WHO WILL WIN OYUN PROGRAMCILIĞI FİNAL ÖDEVİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SGB.NET’İN TEKNİK ALTYAPISI
Advertisements

Hazırlayan: Cihan UĞUR
Windows 7 ile Windows Ürünleri Arasındaki Farklar
İstanbul Bilgi Üniversitesi -FINAL PROJECT-
Düzenleme : Turgay - İnsanın biri, (kadın mı, erkek mi, genç mi, yaşlı mı bilmem, bildiğim insanlardan bir insan olduğu) bilgisayarına!!!
Nesneye Dayalı Programlama
ER diyagramının tablolara dönüşümü
Hazirlayan: Yrd. Doç. DR. Emin BORANDAĞ
BTEP 203 – İnternet ProgramcIlIğI - I
KONU BAŞLIĞI ÖĞRENCİNİN ADI SOYADI -sınıfı-şubesi-öğrenim türü
NETWORK TOPOLOJİLERİ 1) Fiziksel Topolojiler 2) Mantıksal Topolojiler
Görsel Programlama Dr. Muhammet Balcılar
Team Members Team Members Okan Tekdaş Candaş Alyıldız Oğuz Semerci
Derleyici Teorisine Giriş
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
GÜVENLİK CEP TELEFONLARINDA HAZIRLAYANLAR: - GONCA ÖCALAN
Sesli Canlandırmalar Hazırlamak Flash çok farklı formatlarda sesleri çalabilme özelliğine sahiptir. Windows işletim sisteminin ses formatı olan.wav, Macintosh.
Unity Desktop Aslı Ergün.
Dokuz Eylül Üniversitesi Akademik Özgeçmiş CV programına bilgi girişi
BLOG NEDİR? Oğuzhan Taşcı Dönem:1 Numara: BLOG NEDİR? Oğuzhan Taşcı Dönem:1 Numara:
 BOKEMON NEW WORLD.   Oyuna Genel Bakış  Oyun Mekanikleri  Oyun Görselleri  Ses ve Müzik  Teknik Analiz İçindekiler.
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
Kurumsal Dünyada Yazılım Geliştirme ve Veritabanı Programcılığı
Web Tasarımı ve Adobe Muse
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
Kantitatif Araştırma Özeti 8 Mayıs 2015
PROGRAMLAMA NEDİR?. Genel olarak programlama : Kulanıcıların isteklerinin karşılayacak muhasebe, stok, oyun işletim sistemi gibi programlamaya oluşturacak.
Grafik ve Animasyon-II
 Algoritma bir uygulamanın, işin oluşun işlem basamaklarının teker teker yazarak çözümleme ve sonucuna varmada izlenecek yoldur. Algoritma programcılık.
PROGRAMLAMA NEDİR? GENEL OLARAK PROGRAMLAMA ;. Kullanıcıların isteklerini karşılayacak muhasebe, Stok, oyun, işletim sistemi gibi programları oluşturacak.
Python Programlama Dilini Oyun Oynayarak Öğreniyorum
Lojistik Bilgi Sistemleri Lojistik Organizasyonu
Bilgi Teknolojileri Araş.Görev. Semih ÇALIŞKAN 2.Hafta.
Bilgisayar Programcılığına ve Algoritmaya Giriş
BIL MOBiL PROGRAMLAMA TEKNiKLERi
Yazıcılardaki maliyeti düşürmek, verimliliği artırmak ve daha yüksek performanstaki bir yazıcıyı birden fazla kullanıcının hizmetine sunmak için yazıcı.
PROGRAMLAMA NEDİR? Kullanıcıların isteklerini karşılayacak alt yapıyı(kodları) hazırlamaktır.
Çocuk ve Gençlik Yayınları Ders Hakkında Dersi neden yüklendiniz? Çocuk ve Gençlik Yayınları dersinden beklentileriniz?
A Ğ RI İ SMET ÖMERO Ğ LU ORTAOKULU E Ğİ T İ M Ö Ğ RET İ M YILI KÜTÜPHANE HAFTASI ETK İ NL İ KLER İ.
T.C. GİRESUN ÜNİVERSİTESİ MEHMET BAYRAK MESLEK YÜKSEKOKULU BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI VERİ TABANI VE YÖNETİMİ Hüseyin KÖSE Veri Tabanı Örnek Çalışma Danışman.
T.C. GİRESUN ÜNİVERSİTESİ TİREBOLU MEHMET BAYRAK MESLEK YÜKSEKOKULU BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI VERİ TABANI VE YÖNETİMİ Kübra BAŞ Veri Tabanı Örnek Çalışma.
Başlangıç noktasının denge tahtasına olan mesafesi18 m 1. İSTASYON SPRINT BAŞLANGıÇ.
Veri Tabanı Ve Yönetimi Vize Ödevi
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
TWINCAT 3.
ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK ve MİMARLIK FAKÜLTESİ İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ GÜZ DÖNEMİ MMF 202 SAYISAL YÖNTEMLER DERSİ DERS BİLGİLENDİRMESİ.
Soru Savaşları Dökümantasyon
ARDUİNO PLATFORMU Arduino Çeşitleri.
BTEP222 Animasyonla Hikaye Anlatımı
SWİSS-MANAGER UNİCODE ÖĞRENİM PROGRAMI
İstanbul Ticaret Üniversitesi Kütüphanesi [Yeni Hesap Oluşturma]
BTEP222 Animasyonla Hikaye Anlatımı
Grafik ve Animasyon-II
MALTEPE ÜNİVERSİTESİ Paralel Hesaplama MATLAB ve Paralel Hesaplama
Araş.Görev. Semih ÇALIŞKAN 2.Hafta
BGM 555 Kablosuz Ağlarda Güvenlik ve Mahremiyet
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
FAYDALI BİLGİSAYAR PROGRAMLARI
FATİH PROJESİNE DAHİL AYGITLAR SAVAŞ TUNÇER
SİYER ÖDEVİ ALLAH SEVGİSİ. ALLAH SEVGİSİ.
İNTERNET PROGRAMCILIĞI 2
Win7 TB Robstennn.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
Doğu Akdeniz Üniversitesi Bilgisayar Ve Teknoloji Yüksek Okulu
MBLOCK ile Arduino ve Robotik Kodlama

