KURAN VE SÜNNETİN EĞİTSEL DEĞERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ -1.HAFTA-
Advertisements

DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Hafta 7: Öz Türleri ve Fonksiyonları BBY 306 Dizinleme ve Öz Hazırlama.

VAAZ HAZIRLAMA VE SUNMA İLE İLGİLİ TEMEL İLKE VE YÖNTEMLER
Program Geliştirme Modelleri
Politika Oluşturma, Planlama, Bütçe Hazırlama
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
Hazırlayan: Dr. Emine CABI
TANIMI: TANIMI: Görevdeş sözcükleri,söz öbeklerini veya cümleleri birbirine bağlayan sözcüklere bağlaç denir. Genel olarak söylenirse ya görevdeş öğeleri.
BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM JEROME BRUNER.
DİYARBAKIR 2008.
Fen tutum. Fen eğitimi ve fene karşı tutum ile ilgili araştırmalar incelendiğinde öğrencilerin, öğretmen adaylarının ve öğretmenlerin fene karşı tutumları,
Literatür taramasının önemi  Daha önce neler yapıldığını çıkarmaya çalışmayan araştırmacılar alanlarında önemli katkı sağlama fırsatından yoksun kalırlar.
KUVVET VE HAREKET FEN VE TEKNOLAJİ. HAREKET Konumda meydana gelen değişiklik. Yer değiştirme. Bir cisim, hareketsiz olduğu farz edilen bir noktaya göre.
Vizyon Kurumsal kimliği ve sunduğu hizmetlerle örnek alınan, kültürel mirası değerlendirebilen, yaşanan hayatı yorumlayabilen, problemlere çözüm üretebilen,
Program Tasarım Modelleri
Bireysel Entegrasyon Ödevi Hayrunnisa Demirci.
Öğretim İlke ve Yöntemleri: Öğrenme Stratejileri
Etkin Öğretim Sistemi Etkin Öğretim Sistemi Ders Anlatım Föyleri
MATHS: REAL OR FICTION (MATEMATİK: GERÇEK YA DA KURGU)
BİLGİSAYAR PROGRAMLAMA DERSİ
Etkin Öğretim Sistemi Etkin Öğretim Sistemi Ders Anlatım Föyleri
Hedef-Kazanım Belli bir alanda eğitilecek bireylere kazandırılmak istenen özellikler ya da yeterliklerdir. Kazanımın eğitim yoluyla kazandırılabilecek.
Metinlerin Sınıflandırması
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
Proje Oluşturma ve Yönetimi Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
Kişisel-Sosyal Rehberlik
Proje Oluşturma ve Yönetimi
Entegre Müfredat Modeli
Halkali Mehmet Akİf Ersoy meslekİ ve TEKNİK ANADOLU lİsesİ
YAŞAM BECERİLERİ -Öfke kontrolü -“Hayır” diyebilme -Israrlara karşı koyabilme -Kendini ortaya koyma -İletişim becerileri -Sorun çözme -Stresle başa.
Hasta Taşıma Aracı Kavramsal Tasarımı
BİLİŞİM SİSTEMLERİ GÜVENLİĞİ (2016)
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
İleri Algoritma Analizi
BİLGİSAYAR AĞLARI.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
TARTIŞMA YÖNTEMİ Hazırlayan:Yalçın ÇERMAN.
Etkili Öğretmen Kimdir?
Okulöncesinde Fen Kavramlarının Öğretim Yöntemleri ve Teknikleri
Temel Bilgisayar Bilgileri
31 Ocak - 2 Şubat 2007 Dumlupinar Üniversitesi Kütahya
ÖĞRETİM ARAÇ-GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
VERGİ HUKUKUNUN KAYNAKLARI
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
Akreditasyon ve Yeterlilikler Çerçevesinde
11. ÖĞRETMEN BİLGİ NOTLARI
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 2: Yasal Düzenlemeler Prof. Dr. Tevhide Kargın.
Evren-Örneklem, Örnekleme Yöntemleri 2
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar Görsel Materyallerin Katkıları Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi,
6. Sınıf 2. Ünite: Namaz ÜNİTE KONULARI Namaz İbadeti ve Önemi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ANALİTİK EĞİTİM FELSEFESİ YAKLAŞIMI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
GÖRSEL ARAÇ ÇEŞİTLERİ.
7. Sınıf 2. Ünite: HAC VE KURBAN
Veri ve Türleri Araştırma amacına uygun gözlenen ve kaydedilen değişken ya da değişkenlere veri denir. Olgusal Veriler Yargısal Veriler.
Limit L i M i T 1981 yılından günümüze, bu konuyla ilgili 17 soru soruldu. Bu konu, türev ve integral konusunun temelini oluşturur. matcezir.
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
Ders İçeriği Nicel araştırma adımları
Çağdaş Gelişmeler Işığında Ana Dili Öğretimi
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Bilgi Yönetimi ve Matematik Kümeler
Sunum transkripti:

KURAN VE SÜNNETİN EĞİTSEL DEĞERİ PROF. DR. CEMAL TOSUN

SORU Kuran ve sünnetin din eğitimi alanında ne tür fonksiyonları vardır/olmalıdır? PROF. DR. CEMAL TOSUN

SORU Kuran ve sünnetin din eğitimi alanında içerik açısından fonksiyonu nedir/ ne olmalıdır? PROF. DR. CEMAL TOSUN

SORU Kuran ve sünnet, din eğitimi alanında yöntem açısından veri sağlamakta mıdır? PROF. DR. CEMAL TOSUN

SORU Kuran ve sünnet, din eğitimi alanında hedeflerin/amaçların belirlenmesinde katkı sağlar mı? PROF. DR. CEMAL TOSUN

SORU Kuran ve sünnetin, din eğitimi alanında materyal olarak fonksiyonu var mıdır? PROF. DR. CEMAL TOSUN

Din dersi öğretmenleri ayetlerle çalışırken aşağıdaki teknikleri kullanabilir: Kavramların açıklanması Anahtar kavramların belirlenmesi Boşlukları doldurma Ayette verilen ilkeleri bulma Cümle oluşturma Ayetin resimlerle ifadesi Ayette verilen bakış açısını bulma Ayette verilen değerleri bulma Anahtar kavramı ayetlerle ifade etme Görüş alma Konuyla ilgili ayetin belirlenmesi Konuyu Kur’an kıssasıyla verme PROF. DR. CEMAL TOSUN