DHD Ocak 2015.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
Advertisements

T.C ÇOBANLAR KAYMAKAMLIĞI İlçe Emniyet Amirliği 2013.
Doküman Kodu : OEK Revizyon No : 04 Yayın Tarihi : TEM OFSET ORGANİZASYON ŞEMASI YÖNETİM KURULU GENEL MÜDÜR SATIŞ MÜDÜRÜ ÜRETİM MÜDÜRÜ FİNANSMAN.
YIL SONU YAPILMASI GEREKEN İŞLEMLER ve HATIRLATMALAR
Stratejik Plan Otomasyonu
İTÜ DENİZCİLİK FAKÜLTESİ 6.Mart.2012 Akademik Kurul.
CİZRE TİCARET VE SANAYİ ODASI. KURULUŞ  ODAMIZ ANKARA 8.İDARE MAHKEMESİNİN 29/09/1998 TARİH VE 1998/4721 ESAS SAYILI KARARIYLA KURULUŞU GERÇEKLEŞMİŞTİ.
KIRGİZTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
Ankara İl Sağlık Müdürlüğü
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
DHD Ocak 2015.
T.C. TARIM VE KÖYİŞLERİ BAKANLIĞI ZİRAİ ÜRETİM İŞLETMESİ PERSONEL VE MAKİNE EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ SAFER 2009 AÇILIŞ TOPLANTISI.
ÜNİVERSİTE HASTANELERİ Mali Durumları
TAŞINIR GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI ( Tedavi Yardımları Şefliği) hacettepe.edu.tr 15 Ocak Ocak 2009.
TAŞINIR GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN
TAŞINIRLARIN GİRİŞ İŞLEMLERİ Akış Şeması
Yüksekova 50. Yıl Ortaokulu
2008 Yılı Analitik Bütçe Sınıflandırması T.C. MALİYE BAKANLIĞI BÜTÇE ÇALIŞMALARI ARALIK 2007.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI hacettepe.edu.tr 2008 FAALİYET RAPORU.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Şubat, 2012
TAŞINIRLARIN GİRİŞ İŞLEMLERİ Akış Şeması
EĞİTİM GRUBU MART AYI ÇALIŞMASI Fikri GÖZÜYUKARI Cevahir SALİHOĞLU Hakan DİNÇER Leyla KALELİ Ufuk ÖZKAN.
İDARİ BİRİMLER GENEL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI Mayıs Kütüphane ve Dokümantasyon Dairesi Başkanlığı.
DHD Mayıs 2015.
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
2547 SK. GÖRE 39. MADDE GÖREVLENDİRİLME İŞ AKIŞ SÜRECİ
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ, İNSAN KAYNAKLARI ve DESTEK HİZMETLERİNDEN SORUMLU ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ 1.
YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2013 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
ÇEVREMİZDEKİ RESMİ KURUMLAR
1 KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI “Minimum Enerji, Maksimum İş” MAYIS 2015.
ŞERAFETTİN AYDEMİR KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI ŞUBE MÜDÜRÜ TEL
İDARİ ve MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2011 MALİ YILI BÜTÇE HAREKETLERİ.
GAZİ ÜNİ. FİZİKİ ALANLARI G.Ü. STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI 2.
Eğitim-Öğretim yılında Sağlık Kurumları İşletmeciliği Programı (Sağlık Yönetimi) için öğrenci alımı planlanmış olsa da; Eğitim.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
1 Haziran Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Temel Fonksiyonumuz  Personel Sayısı  Görevler 2.
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
Staj Bilgilendirme 2017 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Depo Elleçleme Personel Eğitimi
Proje Türü Tarımda Modernizasyonun ve Kırsal Kalkınmanın Sağlanması ile Sanayide Rekabetçiliğin Arttırılması Proje İle İlgili Olduğu Faaliyet Alanı 72.
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI’NA HOŞGELDİNİZ… Daire Başkanı Saadet İLBAY.
Depo Elleçleme Personel Eğitimi
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI TAŞINIR İŞLEMLER SERVİSİ GENEL HATLARIYLA TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ.
T.C. ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU
MM-Malzeme Yönetimi Genel Sunumu
KIRGIZİSTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
ÖĞRENCİ BUTİĞİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
KIRGIZİSTAN TÜRKİYE MANAS YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Staj Bilgilendirme 2018 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
DEVLET ARŞİVLERİ T.C. BAŞBAKANLIK Hülya ŞEN GÖNÜL GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
SAĞLIK, KÜLTÜR ve SPOR DAİRESİ BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ EYLÜL HAZİRAN 2018 DÖNEM BRİFİNGİ
MERKEZİ KAFETERYA Merkezi Kafeteryada günlük olarak Öğrenci, Personel ve Akademisyenlere dört çeşit yemek sunulmaktadır. Öğrenci Salonlarında birinci.
FAKÜLTE-SANAYİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ 6550 Sayılı Kanun Kapsamında
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
5018 sayılı“Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu”nda TAŞINIRLAR KAMU KAYNAĞI OLARAK TANIMLANMIŞTIR.
BAP KOORDİNATÖRLÜĞÜ 2018.
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

