Adventure Works 2008 Satış Teklifi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Linda Martin Kıdemli Başkan Yardımcısı Dünya Çapında Satış 24 Mart 2003 Şirket Arka Planı.
Advertisements

İşletme Politikası 7 – 8 Mart Üretim / Pazarlama Politikaları.
Hâsılat kavramları Firmaların kârı maksimize ettikleri varsayılır. Kâr toplam hâsılat ile toplam maliyet arasındaki farktır. Kârı analiz etmek için hâsılat.
Çalışma Sermayesi Yönetimi Bir Önceki Haftadan (ProForma Tablolar ile) Devam...  Dynastatic Corporation bugüne kadar büyüme göstermemesine.
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
Türk Müşavir Mühendisler ve Mimarlar Birliği 11. Teknik Müşavirlik Kongresi Etkili Süreç Yönetimi ve Teknoloji Yönetim Yeteneği Dr. Ahmet Tunçay 28 Nisan.
İŞLE 524 – İŞLE 531 Yönetim Muhasebesi
5 Uzun-vadeli Sadakat İlişkilerinin Yaratılması 1.
Stratejik Pazarlama 4. Hafta
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
Yrd. Doç Dr. M. İsmail Bağdatlı UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK 8 UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK 8.
Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Tüketici
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
©McGraw-Hill Education, 2014
 LÖSEV, 24 Eylül 2000 tarihinde, lösemili çocuklara özel, modern tıbbın tüm olanaklarını bünyesinde barındıran 2000'li yılların.
Yazılım Mühendisliği1[ 3.hft ]. Yazılım Mühendisliği2 Yazılım İ sterlerinin Çözümlemesi Yazılım Yaşam Çevrimi “ Yazılım Yaşam çevrimin herhangi bir yazılım.
Living in a Digital World Discovering Computers 2010 Bilgisayarların Keşfi Kurumsal Bilişim Hafta 13.
Araştırma ve Strateji BBY256 Bilgi Mimarisi.
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ Girişimcinin Adı Soyadı, Başvuru Kodu İş Fikri Adı Sunum Tarihi NOT: NOT: Sunumda yer alan başlıklar değiştirilmeden, tablolar.
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ Girişimcinin Adı Soyadı, Başvuru Kodu İş Fikri Adı Sunum Tarihi.
F İ NLAND İ YA EG İ T İ M S İ STEM İ Dünyanın en iyi eğitim sistemlerinden birine sahip Finlandiya’da özel okul yok, öğrenciler günde 4 saat ders yapıyor,
MODERN PAZARLAMA SİSTEMİ ve PAZARLAMA ÇEVRESİ
Pazarlama İlkeleri.
2014 Değerlendirme 25 Şubat 2015.
Net Satış Tutarı Planı İskonto Yüzdesi Net Satış Tutarı PROSES Yes Net
Walmart ? Sam Walton tarafından kurulmuş dünya çapında şubeleri olan bir Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir. Amerika Birleşik Devletleri'nin.
Projenin Bitirilmesi ve Teslimi
Turizmde Kriz Yönetimi & Çözümler
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Dünya’nın En Büyük Perakendecisi
Uluslararası Pazarlama Araştırması
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
MİLLİ GELİR Bir ülkede belirli bir dönemde (genellikle bir yıl) üretilen nihai mal ve hizmetlerin parasal değerine eşittir. Gayri Safi Yurt İçi Hasıla.
YA ZİNCİR KIRILIRSA ??? P.
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Hazırlayan : İbrahim Gökhan Uzun
Şirket Adı İş planı sunusu.
Öğretimin Uyarlanması
Şirket Adı İş Planı.
Ürün veya Hizmet Satışı
ISO 9001:2015 standardı – 8. Maddenin Tanıtımı
SAĞLIK KURUMLARINDA KARAR VERME YÖNTEMLERİ
PAZARLAMA YÖNETİMİ PAZARLAMA YÖNETİMİ • PAZARLAMAYA GİRİŞ
INVIA WORLD’e HOŞGEDİNİZ!
PAZARLAMADA FİYATLAMA
Ücret Kavramı ve Ücret Türleri
İŞ YÖNETİM STRATEJİLERİ
Muhasebe yazılımı.
PISA 2015 Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
Pazarlama tanımları 1970’li yıllardan önce, pazarlama, hemen hemen tüm pazarlama teorisyenleri tarafından, kar amaçlı işletmelerin, ürünleri ve hizmetleri.
Tedarik Zinciri Yönetimi:
BİRLİKTE ÇALIŞABİLİRLİK
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
YAT VE MARİNA İŞLETMELERİ
EGEDENİZ TEKSTİL Canias ERP Projesi Ferdi KAYGUSUZER
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Yönetimi Uygulamaları II
3. STOKLARIN YÖNETİMİ.
Yüzde Problemleri Ve Çözümleri
Linda Martin Kıdemli Başkan Yardımcısı Dünya Çapında Satış
Satış Eğitimi Veren Kişi [Ad].
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Ürün ve Hizmetler İçin Kapasite Planlaması
6.2.3.PAZAR BÖLÜMLENDİRMESİ VE HEDEF PAZAR SEÇİMİ
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
Biz kimiz? İstanbul, Kocaeli(İzmit), Kocaeli(Gebze), Trabzon ve Samsun’da birer ofisin yanısıra görüşmeleri devam eden Bursa, Sakarya ile yurtdışında Almanya,
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Paydaşlar, Yöneticiler ve Etik
Sunum transkripti:

