslerin süresi, kapsamı ve sayısı yeterliydi Ortalama 2,86

Kuramsal derslerde eğitim ortamı uygundu MARLOV ANKET SONUÇLARI Kuramsal derslerde eğitim ortamı uygundu Ortalama 2,42

Uygulamalı derslerin sayısı yeterli idi MARLOV ANKET SONUÇLARI Uygulamalı derslerin sayısı yeterli idi Ortalama 2,77

MARLOV ANKET SONUÇLARI Uygulamalı dersler kuramsal dersleri destekledi, bilgilerimizi pekiştirdi Ortalama 2,73

Uygulamalı derslerde eğitim ortamı, araç ve gereçler yeterliydi MARLOV ANKET SONUÇLARI Uygulamalı derslerde eğitim ortamı, araç ve gereçler yeterliydi Ortalama 2,13

Dersler programa uygun yapıldı MARLOV ANKET SONUÇLARI Dersler programa uygun yapıldı

Teorik Sınav soruları, anlaşılır, doğru ve net ifade edilmişti MARLOV ANKET SONUÇLARI Teorik Sınav soruları, anlaşılır, doğru ve net ifade edilmişti Ortalama 2,26

Pratik sınav, uygulamalarda edindiğimiz bilgi ve becerileri kapsıyordu MARLOV ANKET SONUÇLARI Pratik sınav, uygulamalarda edindiğimiz bilgi ve becerileri kapsıyordu Ortalama 2,73

Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum MARLOV ANKET SONUÇLARI Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum Ortalama 2,66

En yüksekten en düşüğe doğru sıralama MARLOV ANKET SONUÇLARI En yüksekten en düşüğe doğru sıralama KONU ORTALAMA Kuramsal derslerin süresi, kapsamı ve sayısı yeterliydi. 2,86 Uygulamalı derslerin sayısı yeterli idi. 2,77 Pratik sınav, uygulamalarda edindiğimiz bilgi ve becerileri kapsıyordu. 2,73 Uygulamalı dersler kuramsal dersleri destekledi, bilgilerimizi pekiştirdi. Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum. 2,66 Bu kurulun eğitim amaç ve hedefleri öğrencilere yeterli olarak iletildi. 2,55 Kuramsal derslerin sıralaması uygundu ve dersler arasında eşgüdüm sağlanmıştı. Kuramsal derslerde eğitim ortamı uygundu. 2,42 Teorik Sınav soruları, anlaşılır, doğru ve net ifade edilmişti. 2,26 Uygulamalı derslerde eğitim ortamı, araç ve gereçler yeterliydi. 2,13

