Dijital Dönüşüm Haziran 2018
1 2 3 Başlarken İSTATİSTİKİ BİLGİLER ETKİLEŞİM PROFİLLERİ Dijital Medya kullanım & etkileşim oranları ile periyot içerisindeki genel trend analizleri 2 ETKİLEŞİM PROFİLLERİ Etkileşimde bulunulan trafik verilerinin kitlesel analizleri 3 TAHMİN VERİLERİ İstatistiki verilere dayalı tahmini demografik özellikler
GÜNCEL DURUM Kullanıcı Başına Oturum Sayısı Kullanıcılar 27.670 1,29 OTURUM RAPORLARI: 1 - 30 Haziran 2018 Kullanıcı Başına Oturum Sayısı Kullanıcılar 27.670 1,29 Ort. Oturum Süresi 00:02:05 Yeni Kullanıcılar Sayfa Görüntüleme Sayısı 25.514 Hemen Çıkma Oranı 171.767 %1,33 Oturum 35.629 Sayfa / Oturum 4,82
OTURUM RAPORLARI: 1 - 30 Haziran 2018 GÜNCEL DURUM OTURUM RAPORLARI: 1 - 30 Haziran 2018 Kullanıcılar Yeni Kullanıcılar Oturum Hemen Çıkma Oranı Sayfa / Oturum Ort. Oturum Süresi Organic Search 17086 14838 22298 %0,86 5,37 152,27 Direct 4377 4129 5205 %1,48 4,37 104,22 Paid Search 3753 3392 4421 %1,72 3,87 70,56 Social 2846 2719 2985 %1,17 3,03 43,63 Referral 625 482 716 %12,99 4,35 116,54 (Other) 4 3 %25,00 1,75 0,50 28691 25563 35629 %1,33 4,82 125,28
Kampanya/ Kampanya Kimliği GÜNCEL DURUM ADWORDS RAPORLARI: 1 - 30 Haziran 2018 Kampanya/ Kampanya Kimliği Tıklama Sayısı Maliyet TBM Kullanıcılar Oturum Hemen Çıkma Oranı Sayfa / Oturum Campaign #1 / 389319516 3788 2537,59 0,67 3187 3822 %1,33 4,14 Eğitime Koşar Adım / 1354285826 1168 255,12 0,22 566 599 %4,17 2,11 4956 2792,71 0,56 3753 4421 %1,72 3,87
DEMOGRAFİ - YAŞ ARALIKLARI GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - YAŞ ARALIKLARI
GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - CİNSİYET Cinsiyet Kullanıcılar Bayan 8.900 5.155 Toplam 13.946
DEMOGRAFİ - İLGİ ALANLARI GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - İLGİ ALANLARI
DEMOGRAFİ - İLGİ ALANLARI GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - İLGİ ALANLARI Yakın İlgi Alanı Kategorisi (erişim) Oranları Lifestyles & Hobbies/Shutterbugs 5,285033418 News & Politics/News Junkies/Entertainment & Celebrity News Junkies 5,157704333 Shoppers/Value Shoppers 4,339611834 Lifestyles & Hobbies/Green Living Enthusiasts 4,213378255 Lifestyles & Hobbies/Family-Focused 4,131340514 Food & Dining/Cooking Enthusiasts/30 Minute Chefs 3,364580291 Media & Entertainment/Movie Lovers 3,333186223 Sports & Fitness/Health & Fitness Buffs 3,244418945 Technology/Mobile Enthusiasts 2,504389066 Shoppers/Bargain Hunters 2,369704442
GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - PAZAR SEGMENTLERİ 5374 4845 7035 %0,53 5,33 Pazardaki Segment Kullanıcılar Yeni Kullanıcılar Oturum Hemen Çıkma Oranı Sayfa / Oturum Ort. Oturum Süresi Financial Services/Investment Services 5374 4845 7035 %0,53 5,33 138,19 Travel/Trips by Destination/Trips to Asia-Pacific 4697 4117 6352 %0,43 5,49 146,05 Real Estate/Residential Properties 4692 4232 6001 %0,42 5,53 142,77 Travel/Trips by Destination/Trips to the Middle East & Africa 4585 4017 6207 %0,48 5,48 146,28 Education/Primary & Secondary Schools (K-12) 4313 3854 5501 %0,60 5,54 139,73 Education/Test Preparation & Tutoring 4262 3801 5390 %0,46 5,69 146,03 Apparel & Accessories/Women's Apparel 4073 3615 5448 5,41 148,08 Travel/Hotels & Accommodations 3796 3353 5143 5,42 143,44 Education/Post-Secondary Education 3729 3288 4842 %0,39 5,68 153,92 Apparel & Accessories/Shoes 3431 3042 4627 148,91 161012 144243 210687 %0,47 141,98
GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - DİLLER
https://egitimekosaradim.tegv.org/ GÜNCEL DURUM YÖNLENDİRMELER Nihai URL Tıklama Sayısı Maliyet TBM Kullanıcılar Oturum Hemen Çıkma Oranı Sayfa / Oturum http://www.tegv.org/bagis-ve-urunler/urunlerimiz/nikah-urunleri/ 2084 1812,26 0,87 1766 2085 %1,44 2,81 http://www.tegv.org/bagis-ve-urunler/kredi-karti-ile-bagis/ 1684 708,61 0,42 1437 1717 %1,22 5,77 https://egitimekosaradim.tegv.org/ 1168 255,12 0,22 566 599 %4,17 2,11 http://www.tegv.org/bagis-ve-urunler/sms/ 13 15,69 1,21 11 %0,00 2,91 https://egitimekosaradim.tegv.org 7 1,03 0,15 9 4,22 4956 2792,71 0,56 3787 4421 %1,72 3,87
GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - ÜLKELER Ülke Gösterim Sayısı Tıklama Sayısı TO Ortalama Konum Oturum Hemen Çıkma Oranı Sayfa / Oturum Turkey 30118 1722 5,72 7,14 21331 %0,83 5,36 Romania 1337 1 0,07 52,36 3 %0,00 6,00 United States 766 0,13 40,63 90 %3,33 5,88 Germany 320 2 0,63 22,43 129 %0,78 4,78 United Kingdom 211 0,95 32,23 72 %1,39 5,04 India 209 0,48 45,81 4,00 Brazil 185 0,00 57,70 France 134 2,24 34,23 27 %3,70 4,48 Ukraine 102 0,98 42,60 15 %6,67 5,80 Russia 99 44,05 10 3,40 34888 1749 5,01 11,72 22011 %0,85
SOSYAL AĞ YÖNLENDİRMELERİ GÜNCEL DURUM SOSYAL AĞ YÖNLENDİRMELERİ
Sayfa Görüntüleme Sayısı GÜNCEL DURUM SOSYAL AĞ YÖNLENDİRMELERİ Sosyal Ağ Oturum Sayfa Görüntüleme Sayısı Ort. Oturum Süresi Sayfa / Oturum Facebook 1920 5700 39,77 2,97 Instagram Stories 552 1478 25,55 2,68 Instagram 318 1120 73,86 3,52 Twitter 118 466 89,44 3,95 LinkedIn 41 170 48,15 4,15 Dailymotion 11 26 1,55 2,36 reddit 8 24 27,13 3,00 YouTube 31 181,63 3,88 Blogger 7 25,71 3,43 blogcu 2 16 942,50 8,00
TEŞEKKÜRLER http://tegv.org/trends http://tegv.org/trends/TEGV_Digital.pdf