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Sunum transkripti:

WHO WILL WIN OYUN PROGRAMCILIĞI FİNAL ÖDEVİ

10 Adımda Uygulamada Neler Yaptık Unity Assets’ lerinden Arean seçtik. Areana tasarımsal değişiklikler ekledik. Unity Assetlerinden aracımızı seçtik. Aracımızın colliderlerini ekledik.(Her tekerleğe ayrı ayrı) Scriptlerini yazdık. Oyuna engeller puanlamalar ekledik ve sağlık durumu hakkında bilgilerine yer verdik.(Multiplayer’a çevirince bu kısımlardan hata aldık) Hierarchy’ e Create Empyt oluşturup adına NetworkManager verdik.Oluşturduğumuz NetworkManager’ a Network Manager ve Network Manager HUD ekledik. 2 spawn noktası oluşturduk ve bunlara Network Start Position ekledik. Araba nesnesine Network Identity ekleyip Local Player Auhorit’i işaretledik. Bağlantı scriptlerimizi yazdık ve ekledik.

Araba.cs İçindeki Bazı Kodlar Kullandığımız Kütüphaneler

localControl.cs İçindeki Bazı Kodlar

Engeller ve Puanlar İnsanlar oyundaki engellerimizdir. İnsanlara çarptığınızda yanarsınız. Mavi renkli nesnemiz ise puan verir.

BAŞLANGIÇ NOKTAMIZ

FİNİSH NOKTASI

ARACIMIZ

BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI HAZIRLAYANLAR İSİM-SOYİSİM NUMARA ELİF KADI 1507010009 OĞUZHAN ASMA 1507010053 ESRA YENİ 1507010081