Adventure Works 2008 Satış Teklifi Linda Martin Başkan Yardımcısı Dünya Çapında Satışlar 24 Mart 2008 Logonuz

Yönetim Özeti Logonuz Kavram Tam zamanında perakende stoğu Fırsat Azaltılan genel giderler Artan müşteri memnuniyeti Potansiyel [Metin] Logonuz

Bugün Ele Alacağımız Konular Mevcut ürünlerimizi ve karlarımızı gözden geçirme 2007 satış araştırması Önerilen yeni ürünler Yatırım getirisi maliyet tahminleri Hükümler ve koşullar Strateji ve zamanlama Satış ve pazarlama gereksinimleri Sorular ve yanıtlar Logonuz

Mevcut Ürünlerimiz Logonuz Kampçılık Spor çantaları Günlük çantalar Aile kamp çadırları Köpük uyku matları İç iskeletli sırt çantaları Yemek kabı Suyu alınmış yiyecek paketleri Tırmanma Kablo donanımları Tırmanma ayakkabıları Kasklar İniş eldivenleri Halat çantaları Karabinalar Tozluklar Logonuz

Önceki Yılın Karları (milyon) 2005 2006 2007 Gelir 10.1 27.7 50.0 Malların Maliyeti 1.8 3.1 4.6 Brüt Kar 8.3 24.6 45.4 Toplam Giderler 3.3 8.1 15.3 Vergi Öncesi Kar 5.27 16.5 30.1 Gelirin Yüzdesi Olarak Vergi Öncesi Kar 64.6% 59.6% 60.2% Logonuz

2008 Satış Araştırması Müşteriler İşlemler 2008'de 920.700 yeni müşteri kazanmayı planlıyoruz İlk alışverişini yapan müşterilerin %27'si devamlı müşteriye dönüştü İşlemler Ortalama satış işlemi = 52,17 YTL Müşterilerin %75'i indirimdeki ürünlerin yanı sıra en az bir indirimde olmayan ürün satın aldı Logonuz

Önerilen Yeni Ürünler Hayatta kalma donanımı Eşofman Dış giyim Arazi bisikletleri Balıkçılık donanımı ve olta takımı Kanolar ve kürek tekneleri Logonuz

Yatırım Getirisi Maliyet Tahminleri Logonuz

Hükümler ve Koşullar Logonuz Hükümler ve koşullar no 1

Strateji Strateji Taktik 1 Taktik 2 Taktik 3 Logonuz

Zamanlama Logonuz Planı benimseme 3Q08 Gerçekleştirme 4Q08 Değerlendirme 3Q09 Ayarlama 4Q09 Logonuz

Satış ve Pazarlama Gereksinimleri Satışları hızla kapatma Karmaşık kavramları hızla ve açıkça belirtme Veritabanı bilgilerini değerlendirme (satış rakamları, müşteri konumları, vb.) Logonuz

Satışları Hızla Kapatma Gereksinim ve çözüm 1 Gereksinim ve çözüm 2 Gereksinim ve çözüm 3 Gereksinim ve çözüm 4 Gereksinim ve çözüm 5 Logonuz

Karmaşık Kavramları Hızla ve Açıkça Belirtme Gereksinim ve çözüm 1 Gereksinim ve çözüm 2 Gereksinim ve çözüm 3 Gereksinim ve çözüm 4 Gereksinim ve çözüm 5 Logonuz

Veritabanı Bilgilerini Değerlendirme Gereksinim ve çözüm 1 Gereksinim ve çözüm 2 Gereksinim ve çözüm 3 Gereksinim ve çözüm 4 Gereksinim ve çözüm 5 Logonuz

Sorular ve Yanıtlar Logonuz