OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BEP : Her bir engelli çocuk için yazılı olarak, bireyin bağlı olduğu eğitim kurumunda oluşturulan birim tarafından geliştirilmiş olan ve engelli çocukların,
Advertisements

EĞİTİM DENETİMİ VE SORUNLARI
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
BEP BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI.
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARINDA PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME
ÖĞRENCİ MERKEZLİ EĞİTİM
DENETİMDE ZAMAN EYLEM PLANI
REHBERLİK DERS II.
PROJE TABANLI ÖĞRENME Konu Adı: Dünyamızın İklim Zenginliği.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
(EDS462) OKUL DENEYİMİ – II
SINIF YÖNETİMİ YENİ BİR DÖNEME BAŞLANGIÇ
OKUL ÖNCESİ DÖNEM: İnsan hayatının her döneminde olduğu gibi
YENİ BİR DÖNEME BAŞLANGIÇ
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROĞRAMI
EĞİTİM ORTAMLARININ DÜZENLENMESİ
KURUMSAL AÇIDAN iKS Kurumsal Amaçlar Öz Değerlendirme ve Teknik Özellikler.
Denetim ve Rehberlik Sistemi ile İKS İlişkisi “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”
Doç. Dr. Arif ALTUN Arş. Gör. Meryem YILMAZ-SOYLU
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ Özel eğitim gerektiren bireylerin,yetersizliği olmayan akranlarıyla birlikte eğitim-öğretimlerini resmi okullarda sürdürmesi esasına.
DESTEK EĞİTİM ODASI Kaynaştırma eğitimine tabi olanlara sunulan bir hizmet Kaynaştırma uygulamalarının bir parçası ve tamamlayıcısı.
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş.
BEP GELİŞTİRME BİRİMİNİN GÖREVLERİ
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
AMAÇLARIM VE KAYNAKLARIM
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME
KIRKLARELİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ İZLEME VE DEĞERLENDİRME Esra ERARSLAN.
TAHSİN TEMİZER SİLVAN R.A.M. MÜDÜRÜ
TÜRKİYEDE UYGULANAN EĞİTİM PROGRAMLARI
BEP NEDİR?. Akdeniz Rehberlik ve Araştırma Merkezi Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı.
eğitim programı ve özel eğitim hizmetleri 2015
İKS AR-GE İLİŞKİSİ. İKS Uygulamaları Kapsamında İl/İlçe AR-GE’lerin görevleri.
Eğitim Psikolojisi -Eğitim Psikolojisinin Kapsamı-
Mehmet ŞAHİN Toprak Sanayi İ.Ö.O./ÇORUM
II Hafta Plan Nedir? Eğitim-öğretimde Plan Yapmanın faydaları
BE P BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI. BEP ; özel eğitim gereksinimi olan her birey için yazılı olarak geliştirilmiş ve özel eğitim gereksinimi olan.
OTMG KAPSAMINDA YAPTIĞIMIZ ETKİNLİKLER GELİŞİM ALANLARI EYLÜLEKİMKASIMARALIKOCAKŞUBATMARTNİSAN MESLEKİ GELİŞİM KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞM Öğrencilerin.
Leonardo da Vinci Ortaklık Projesi ÖĞRETMEN EĞİTİMİ ENGELLİ ÇOCUKLARLA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ EĞİTİMİ.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLARININ BOLOGNA SÜRECİNDEKİ ROLÜ Sabancı Üniversitesi 22 Ekim 2010.
BEP BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI.
İKS UYGULAMA, İZLEME DEĞERLENDİRME İKS SONUÇLARIN PAYLAŞILMASI.
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ OKULA UYUM PROGRAMI ÖĞRETMEN KILAVUZU VE
ENGELLİLERİN EĞİTİMİNDE KULLANILAN MATERYALLER
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 1: Değerlendirme Basamakları Gönderme Öncesi Süreç Prof. Dr. Tevhide Kargın.
OKUL ÖNCESİ UYUM PROGRAMI
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Öğretimin Planlanması
ÖĞRETMENİM ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
AHMET KELEŞOĞLU İLKOKULU
Sınıf yönetimi ve disiplin
REHBERLİK DERS II.
ÖĞRETİMİN PLANLANMASI
Sunum transkripti:

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I

DEĞERLENDİRME Çocukların değerlendirilmesi Programın değerlendirilmesi Eğitimcinin kendisini değerlendirmesi

ÇOCUKLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ Gelişim Gözlem Formu Gelişim dosyası (portfolyo) Gelişim Raporu

PROGRAMIN DEĞERLENDİRİLMESİ Programın değerlendirilmesinde öğretmenlerin hazırladıkları ve uyguladıkları aylık eğitim planlarını, günlük eğitim akışlarını ve etkinliklerini tüm boyutları (kazanım ve göstergeler, kavramlar, kullanılan yöntem ve teknikler, materyaller, etkinlikler, öğrenme süreci, aile katılımı varsa uyarlamalar) ile ele almaları, bunlar arsındaki tutarlılığa, planlama ile uygulama arasındaki uyuma, uygulama sırasında ortaya çıkan yeni gereksinimlere dikkat etmelidir

ÖĞRETMENİN KENDİNİ DEĞERLENDİRMESİ Öğretmenler planlamalarını uygulamaya dönüştürmeleri sırasında; kazanım ve göstergelerin, kavramların belirlenmesi, materyal ve zaman yönetimi, etkinliklere çocukların dikkatini çekme, sınıf yönetimi gibi ölçütleri dikkate alarak kendilerini değerlendirebilir.