REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İşyeri Sağlık ve Güvenlik Birimi Kurma Yükümlülüğü.
Advertisements

« Orman Ve Su İşleri Bakanlığı
DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ. İÇİNDEKİLER  DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ OKULLARDA DESTEK EĞİTİM HİZMETİ NERELERDE VERİLİR? NEDEN DESTEK EĞİTİM? DESTEK EĞİTİM.
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
KAYNAŞTIRMA YOLUYLA EĞİTİM UYGULAMALARI
DEZAVANTAJLı ÇOCUKLARDA EĞITIM HAKKı YENI ORHANLı ORTAOKULU – ÖZGÜR KAYA.
TANIŞMA ETKİNLİĞİ 1-Adınız ve Soyadınız 2-Görev Yeriniz 3-En son okuduğunuz kitap 4-En sevdiğiniz dizi 5-Kendinizi ifade eden bir kelime.
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
Özgür IRKIÇATAL Donanım Koordinatörü
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve İstatistik Doç.Dr. Ertuğrul GELEN.
DESTEK EĞİTİM ODASI.
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu YÜKSEKÖĞRETİM KURULU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI SKOOOL TANITIMI VE SUNUMU 05 Şubat 2016.
YOZGAT TAPU VE KADASTRO XXII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Takım Lideri : Elvan SİVAS Takım Raportörü : İsmail AKSOY Takım Üyeleri :Seval ŞAHİNER Onur EREN Hakan.
CİNSEL İSTİSMARA UĞRAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HİZMETLER
Abdulkerim ÇÖMÇE Eskişehir İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ankara – 2 Mayıs 2016.
Konular; 1.Çocuk istismarının önlenmesi. 2.Gençlerin madde bağımlılığına yönelmesinin sebepleri. 3.Gençlerin batılılaşma isteği. 4.Küresel ısınma. 5.Şiddetin.
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Eğitim Politikaları Dairesi Ağustos 2016 Kuşadası Fatih BAŞAK Eğitim Politikaları Daire Başkanı.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
MATHS: REAL OR FICTION (MATEMATİK: GERÇEK YA DA KURGU)
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI
İLKOKUL BİRİNCİ SINIF OKULA UYUM PROGRAMI YÖNETİCİ KLAVUZU
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
ÖZEL EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
KENDİNİ KEŞFET.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II
Final Raporunda olması gerekenler
ÖRGÜN EĞİTİMLE BİRLİKTE HAFIZLIK PROJESİ TANITIM PROGRAMINA
Aile Atölyeleri Projesi
2018 Yükseköğretim Kurumları Sınavı Tanıtım Sunumu
Prof. Dr. Özgür Erdur- Baker,
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
KOCASİNAN RAM 2016 YILI FAALİYETLERİ
KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ PLAN HAZIRLAMA REHBERİ
ÇOCUK KORUMA HİZMETLERİNDE KOORDİNASYON STRATEJİ BELGESİ
ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLAR Sağlık Bilimleri Fakültesi
Modeller SDLC.
ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ. ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ.
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
10. Sınıf alan-dal seçimi REHBERLİK SERVİSİ.
Ardahan İl Milli Eğitim Müdürlüğü
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
DR. ÖĞR. ÜYESİ MEHMET YILDIRIM
OKUL TEMELLİ ÖNLEYİCİ REHBERLİK ve PSİKOLOJİK DANIŞMA
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisinin Tanıtımı
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 2: Yasal Düzenlemeler Prof. Dr. Tevhide Kargın.
HAZİRAN DÖNEMİ SEMİNER ÇALIŞMALARI
Örgüt yapısı ve özel eğitim
Bilgilendirme Toplantısı
Etik.
Filiz KUŞKAYA MUMCU Tülin HAŞLAMAN Yasemin KOÇAK USLUEL
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
Doktor, öğretmen, postacı, ve polis bunlardan bazılarıdır.
DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası. DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası.
YENİ KİŞİSEL GELİŞİM SİSTEMİ
Bireyi Tanıma Süreci Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Program geliştirme.
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
ABİDE (Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi)
Sunum transkripti:

REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 2017-2018 HER OKULA REHBERLİK ! İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

REHBER ÖĞRETMENİ OLMAYAN OKULLARDA GENEL PROBLEM ALANLARININ TESPİT EDİLMESİ ÇALIŞMANIN ADI İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

İzmit İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı olan, rehber öğretmeni bulunmayan 11 ilkokul(4.sınıf) ve 2 ortaokul (7. ve 8. sınıf) öğrencilerine yönelik; sorun alanlarının belirlenmesi, okul yönetimlerine çözüm amaçlı önerilerde bulunulması, öğrenci ve öğretmenlere ilgili sorun alanlarında eğitim çalışması düzenlenmesi hedeflenmektedir. Aynı zamanda bir sonraki eğitim öğretim yılında kullanılmak üzere, rehberlik hizmetleri okul çalışma programı için belirlenecek yerel hedefler ve okulların belirleyeceği hedefler konusunda ön çalışma yapılması da amaçlanmaktadır. ÇALIŞMANIN HEDEFİ İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

ÇALIŞMANIN HEDEF KİTLESİ Akçakoca İlkokulu Akşemsettin İlkokulu Ertuğrulgazi İlkokulu Farabi İlkokulu Gültepe İlkokulu Gündoğdu İlkokulu İbrahim Süreyya Yiğit İlkokulu Muammer Aksoy İlkokulu Saraybahçe İlkokulu Topçular İlkokulu Zübeyde Hanım İlkokulu Farabi Ortaokulu Hacı Bektaş Veli Ortaokulu ÇALIŞMANIN HEDEF KİTLESİ İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

Millî Eğitim Bakanlığı Rehberlik Hizmetleri Yönetmeliği Rehberlik Hizmetleri Yıllık Çalışma Programı Yerel Hedefleri ÇALIŞMANIN DAYANAĞI İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

23.01.2018 01.06.2018 ÇALIŞMA TAKVİMİ İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

GÖREVLİ PERSONEL Cem SARI Esra YILDIRIMLI N. Seda YUMUK Mehmet Onur KAYA GÖREVLİ PERSONEL İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

YAPILACAK ÇALIŞMA 1.Problem Tarama Envanteri Hazırlanması 2.Problem Tarama Envanteri Uygulanması , Eğitimlerin ve diğer faaliyetler (Teknoloji Bağımlılığı, Çocuk İhmal ve İstismarını Önleme Eğitimi, Snellen Göz Taraması Testi, Öğretmenlere Müşavirlik Hizmeti, vb.) 3.Envanter Sonucu Doğrultusunda Okul Raporu Çıkarılması 4.Çıkan Sonucun İlgili Okullar İle Paylaşılması 5.Çıkan Sonuca Dayalı Okul Bazlı ve Genel Raporun İzmit İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile Paylaşılması 6. Çıkan genel sonuçlar dahilinde en yoğun problem gösteren 2 alanda çalışmaların okullarda yapılması 7. Bir sonraki eğitim öğretim yılında kullanılmak üzere, rehberlik hizmetleri okul çalışma programı için belirlenecek yerel hedefler ve okulların belirleyeceği hedefler konusunda ön çalışma yapılması YAPILACAK ÇALIŞMA İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

TARAFLARIN SORUMLULUKLARI İzmit İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Gerekli izin ve onayların alınması Okul yönetimleri ile koordinasyonun sağlanması İzmit Rehberlik ve Araştırma Merkezi Envanterin uygulanması ve raporlaştırılması Eğitim ve diğer faaliyetlerin gerçekleştirilmesi İlgili Okullar Çalışma yapılacak ortamın hazırlanması (İnternet bağlantılı 5 bilgisayar hazırlanması) Görevli personele yardımcı olunulması TARAFLARIN SORUMLULUKLARI İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