Bayilik başvuru rehberi Destek için Motorola Servis Masası’na ulaşın PartnerEmpower Bayilik başvuru rehberi Türkçe 20/11/2015 Destek için Motorola Servis Masası’na ulaşın
Sırası ile; Europe, Middle East and Africa (EMEA)’ yı, Reselling Motorola Products and Services’ i , ve sattığınız teknoloji segmentini, seçiniz
Bu alana başvuruyu yapan / şirket adına imza yetkisi olan kişinin bilgilerini giriniz
Bu alana şirket bilgilerinizi giriniz
Bu alana şirketinizin bilgilerinizi giriniz (vergi numarısı, türü (limited / anonim) vs.)
Bu alana şirketinizin internet sitesi adresini giriniz ve şirketinizi kısaca tanıtınız(bu kısım Motorola Solutions internet sitesinde kullanılacaktır)
Bu iki adımı geçebilirsiniz
Bu alana şirketiniz çalışanlarının kişisel bilgilerinizi giriniz Here you shold fill the personal data of your company contacts.. Aşağıdaki fonksiyonların tamamı en az bir çalışan ile ilişkilendirilmelidir (bir çalışan bütün fonksiyonlar ile ilişkilendirebilir): Executive – Yönetici (Müdür / Genel Müdür) Finance – Finans, Muhasebe Key Contact – Şirket temsilcisi Sales – Satış Technical – Teknik (Mühendis / Tekniker) Services – Servis Marketing – Pazarlama Önemli bilgi: Bütün çalışanların özgün birer e-posta adresi ile kayıt olmaları gerekmektedir. Sistem birden fazla kişinin aynı e-posta adresi ile kayıt olmasına izin vermemektedir
(sayfanın devamı) Lütfen hangi çalışanın şirketiniz adına Partner Empower yöneticisi olacağını belirtiniz (Partner empower yöneticisi, platformda şirketiniz çalışanlarının erişim izinlerini yönetecek kişidir) Bütün fonksyionların, çalışanlarınız ile ilişkilendirilmesi sonucu ortaya çıkacak ‘SUBMIT’ tuşuna basarak, işlemi sonlandırabilirsiniz. Bu adımdan sonra e-posta adresinize bir teyit gelecektir