Hoşgeldiniz Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Derslere Etkin Teknoloji Entegrasyonu
Advertisements

Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
WEB 2.0 RAHİME ÖZDEMİR TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ
 Bu ünitede öğrenciler mevsimleri ve mevsimleri birbirinden ayıran özellikleri öğrenecekler.  21.yüzyıl becerileri: Bilgi ve Medya Okur Yazarlığı.
DRAMA 1.HAFTA EĞİTİMDE DRAMA Hazırlayan: Dr. Uğur Altay MEMİŞ.
Kadın ve Genç Girişimciler İçin En İyi Fırsatlar Better Opportunities For Young and Women Entrepreneurs.
Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
Çağın Gidişine Göre Öğretmen Nasıl Olmalı?
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
HAZIRLAYAN EMEL DOKUR MERMERDAŞ
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
“Çocuğunuzun Yaşam Kalitesini Yükseltin”
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HALİL TAŞEL GÖKHAN ÖZENÇ YASİN KAYIŞ TURAN ACAR
EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE KÖY ENSTİTÜLERİ ÖRNEĞİNDE TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ VE 21. YÜZYIL BECERİLERİ.
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
TURGUT OĞUZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ
21. Yüzyıl becerileri.
21. Yüzyıl Öğreneni.
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Yetişkin Öğrenimi İçin Avrupa Uygulamaları YETİŞKİN ÖĞRENME GÜNDEMİ-2
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Paradigmalar. Paradigmaları m ız Değişmiyor mu? 21. Yüzyıl Öğreneni.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
PROGRAM GELİŞTİRME MODELLERİ
LOGARİTMA MATEMATİK RÜZGARI.
CANLILARI OLUŞTURAN TEMEL BİLEŞENLER KARBONHİDRATLAR
Evrim Suna ARIKAN Özlem YAŞAR UĞURLU
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
Hayat boyu öğrenme programı
Mevcut Eğitim Sisteminden Geleceğin Eğitimine. Grup Katılımcıları Prof.Dr. Mahmut Ak İstanbul Üniversitesi Prof.Dr. Alper Cihan İstanbul Üniversitesi.
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
BİLGİ OKURYAZARLIĞI EĞİTİM PROGRAMI TASARIMI ÇALIŞTAYI
Hazırlayan:Tuba Kalaycı
OLAY ÇEVRESİNDE OLUŞAN EDEBİ ESERLERDE YAPI
TÜRKÇE DERSİ İLE HEDEFLENENLER.
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
Bilgi İşlem Birimi (Bilişim Teknolojileri Birimi)
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi
E Ğİ T İ MDE YEN İ YAKLA Ş IMLAR TANITIM ÇALI Ş TAYI 22 Haziran 2015 Yıldız Kanlıöz Müdür Yardımcısı (iTEC Temsilcisi)
ETwinning: Gelişim yol haritası Mehmet Muharremoğlu Koordinatör eTwinning Ulusal Destek Servisi Bilgilendirme toplantısı Türkiye Kalite Ödülü Töreni.
“Ideal” eÖğrenme Ortamı… Ulaşmak için Neler yapılabilir?
Oyunun Özellikleri ve Önemi
İÜ AUZEF VİZYON VE STRATEJİ ÇALIŞTAYI Melih Arat ve Hakan Turgut
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
AKRAN İLİŞKİLERİ.
AMAÇ, İÇERİK VE AKADEMİK YAKLAŞIM UYGULAMA SÜRECİ BEKLENEN SONUÇLAR.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Fatih Projesi Etkileşimli Sınıf Yönetimi Kursu
Prof Dr Süheyla ÜNAL. Hedefler Bu sunumun sonunda katılımcılar yakın geleceğin gerektirdiği öğrenme ortamı ve koşulları konusunda değişimin gerekliliğini.
Ben bir Yazarım Her öğretmen bir yazardır TPE-M ve TPE-M Sınıflarında Marka Tescili yapılmıştır.
COMENİUS PROGRAMI OKUL ORTAKLIĞI PROJE BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
STEM ECOSYSTEMS « « STEM öğrenme ortamları ve içeriklerini oluşturuyoruz.
21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ‘Z KUŞAĞI’NIN EĞİTİMİ
WEB 2.0 ARAÇLARI.
OLAY ÇEVRESİNDE OLUŞAN EDEBİ ESERLERDE YAPI
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
LOGO
Bu sununun aynısını (Animasyonlar vb
21. YY BECERİLERİ.
STEM NEDİR? SUNU rehberlikservisim.com.
KODLAMA ÖĞRETİMİ Hayal Et– YARAT - PAYLAŞ
Sunum transkripti:

Hoşgeldiniz Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu 14-18 Ağustos 2017 Mersin Hoşgeldiniz Eğitim Yöneticisi Merkez Müdürü Eğitim Görevlisi Mehmet Fatih DÖĞER Muharrem KÖSE Mahmut KÜÇÜKOĞLU Burhanettin ESEN

Hoşgeldiniz Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu 14-18 Ağustos 2017 Mersin Hoşgeldiniz Yılın 2 Ayı Mersin Yılın On Ayı Mersin Eğitim Yöneticisi Merkezi Müdürü Eğitim Görevlisi Mehmet Fatih DÖĞER Muharrem KÖSE Mahmut KÜÇÜKOĞLU Burhanettin ESEN

KURS PROGRAMI 1- Açılış 2- Eğitimde Dönüşüm Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu 14-18 Ağustos 2017 Mersin 1- Açılış 2- Eğitimde Dönüşüm 3- Eğitimde Yenilikçi Pedagojiler a- STEM b- Kodlama c- Flipped Classroom d- Uzaktan Eğitimler 4- Web Araçlarının Yenilikçi Pedagojiler İle Kullanılması 5- Öğrenme Hikayesi ve Öğrenme Aktiviteleri 6- Ders Planı tasarımı (İçerik Geliştirme) 7- Mahalli Eğitim İş ve İşlem Basamakları 8- Yeni Öğrenme Metodları a- Harmanlaştırılmış Öğrenme b- Oyun Tabanlı Öğrenme c- Proje Tabanlı Öğrenme 9- Etwinning, EBA 10-Ölçme ve Değerlendirme E-Sertifika Verilecektir

EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu 14-18 Ağustos 2017 Mersin

Bireyselleştirilmiş Eğitim Harmanlaştırılmış Öğrenme EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu 14-18 Ağustos 2017 Mersin Oyun Tabanlı Öğrenme KODLAMA Bireyselleştirilmiş Eğitim STEM Harmanlaştırılmış Öğrenme Ters Yüz Sınıflar Proje Tabanlı Öğrenme FLIPPED CLASSROOM

GELECEĞİN SINIFLARINI OLUŞTURMAK EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu 14-18 Ağustos 2017 Mersin GELECEĞİN SINIFLARINI OLUŞTURMAK

FATİH-EBA-ETWİNNİNG ENTEGRASYONU EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu 14-18 Ağustos 2017 Mersin FATİH-EBA-ETWİNNİNG ENTEGRASYONU Fatih Projesi EBA E-Twinning

21. YY Becerileri EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM Öğrenme Becerileri Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu 14-18 Ağustos 2017 Mersin Öğrenme Becerileri Yaratıcılık ve Yenilenme Eleştirel Düşünme ve Problem Çözme İletişim ve İşbirliği Bilgi-Medya ve Teknoloji Becerileri Bilgi Okur-Yazarlığı Medya Okur-Yazarlığı ICT Okur-Yazarlığı Yaşam ve Mesleki Beceriler Esneklik ve Uyum Girişimcilik ve Özyönelim Sosyal ve Kültürlerarası Beceriler Üretkenlik ve Sorumluluk Liderlik ve Sorumluluk 21. YY Becerileri

Çocuklar için oyun oyun değildir, Onların en ciddi uğraşıdır. EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu 14-18 Ağustos 2017 Mersin Oyun Tabanlı Öğrenme Sebzelerden sevdiklerim, Havuç, domates, oyun. Meyvelerden sevdiklerim, Elma, şeftali, oyun. Bence en iyi besin oyun.Çünkü; Hiçbir şey yemesem bile bazen Oynarken doyuyorum. Çocuklar için oyun oyun değildir, Onların en ciddi uğraşıdır.

Oyun Tabanlı Öğrenme EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu 14-18 Ağustos 2017 Mersin Oyun Tabanlı Öğrenme