MARLOV ANKET SONUÇLARI Ders kurulundaki kuramsal / uygulamalı dersler ve sınavlarla ilgili yorumlar Uygulamalarda materyaller yetersizdi.Uygulama sınavlarının özellikle fizyolojinin amacına uygun olduğunu düşünmüyorum.Kurul sınavının da gereksiz bir zorlukta olduğunu düşünüyorum Ders notlarının başında hedeflerin verilmesi güzeldi Kurul çok uzun ve zordu Sorular konutu bilenin çözebileceği şekilde sorulmamıştı. Sorular en dik yerde bulunan bilgiyi ezberleyenler için sorulmuş gibiydi . Fizyoloji uygulamalı sınavın daha kuramsal yönelimli olduğunu, uygulamalı hale getirilebileceğini düşünmekteyim. Mikroskoplarda görüntü geç geliyor. Sınavlarda bazı derslerin sorularında öğrenmeyi ölçmek yerine ezberi ölçen soruların yer alması iyi değildi. Pratik derslerinde kullanılan cihaz ve aletlerin yanlış sonuçlar vermesi de öğrenmeyi zorlaştıran etmenler arasında. Sınıf çok soğuk. Melda hoca da yarım yamalak ders anlatıyor. Sınıf çok soğuk dersi dinlemekte odaklanmakta zorlanıyoruz. Fizyoloji pratikleri aceleye geliyor teorik anlatım uzadığı için pratik yapmamıza çok az zaman kalıyor Embriyolojide oluşumları anlamakta güçlük çekiyoruz oryante olamıyoruz. Dersler ard arda ağır gelebililiyor ve ilgimizi kaybediyoruz. Bence 7 haftalık kurullar çok uzun ve bizi zorluyor. Bazı teorik dersler saatinde yapılmadı ve bu bize çok geç haber verildi. Genel olarak iyiydi. Kurul sınavı gereksiz zor ve detaylı sorulardan oluşuyordu. Sorulabilecek daha temel, daha önemli noktalar varken gereksiz detay sorulması bizleri üzdü. Dönem 2 amfisinin klima sorunu ders dinlemek için uygun ortamın sağlanmasına engel oluşturuyor. Bu ciddi bir sorun. Sınıfta çok üşüdüğümüz zamanlar oluyor ve karın ağrısı gibi sorunlar yasayabiliyoruz. Sınavlarda paragraf soruları zaman alıyor. Sunumlardan sorulsub sorular Uzun ve yoğun bir kuruldu.Lab dersleri art arda gelse daha iyiydi 1 saat fazladan beklemek gereksizdi. Anatomi labları çok kalabalıktı. PDÖ soruları biraz işlediğimizin dışındaydı. O kadar. Aşırı ayrıntı soran sorular vardı anatomide burun siniri bir de fizyoloji dalga derecesi gibi gerek yoktu bu kadar ince detaya.sorulacak çok şey var zaten Kurul Sınavları önceki senelere göre daha zor ve anlaşılmazdı Uygulamalı derslerde özellikle Fizyoloji dersinde yetersiz araç gereç öğrenme güçlüğü yaratıyor. Her masada deney malzemeleri olmalı ki her öğrenci yaparak öğrenebilsin ve bilgiler daha iyi pekiştirilebilsin.

Eklemek istediğiniz diğer konular ve önerileriniz MARLOV ANKET SONUÇLARI Eklemek istediğiniz diğer konular ve önerileriniz Pratik sınavlarında baraj olmaması. Ders notlarının başında hedeflerin verilmesi güzeldi. Biraz daha kolaylaştirilabilir Teşekkür ediyoruz... Sorular konutu bilenin çözebileceği şekilde sorulmamıştı. Sorular en dik yerde bulunan bilgiyi ezberleyenler için sorulmuş gibiydi . Fizyoloji uygulamalı sınavın daha kuramsal yönelimli olduğunu, uygulamalı hale getirilebileceğini düşünmekteyim. Sınıf çok soğuk dersi dinlemekte odaklanmakta zorlanıyoruz. Fizyoloji pratikleri aceleye geliyor teorik anlatım uzadığı için pratik yapmamıza çok az zaman kalıyor. Konuların ayrıntısında kaybolurken asıl öğrenmemiz gerekeni öğrenemeyebiliyoruz. Hocalar dersleri revize etmeli ve önemli kısımları belirtmeli. Kurul sınavı gereksiz zor ve detaylı sorulardan oluşuyordu. Sorulabilecek daha temel, daha önemli noktalar varken gereksiz detay sorulması bizleri üzdü. Çok zor sınav . Dönem 2 amfisinin klima sorunu ders dinlemek için uygun ortamın sağlanmasına engel oluşturuyor. Bu ciddi bir sorun. Sınıfta çok üşüdüğümüz zamanlar oluyor ve karın ağrısı gibi sorunlar yasayabiliyoruz. Sınavlarda paragraf soruları zaman alıyor. Uzun ve yoğun bir kuruldu.Lab dersleri art arda gelse daha iyiydi 1 saat fazladan beklemek gereksizdi. Anatomi labları çok kalabalıktı. Sınıf soğuk klimayı bı acmasinlar yeter. Kurul Sınavları önceki senelere göre daha zor ve anlaşılmazdı. Pratik ve teorik sınavlardaki soruların puan dağılımı tekrar verilsin.

MARLOV ANKET SONUÇLARI Teşekkürler…