Dijital Dönüşüm Haziran 2018.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SOSYAL MEDYADA KPI’LAR ve AYLIK ANALİZ RAPORU HAZIRLAMA
Advertisements

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
Journal Use Reports Süreli Yayın Koleksiyonu Geliştirmenizde Güçlü Karar Destek Hizmeti - Kasım
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
İÇİNDEKİLER: Sosyal Medya Nedir?
GÜVENLİ İNTERNET ve SOSYAL MEDYA
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Support.ebsco.com EBSCOadmin Raporlar ve İstatistikler Kullanıcı Kılavuzu.
Küresel Ekonomik Kriz Sonrası Enerji Piyasalarındaki Oluşum ve Gelişmeler Yavuz Aydın Direktör GE Energy Services Türkiye/Israil 13 Mayıs 2010 GE Energy.
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
Yandex Reklamları.
Math in Advertising....
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
Slide 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Ankara Web 2.0, Semantik Web ve Kütüphanelerin Geleceği Yaşar Tonta ve Umut Al.
Veri Tabanları Kullanıcı Ara Yüzünde Yeni Yaklaşımlar
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Media Get ; Rus yapımı bittorrent indirme programı
21. YÜZYIL BECERİLERİ.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Türkiye ve Dünyada Mühendislik Yönelimleri
Bilgi Paylaşımı için Araçlar
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
WEB 2.0’nin tanıtılması Yrd.Doç.Dr.Nuray GEDİK ÜNAL ATACAN.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
Dijital Büro İstanbul1 Kobi Ümit Aralık Kampanyası.
Dijital Büro İstanbul1 Kobi Ümit Aralık Kampanyası.
E-Devlet E-Dönüşüm Vize Projesi
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı
BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu
Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı Birliğimiz ile KTÜ arasında yapılan protokolle Kamu Yönetimi ve İşletme dallarında yapılan “Uzaktan Öğretim.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
BILIŞIM KOMISYONU Kurumsallıkta Bilişimin Önemi ve Bilgi Güvenliği Ocak 2016.
İnternet Sosyal Medya Sosyal Ağlar 2. Sunum Öğr. Gör. Mehmet Akif Barış 2.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Türkiye’nin CERN’e Ortak Üyeliği M. Hakan KIZILTOPRAK TOBB Başkanlık Özel Müşaviri (CERN Industrial Liaison Officer for TURKEY)
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
BBY 263 Bilgi Kaynaklarının Tanımlanması Ders 2; Bibliyografik Denetim ve Üstveri.
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
Dilara KILIÇ Yeni Medya Kültürü Ve Sanal Kimlik
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Temel Bilgi Teknolojileri
10. Olağan Genel Kurulu İstanbul,18 Mayıs 2011
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Yeni Medya Kültürü ve Sanal Kimlik
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
EKON 321 ULUSLARARASI İKTİSAT I
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
GÜVENLİ İNTERNET ve SOSYAL MEDYA
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Pratik kullanım rehberi
connect to the virtual world
Dijital Platformlarda
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Dijital Dönüşüm Haziran 2018

1 2 3 Başlarken İSTATİSTİKİ BİLGİLER ETKİLEŞİM PROFİLLERİ Dijital Medya kullanım & etkileşim oranları ile periyot içerisindeki genel trend analizleri 2 ETKİLEŞİM PROFİLLERİ Etkileşimde bulunulan trafik verilerinin kitlesel analizleri 3 TAHMİN VERİLERİ İstatistiki verilere dayalı tahmini demografik özellikler

GÜNCEL DURUM Kullanıcı Başına Oturum Sayısı Kullanıcılar 27.670 1,29 OTURUM RAPORLARI: 1 - 30 Haziran 2018 Kullanıcı Başına Oturum Sayısı Kullanıcılar 27.670 1,29 Ort. Oturum Süresi 00:02:05 Yeni Kullanıcılar Sayfa Görüntüleme Sayısı 25.514 Hemen Çıkma Oranı 171.767 %1,33 Oturum 35.629 Sayfa / Oturum 4,82

OTURUM RAPORLARI: 1 - 30 Haziran 2018 GÜNCEL DURUM OTURUM RAPORLARI: 1 - 30 Haziran 2018 Kullanıcılar Yeni Kullanıcılar Oturum Hemen Çıkma Oranı Sayfa / Oturum Ort. Oturum Süresi Organic Search 17086 14838 22298 %0,86 5,37 152,27 Direct 4377 4129 5205 %1,48 4,37 104,22 Paid Search 3753 3392 4421 %1,72 3,87 70,56 Social 2846 2719 2985 %1,17 3,03 43,63 Referral 625 482 716 %12,99 4,35 116,54 (Other) 4 3 %25,00 1,75 0,50 28691 25563 35629 %1,33 4,82 125,28

Kampanya/ Kampanya Kimliği GÜNCEL DURUM ADWORDS RAPORLARI: 1 - 30 Haziran 2018 Kampanya/ Kampanya Kimliği Tıklama Sayısı Maliyet TBM Kullanıcılar Oturum Hemen Çıkma Oranı Sayfa / Oturum Campaign #1 / 389319516 3788 2537,59 0,67 3187 3822 %1,33 4,14 Eğitime Koşar Adım / 1354285826 1168 255,12 0,22 566 599 %4,17 2,11 4956 2792,71 0,56 3753 4421 %1,72 3,87

