Hikaye tahtası.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
Advertisements

DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
Ders Yazılımlarını Değerlendirme Yaklaşımları Seher ÖZCAN.
Bilgisayar Temelli Materyaller Arş. Gör. Esin ERGÜN Dr. Ümmühan AVCI YÜCEL Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
Yazılım Mühendisliği Eğitimi YYurtaY. Bir yazılım mühendisliği (lisans) mezununun sahip olması gereken yetenekler şunlardır : 1. Yazılım ürünleri geliştirmek.
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
İçerik Analizi Alan Araştırması BBY252 Araştırma Yöntemleri Güleda Doğan.
Bağlam Arayüz Görev Kullanıcı Kullanılabilirliğin Ana Bileşenleri.
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
ÖRGÜTSEL ADALET Adaletsizlik Nedir? Örgütlerdeki Adaletsizlikler?
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
İstanbul Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü Üretim Dalı M. Kürşat Öksüz.
Öğretim  Öğrenci gelişimini amaçlayan, öğrenmenin başlatılması, sürdürülmesi ve gerçekleştirilmesi için düzenlenen planlı etkinliklerden oluşan bir süreçtir.
Program Tasarım Modelleri
Proje Entegrasyon Yönetimi
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
Eyüp Yıldız Web Yönetimi Amacı Nedir Web Yöneticisi Özellikleri SEO-KÖK DİZİN-ASP.NET-SANAL DİZİN IIS Ve Kurulumu Admin Paneli Kaynakça.
Hangi Konular Performans Görevi Hangi Konular Proje Olarak Seçilmelidir? MEB 2008.
Öğretmen Merkezli Egitim
WEB TABANLI ÖĞRENME.
Üretim teknolojisi ve bilişim teknolojisindeki değişim
FLİPPED CLASSROOM TERS YÜZ EĞİTİMİ
KAVRAM HARİTALAMA Doç.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
DENEYSEL YAKLAŞIM (Kullanıcı Testleri)
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
ÜNİTE 1: FİNANS YÖNETİMİ.
NOT VERME VE MEZUNİYET.
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Geniş biçimli slaytlar oluşturmak ve sunmak için ipuçları ve araçlar
Program Tasarım Modelleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
WEB PROJE YÖNETİMİ Ahmet TAŞTAN.
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
Bölüm IV Öğretimde Görsel İşitsel Araçlar
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
OSMANİYE BİLİM VE SANAT MERKEZİ
MERVE AYDIN WEB 2.0 HAKKINDA.
Yazılım Mühendisliği Ders 1: Giriş.
Dr. İLKER YAKIN & Dr. HASAN TINMAZ
KAVRAM HARİTALARI.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
UZAKTAN EĞİTİM.
Dijital kütüphanelerin değerlendirilmesi nedir?
Test Geliştirme Süreci
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hikaye tahtası.
İŞLETMEDE ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME (AR-GE) İŞLEVİ
Ders 2: Yazılım Geliştirme
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
GÖRSEL ARAÇ ÇEŞİTLERİ.
Açıköğretim e-Destek Hizmeti
Hangi Konular Performans Görevi Hangi Konular Proje Olarak Seçilmelidir? MEB 2008.
Ders İçeriği Nicel araştırma adımları
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
Öz, Akran ve Grup Değerlendirmeleri
Etkinlik ayrıntılarınızı buraya yazın
Sunum transkripti:

Hikaye tahtası

Hikaye tahtasI Hikaye tahtaları Bir video, Web tasarım, Yazılım geliştirme Öğretim tasarımı veya Etkileşimli medya’nın nasıl tasarlanacağına ilişkin oluşturulmuş seri görsellerdir.

Hikaye tahtasI İlk hikaye tahtası oluşturma fikri 1930’larda Walt Disney Studio tarafından öne sürülmüştür. İlk oluşturulan hikaye tahtası 1933 Three Little Pigs. Gone with the Wind tümüyle hikaye tahtası oluşturulan ilk filmdir.

AmacI Ekranları Görselleştirmek Tüm adımları ve sıraları belirlemek Çıkabilecek problem/eksiklikleri farkedebilmek Üretim öncesinde değişiklik yapabilmek

DezavantajI Son ürünü oldukça doğrusal bir şekilde yapılandırması Öğrenme deneyimi öğrencinin seçimlerine bağlı olarak ayarlanacaksa bu tür yazılımların hikaye tahtasını oluşturmak çok zordur Öğrenciler ve uzmanlar arasında etkileşim olduğu zamanlarda da hikaye tahtasını oluşturmak çok zordur .

NasIl oluşturulur? Önce bir hikaye tahtası şablonu oluşturulur. Ekranda yer alacak her bir öğe (başlık, resim, açıklama, video, vb.) ekrandaki yerleşim yerleri ile birlikte çizilir. Bunlarla ilgili estra açıklamalar yapılır (videonun nasıl olacağı, ya da görselin naıl bir görsel olması gerektiği gibi)

Tasarım Modelleri Geleneksel Tasarım Modeli Hızlı Prototipleme Modeli Kavram tanımı Gereksinim tanımı Önceliklerin tasarlanması Detaylı tasarım Kodlama Test ve doğrulama Hızlı Prototipleme Modeli Kavram tanımı İskelet sistemin geliştirilmesi Kullanıcı değerlendirmesi ve kavramın iyileştirilmesi İyileştirilmiş gereksinimlerin gerçekleştirilmesi Döngünün tekrarı -----