BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ LİSANS EĞİTİMİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

/ 151 EğitimYöntemleri Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
ODTÜ Bilgisayar Mühendisliği Tanıtım Günleri Temmuz 2005.
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
KAS-İSKELET SİSTEMİ ve REJENERATİF TIP YÜKSEK LİSANS PROGRAMI
Adana Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Biyomühendislik Bölümü.
Ulusal Yayınların Stratejik Önemi Prof. Dr. Çetin Erol Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kardiyoloji AD YÖK Genel Kurul Üyesi.
UNI-SET Toplantı Notları
SEVDA GÜL Y MEME MR’ INDA KANSER TESPITI.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
. Bologna Sürecinde İç Denetçilerin Rolü (YÖK Düzeyinde) Hazırlayan: Süreyya SÜZEN Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı İç Denetçisi.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Öznur DUMAN ELGÜL ZEKA. ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ DEĞİŞİMLER Duygu değişimlerinin hızı ve üst düzeyde yaşandığını önceden bilmek bu duygular yaşandığında.
Yüksek Başarımlı Hesaplama Sistemleri ve Yapılan Çalışmalar Züleyha EZBER
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
Yrd. Doç. Dr. Nuray Ç. Dedeoğlu İlköğretim Matematik Eğitimi
TEMEL İŞLEVLERİNE GÖRE REHBERLİK
SİMÜLASYONLAR Simülasyonlar Gerçek hayata en yakın yöntem olması, ilginç ve motive edici yönleri nedeni ile diğer yöntemlere göre gittikçe fazla.
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
Program Tasarım Modelleri
BARTIN ÜNİVERSİTESİ’NDE BOLOGNA SÜRECİ bologna.bartin.edu.tr.
İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü İş Sağlığı ve Güvenliği 2. Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı.
SAĞLIK TURİZMİ VE HEMŞİRELİK
Bireysel Entegrasyon Ödevi Hayrunnisa Demirci.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tekstil Mühendisliği Bölümü
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Jeoloji Mühendisliği Bölümü
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
MÜHENDİSLİK ve MİMARLIK FAKÜLTESİ
Üretim teknolojisi ve bilişim teknolojisindeki değişim
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘j’
İşletmelerde Tesis Yönetimi
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
MESLEĞE YÖNELTME SEMİNERİ
Birim Bilgi Teknolojileri Tic.A.Ş.
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Sosyal Hizmet Meslek Etiği
OYUN VE OYUNCAĞIN ÇOCUK GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Bireysel Farklılıklar ve Öğretim Tasarımı
GENEL SEKRETERLİK BİRİMİNE HOŞGELDİNİZ
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Tıp Eğitiminde Havamız: Dekanlıktan Görülenler
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
Üretim ve Üretim Yönetimi Temel Bilgileri
YONT221 Küreselleşme ve Yerelleşme
Biyoinformatik.
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘f’
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
Kimya Mühendisliği Mesleği ve İYTE Kimya Mühendisliği Bölümü
Meriç ÇETİN Pamukkale Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
GÜMÜŞOVA MESLEK YÜKSEKOKULU ÜRETİMDE KALİTE KONTROL PROGRAMI
Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisinin Tanıtımı
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
Elektronik Mühendisliği Tanıtımı
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Ankara Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
BATMAN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ( )
Hastane Bilgi Sistemlerinin Teknik Yönleri
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ LİSANS EĞİTİMİ İnan GÜLER Gazi Üniversitesi Başkent Üniversitesi 4 Mayıs 2007

