Dünyadan Bir Örnek: KUZEY NORVEÇ BİLİM MERKEZİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
Advertisements

ORYANTASYON 2002 TANITIM PROGRAMI. Amaç ve Faaliyetler SPIEOSA Öğrencilerin bilime olan ilgilerini arttırmak ve teknolojideki yeni gelişmeleri SPIE ve.
Gökhan YÜKSELER – Eylem EROĞLU Fen ve Teknoloji Öğretmeni
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
HAKKIMIZDA Tam zamanlı İngilizce eğitimi English Kids Academy ile artık çok kolay Kurumumuz 1981 yılından beri yayıncılık alanında edindiği tecrübeyi.
İLKÖĞRETİMDE ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİYE YÖNLENDİRMEDEKİ BAKIŞ AÇILARI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARINA AİLE KATILIMININ ÖNEMİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Proje Ekibi
Kocaeli Üniversitesi Deneysel ve Klinik Araştırmalar Merkezi (DEKART)
Interaktif Akıllı Tahta Uygulamaları ve Matematik
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
HAYMANA MERKEZ ANAOKULU AÇILIŞ 05 KASIM 2012 tarihinde açıldı. “Eğitim Öğrenciyi Sevmekle Başlar” ilkesiyle.
Comenius Programı Onur AYDEMİR
Erzurum Teknik Üniversitesi Erzurum Teknik Üniversitesi’nin Misyonu Prof. Dr. Muammer YAYLALI Erzurum Teknik Üniversitei Rektörü.
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi
Bilgisayar Destekli Eğitim
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
PROGRAM GELİŞTİRME ve PROGRAM GELİŞTİRME SÜRECİ
TÜBİTAK ‘’ Bilim Fuarları ‘’ öğrencilere kendi ilgileri doğrultusunda belirledikleri bir konu üzerine bilimsel araştırma projeleri yaparak sonuçlarını.
GİRİŞ Program İyileştirme Çalışmaları Kapsamında Gerçekleştirilen İşlemler Fakülte / Bölüm Amaçlarının Belirlenmesi Bölüm / Program Yeterliklerinin Belirlenmesi.
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Melek YILMAZ.   Bilgi ve teknoloji çağını yaşadığımız günümüzde öğrencilerin bilgiye ulaşma ve problem çözme becerilerini kazanmaları önemlidir.  Bunun.
OKUL AİLE BİRLİĞİ GÖREV VE YETKİLERİ
Okul Temelli Mesleki Gelişim Kılavuzu
TÜBİTAK Doç. Dr. Eyüp ARTVİNLİ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
Uzaktan Eğitim Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık. Uzaktan eğitim, öğrenme ve öğretme süreçlerinin farklı yerlerde gerçekleştiği, öğrenenle öğretenin çoğu zaman.
1. D.G.S. nedir? Meslek Yüksekokullarından mezun olanların, lisans eğitimine devam edebilmeleri için, yılda bir defa ÖSYM tarafından tek oturumda yapılan.
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI
Bilgilendirme Toplantısı
PROJE TABANLI ÖĞRENME SCIENTIX PORTAL Proje Tabanlı Öğrenme Sorgulamaya Dayalı Öğrenme.
“Ideal” eÖğrenme Ortamı… Ulaşmak için Neler yapılabilir?
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
Bilimsel düşünme becerileri
TEKNO FARKLILAŞTIRMA Ideal 2015 Amasya Üniversitesi Kasım 2015.
Proje Adı Proje Yürütücüsü Proje Ortağı
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
Öğrenme Kaynakları: Okul, Aile, Toplum BÖLÜM 3 Gerek yetişkinler gerekse çocuklar en iyi “yaparak” öğrenirler. Bu nedenle, sosyal bilgiler programı,
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
 KİLİS MÜBECCEL – SUPHİ YAVAŞÇA SOSYAL BİLİMLER LİSESİ.
MERKEZİN AMACI SPORDA PERFORMANS VE HAREKET ANALİZİ İLE İLGİLİ ALANLARDA DİSİPLİNLERARASI (TıP VE MÜHENDISLIK) KOORDINASYONU SAĞLAYARAK, BILIMSEL VE.
Emre Özgen Bilkent Üniversitesi Psikoloji Bölüm Başkanı
FİNLANDİYA EĞİTİM SİSTEMİ
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI (3. PLAN DÖNEMİ)
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
Bilimsel İçerik Bilimsel içerik, bilimsel bilgiyi oluşturmaktadır. Erken çocukluk döneminde fen eğitimi de, çocukların yaşadığı çevre hakkında gerekli.
Erken çocukluk döneminde fen ve matematiğin önemi
Deney Bilimsel bir gerçeği kanıtlamak için yapılan deneyler, bilimsel olayların çocuklar tarafından somut bir şekilde yapılmasını sağlamakta ve çocukların.
Uzaktan ve Karma Eğitim
ÖĞRETMENİM ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
CHICAGO ÇOCUK MÜZESİ EĞİTİM DEPARTMANI VE FAALİYETLER
Okulöncesinde Fen Kavramlarının Öğretim Yöntemleri ve Teknikleri
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
VİZYON MİSYON AMAÇ-4 AMAÇ-3 AMAÇ-2 AMAÇ-1 AMAÇ-5 HEDEF-1 HEDEF-2 HEDEF-3.
ETÜ-YÜTAM ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
FİNLANDİYA EĞİTİM SİSTEMİ
Mustafa Tunalı İ.H.O. Bilişim dersi Ödevi Konu:Eba Tanıtım Ad Soyad:Abdulsamet GÖREN Sınıf:5-F Numara:19 Konu:Eba Tanıtım Ad Soyad:Abdulsamet GÖREN Sınıf:5-F.
Eurocert European Academy
Sunum transkripti:

Dünyadan Bir Örnek: KUZEY NORVEÇ BİLİM MERKEZİ

HAKKINDA Kuzey Norveç Bilim Merkezi, 29 Ağustos 2002 yılında kurulmuştur. Kar amacı gütmeyen Bilim Merkezi, dünyanın en kuzeyinde yer alan Tromso Üniversitesi’nin bahçesinde yer alan popüler bilim merkezidir.

HAKKINDA Kuzey Norveç Bölgesi’nde bulunan Bilim Merkezi’nin Tromso Üniversitesi ile yakın bağlantısıyla 6-19 yaş arasında bulunan öğrencilerin okul sistemi içinde önemli bir ortağıdır. Geleceğin öğretmen adaylarına eşsiz olanaklar sunmaktadır.

MİSYONU Öğrencilerin eğitiminde, bilim ve teknolojiye yönelik tutumlarını değiştirip geliştirmek. Bu sayede üniversite tercihlerine bilim ve teknoloji alanında katkıda bulunarak öğrenci sayısını artırmaktır.

MİSYONU Bilim Merkezi'ndeki etkinliklere diğer insanların da kolay erişilebilmesini sağlamak. Okullardaki öğretmenleri bilimsel ve teknolojik becerilerle donatmak. Bunun için bilim ve teknolojiden yararlanarak öğrenmelerine yardım etmektir.

VİZYONU Çocuklar ve yetişkinler için Matematik, Fen ve Teknolojiyi “yaparak öğrenme” ile keşfederek buluşma noktası yapmak. Kuzey Norveç ve Kuzey Kutbu’nda Bilim ve Teknolojiye odaklanmak. Öğrenciler için öğrenme programları yapmak. Bilim ve toplum programı yapmak.

VİZYONU Okullar ve Tromso Üniversitesi ile sosyal etkinlikler yaparak öğretmenlerin eğitimi için işbirliği yapmak. Bölgedeki diğer Bilim Merkezleri ve Müzelerle işbirliği yapmak. Yetişkinle evde yapılacak faaliyetler ve öğretmen kılavuzu yapmak için genel bilgilerle ilgi çekici internet siteleri yapmak.

ETKİNLİKLERİ Bilim Temalı Mutfak Kimyası Matematik Laboratuarı Gökyüzü Dünyanın manyetik Alanı Işık Aralığı – Kuzey Işıkları Dünya ve Güneş Sistemi Mevsimler Spacepod

PLANETARYUM GÖSTERİLERİ

KAYNAK http://nordnorsk.vitensenter.no/engelsk