BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ LİSANS EĞİTİMİ İnan GÜLER Gazi Üniversitesi Başkent Üniversitesi 4 Mayıs 2007
Biyomedikal Mühendisliği-1 Yaşamı iyileştirmek amacıyla mühendislik bilgi ve becerilerini tıp ve biyoloji alanları ile birleştiren bilim alanı. 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği-2 Çalışma alanlarına göre; Biyoenstrumantasyon Biyomedikal Enformatik Biyomekanik Biyomalzeme Nöromühendislik 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği-3 Biyoenstrumantasyon Biyomedikal Sistemler Biyomedikal Görüntüleme Biyosensörler 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği-4 Biyomedikal Enformatik Moleküler Biyo/Gen Çalışmaları İnsan-Bilgisayar Etkileşimi Tıpta Yapay Zeka Uygulamaları Tıpta Karar-Destek Sistemleri 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği-5 Biyomekanik İnsan Performans Mühendisliği Rehabilitasyon Mühendisliği 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği-6 Biyomalzeme Doku Mühendisliği 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği-7 Nöromühendislik Beyin Fonksiyonlarının Anlaşılması Duyu ve Algılama Çalışmaları Bilişsel Çalışmalar 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği-8 Araştırma biçimlerine göre; Biyomühendislik Medikal Mühendislik Klinik Mühendisliği 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Biyomühendislik-1 Biyolojik sistemlerin tanınmasında ve tıbbi uygulamaların gelişmesinde temel bilimler ile mühendislik teknik ve görüşlerinin uygulanması 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Biyomühendislik-2 Biyolojik organların fiziksel yapıları ve onların canlı organizmalarla ilişkileri üzerinde temel araştırmalar, Organ ve hücre düzeyinde insana ait kontrol sistemlerinin modellenmesi ve simülasyonu, Kardiyovasküler, solunum, sindirim ve endokrin sistemlerinin modellenmesi ve simülasyonu, Beyin fonksiyonlarının anlaşılması konusunda temel araştırmalar. 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Medikal Mühendislik-1 Biyoloji ve tıpta kullanılan cihaz, malzeme, tanı ve tedavi düzenleri, yapay organlar ve diğer düzenlerin geliştirilmesinde mühendislik teknik ve görüşlerinin uygulanması 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Medikal Mühendislik-2 Fizyolojik işaretlerin hastalardan alınması ve izlenmesi için mikroelektronik yaşam ve gözlem sistemlerinin gerçekleştirilmesi, Kalp-akciğer makinası gibi tedavi cihazlarının gerçekleştirilmesi, Yapay organların (kalp kapakçıkları, kalça ve eklemler, böbrek ve benzeri organlar) gerçekleştirilmesi, Kör ve sağırlar için algılama düzenlerinin gerçekleştirilmesi. 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Klinik Mühendisliği-1 Hastaneler ve diğer sağlık merkezlerindeki hizmetlerin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için mühendislik görüş, yöntem ve tekniklerinin uygulanması. 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Klinik Mühendisliği-2 Problemlerin tanımında, cihazların seçiminde ve kontrolünde hastane personeline yardımcı olmak, Ticari olarak bulunmayan elektronik cihazları gerçeklemek, Cihazların performans denetimi ve kalibrasyonu için yöntemler geliştirmek, Emniyet standartlarını belirlemek ve bu konuda danışmanlık yapmak, Yaşam destekleme sistemlerini idare etmek. 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
BME Müfredat Geliştirilmesi-1 Nasıl bir Biyomedikal Mühendislik Ne öğretilmeli Nasıl Öğretilmeli Hangi Öğretim Yöntemleri 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
BME Müfredat Geliştirilmesi-2 Ortak Mühendislik dersleri Temel Biyomedikal Mühendislik dallarını ilgilendiren dersleri Yöneticilik, işletmecilik ve liderlik konularında dersler İhtiyaca göre gruplama 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
BME Müfredat Geliştirilmesi-3 Öğrenciler Öğretim Üyeleri Mezunlar Sektör Akredidasyon Kurumları (Ulusal ve Uluslar arası) 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisin Misyonu: Yaşam standartlarını iyileştirmek üzere mühendislik ve tıp bilimleri arasında, ulusal ve uluslararası düzeyde, yenilikçilik ve üretkenlik becerisine sahip toplum liderleri olmak 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisin Vizyonu: Mühendislik ve temel bilim yöntemlerini uygulayarak elde edilen bilgilerin yaygınlaşması, ticarileşmesi ve sonuçta insan sağlığını iyileştirmesi Biyomedikal endüstri, akademik yaşam ve/veya sağlık kuruluşlarında bilginin en üst düzeyde uygulanması Ülke ekonomisine katkı sağlaması 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Sonuç-1 Biyomedikal Mühendis Matematik ve diğer temel bilimleri tıp ve biyolojide uygulayacak kuvvetli bir alt yapıya sahip olmalı, Tıp ve biyolojideki problemleri analiz etme, modelleme ve simülasyonunu yapma becerisine sahip olmalı, Biyomedikal ürün tasarlama beceri ve yeteneğine sahip olmalı, Biyomedikal mühendislik çalışma alanlarından birisinde uzmanlaşmalı, 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Sonuç-2 Çok iyi yazma ve sunma yeteneğine sahip olmalı ve bunu tıp ve mühendislik disiplinleri arasında iyi kullanmalı, Yönetim bilimlerinden etik kurallara kadar geniş bir eğitim alt yapısına sahip olmalı Hayat boyu öğrenmenin önemini iyi bilmeli ve bunu hayatında uygulayabilmeli 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü
Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü TEŞEKKÜRLER 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü