SOSYAL MEDYA İLETİŞİMİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
Advertisements

BOĞAZİÇİ DENİZ KAYAKÇILARI SPOR KULÜBÜ DERNEĞİ. Boğaziçi Deniz Kayakçıları Spor Kulübü Derneği (BODEKA) 2006 yılında kurulduğu günden bu yana üyeleriyle,
IFMB202: FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA 2016-Bahar Dönemi 2. HAFTA Yrd. Doç. Dr. Bahadır Namdar Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
Dosya Yönetimi Dosya, Klasör ve Sürücüler HÜSEYİN ALİOSMANOĞLU.
03/ 13 Mekanlarda Ayrıcalıklar bu Paraf’ta!. Kullanıcı 2.5 milyon aylık tekil ziyaretçi Aylık 5 milyon mekan sorgusu 650,000 Kayıtlı üye 550,000 mobil.
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
BALSA MOBİLYA. DOĞTAŞ  Hacı Ali Doğanın 1972 de ‘Doğan Mobilya’yı kurması ile başlıyor.  Hızlı gelişimi sayesinde 1993’te Arnavutluk’a ihracatını yaptı.
MED 167 İnternette İstatistik. İnternetteki istatistik verileri, özellikle ülke hakkındaki makro istatistiklerden bahsediyorsak, çoğunlukla resmi kurumlardan.
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
Weblog! Eğitimde Günlük Uygulaması. İçerik »Weblog »Kavramsal Tanımlama »Sınıflandırma »Eğitimde Weblog Uygulaması »Eğitim Sisteminde Yaygınlaşmamasının.
TÜRKİYE EKONOMİSİNİN SEKTÖREL DAĞILIMI
ZAMAN VE ÇATIŞMA YÖNETİMİ. ZAMAN YÖNETİMİ Zamanı Verimli Kullanmak Ufak zaman kazanımları Hatalı bir şeyi daha kuvvetli yapmanın bir faydası yoktur.
Sözsüz İletişimin Özellikleri
ŞOK HABER YAZILARI M.ŞAHİN. Haber Yazıları ile ilgili bazı terimler: Gazete: Politika kültür, ekonomi ve daha başka konularda haber ve bilgi vermek için.
Hangi Konular Performans Görevi Hangi Konular Proje Olarak Seçilmelidir? MEB 2008.
İyilik Okulu Projesi Uygulama Süreçleri Dr Cemil Keskin
Açlığını Gider Detaylı Kullanım Kılavuzu
BASKETBOL TÜRKİYE TURU
Etkin Öğretim Sistemi Etkin Öğretim Sistemi Ders Anlatım Föyleri
MATHS: REAL OR FICTION (MATEMATİK: GERÇEK YA DA KURGU)
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
Etkin Öğretim Sistemi Etkin Öğretim Sistemi Ders Anlatım Föyleri
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
Hazırlayan: Hasan ACAR
Pazarlama Alanındaki Sosyal Medya Konulu Çalışmaların İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi Esra Doğan
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
«YURTTAŞ GAZETECİNİN ALET ÇANTASI: CEP TELEFONU»
Betül GÜLER
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
ETKİNLİK YÖNETİMİ Brief Oluşturma (Araştırma)
Bal Arıları KSS projesi – Ön bülten ve basın toplantısı
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ÖRGÜTSEL İLETİŞİM ARAÇLARI
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
Bu sorunlar neden çözülmeli?
TEMİZ İNTERNET KULLANIMI
Türkiye’nin Alternatif Turizm SWOT Analizi -Tartışma-
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
MESLEK NEDİR? Meslek , ‘bir kişinin hayatını kazanmak geçimini sağlamak için yaptığı iş’ olarak tanımlanmaktadır. Belli bir eğitimi gerektiren bilgi,
Cihan Ünlü Türkçe öğretmenliği Wep02 ödevi
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA VE HALK KÜLTÜRÜ
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
Cube Organization Presents.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Dosya, Klasör ve Sürücüler
KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ
Bilinçli Tercih Seminerine
İLETİŞİMİN KURUMSAL VE ENDÜSTRİYEL BAĞLAMI
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
Music World.
2-B İnternet Anketi Sibel Payaslı.
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
Globalpiyasa.com’da Firma Web Sitesi Nasıl Oluşturulur?
YAT VE MARİNA İŞLETMELERİ
Microsoft Dynamics 365’in yeni modülü Social Engagement ile aylık yalnızca 95$’a tüm Web’i dinleyin, analiz edin, aksiyon alın. . Belediye Uyuyor mu?!!?
connect to the virtual world
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Komşuda pişer bize de düşer
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hangi Konular Performans Görevi Hangi Konular Proje Olarak Seçilmelidir? MEB 2008.
Sunum transkripti:

SOSYAL MEDYA İLETİŞİMİ MAYIS, 2016- İSTANBUL MERVE YUSUFOĞLU

SOSYAL MEDYA SWOT ANALİZİ STRENGTHS WEAKNESSES -Kendi adımıza hesaplarımızı aldık -Sosyal medya hesaplarımızın uzun süredir aktif olması -Düzenli içerik paylaşımı -Tanıtım çalışmaları az -Görüntü kaliteleri düşük -İçerikler yetersiz ve paylaşım frekansı az -Takipçi sayımız az OPPORTUNITIES THREATS -Türkiye’de bir ilk -Trendsetter konumunda -Türkiye’de gastronomiyle ilgili paylaşımlara ilgi çok -Türkler için yemek yemek bir keyif -Gastromasa

NE YAPMALIYIZ? NASIL YAPMALIYIZ?

