DynEd Sorumluluklar.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
- Eğitici netbook pilot uygulaması Dr. Riina.Vuorikari, European Schoolnet.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENMEYİ İSTİYORUM, FAKAT... BENİM STİLİM NE? Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
Özkan YAVUZ NARMAN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ.
1 DynEd DynEd (Dynamic Education) İNGİLİZCE DİL EĞİTİM SİSTEMİ Sanko Holding A.Ş. tarafından bağışlanmıştır.
Eğitimde Hedefler Hedeflerin İşlevleri ve Analizi.
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 4 CEYLAN KİY 1.
EBA( Eğitim Bilişim Ağı) Bu platformun amacı; okulda, evde, kısacası ihtiyaç duyulan her yerde bilgi teknolojileri araçlarını kullanarak etkili materyal.
Zihinsel engellilerin sınıflandırılması
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
1 “Öğrenci Merkezli Öğretim” Öğretmen Adayları Bakış Açısı ile Ne İfade Ediyor? Dr.Dürdane JACOBS Dr. Fahriye HAYIRSEVER.
ODUNPAZARI ATATÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ.
Prof. Dr. İnayet Aydın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Sevgili 8.sınıf öğrencisi; Kendi yeteneklerin, ilgilerin, değerlerin hakkında bilgi sahibi olmak ve daha doğru lise tercihi yapabilmek için lütfen öncesinde.
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
Öğretim İlke ve Yöntemleri: Öğrenme Stratejileri
E-OKUL VE MEBBİS SİSTEMİNİN KULLANILMASI
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU “VELİ UYUM” PROJESİ
İl Danışma Meclisi Formatı (Basına Açık Bölüm)
Karşılaşılabilecek Sorunlar ve Çözümleri
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
Öğretimin Uyarlanması
2. YANLIŞ ÇALIŞMA ALIŞKANLIKLARI
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
SINAV KAYGISI VE BAŞA ÇIKMA YOLLARI.
DİYARBAKIR BİLİM VE SANAT MERKEZİ
ADANA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
SINAV KAYGISI VE BAŞA ÇIKMA YOLLARI.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
RESİM VE RESİM DÜZENLEME İŞLEMLERİ
TEST GELİŞTİRME.
PENDİK REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLAR Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
10. Sınıf alan-dal seçimi REHBERLİK SERVİSİ.
KIRŞEHİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
GAZİKENT İMKB ORTAOKULU
Eğitim-Öğretim İzleme, Değerlendirme Sistemi
Etkili Öğretmen Kimdir?
FIRST ENGLISH.
Electude Kullanımı ile İlgili Bilgiler
Kayıt Yöneticisi (Records Manager) Kullanım Kılavuzu Records Manager tüm eğitim kayıtlarının kontrol ve takip sistemidir.
İSTASYON YÖNTEMİ.
Yük Taşımalarını İyileştirecek 6 Temel Yöntem
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
SINIF KURALLARIMIZ.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
1. İnsanların kurduğu bireysel ve toplumsal ilişkilerin temelini oluşturan değerleri, normları, kuralları, doğru-yanlış ya da iyi-kötü gibi ahlaksal açıdan.
Hoş Geldiniz Sevgili Öğrenciler!
B. ÇEŞİTLİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
“Kimlik Bilgileri” kısmında Kişisel Bilgiler girilir ve “Kaydet” butonuna basılarak,bilgiler kaydedilir. Tüm Bilgilerin girişi eksiksiz yapılmadır.
ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI 3. HAFTA FATMA MIZIKACI.
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI 3. HAFTA FATMA MIZIKACI.
MERSİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ RESMİ OKULLAR İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİ DYNED KAYIT YÖNETİMİ SİSTEMİ EXCEL OTOMATİK E POSTA TANIMLA PROGRAMI KULLANIM KILAVUZU.
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
Doktor, öğretmen, postacı, ve polis bunlardan bazılarıdır.
Pedagojİk Formasyon Sertifika programI ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta V Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Nitel araştırma soruları sorma ve soru formu oluşturma
Nitel Araştırmalar.
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Sunum transkripti:

DynEd Sorumluluklar

Okul Müdür Yardımcılarının Görev ve Sorumlulukları DynEd İngilizce Dil Sistemini okullarında 4-12. sınıflarda ders içi ve ders dışı olarak kullanılmasında sorumluluk almak. DynEd İngilizce Okul sorumluları olan İngilizce öğretmenlerinin görevlerini yapabilmeleri için gerekli tedbirleri almak. DynEd’in okullarında kullanılması için altyapı eksikliklerinin giderilmesi.

DynEd Okul Sorumluları İngilizce Öğretmenlerinin Görevleri Okulunuzda DynEd sistemine kayıtlı olmayan öğrenci kalmaması ve şifrelerin öğrencilere dağıtılması Sistemin verimli çalışabilmesi için gerekli tedbirleri almak DynEd ile ilgili velileri bilgilendirmek DynEd etkinlikleri düzenlemek İngilizce Öğretmenlerinin düzenli olarak sınıflarında ki öğrencilerin takibini yapmak

DynEd verimli çalışma yöntemleri Her duyduğum cümleyi Tekrar Düğmesini en az 2 kez kullanarak tekrar dinledim. Her dinlediğim cümleyi Mikrofon Düğmesini en az 1 kez kullanarak söyleyip sesimi kaydettim. Her kaydettiğim cümleyi (kendi sesimi) Kulaklık Düğmesini en az 2 kez kullanarak geri dinledim ve sonra en az bir kez yine Tekrar Düğmesini kullanarak anadilini konuşan kişi ile kendi sesimi karşılaştırdım. Telafuzumu düzeltmeye çalıştım. Bana bir soru sorulduğunda soruyu acele etmeden,Beklet/Çalıştır Düğmesini ve gerekirse Tekrar Düğmesini kullanarak doğru cevaptan iyice emin olduktan sonra cevapladım Bu oturumda en az 5 farklı bölümde farklı ünitelerde çalışma yaptım. Daha önce çalıştığım bir üniteyi tekrar ettim. Cümleleri kendime güvenerek ve akıcı olarak söyleyip kaydettim. Dün de DynEd çalıştım. Her gün DynEd’de çalışma yapmaya gayret ediyorum Bu oturumda en az 25 dakika aktif olarak çalıştım.