Süreç Hiyerarşisi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Advertisements

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Faydaları ve Uygulama Koşulları
KURUMSAL VERİMLİLİK ve SİSTEM YAKLAŞIMI
“KALİTE STANDARTLARI VE SİSTEM BELGELENDİRME SEMİNERİ”
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 3
Bütünleşik Dökümhane Çözümü
KAYSERİ SANAYİ ODASI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. İSO VE EN * ISO NEDİR? * 1947 yılında kurulan ve yaptığı standardizasyon çalışmaları sonucu sanayiye, ticarete.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Erp. Otomatik Uyarı Sistemi Stok Yönetimi Satın AlmaTekstil Üretim Finans & Muhasebe SatışBakım PlanlamaÜretim KaliteMühendislik IKBilgi.
TÜRK STANDARDLARI ENSTİTÜSÜ
OPERASYONEL SÜREÇLER YÖNETİM ve DESTEK SÜREÇLER
SÜREÇ YÖNETİMİ Dr. Selami ERARSLAN İstanbul 2011.
ISO 9001:2008 Değişiklikleri Mart Madde No ve Değişiklikler Madde 1.2 “ürünün veya kuruluşun yapısı gereği bu standardın bir veya birkaç maddesinin.
SÜREÇ YÖNETİMİ İLE HIZLI BÜYÜMEYİ YÖNETMEK
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
PAZAR YÖNLÜLÜK.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
EĞİTİM İÇERİĞİ Süreç Nedir? Neden Süreç Yönetimi?
Lojistik Yönetimi Ders – I
Bölüm 10 İşlevsel Stratejiler (Fonksiyonel/Bölümsel Stratejiler)
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURUM İÇİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
Prof.Dr.Hüseyin BAŞLIGİL 2012
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
Yeterlilik Tetkiki ve Ayrıntılı Planlama ve Tetkik Stratejileri Vildan Mevsim.
1.2.7 Kurum ve Süreç Performans Yönetimi günler
ISO- 9001:2008 Standardı - 8. Maddenin Tanıtımı ve Yorumlanması, Kalite İyileştirme Araçlarına Bakış 7. Hafta.
ETKİLEŞİMİ VE İYİLEŞTİRME TEKNİKLERİ
Pazarlama Araştırması
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
SİSTEM AKIŞ DİYAGRAMLARI
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Performans ölçme ve değerlendirme güz
Kalite Kavramı ve Toplam Kalite Yönetimi - Kalite Yönetim Sistemi ilişkisi 1. Hafta.
HAZIRLAYAN: ERGÜN GÜMÜŞ
ISO/TS 16949:2009 (Hafta 10) ISO 9001:2008’E GÖRE FARKLAR.
STRATEJİK PLANI Silivri İlçe MEM Stratejik Planı
AYDIN ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
Süreç Yönetimi.
Pazarlama ve Temel Kavramlar
Bilişim sistemlerinin türleri
Strategic Business Planning for Commercial Producers
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
Pi Magic — İş Uygulamaları Yatay Çözümler Endüstri Çözümleri Yönetim.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
İşletme Çevreleri, Büyüme, Küçülme ve Analizler
KOBİLERDE SOSYAL SORUMLULUK BİLİNCİ. Yıllık 250 kişiden az işçi istihdam eden ve yıllık mali bilançosu (kırk milyon) TL'yi aşmayan ve bu yönetmelikte.
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
KARİYER GELİŞTİRME.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
Arıtma Cihazları Selsebil Arıtma Cihazları Su Arıtma Toptan Satış Servisi Montaj Filtre Değişimi Hizmetleri Sağlam altyapısı.
YÖNETİM SORUMLULUĞU. Yönetim Kalite politikasını oluşturmuştur. Yönetim kalite politikasında belirlenen değerlere sadık kalmayı taahhüt etmiş ve politikasını.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi: 2016
Kalite Kavramı ve Toplam Kalite Yönetimi - Kalite Yönetim Sistemi ilişkisi 1. Hafta.
Süreç Yönetimi.
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
SATINALMA YÖNETİMİ ve TEKNİKLERİ Eğitimi
YER TEMİZLEME MAKİNASI
SÜREÇLERİN BELİRLENMESİ VE TANIMLANMASI
Süreç Yönetimi Smith iş bölümü kavramının üç yararından bahsetmektedir.
Sunum transkripti:

Süreç Hiyerarşisi

Süreçler Hiyerarşisi MAKRO SÜREÇLER SÜREÇLER ALT SÜREÇLER

Süreçlere Bakış Açısı Farklı hiyerarşik seviyelerdeki çalışanlardan şirketteki süreçleri tanımlamaları istersek alacağımız cevaplar da birbirinden farklı seviyelerde olacaktır : Makro Prosesler Mikro prosesler Detay Kapsam

ÜSTTEN FONKSİYONEL BAKIŞ AÇISI YATAYDA SÜREÇ BAKIŞ AÇISI Süreçlere Bakış Açısı MAKRO PROSES : Sık sık fonksiyonel sınırları keser (Örneğin satın alma, iç tetkik, iyileştirme). Kuruluş üyelerinin çoğu bunun gibi birkaç prosesi başarmaya mecburdur. Planlama Üretim R&D Satış Pazarlama Satınalma Satın alma İç tetkik İyileştirme ÜSTTEN FONKSİYONEL BAKIŞ AÇISI YATAYDA SÜREÇ BAKIŞ AÇISI

ÜSTTEN FONKSİYONEL BAKIŞ AÇISI YATAYDA SÜREÇ BAKIŞ AÇISI Süreçlere Bakış Açısı MİKRO PROSES : Bir dar proses ayrıntılı adım ve faaliyetlerden oluşur. Bir tek personel tarafından bile başarılabilir. Planlama Üretim R&D Satış Pazarlama Satınalma Satın alma Tedarikçi değerlendirme İç tetkik Planlama Müşteri Memnuniyetini ölçme Anketleri değerlendirme Anketleri hazırlama ÜSTTEN FONKSİYONEL BAKIŞ AÇISI YATAYDA SÜREÇ BAKIŞ AÇISI

Süreç Hiyerarşisi MAKRO SÜREÇLER SÜREÇLER ALT SÜREÇLER

Süreçler Hiyerarşisi Her kuruluş aynı süreci farklı alt süreçlere bölüp farklı isimler verebilir . Önemli olan o süreçte yapılan işi az öz ve tam olarak ifade etmesidir.

Süreçler Hiyerarşisi

Süreçler Hiyerarşisi Duruma göre 2-4 katman olabilir Son seviyedeki süreçler genellikle 1 veya 2 kişinin yaptığı işlemlerden oluşur.

Süreçler Hiyerarşisi MAKRO SÜREÇLER SÜREÇLER ALT SÜREÇLER Makro süreç hedefleri Şirket hedefleri Süreç hedefleri Bölüm hedefleri Alt süreç hedefleri Bireysel hedefler