DHD Ocak 2015

Sunum Planı Organizasyon Şeması Personel Sayısı 2014-2015 Eğitim- Öğretim Yılı Güz Döneminde Yapılan Çalışmalar ve 2014-2015 Eğitim- Öğretim Yılı Bahar Dönemi Yapılması Planlanan Çalışmalar Talep ve Öneriler DHD Ocak 2015

Organizasyon Şeması Sekreter Taşınır Mal Müdürlüğü Satınalma Müdürlüğü Daire Başkanı Taşınır Mal Müdürlüğü Satınalma Müdürlüğü Yerleşke Müdürlüğü İdari İşler Müdürlüğü Sekreter DHD Ocak 2015

Personel Sayısı DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI, DÖRT MÜDÜRLÜKTE TOPLAM (HİZMET ALIMI YÖNTEMİYLE ÇALIŞTIRILAN PERSONEL DAHİL) 209 PERSONEL İLE HİZMET VERMEKTEDİR. İdari İşler Müdürlüğü (1 Müdür, 1 Şef, 1 Sorum. Memur, 3 Danışma Görevlisi, 10 Şoför, 27 Güvenlik Görevlisi) 43 Personel, Satınalma Müdürlüğü ( 1 Müdür, 5 Memur) 6 Personel, Taşınır Mal Müdürlüğü (4 Memur) 4 Personel, Yerleşke Müdürlüğü (1 Amir, 3 Memur, 5 Hizmetli) 9 Personel, Hizmet Alımı (Güvenlik 29+temizlik ve Çay Ocağı 88+ Peyzaj 30) 147 Personel, DHD Ocak 2015

Güz Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Bahar Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar Üniversitemiz akademik ve idari birimlerinin talep ettiği demirbaş, sarf malzeme ve hizmet alımı toplam 789.312 USD doğrudan temin yoluyla yurt içinden ve yurt dışından temin edilmiştir. Yeni hizmete açılacak olan Rektörlük binası tefrişi ihalesi 17.10.2014 tarihinde 259.950 USD bedelle ihale edilmiştir. İhale konusu tefriş malzemelerin in Türkiye’den sevkiyat işlemleri başlamıştır. Yeni hizmete açılacak olan Fen ve Mühendislik Fakülteleri binasında kullanılacak olan mobilya ihalesi 15.10.2014 tarihinde 82.487 USD bedelle ihale edilmiştir. İhale konusu tefriş malzemelerinin Türkiye’den sevkiyat işlemleri başlamıştır. Yeni hizmete açılacak olan Fen ve Mühendislik Fakülteleri binasında kullanılacak olan çeker ocak ihalesi 15.10.2014 tarihinde 17.100 USD bedelle ihale edilmiştir. İhale konusu tefriş malzemelerin Türkiye’den sevkiyat işlemleri başlamıştır. 2015 yılı Peyzaj işçiliği hizmet alımı ihale dosyası hazırlanmış olup ihale 04.03.2015 tarihinde yapılacaktır. 2014- 2015 Eğitim- Öğretim yılı için temizlik ve çay ocakları işletilmesi işi ihalesi 16.150.000 som bedelle ihale edilmiştir. Üniversitemiz birimlerinin ihtiyacı olan ve yurt dışından temin edilen malzemeler ile Yapı İşleri Dairesi Başkanlığınca ihalesi yapılan inşaatlar ve Camii inşaatında kullanılmak üzere yurt dışından gelen malzemelerin gümrük izinleri alınmıştır. Personel ve öğrenci servisi sözleşmesi günlük 2000 som bedelle ihale edilmiş olup tahmini yıllık tutar 500.000,00 som dur. Günlük servis sayısı 12’dir. DHD Ocak 2015

