MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bakanlık Düzeyinde Rehberlik Örgütü (Milli Eğitim Bakanı)
Advertisements

Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
2007 / 30 SAYILI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE TANITIM VE YÖNELTME ÇALIŞMALARI GENELGESİ DOĞRULTUSUNDA İLÇEMİZ İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPILMASI.
KAMU İÇ KONTROL SİSTEMİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
Yataklı Tedavi Kurumları Enfeksiyon Kontrol Yönetmeliği
Millî Eğitim Bakanlığı Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
DYNED İNGİLİZCE DİL EĞİTİMİ SİSTEMİ UYGULAMASI
Özel Eğitim Değerlendirme Kurulu
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ
Eğitim-Öğretim Yılı Eylül Dönemi Seminer Çalışması
Temel Bilişim Eğitiminde Enformatik Bölümlerinin Rolü
UZAKTAN ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMİNERİ
İKS İLE İLGİLİ YASAL DÜZENLEMELER ROL VE SORUMLULUKLAR
Okulda Yönetime Ve Karara Katılım TUNCAY TAŞBAŞ , ALPER ALEMDAR , Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve.
Bilgisayar Destekli Eğitim (BDE)’de Rol Alan Formatör Öğretmenlerin Görevlerini Gerçekleştirme Düzeylerine ve BDE Uygulamalarına İlişkin Görüşleri Ayten.
POLİS AKADEMİSİ BAŞKANLIĞI
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , 2011, 2(2) : 0-0
(Dynamic Education) İNGİLİZCE DİL EĞİTİM SİSTEMİ
Bilişim Teknolojisi Sınıfları ile İlgili Genelge ve Yönergeler
POLATLI REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ FORMATÖR ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞ AÇISI İLE OKULLARDAKİ BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARI.
Ulukışla 75.Yıl Anadolu Lisesi Pansiyon İç Yönergesi
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİNİN ÖĞRETMENLERE TANITIMI
İl Millî Eğitim Müdürlüklerinin Görev ve Sorumlulukları
T.C MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü
SEÇMELİ YÖNETİM BİLİMİ DERSİ
STAJ ÇALIŞMASI VE ESASLARI Mesleki Ve Teknik Eğitim Yönetmeliği Md 58
İL ZÜMRE TOPLANTISINDA ALINAN KARARLAR
KARS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLİNTARİHİ 2 …..Binada ………..m 2 alanda …….Kat…….Oda İLİN COĞRAFİ DURUMU 3.
MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
TANIMLAR GÖREV VE SORUMLULUKLAR
KONULARIMIZ BEP Tanımı Amacı BEP nedir? \ ne değildir?
TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
EK-1 a. İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince Kurum Standartları Sistemi Uygulama Öncesi Tamamlanması Gereken Çalışmalar 1. Kurum Standartları Sisteminin.
Kamu İdareleri için Stratejik Planlama Kılavuzu (Hazırlık Çalışmaları)
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
İzmir İl MEM ARGE Kamu İdareleri için Stratejik Planlama Kılavuzu (Hazırlık Çalışmaları)
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MALATYA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
DESTEK EĞİTİM ODASI İŞLEYİŞ USUL VE ESASLARI
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN AMAÇLARI YAPISI VE SORUNLARI
İLÇEFATİH EĞİTMENİBTR ÖĞRETMENİ Akseki 12 Aksu -3 Alanya 514 Demre 12 Döşemealtı 24 Elmalı -1 Finike 12 Gazipaşa 15 Gündoğmuş 11 İbradı 1- Kaş 17 Kemer.
OKUL YÖNETİMİ Dr. Kerim Karabacak
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
Destek Eğitim Odaları.
ÖĞRETİM YILI TANITIM YÖNELTME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİ
MODÜLER SİSTEMDE HAFTALIK DERS ÇİZELGESİNİN KULLANIMI
A-MEB’NA BAĞLI KURULUŞLAR 1.MİLLİ EĞİTİM AKADEMİSİ 2.YÜKSEKÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU 3.FİLM,RADYO,TELEVİZYONLA EĞİTİM MERKEZİ.
İbrahim AYDIN Bilişim Teknolojileri İl Koordinatörü.
DİSPANSERLER
Bilişim Teknolojileri Dersi
… Sınıf Öğretmeni.
BE BEP NEDİR ?.
Tesisat Teknolojisi ve İklimlendirme Alanı
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
a. DynEd ngilizce Merkez Destek Ekibi:
Eğitim Öğretim Destek Şube Müdürlüğü
Hanife ÇAKIR Uzman Öğretmen
OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
Sunum transkripti:

MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı Hafta 5: Bilişim Teknolojileri Eğitiminin Yasal Temelleri-2

