KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI 2016-2017 Öğretim Yılı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

Türk Cerrahi Yeterlik Kurulu 2000 Genel cerrahi eğitiminin Ulusal cerrahi yeterliği Kurumları standartlarını belirlemek belgelendirmek eşyetkilendirmek.
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
HEMŞİRELİK VE EBELİK LİSANS TAMAMLAMA PROGRAMI UYGULAMA ESASLARI
Uzmanlık Öğrencisi Eğitimi “Strateji” M. Erdal GÜZELDEMİR
METAL TEKNOLOJİSİ ALANI
SB EGE DOĞUMEVİ VE KADIN HASTALIKLARI EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ AİLE PLANLAMASI EĞİTİM MERKEZİ Op.Dr. Kenan Ertopçu.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Prof.Dr.Şükrü Hatun Dekan. Geçen Çalıştaydan bugüne.. Fakültemizde “canlı ve etkin bir eğitim” için heyecan sürüyor Öğrenci sayılarındaki artış eğitimle.
Dönem VI
GATA HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU KLASİK EĞİTİM MEZUNU HEMŞİRELER İLE ENTEGRE EĞİTİM PROGRAMI MEZUNU HEMŞİRELERİN BAŞARI KARŞILAŞTIRMASI Evren ÖRNEK ÖZTÜRK*,
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
YENİ TTK KAPSAMINDA TÜRMOB DENETİM EĞİTİMİ PROJESİ
2014 Tıp Eğitimi Çalıştayı Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu sunumu.
Sağlık Bakanlığı Hastanelerinin Yönetim ve Organizasyonu
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
ANESTEZİ TEKNİKERLİĞİ
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ TANITIM VE YÖNELTME SEMİNERİNE
GRUP İNCİ Enes Baki BİLECAN Büşra YILMAZ, Erdal DEMİR, Güldeniz ÇETİN,
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ BEYİN VE SİNİR CERRAHİSİ ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON AD HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ DERİ VE ZÜHREVİ HASTALIKLARI ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı 16 Mart 2006 “İstanbul Tıp Fakültesi’nde Eğitim Merkezi’nden Anabilim Dalına”
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ YÖNETİMİ
Okulumuzda 1 2 Müdür Yardımcısı, 7 Meslek Dersleri Öğretmeni, 4 Kültür Dersleri Öğretmeni, 1 Rehber Öğretmen ve 4 Hizmetli çalışmaktadır.
Çalıştay, Mayıs, 2016 VI. DÖNEM Doç. Dr. Cem Cerit Doç. Dr. Yiğit Çakıroğlu Yrd. Doç. Dr. T. Utku Yılmaz İnt. Dr. Emre Eserli.
DİYARBAKIR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ GENEL BİLGİLER
MİSYONUMUZ İNSANİ VE TOPLUMSAL DEĞERLERİ ÖZÜMSEMİŞ, ÖZ GÜVENİ YÜKSEK, SORUMLULUK SAHİBİ, SOSYAL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLERE KATILAN, DONANIMLI ÖĞRENCİLER.
DÖNEM 6 ÇALIŞTAY SUNUMU MAYIS, 2017 Doç. Dr. Nurettin Özgür DOĞAN Yrd
YAZ STAJI BİLGİLENDİRMESİ
CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
AKTS Hesaplaması.
Prof. Dr. Ayfer KARADAKOVAN
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
EĞİTİM YILI 2. SINIF 5. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
Hastaneler ve Bina Yönetimi
***PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II DERSİ Ders Koordinatörü Prof. Dr
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI MODÜLÜ UYGULAMA DEĞERLENDİRME GRAFİKLERİ
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II DERSİ Ders Koordinatörü Prof. Dr
DÖNEM IV Dr. Özgür Mehtap.
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Kadın Hastalıkları ve Doğum Klinik Stajı
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
EĞİTİM YILI 1. SINIF 4. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
Dönem 5 Staj Değerlendirmeleri
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI UYGULAMA MODÜLÜ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Ders Koordinatörleri Prof. Dr. Asiye AKYOL Prof. Dr. Gül ERTEM Ölçme.
SAĞLIK ENFORMASYON YÖNETİMİ 1 DERSİ 5
DOĞUBEYAZIT GEVHER NESİBE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
BAKIMIN KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE
ONKOLOJİ HEMŞİRELİĞİNİN ÖZENDİRİLMESİ için STRATEJİLER
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ BAŞHEMŞİRE Ayla KARAPINAR
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi TEOG Dönem 6 İntern Sunumu
Dönem VI
DÖNEM 6 ÇALIŞTAY SUNUMU MAYIS, 2018 Doç. Dr. Nurettin Özgür DOĞAN Yrd
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Sunum transkripti:

KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI 2016-2017 Öğretim Yılı

Ders Koordinatörü Prof. Dr. Oya KAVLAK Ders Sekreteri Arş. Gör. Dr. Duygu GÜLEÇ ŞATIR Arş. Gör. Endam ÇETİNKAYA

UYGULAMA ALANLARI 387 öğrenci KLİNİK Obstetri Servisi Jinekoloji Servisi Onkoloji Servisi Doğumhane Yoğun Bakım Tüp Bebek Servisi

Uygulama Alanı Sorumluları Öğretim Üye/Elemanları Sorumlu Hemşireler Prof. Dr. Ümran SEVİL Prof. Dr. Oya KAVLAK Prof. Dr. Gül ERTEM Doç. Dr. Şenay ÜNSAL ATAN Yard. Doç. Dr. Aynur SARUHAN Yard. Doç. Dr. Özlem DEMİREL BOZKURT Yard. Doç. Dr. Zeynep DAŞIKAN Arş. Gör. Dr. Duygu GÜLEÇ ŞATIR Arş. Gör. Dr. Ruşen ÖZTÜRK Arş. Gör. Özlem GÜNER Arş. Gör. Endam ÇETİNKAYA Arş. Gör. Figen KAZANKAYA Arş. Gör. Sümeyye BAKIR Arş. Gör. Ruken YAĞIZ Arş. Gör. Selin AHSUN Başhemşire Dudu Demir Belgin Aksakal Sorumlu Hemşire Ayten Yorulmaz Nuran Alan

Uygulama Süresi n: 327

Uygulama Alanlarının Fiziksel Koşulları

Uygulama Alanlarının Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısı

Minimum:0 Maksimum: 10 (Ortalama= 7.32 SD: 1.57) Teorik/Kuramsal Bilgi ve Laboratuvar Çalışmalarının, Uygulama Alanı İle Örtüşme Durumu 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 Hiç ∆ Çok Minimum:0 Maksimum: 10 (Ortalama= 7.32 SD: 1.57)

Uygulama Alanına İlişkin Görüş ve Öneriler Öğretici ve yararlı bir stajdı (2 kişi) Tüp bebekte poliklinik ve ameliyathane rotasyonları çok uzundu kısaltılmalı (1 kişi) Çok güzel, ekip çok uyumlu (obstetri) (1 kişi) Hemşirelerin daha çok yardımcı olması gerekiyor (1 kişi) Uygulama alanı iletişim ve ilişki kurma becerileri yönünden iyi bir alan (1 kişi) Tüp bebek servisinde kendimi yeterince geliştirdim (1 kişi) Çok uygulama yapamadık (2 kişi) Hemşireler bize fazlalıkmışız gibi davrandı (1 kişi) Teorik bilgileri pratikte uygulayabildiğimiz bir stajdı (1 kişi) Kalabalık bir stajdı (1 kişi)

Uygulama Alanlarında İletişimin Değerlendirmesi

Uygulamanın İletişim Beceri Gelişimine Katkısı 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Hiç ∆ Çok Minimum:2 Maksimum:10 (Ortalama=7.86, SD: 1,45)

Uygulama Alanlarında Kullanılan Formlara İlişkin Değerlendirme

Formlara İlişkin Görüşler Formları doldururken çok şey öğrendim 1

Seminerlere İlişkin Görüşlerin Dağılımı

Seminer Konularının Gelişime Katkısı 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Hiç ∆ Çok n=327, Minimum:1 Maksimum:10 (Ortalama=7.43, SD: 1.65)

Sorun Yaşama Durumu Dağılımı (%)

Sorunlar Hastalar intörn hemşirelere uygulama yapma fırsatı vermiyor (2 kişi) Çok öğrenci olması ve başka öğrencilerle kıyaslanmak bizi demoralize etti (1 kişi) Öğrenci sayısı çok fazla (1 kişi) Bazı hemşireler öğrencilere karşı aşağılayıcı tutum sergiledi (1 kişi)

İntörn Öğrencilerin Başarı Notlarının Dağılımı Başarılı öğrenci sayısı:384 Bütünleme:3 (2 kişi bütünlemede geçti, 1 kişi sınava girmedi)