Güz Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Bahar Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar SATINALMA BİLGİLERİ S N: AÇIKLAMA KGS TL USD FİRMA 1 Servis Sözleşmesi (Günlük 2000 Som) 500.000,00 Viktor SERGEVİÇ 2 Fen ve Müh. Binası Mobilya Alımı 82.847,00 Mobilsoft A.Ş. 3 Fen ve Müh. Binası Çeker Ocak Alımı 17.100,00 4 Rektörlük Binası Tefriş Malz. Alımı 259.950,00 5 Vet. Fak. Lab. Cih. Satın Alımı 45.000,00 MVM Medikal 6 Vet. Fak. Sarf Malzeme Satın Alımı 26.111,00 Ese Medikal 7 Ziraat Fak. Kurutma Dolabı Alımı 3.150,00 Birge Medikal 8 Manas Radyo Müd. Cihaz Alımı 14.950,00 Elektrovizyon Ltd. Şti. 9 Temizli ve Çay Ocakları İşl. İhalesi 16.150.000,00 OcOO Semanur Toplam 16.650.000,00 445.958,00 DHD Ocak 2015

Güz Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Bahar Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar Güvenlik hizmetlerinde görev yapan iki güvenlik elemanın Üniversitemizden istifa etmesi nedeniyle, Kasım 2014 ayında iki güvenlik elemanı sözleşmeli olarak çalıştırılmaya başlamıştır. Üniversitemiz Çıngız Aytmatov Kampüsü ile Merkez Bina iç ve dış güvenliğini sağlamakta olan Lenin Bölgesi 20 polis memuru ve Oktyabr Bölgesi 9 polis memuru Emniyet Müdürlükleri ile işbirliği devam etmektedir. 20.06.2011 tarih ve GPNA-11/27250/00810D sayılı sözleşmeye göre ‘Gazprom Neft Aziya’ Şirketince sunulan satış noktaları üzerinden Üniversitemiz araçlarına elektronik kartla yakıt alınarak hizmet alımı devam etmektedir. Üniversitemizin Sivil Savunma Hizmetleri, K.C. adli ve resmi makamları ile kişiler arasında konuyla ilgili vaki olabilecek hukuksal ve fiili sorunlar ile ilgili iş ve işlemlerin çözümlenmesi, yürütülmesi konularında danışmanlık hizmeti vermek üzere Kasım 2014 ayı itibariyle sivil savunma elemanı çalıştırılmaya başlamıştır. DHD Ocak 2015

Güz Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Bahar Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar DHD Ocak 2015

Güz Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Bahar Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar LT / KM : 29.805,00 / 182.498 : 0,163 DHD Ocak 2015

Güz Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Bahar Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar 2910,67 km 5696,59 km 2286,95 km 3617,54 km 3284,90 km 3908,61 km 3284,90 km 5613,43 km 8233,04 km DHD Ocak 2015

Güz Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Bahar Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar LT / KM : 215.786 LT / 1.115.823 : 0,193 DHD Ocak 2015

Güz Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Bahar Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar 31.829,06 23.922,21 24.932,76 10.686,89 DHD Ocak 2015