KURUMSAL SOSYAL MEDYA KİMLİĞİ OLUŞTURMA Tüm sosyal medya hesaplarımızın ismi, tanıtıcı yazıları(bio-motto) ve profil için kullandığımız görsel aynı olmalı. Her mecrada aynı dilden konuşmalıyız.

İÇERİK ÜRETMEK Paylaşımlarımızı bayramlara, özel günlere ve popüler etkinliklere denk getirmek; güzel içerik sunmak ve duyarlı duruşumuzu göstermek için bir fırsattır.Anneler Günü, Dünya Çevre Günü, Milli takım maçı gibi özel gün ve popüler etkinliklere yönelik içerik sunmak iyi sonuç verir. -Spor- sağlıklı besinler -Kısa videolar -Gastronomi trendleri Gastronomi dünyasındaki gelişmeler olur Gastronometro etkinlikleri -Restoran vs -Yemek tarifi Röportaj olur Vedat veya Max şeflerin yazıları olur Günaydın temali mesajlardan Mutlu pazarlara kadar hepsi yazılır. Türk kahvesi ambiyansı yaratılıp; Türk kahvesinin şu şu yararı olduğunu biliyor muydunuz?

GÜNLÜK İLETİ PAYLAŞIM SAYILARI PLATFORM NORMAL DÜZEY AKTİF FACEBOOK 1-2 3-4 BLOG 1 2-3 INSTAGRAM 6 10-12 TWITTER 8-12 25 YOUTUBE 1(haftada) 4(haftada) Linkedin’i unutmayalım.. Her ne kadar bir sosyal medya mecrası olarak bahsedilmese de bir sosyal medya platformudur. Nitelikli insanlar bulunur. Linkedinin kariyerleri için önemli bir alan olduğunu bilirler. Ve burada insanlar gerçek kimliklere sahip oldukları için uygunsuz yorumlarda bulunmazlar. -Guy kawasakinin tanımladığı bir frekans. İdeali bu.

GÖRSEL OLMALIYIZ İstisnasız tüm paylaşımlarımızda resim, grafik ya da video gibi göze hitap eden bir görsel kullanmalıyız. Bir araştırmanın sonuçlarına göre «bir makalede görsel kullanıldığı zaman, aynı kategoride görsel kullanılmayana oranla %94 daha fazla görüntülendiği sonucuna varıldı.»

Bu konuda işimizi kolaylaştırmak için yayın takvimi kullanabiliriz. ONLINE-ANLIK-HIZLI Kullandığımız sosyal medya platformlarında eş zamanlı paylaşımlar yapmalıyız. Örneğin; yaptığımız bir yemeğin Instagram’dan fotoğrafını paylaşırız, aktif link kullanırız. Blog’da tarifini veririz, Youtube kanalımızda yemeği yaparken çekilmiş bir video paylaşırız. Bu konuda işimizi kolaylaştırmak için yayın takvimi kullanabiliriz. ETKİNLİK ANINDA PAYLAŞIM YAPMA

TAKİPÇİLERLE ETKİLEŞİM Etkileşimli takipçi ile kurulan iletişim önemlidir. Soru, yorum ve olumlu veya olumsuz her türlü eleştiriyi olabildiğince cevaplandırmalıyız. Etkileşimli takipçileri takip etmeliyiz. Paylaşımları beğenmeliyiz.

RAKİP ANALİZİ

BASQUE CULINARY SOSYAL MEDYA ANALİZİ Haftada Instagram üzerinden 5-7 paylaşım Twitter hesabı aktif kullanılıyor. Twitter’da takipçilere dönüş ve beğeniler yapılıyor. Takip edilen sayısı fazla

BOCUSE D’OR SOSYAL MEDYA ANALİZİ -Instagram’da pasif kullanıcı -Twitterda aktif kullanıcı, hafta 10-12 paylaşım da bulunuyor. - Takip edilen kişi sayısı ve beğeniler çok az

NOMA -Instagram ve Twitter’da aynı kitleyi yakalayamamış. -Aktif bir Instagram hesapları var. -Twitter Instagram’a kıyasla daha pasif kalmış.

MAD FEED -Her iki hesapta da aynı sayıda kullanıcıya ulaşmış. -Takipçileriyle etkileşim içinde.

FOOD FOR BUSINESS

FOOD FOR BUSINESS Gastronometro’da düzenleyebileceğimiz; Türkiye ve dünya ülkeleri arasındaki kültürel, ekonomik, sosyal ve ekonomik ilişkileri geliştirmek amacıyla gerçekleşecek bir iş yemeği serisi. Sektörün ünlü yabancı şeflerini, Türkiye’de iş yapan yabancı iş adamlarını, konsoloslukları, özel müşteri ve sponsorlarımızı davet edebileceğimiz bir iş yemeği serisi olacak. Böyle bir organizasyona ev sahipliği yapmış olacağız, networkümüzü güçlendirecek olmamız da cabası. Örneğin; İTALYA Sektörün ünlü İtalyan şeflerini, Türkiye’de iş yapan İtalyan iş adamlarını, İtalya konsolosunu, Özel müşteri veya sponsorlarımızı(Gastronometro), Davet edebileceğimiz bir yemek serisi olucak bu. Etkinliğe özel hashtag Davetli gruba bağlı olarak formal ya da informal paylaşımlara yönlendirilir. Bu isimleri bir araya getirerek hem networkümüzü güçlendireceğiz, hemde ev sahipliği yapmış olacağız.

TEŞEKKÜRLER