DEMOGRAFİ - YAŞ ARALIKLARI GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - YAŞ ARALIKLARI

GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - CİNSİYET Cinsiyet Kullanıcılar Bayan 8.900 5.155 Toplam 13.946

DEMOGRAFİ - İLGİ ALANLARI GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - İLGİ ALANLARI

DEMOGRAFİ - İLGİ ALANLARI GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - İLGİ ALANLARI Yakın İlgi Alanı Kategorisi (erişim) Oranları Lifestyles & Hobbies/Shutterbugs 5,285033418 News & Politics/News Junkies/Entertainment & Celebrity News Junkies 5,157704333 Shoppers/Value Shoppers 4,339611834 Lifestyles & Hobbies/Green Living Enthusiasts 4,213378255 Lifestyles & Hobbies/Family-Focused 4,131340514 Food & Dining/Cooking Enthusiasts/30 Minute Chefs 3,364580291 Media & Entertainment/Movie Lovers 3,333186223 Sports & Fitness/Health & Fitness Buffs 3,244418945 Technology/Mobile Enthusiasts 2,504389066 Shoppers/Bargain Hunters 2,369704442

GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - PAZAR SEGMENTLERİ 5374 4845 7035 %0,53 5,33 Pazardaki Segment Kullanıcılar Yeni Kullanıcılar Oturum Hemen Çıkma Oranı Sayfa / Oturum Ort. Oturum Süresi Financial Services/Investment Services 5374 4845 7035 %0,53 5,33 138,19 Travel/Trips by Destination/Trips to Asia-Pacific 4697 4117 6352 %0,43 5,49 146,05 Real Estate/Residential Properties 4692 4232 6001 %0,42 5,53 142,77 Travel/Trips by Destination/Trips to the Middle East & Africa 4585 4017 6207 %0,48 5,48 146,28 Education/Primary & Secondary Schools (K-12) 4313 3854 5501 %0,60 5,54 139,73 Education/Test Preparation & Tutoring 4262 3801 5390 %0,46 5,69 146,03 Apparel & Accessories/Women's Apparel 4073 3615 5448 5,41 148,08 Travel/Hotels & Accommodations 3796 3353 5143 5,42 143,44 Education/Post-Secondary Education 3729 3288 4842 %0,39 5,68 153,92 Apparel & Accessories/Shoes 3431 3042 4627 148,91 161012 144243 210687 %0,47 141,98

GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - DİLLER

https://egitimekosaradim.tegv.org/ GÜNCEL DURUM YÖNLENDİRMELER Nihai URL Tıklama Sayısı Maliyet TBM Kullanıcılar Oturum Hemen Çıkma Oranı Sayfa / Oturum http://www.tegv.org/bagis-ve-urunler/urunlerimiz/nikah-urunleri/ 2084 1812,26 0,87 1766 2085 %1,44 2,81 http://www.tegv.org/bagis-ve-urunler/kredi-karti-ile-bagis/ 1684 708,61 0,42 1437 1717 %1,22 5,77 https://egitimekosaradim.tegv.org/ 1168 255,12 0,22 566 599 %4,17 2,11 http://www.tegv.org/bagis-ve-urunler/sms/ 13 15,69 1,21 11 %0,00 2,91 https://egitimekosaradim.tegv.org 7 1,03 0,15 9 4,22 4956 2792,71 0,56 3787 4421 %1,72 3,87

GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - ÜLKELER Ülke Gösterim Sayısı Tıklama Sayısı TO Ortalama Konum Oturum Hemen Çıkma Oranı Sayfa / Oturum Turkey 30118 1722 5,72 7,14 21331 %0,83 5,36 Romania 1337 1 0,07 52,36 3 %0,00 6,00 United States 766 0,13 40,63 90 %3,33 5,88 Germany 320 2 0,63 22,43 129 %0,78 4,78 United Kingdom 211 0,95 32,23 72 %1,39 5,04 India 209 0,48 45,81 4,00 Brazil 185 0,00 57,70 France 134 2,24 34,23 27 %3,70 4,48 Ukraine 102 0,98 42,60 15 %6,67 5,80 Russia 99 44,05 10 3,40 34888 1749 5,01 11,72 22011 %0,85

SOSYAL AĞ YÖNLENDİRMELERİ GÜNCEL DURUM SOSYAL AĞ YÖNLENDİRMELERİ

Sayfa Görüntüleme Sayısı GÜNCEL DURUM SOSYAL AĞ YÖNLENDİRMELERİ Sosyal Ağ Oturum Sayfa Görüntüleme Sayısı Ort. Oturum Süresi Sayfa / Oturum Facebook 1920 5700 39,77 2,97 Instagram Stories 552 1478 25,55 2,68 Instagram 318 1120 73,86 3,52 Twitter 118 466 89,44 3,95 LinkedIn 41 170 48,15 4,15 Dailymotion 11 26 1,55 2,36 reddit 8 24 27,13 3,00 YouTube 31 181,63 3,88 Blogger 7 25,71 3,43 blogcu 2 16 942,50 8,00

TEŞEKKÜRLER http://tegv.org/trends http://tegv.org/trends/TEGV_Digital.pdf