Güz Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Bahar Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar 2014 yılı boyunca Üniversitemiz akademik ve idari birimlerince 334 adet taşınır istek belgesiyle talep edilen 3851 kalem demirbaş ve tüketim malzemelerinin taşınır giriş ve çıkış işlemleri yapılarak ilgili birimlere teslim edilmiştir. Üniversitemiz birimlerine 14.451.685,71 som tutarında demirbaş ile 34.165.697,35 som tüketim malzemesi 345 firmadan temin edilmiştir. Birimlerin tutanağa bağlayarak bildirdikleri kullanılmaz duruma gelmiş demirbaş malzemeler teslim alınarak hurda depomuza konulmuştur. Hurdaya ayrılan bu malzemelerin taşınır kayıt işlemleri yapılmasına müteakip hurda konteynırlarına konulmuştur. Demirbaş hurda deposuna alınan kullanılmaz durumda bulunan ancak tamiri mümkün olan demirbaş malzemeler Yapı İşleri Dairesi Başkanlığı, Teknik İşler Müdürlüğü koordinasyonunda gerekli tamir işlemleri yaptırılarak kullanılır duruma getirilmiştir Yardım talebinde bulunan, A. Osmonaliev Ortaokuluna, ‘Türk - Ata ’ Derneğine, Kerimbay uulu Sarıbay okuluna, Rıspay Konkoşev Okuluna No:12, Kapar Kıdıraliev Lisesine ve Panfilov Okuluna: masa, sandalye, bilgisayar, yazı tahtası vb. demirbaş malzemeleri Rektörlük Makamı Olur’ları ile bağış olarak verilmiş ve taşınır işlemleri yapılmıştır. Üniversitemiz birimlerinin tüketim sarf malzemelerine ilişkin Ocak- Ağustos 2015 dönemi ihtiyaçların belirlenmesine devam edilmektedir. Şubat 2015 ayı içinde temin edilmeye başlanacaktır. Üniversitemiz akademik ve idari birimlerinden, birimlerinde bulunan demirbaş malzemelerin sayımlarını oluşturacakları komisyon marifeti ile saymaları ve sayım sonuçlarını Rektörlüğümüze gönderilmesi istenilmiştir. Bu sayım neticelerine göre çalışma alanlarına dayanıklı taşınır listelerinin asmaları talep edilmiştir. Birimlerin yapacakları bu çalışma neticesine göre yerindelik kontrolü yapılacaktır. DHD Ocak 2015

Güz Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Bahar Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar Üniversitemiz temizlik ve çay ocakların işletilmesi, 88 elemanla tüm bina ve alanlarında sürdürülmektedir. Ayrıca Bişkek belediyesinin belirlediği caddelerde üç ay boyunca her Cumartesi günü temizlik yapılmıştır. Bahar döneminde de bu hizmete düzenli bir şekilde devam edilecektir. Üniversitemizin taşıma hizmetleri 5 personel ile gerçekleştirilmektedir. Bahar döneminde Yeni hizmete açılacak Rektörlük ve Fen Fakültesi Binalarına taşıma işi yapılacaktır. Peyzaj işlerine devam edilmiş olup 2014 yılında dikilen ağaç ve çiçek sayıları aşağıdaki tabloda verilmiştir. Bahar döneminde de ağaçlandırma , yeşillendirme ve peyzaj işleri sürdürülecektir. Ağaçlandırma, yeşillendirme ve peyzaj çalışmalarında kullanılan artezyen suyu kesilmesi nedeniyle 670 tanker su satınalma yoluyla 1.273.000 Son bedelle temin edilmiştir. Üniversitemizin düzenlemiş olduğu toplantı, seminer, konferans gibi etkinliklere destek verilmeye devam edilmektedir. Kış mevsiminde üniversitemiz kampus alanlarında kar temizliği, kumlama ve tuzlama işlemlerine devam edilmektedir. DHD Ocak 2015

Güz Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Bahar Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar DHD Ocak 2015

TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemine İlişkin Çalışmalar Üniversitemiz tarafından 2015 yılının kalite yılı ilan edilmesi ile birlikte Daire Başkanlığımızda kullanılmakta olan kaliteye yönelik tüm formlar tespit edilerek TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemine uygun hale getirilmiştir. 1.01.2015 tarihinden itibaren tüm işlemlerimiz TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemine uygun formatta yürütülmektedir. Ancak, Daire Başkanlığımız tarafından kullanılmakta olan Taşınır Mal Otomasyonu ile İhale Otomasyon programında üretilen formların TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemine uygun hale getirilmesi için çalışmalarımız devam etmektedir. DHD Ocak 2015

Talep ve Öneriler Üniversitemiz İdari birimlerinin yeni açılacak olan Rektörlük binasına taşınılması planlandığından , Üniversitemiz imkanları dahilinde uygun bir araç parkı ve araç yıkama yerine ihtiyaç duyulmaktadır. Yeni hizmete açılacak olan Rektörlük binası ile Fen ve Mühendislik Fakülteleri binasının güvenlik hizmetlerinin yerine getirilmesi için 4 adet güvenlik görevlisine ihtiyaç duyulmaktadır. DHD Ocak 2015

TEŞEKKÜRLER. DHD Ocak 2015