Bilişim Teknolojileri Öğretmenliği Bilgisayar Öğretmenlerinin Görevleri  1- Bilgisayar koordinatör öğretmenleri ve zümre öğretmenleri ile uyum içinde çalışmak, dersleri dersin amaçları doğrultusunda ve ders dağıtım programlarında belirlenen saatlerde bilgisayar dersliğinde işlemek. 2- Dersliğin bakım ve temizliğinden sorumlu olmak. 3- Derslikte çıkabilecek ve kendisinin çözemediği teknik problemleri bilgisayar koordinatör öğretmenine anında duyurmak. 4- Zümre öğretmenler toplantısında alınan kararlara göre kendisine düşen görevleri yapmak.   (Bilgisayar Laboratuvarlarının Düzenlenmesi ve İşletilmesi ile Bilgisayar Koordinatör Öğretmenlerin Görevleri Hakkında Yönerge, m-14), (T.D. 2378) 

Bilişim Teknolojileri Öğretmenliği Bilgisayar Koordinatör Öğretmenlerinin Görevleri   1-Görevli olduğu okulda bilgisayar eğitiminin ve bilgisayar destekli eğitimin verimli bir şekilde yürütülmesini sağlamak. 2-Bilgisayar laboratuvarını mesai saatleri içinde açık tutmak, gerektiğinde mesai saatleri dışında da öğrenci ve öğretmenlerin kullanmalarını sağlamak. 3-Her ay en az bir defa veya gerekli durumlarda bilgisayar öğretmenleri ile toplantı yapmak. 4-Görevli olduğu okulda öğretmenlere Bilgisayar Destekli Eğitim konusunda kısa süreli kurs veya seminer düzenlemek.

Bilişim Teknolojileri Öğretmenliği 5-Program müdür yardımcıları veya müdür başyardımcıları başkanlığında eğitim yazılımı bulunan derslerin öğretmenleri ile bir araya gelerek laboratuvar kullanım programı hazırlamak. 6-Bilgisayar laboratuvarının devamlı kullanılabilmesi için, öğretimi yapılacak ders yazılımlarının sabit diske (Hard disk) yüklenmelerini sağlamak. 7-Bilgisayar laboratuvarının kullanılması sırasında ortaya çıkabilecek ve kendisinin çözüm getiremediği teknik sorunları okul müdürlüğü kanalı ile il milli eğitim müdürlüğüne bildirilmesini sağlamak. 8-Firmaların periyodik olarak yapması gereken bakım onarım işlerini takip etmek.

Bilişim Teknolojileri Öğretmenliği 9-Her yarıyıl sonunda bilgisayar eğitimi ve bilgisayar destekli eğitim faaliyetleri ile ilgili her türlü problemi ve genel durumu, hazır anket formları yoluyla rapor ederek Genel Müdürlüğüne gönderilmesini sağlamak. 10-Ders yazılımlarını ilgili dersin öğretmenleri ile inceleyerek yazılımların geliştirilmesi için önerilerde bulunmak. 11-Bilgisayar dersi zümre öğretmenleri toplantısına başkanlık yapmak. 12-Bilgisayar öğretmenleri ile koordineli çalışarak bilgisayar için sicil fişi tutmak ve bunların takibini yapmak.

Bilişim Teknolojileri Öğretmenliği 13-Laboratuvar kullanım kılavuzunu laboratuvarının uygun bir yerine asmak. 14-Bilgisayar eğitimi ve bilgisayar destekli eğitimin sağlıklı bir şekilde yürütülmesi için gerekli tedbirlerin alınmasını sağlamak. 15-Ders sırasında çıkabilecek kullanım problemlerini anında çözmek ve ilgili öğretmene yardımcı olmak. 16-Yazılımlarla ve uygulamalarla ilgili öğretmen isteklerini idareye bildirmek.

Bilişim Teknolojileri Öğretmenliği 17-Ders yazılımlarının ve kitaplarının demirbaş defterine kayıt edilmesini sağlamak ve takip etmek. 18-Laboratuvarda bulunan yazılımlar ve kitaplar için demirbaş eşya yardımcı defterini tutmak. 19-İdari ve diğer amaçlı bilgisayarların kullanımına yardımcı olmak. 20. Bilgisayar koordinatör öğretmeni, okullarına Bilgisayar Laboratuvarı kurulması, teçhizatının alımı, kabulü vb. komisyonların tabii üyesidir. (Bilgisayar Laboratuvarlarının Düzenlenmesi ve İşletilmesi ile Bilgisayar Koordinatör Öğretmenlerin Görevleri Hakkında Yönerge, m-15), (T.D. 2378)

Kaynakça Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programı (2017). MEB. Bilgisayar Bilimi Dersi Öğretim Programı (2016). MEB. Bilgisayar Laboratuvarlarının Düzenlenmesi ve İşletilmesi ile Bilgisayar Koordinatör Öğretmenlerin Görevleri Hakkında Yönerge,( m-14), (T.D. 2378)  Bilgisayar Laboratuvarlarının Düzenlenmesi ve İşletilmesi ile Bilgisayar Koordinatör Öğretmenlerin Görevleri Hakkında Yönerge, (m-15), (T.D. 2378)