Biyomedikal Mühendisliği-1 Yaşamı iyileştirmek amacıyla mühendislik bilgi ve becerilerini tıp ve biyoloji alanları ile birleştiren bilim alanı. 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği-2 Çalışma alanlarına göre; Biyoenstrumantasyon Biyomedikal Enformatik Biyomekanik Biyomalzeme Nöromühendislik 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği-3 Biyoenstrumantasyon Biyomedikal Sistemler Biyomedikal Görüntüleme Biyosensörler 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği-4 Biyomedikal Enformatik Moleküler Biyo/Gen Çalışmaları İnsan-Bilgisayar Etkileşimi Tıpta Yapay Zeka Uygulamaları Tıpta Karar-Destek Sistemleri 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği-5 Biyomekanik İnsan Performans Mühendisliği Rehabilitasyon Mühendisliği 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği-6 Biyomalzeme Doku Mühendisliği 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği-7 Nöromühendislik Beyin Fonksiyonlarının Anlaşılması Duyu ve Algılama Çalışmaları Bilişsel Çalışmalar 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği-8 Araştırma biçimlerine göre; Biyomühendislik Medikal Mühendislik Klinik Mühendisliği 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Biyomühendislik-1 Biyolojik sistemlerin tanınmasında ve tıbbi uygulamaların gelişmesinde temel bilimler ile mühendislik teknik ve görüşlerinin uygulanması 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Biyomühendislik-2 Biyolojik organların fiziksel yapıları ve onların canlı organizmalarla ilişkileri üzerinde temel araştırmalar, Organ ve hücre düzeyinde insana ait kontrol sistemlerinin modellenmesi ve simülasyonu, Kardiyovasküler, solunum, sindirim ve endokrin sistemlerinin modellenmesi ve simülasyonu, Beyin fonksiyonlarının anlaşılması konusunda temel araştırmalar. 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Medikal Mühendislik-1 Biyoloji ve tıpta kullanılan cihaz, malzeme, tanı ve tedavi düzenleri, yapay organlar ve diğer düzenlerin geliştirilmesinde mühendislik teknik ve görüşlerinin uygulanması 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Medikal Mühendislik-2 Fizyolojik işaretlerin hastalardan alınması ve izlenmesi için mikroelektronik yaşam ve gözlem sistemlerinin gerçekleştirilmesi, Kalp-akciğer makinası gibi tedavi cihazlarının gerçekleştirilmesi, Yapay organların (kalp kapakçıkları, kalça ve eklemler, böbrek ve benzeri organlar) gerçekleştirilmesi, Kör ve sağırlar için algılama düzenlerinin gerçekleştirilmesi. 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Klinik Mühendisliği-1 Hastaneler ve diğer sağlık merkezlerindeki hizmetlerin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için mühendislik görüş, yöntem ve tekniklerinin uygulanması. 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Klinik Mühendisliği-2 Problemlerin tanımında, cihazların seçiminde ve kontrolünde hastane personeline yardımcı olmak, Ticari olarak bulunmayan elektronik cihazları gerçeklemek, Cihazların performans denetimi ve kalibrasyonu için yöntemler geliştirmek, Emniyet standartlarını belirlemek ve bu konuda danışmanlık yapmak, Yaşam destekleme sistemlerini idare etmek. 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

BME Müfredat Geliştirilmesi-1 Nasıl bir Biyomedikal Mühendislik Ne öğretilmeli Nasıl Öğretilmeli Hangi Öğretim Yöntemleri 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

BME Müfredat Geliştirilmesi-2 Ortak Mühendislik dersleri Temel Biyomedikal Mühendislik dallarını ilgilendiren dersleri Yöneticilik, işletmecilik ve liderlik konularında dersler İhtiyaca göre gruplama 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

BME Müfredat Geliştirilmesi-3 Öğrenciler Öğretim Üyeleri Mezunlar Sektör Akredidasyon Kurumları (Ulusal ve Uluslar arası) 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisin Misyonu: Yaşam standartlarını iyileştirmek üzere mühendislik ve tıp bilimleri arasında, ulusal ve uluslararası düzeyde, yenilikçilik ve üretkenlik becerisine sahip toplum liderleri olmak 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisin Vizyonu: Mühendislik ve temel bilim yöntemlerini uygulayarak elde edilen bilgilerin yaygınlaşması, ticarileşmesi ve sonuçta insan sağlığını iyileştirmesi Biyomedikal endüstri, akademik yaşam ve/veya sağlık kuruluşlarında bilginin en üst düzeyde uygulanması Ülke ekonomisine katkı sağlaması 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Sonuç-1 Biyomedikal Mühendis Matematik ve diğer temel bilimleri tıp ve biyolojide uygulayacak kuvvetli bir alt yapıya sahip olmalı, Tıp ve biyolojideki problemleri analiz etme, modelleme ve simülasyonunu yapma becerisine sahip olmalı, Biyomedikal ürün tasarlama beceri ve yeteneğine sahip olmalı, Biyomedikal mühendislik çalışma alanlarından birisinde uzmanlaşmalı, 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü Sonuç-2 Çok iyi yazma ve sunma yeteneğine sahip olmalı ve bunu tıp ve mühendislik disiplinleri arasında iyi kullanmalı, Yönetim bilimlerinden etik kurallara kadar geniş bir eğitim alt yapısına sahip olmalı Hayat boyu öğrenmenin önemini iyi bilmeli ve bunu hayatında uygulayabilmeli 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü

Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü TEŞEKKÜRLER 31.12.2018 Biyomedikal Mühendisliği Eğitimi, Mezunlarının Durumu ve EMO'nun Rolü