TÜRK DİLİ I DR. ÖĞR. ÜYESİ AHMET DOĞAN TURAN (Ders Koordinatörü)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Derslere Etkin Teknoloji Entegrasyonu
Advertisements

TÜRKİYE’DE SBS FEN VE TEKNOLOJİ İSTATİSTİKLERİ
GEÇMİŞTE VE GÜNÜMÜZDE PAYLAŞTIĞIMIZ AVRUPA TOPLU ANKET SONUÇLARI DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, KÜTAHYA GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP HARRAN ÜNİVERSİTESİ,
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük HER ŞEY GÜÇLÜ BİR TÜRKİYE İÇİN
İLAHİYAT FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ AKADEMİK GENEL KURUL.
Erasmus Bölüm Koordinatörleri Toplantısı
Atatürk Üniversitesi KKEF BÖTE-2
FIRST ENGLISH 4. ve 5. Sınıflar için by İrfan BOY
MADDE VE ÖZELLİKLERİ MADDENİN 4. HALİ PLAZMA.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ GENÇLİK ARAŞTIRMALARI VE UYGULAMA MERKEZİ FAALİYET SUNUMU Merkez Müdürü / Prof. Dr. AYLİN GÖRGÜN BARAN.
TOPLUMSAL YAPI VE TOPLUMSAL İLİŞKİLER
Kültür.
KÜRESEL ORTAM:BÖLGELER VE ÜLKELER
=>SÖZCÜKTE ANLAM<=
ANADOLU MEDENİYETLERİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ TOPLULUĞU
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
Ünite Portfolyö Sunumu
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü
ÖZET TÜBİTAK EVRENA projesinin temel amacı eğitim fakültelerinin sınıf öğretmenliği bölümlerinde okuyan öğretmen adaylarına sürekli, sistemli ve yapıcı.
ANNE ÖLÜMLERİNİ ÖNLEME SEMPOZYUMU
=>SES BİLGİSİ
Kültür ve Dil Hüdayi Can Çankırı, 2014.
CAM EV (Johnson Evi) Mimar: Philip Johnson
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
=>SÖZCÜK TÜRLERİ<=
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Projenin Adı : Verimli ve Doğru Çalışma Bölüm Adı : Sunanın Adı : 1.
=> SÖZCÜKTE ANLAM <=
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
BAŞÇAKMAK ORTAOKULU 5.SINIFLAR 2.GRUP
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
TM (EA) PUAN TÜRLERİ YGS – LYS Bİ LGİ
FIRST ENGLISH ANKARA ve 5. Sınıflar için.
DÖRTYOL GEVHER NESİBE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ NİSAN, 2015
FATİH SULTAN MEHMET ORTAOKULU
Romanlar da kendi içlerinden çıkacak adayları Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde görmek istiyor. Roman Kültürünü Tanıtma ve Yaşatma Derneği Başkanı Efkan.
Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA.
BÖLÜM 1 Bilişsel Psikolojiye Giriş
DİL-KÜLTÜR-UYGARLIK İLİŞKİSİ
Ek Olan de’nin Yazılışı Bağlaç Olan de’nin Yazılışı
SERHAT YILMAZ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF 2.ÖĞRETİM
16.1 GİRİŞ Bu ünitede, afektif ve sembolik etkenlerin çevresel davranış üzerinde önemli rolü olduğunu göstereceğiz. Öncelikle sembolik ve afektif.
DOĞAL AFETLER.
Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü, eğitim-öğretim yılında 41 öğrenciyle eğitime başlamıştır. Türk Dili ve Edebiyatı; kültürel mirasımızın geleceğe.
ADIM ADIM TÜRKİYE BATUHAN ÖZDEM.
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
İlk öğretim 2.sınıf 3.ünite
TÜRK DİLİ VE EdebİyatI bölümü
İSLAM MEDENİYETİ Prof. Dr. Şadi Eren.
P-NO HARRAN I. ULUSLARARASI AR-GE PROJE PAZARI
DERS İÇERİĞİNİN TANITILMASI
SKY 423 Avrupa Birliği ve Sağlık Politikaları
10 Kasım Atatürk’ü Anma Töreni Prof. Dr. Tülay Alim BARAN
BİL1007 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE UYGULAMALARI
TÜRK BEŞLERİ.
ESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
HAKAN GÜRSU HAYATI. Doğumu: 1959, İstanbul Endüstriyel Tasarımcı, doktoralı öğretim üyesi 1959 yılında İstanbul'da doğan Hakan Gürsu, 1984 yılında Orta.
İslam kültür ve medeniyetinde yönetim anlayışının esasları.
EĞİTİM SİTELERİNİN YÖNETİMİ
TÜRKÇE PROJE ÖDEVİ HAZIRLAYAN: ELİF NUR KAHRAMAN 7/A 1939
BÖLÜM HAKKINDA 2004 yılında kurulan bölümümüzde; dilin bir araç olarak kullanıldığı sözel anlatımlar, geleneksel gösteri sanatları, toplumsal uygulamalar, festivaller.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
HİTİT ÜNİVERSİTESİ Akademİk açIk erİşİm sİstemİ
İlk öğretim 2.sınıf 3.ünite
E l el Davut YILDIRIM 1 - B.
Dr. Öğr. Üyesi Pınar GÜLTEKİN Araş. Gör. Melek YILMAZ KAYA
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü 2018 Yılı Faaliyet Raporu.
Başlık Slaydı Düzeni Alt Başlık.
STAJ KOMİSYONU Doç. Dr. Reyhan MİDİLLİ SARI
Sunum transkripti:

TÜRK DİLİ I DR. ÖĞR. ÜYESİ AHMET DOĞAN TURAN (Ders Koordinatörü) AHMET YILDIRIM, NESRİN ARI, SABAHATTİN SARI, SABAHATTİN ASLAN & SABAHATTİN YAŞAR (İçerik Geliştiricileri) DR. ÖĞR. ÜYESİ DURSUN AKASLAN (İçerik Tasarımcısı) HARRAN ÜNİVERSİTESİ UZAKTAN EĞİTİM ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ   Eylül 2018, Şanlıurfa, Türkiye

UZAKTAN EĞİTİM ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ HARRAN ÜNİVERSİTESİ UZAKTAN EĞİTİM ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ TÜRK DİLİ I 1. ETKİNLİK 2. ETKİNLİK 3. ETKİNLİK 4. ETKİNLİK 1 e- Kitap 1 e- Alıştırma A 1 e- Sunum 1 e- Alıştırma B 2017-2018 GÜZ DÖNEMİ

DİL VE DİL-KÜLTÜR MEDENİYET İLİŞKİSİ BÖLÜM 01: DİL VE DİL-KÜLTÜR MEDENİYET İLİŞKİSİ AMAÇLAR Bu üniteyi tamamladıktan sonra; Günlük hayatın içinde sürekli kullanılan dili daha yakından tanıyacak, Dil, kültür ve medeniyet ilişkisine dikkat çekeceksiniz. ANAHTAR SÖZCÜKLER Dil Dil Bilgisi Kültür Medeniyet İÇİNDEKİLER GİRİŞ DİL NEDİR? DİLİN ÖZELLİKLERİ DİL BİLGİSİ NEDİR? DİL BİLGİSİNİN BÖLÜMLERİ DİLİN ÖNEMİ KÜLTÜR NEDİR? DİL-KÜLTÜR-MEDENİYET İLİŞKİSİ 9. KÜLTÜRÜN MADDİ VE MANEVİ UNSURLARI 10. KÜLTÜRÜN ÖZELLİKLERİ 11. ÖZET 12. KAYNAKLAR

1. GİRİŞ