Adınız Öğretmeniniz Sınıfınız

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Balık Pasaportu Hatice Kütük 2008
Advertisements

Sununun Başlığı Öğrenci İsimleri Öğretmenin İsmi Ders periyodu Sununuzu güçlendiren her hangi bir grafik Bu slaydı gruptaki bütün öğrenciler hazırlayacak.
ÜNİTE PLANI ÖZETİ Öğrencilerin, Denizli ve çevresindeki tarihi yerleri, coğrafi özelliklerini ve bugünkü durumlarını öğrenerek; tarihi ve doğal çevrelere.
nisa Amerika kıtasının kuzeyinde yeralan Kanada, en geniş topraklara, en uzun kıyı şeridine sahip bir ülkedir.
KÜÇÜK YATIRIMLAR FONU ORMANLARIMIZIN EKONOMİK, SOSYAL VE ÇEVRESEL KATKILARI ÜZERİNE YEREL UYGULAMALAR PROJESİ “Yaşam için Fırsat, Doğa için Destek” İÇERİK.
YARINDAN SONRA.
TÜRKİYE’NİN ÖZEL KONUMU VE SONUÇLARI
HARİTA NEDİR? Yeryüzünün tamamının veya bir parçasının kuşbakışı görünümünün, istenilen ölçeğe göre özel işaretler yardımı ile küçültülerek çizilmiş örneğidir.
DOĞA VE İNSAN DOĞAL SİSTEMLER
TÜRKİYE EKONOMİSİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
ÜRETTİKLERİMİZ.
COĞRAFÎ BİLİNÇ Şekil 2: Coğrafya konuları ve coğrafi bilinç unsurları
Hazırlayan: Hüseyin CEYHAN Cengiz Topel İ.Ö.O. 5/B Sınıf Öğretmeni
MISIR MEDENİYETİ.
SOSYAL BİLGİLER COĞRAFİ BÖLGELER GÜNEYDOĞU ANADOLU BÖLGESİ.
Öykü Tabanlı Öğretim The Storyline Method
FEN ve TEKNOLOJİ / MADDE DÖNGÜLERİ
5.sınıf 3. ünite Bölgemizi Tanıyalım
BÖLGEMİZİ TANIYALIM.
TÜRKİYE EKONOMİSİNİN SEKTÖREL DAĞILIMI
YERLEŞME TİPLERİ,KÖYALTI YERLEŞMELER,DAĞINIK VE TOPLU YERLEŞME
HAZIRLAYAN: FERİDE MÜRŞİDE ARSLAN
Dr. Yener ATASEVEN Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi
Hazırlayanlar:taha_süleyman Soyad :Bircan_Çetin No :525_527
TUZLU KOŞULLARA TOLERANSI YÜKSEK BAZI YERLİ KAVUN AKSESYONLARI
DOĞA VE İNSAN DOĞA VE İNSAN.
Macaristan.
Turizm Nedir ? Başka yerleri görmek, tanımak, eğlenmek, dinlenmek ve alıveriş yapmak için yapılan gezilerdir. Bu gezilere katılanlara turist denir. Turizm;
SEVGİLİ ÖĞRENCİLER! Soruların yanıtlarını kısa cümleler kurarak SOSYAL BİLGİLER defterlerinize yazarsanız öğrendiklerinizi pekiştirmiş olacaksınız.
YILMAZKÖY ORTAOKULU COMENIUS İÇERİK PROJEN İ N HEDEFLER İ COMENIUS NED İ R ? PROJEN İ N ÖZET İ YILMAZKÖY ORTAOKULU PROJEN İ N ÇIKI Ş NOKTASI.
DOĞA KOLEJİ ORTAOKUL YARATICILIK ETKİNLİĞİ BAŞLIYOR…
ZAMANI ÖĞRENELİM.
20.1 GİRİŞ Bu ünite, kitabın geri kalan ünitelerinden farklıdır. Belirli araştırma bulguları, metotları ya da teorik görüşlere odaklanmayacaktır.
TURİZM HAFTASI.
Doğum günleri, evlenme, sünnet törenleri, bayramlar, yılbaşı bu günlere örnektir.
BÖLGEMİZİ TANIYALIM.
UZAKTAKİ ARKADAŞLARIM
Nesli Tükenen Hayvanlar
MARMARA BÖLGESİ.
HARİTA ÇEŞİTLERİ.
HEP BERABERİZ Hikmet SIRMA. İnsanlar evlerinde rahat hareket ederler. Birçok ihtiyaçlarını karşılarlar. Örne¤in; barınma, beslenme, eğlenme bu ihtiyaçlardandır.
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ KONUSUNDA FARKINDALIK GELİŞTİRME PROJESİ
FEN BİLİMLERİ FOSİLLER  .
Sosyal Bilgiler Bölgemizi Tanıyalım.
Anlatım yöntemi kullanan öğretmen;  Dersine iyi hazırlanır.  Düzenli bir öğrenim planı hazırlar.  Bu planında sunu sürelerini sınırlar.  Konuyu öğrencilere.
Sosyal Bilgiler Bölgemizi Tanıyalım.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
6. SINIF SOSYAL BİLGİLER YERYÜZÜNDE YAŞAM TEST
Başlık Düzeni Alt Başlık. Listeli Başlık ve İçerik Düzeni Birinci madde işaretinizi buraya ekleyin İkinci madde işaretinizi buraya ekleyin Üçüncü madde.
Başlık Düzeni Alt Başlık.
İsveç İsvec İskandınavyanın Güney Doğusunda bulunur.Baskenti Stoklomdur. Batıda ve Kuzeyde Norveç,Güneyde Danimarka,Doğunda Finlandıya,Botnik körfezi,Baltik.
Başlık Düzeni Alt Başlık. Listeli Başlık ve İçerik Düzeni Birinci madde işaretinizi buraya ekleyin İkinci madde işaretinizi buraya ekleyin Üçüncü madde.
DOĞU ANADOLU BÖLGESİ Doğu Anadolu bölgesi Anadolu topraklarındaki konumunda doğuda yer alması nedeniyle Birinci Coğrafya Kongresi tarafından 1941 yılında.
Balık Pasaportu Hatice Kütük 2008
Başlık Düzeni Alt Başlık.
DEMOGRAFI.
Adınız | Öğretmeniniz | Sınıfınız
Resimli Başlık Düzeni Alt Başlık
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
Başlık Düzeni Alt Başlık.
Başlık Düzeni Alt Başlık.
Melek Güneş BAŞKAN YARDIMCISI Birinci Sokak
[Yıl Ekleyin] Okul Yılı Okul Adı Öğretmenin Adı Sınıf
1234 Birinci Sokak | İstanbul, 98052
Adınız | Öğretmeniniz | Notunuz
Başlık Slaydı Düzeni Alt Başlık.
Başlık Düzeni Alt Başlık.
Kazanım SB Konum ile ilgili kavramları kullanarak kıtaların, okyanusların ve ülkemizin coğrafi konumunu tanımlar.
Başlık Düzeni Alt Başlık.
Sunum transkripti:

Adınız Öğretmeniniz Sınıfınız Ülkenizin Adı Adınız Öğretmeniniz Sınıfınız

(Ülkenizin) yeri Ülkenizin hangi kıtada olduğunu ve ülkenize komşu ülkeleri belirtin. Ülkenizin haritasını ekleyin.

(Ülkenizin) Coğrafi Özellikleri Ülkenizde veya yakınlarında bulunan önemli ırmakları, gölleri, okyanusları, sıradağları ve diğer coğrafi özellikleri yazın. Ülkenizin coğrafi özelliklerinden birinin resmini ekleyin.

(Ülkenizin) İklimi Ülkenizde bir mevsimi gösteren bir resim ekleyin. Ülkenizde takvim yılı boyunca hüküm süren tipik iklim özelliklerini açıklayın. Ülkenizde bir mevsimi gösteren bir resim ekleyin.

(Ülkenizin) Ortamı Ülkenizde karşılaşılabilecek yerel hayvan ve bitki türlerinden bazılarını açıklayın. Ülkenizde bulunan bir hayvanın veya bitkinin resmini ekleyin.

(Ülkenizin) Geçmişi Ülkenizin veya ilinizin önemli tarihsel olaylarını gösteren bir zaman çizelgesi yapın. 1. Olayın Adı 2. Olayın Adı 3. Olayın Adı 4. Olayın Adı 5. Olayın Adı 6. Olayın Adı 7. Olayın Adı 8. Olayın Adı 1. Tarih 2. Tarih 3. Tarih 4. Tarih 5. Tarih 6. Tarih 7. Tarih 8. Tarih Olayın Açıklaması Zaman çizelgesine ülkenizin tarihinde anahtar niteliğinde olan noktaları ekleyin.

Gelenekler ve Bayramlar Ülkenizde kutlaması yapılan önemli bayramları ve gelenekleri anlatın. Bu kutlamaları kimlerin, ne zaman yaptığını da ekleyin. Buraya bir gelenek veya bayramı gösteren bir resim ekleyin.

(Ülkenizin) Yönetimi Ülkenizde yasaların nasıl yapıldığını ve değiştirildiğini açıklayın. Ülke yönetimindeki kişilerin nasıl seçildiğini anlatın. Ülkenizin başkanının veya cumhurbaşkanının resmini ekleyin.

(Ülkenizin) Ekonomisi Ülkenizde üretimi yapılan mal ve hizmetleri açıklayın. İnsanlar kendilerinin ve ailelerinin gereksinimlerini genel olarak nasıl karşılarlar? Ülkenizin ekonomisine ilişkin bir sahneyi gösteren bir resim ekleyin.

(Ülkenizde) Turizm Ülkenizde bulunan ve başka ülkelerden gelen insanların ziyaret etmeyi ilginç bulacakları önemli yerleri anlatın. Ülkenizdeki ilgi çekici yerlerden birinin resmini ekleyin.