WHO WILL WIN OYUN PROGRAMCILIĞI FİNAL ÖDEVİ
10 Adımda Uygulamada Neler Yaptık Unity Assets’ lerinden Arean seçtik. Areana tasarımsal değişiklikler ekledik. Unity Assetlerinden aracımızı seçtik. Aracımızın colliderlerini ekledik.(Her tekerleğe ayrı ayrı) Scriptlerini yazdık. Oyuna engeller puanlamalar ekledik ve sağlık durumu hakkında bilgilerine yer verdik.(Multiplayer’a çevirince bu kısımlardan hata aldık) Hierarchy’ e Create Empyt oluşturup adına NetworkManager verdik.Oluşturduğumuz NetworkManager’ a Network Manager ve Network Manager HUD ekledik. 2 spawn noktası oluşturduk ve bunlara Network Start Position ekledik. Araba nesnesine Network Identity ekleyip Local Player Auhorit’i işaretledik. Bağlantı scriptlerimizi yazdık ve ekledik.
Araba.cs İçindeki Bazı Kodlar Kullandığımız Kütüphaneler
localControl.cs İçindeki Bazı Kodlar
Engeller ve Puanlar İnsanlar oyundaki engellerimizdir. İnsanlara çarptığınızda yanarsınız. Mavi renkli nesnemiz ise puan verir.
BAŞLANGIÇ NOKTAMIZ
FİNİSH NOKTASI
ARACIMIZ
BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI HAZIRLAYANLAR İSİM-SOYİSİM NUMARA ELİF KADI 1507010009 OĞUZHAN ASMA 1507010053 ESRA YENİ 1507010081