SINIF KURALLARIMIZ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SINIF KURALLARIMIZ.
Advertisements

SINIF KURALLARIMIZ.
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
STRES SINAV KAYGISI KARACASU LİSESİ Rehberlik Servisi.
2.GENEL KÜLTÜR BİLGİ YARIŞMASINA
Evet arkadaşlar şimdi ben size bir kaç metin vereceğim. Size de anladıklarınızı soracağım.
1.Yüklem: Cümlede yapılan işi, oluşu ya da eylemi bildiren kelimeye yüklem denir. Yüklem cümlenin temel öğelerinden biridir. Genellikle cümlenin sonunda.
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
SPORLA İLGİLİ HAREKETLER DÖNEMİ (7-12 yaş)
Rensis Likert ( ) – Sosyal psikolog, Michigan Üniversitesi – Verimsiz, etkinliğin düşük olduğu işletmelerde çalışanlar «işe eğilimli yönetici»
TÜRKİYE BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU 17. ULUSAL İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE 20. ULUSAL BİLİM OLİMPİYATLARI SINAVLARI NİSAN 2012.
ERGENLIK, STRES VE AILE Büşra ATICI Rehber Öğretmen.
1 “Öğrenci Merkezli Öğretim” Öğretmen Adayları Bakış Açısı ile Ne İfade Ediyor? Dr.Dürdane JACOBS Dr. Fahriye HAYIRSEVER.
SOLUNUM VE GEVŞEME EGZERSİZLERİ İLE ETKİLİ MÜZİK EĞİTİMİ AYŞEN ÜMİT İSTANBUL BİLİM VE SANAT MERKEZİ Müzik Mentoru.
Program Tasarım Modelleri
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YOLLARI Zeynep KAHYA Rehber Öğretmen.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA NASIL OLUR? EYYÜBİYE REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ.
5. SINIF ORYANTASYON PROGRAMI
SAYGI Hazırlayanlar : Gönül OTLUOĞLU A. Figen TURHAN
Öğretim İlke ve Yöntemleri: Öğrenme Stratejileri
AĞIZ BAKIMI İÇİN GEREKLİ ARAÇ VE GEREÇLER Diş fırçası Diş macunu, Havlu, Bardak, Diş ipi, Ağız gargarası,
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
Öğretmenim! Bana Herkesi Sevmeyi Öğret
Sunumu Hazırlayan: Emel Özdemir © Her hakkı Saklıdır.
AKRAN BASKISI ve ÇATIŞMA ÇÖZME
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
7-14 YAŞ DÖNEMİNDE DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ VE ÖĞELERİ
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ
ÇOCUKLARDA OKUL BAŞARISIZLIĞI
YAŞAM BECERİLERİ -Öfke kontrolü -“Hayır” diyebilme -Israrlara karşı koyabilme -Kendini ortaya koyma -İletişim becerileri -Sorun çözme -Stresle başa.
ADANA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
AİLE İÇİ İLETİŞİM VE OKUL BAŞARISI F.Birsen OLGUN Rehber Öğretmen.
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
ELİ ÖPÜLESİ CAN ÖĞRETMENLERİM KAÇ ALIŞKANLIĞIMIZ VAR DERSİNİZ?
Ne denli az şeyiniz kalırsa, kaygılanacak o kadar az şeyiniz olur
İŞ TATMİNİ.
K.İ.H.O. REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ
ÖRGÜT SAĞLIĞI SADEGÜL AKBABA-ALTUN.
AİLENİN OKUL BAŞARISINA KATKISI
TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş)
OKULA UYUM ve VELİLERE ÖNERİLER
Program Tasarım Modelleri
Bugün neler öğreneceğiz?
DEYİMLERİ YAŞAMA ZAMANI
Nazlı ÖZTÜRK.
Bugün neler öğreneceğiz?
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
MATEMATİK DERSİNE NASIL ÇALIŞALIM
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
2-B İnternet Anketi Sibel Payaslı.
MBT-303 Özel öğretim yöntemleri-ı
Etkili Öğretmen Kimdir?
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
Eğitsel Rehberlik.
31 Ocak - 2 Şubat 2007 Dumlupinar Üniversitesi Kütahya
"Merhaba sevgili izleyiciler. İşte size ilginç bir yarışma haberi daha
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
"Merhaba sevgili izleyiciler. İşte size ilginç bir yarışma haberi daha
Geliştirme Genel Müdürlüğü
VERİMLİ ÇALIŞMA TEKNİKLERİ BAŞARI SUNU
Hoş Geldiniz Sevgili Öğrenciler!
FEN VE TEKNOLOJİ KULÜBÜ
B. ÇEŞİTLİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
Doktor, öğretmen, postacı, ve polis bunlardan bazılarıdır.
Çoğu konuşma “katli” kasıtsız ve kalıcıdır
Ergenlikte Psikososyal Sorunlar
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Sunum transkripti:

SINIF KURALLARIMIZ

Derse zamanında gelirim.

Öğretmenim derse girmeden ders araç-gereçlerimi eksiksiz hazırlayıp, öğretmenimi sessizce beklerim.

Derste söz alarak konuşurum. Öğretmen ve arkadaşlarımın sözünü kesmem.

Öğretmenimi ve arkadaşlarımı iyi dinlerim.

Ders bitiminde araç-gereçlerimi toplarım.

Görev ve ödevlerimi eksiksiz ve düzenli yaparım.

Derste dikkat dağıtacak davranışlardan kaçınırım,

Çevreme çöp atmam.

Dersteki konu ve soruları yanıtlamadan önce düşünürüm.

gereksiz yere kullanmam. Dersten sonra sınıf tahtasını gereksiz yere kullanmam.

Sınıf içi ve dışında temizliğime dikkat ederim.

Dersteki etkinliklere katılırım.

Okul ve sınıf içinde koşmam.

Okul ve sınıf araçlarıma, başkalarının araçlarına zarar vermem.

Okuldan ayrılırken araç gereç- lerimi okulda unutmam.

Beslenmemi oturarak yaparım.

Öğretmenimin anlattıklarını ilgiyle dinler ve izlerim.

İyi dersler arkadaşlar…