Eğitim anlayışımız, bizi farklı kılan ayrıştırıcı yaklaşımımız...

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Advertisements

Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
BALSA MOBİLYA. DOĞTAŞ  Hacı Ali Doğanın 1972 de ‘Doğan Mobilya’yı kurması ile başlıyor.  Hızlı gelişimi sayesinde 1993’te Arnavutluk’a ihracatını yaptı.
Öznur DUMAN ELGÜL ZEKA. ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ DEĞİŞİMLER Duygu değişimlerinin hızı ve üst düzeyde yaşandığını önceden bilmek bu duygular yaşandığında.
E R G E N L İ K ERGENLİK DÖNEMİ FİZİKSEL GELİŞİM
TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ. Test çözmede 3 unsur önemlidir.
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
EĞİTSEL OYUNLAR DOÇ. DR. GÜLTEN HERGÜNER BÖLÜM: 2
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
KÖK  Kök bitkinin toprağın altında kalan kısmıdır.Aynı zamanda bitkinin toprağa bağlanmasını ve toprakta ki su ve mineralleri alarak bitkinin yaşamasını.
AYNUR ŞİMŞEK İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ÖNÜNÜZDEN ÇEKİLİN.
TÜRKİYE EKONOMİSİNİN SEKTÖREL DAĞILIMI
F İ NLAND İ YA EG İ T İ M S İ STEM İ Dünyanın en iyi eğitim sistemlerinden birine sahip Finlandiya’da özel okul yok, öğrenciler günde 4 saat ders yapıyor,
MODERN PAZARLAMA SİSTEMİ ve PAZARLAMA ÇEVRESİ
Çocukluk Çağı Kanserleri Yrd. Doç. Dr. Tülay KUZLU AYYILDIZ
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed DÜNDAR
Metinlerin Sınıflandırması
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
EĞiTiMDE iLETiŞİM VE EĞiTiM ARAÇLARI
It’s My Life It’s My Choice
Değerlendirme Soruları Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni
Erken çocukluk döneminde fen ve matematik kavramlarının gelişimi
DEPREM.
Kişisel-Sosyal Rehberlik
ÇAĞDAŞ EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ KİŞİLİK HİZMETLERİ VE REHBERLİK
Slaytı kendi akışında ve sesli izleyiniz.
Sevgi.
ESENLİ BİLAL ŞAHİN İMAM HATİP ORTAOKULU
Ne denli az şeyiniz kalırsa, kaygılanacak o kadar az şeyiniz olur
SHB-419 DAYANIŞMA MODELLERİ KUŞAK KAVRAMI VE KUŞAK SINIFLAMALARI DOÇ
COĞRAFYA NE İŞİMİZE YARAR?
Özgüvenli Çocuk Yetiştirme Seminerini
SOSYAL MEDYA VE HALK KÜLTÜRÜ
Evlilik ve Aile Danışması
PERAKENDE, AYRINTI VE MARKA DEMEKTİR
Cube Organization Presents.
ANLAMA.
Din Dersi Paylaşım Portalı
Çocuklarımız İçin Düşünün
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÇAĞRI KİTAPLARI (TOMARLARI)
Dr. İLKER YAKIN & Dr. HASAN TINMAZ
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
Dünyada ve Türkiye’de Su Ürünleri Üretimi
Bu konudaki her şeyi okuyun Microsoft SharePoint Haberler
ANLATMAYA BAĞLI EDEBİ METİNLERDE DİL VE ANLATIM
Akademik Bilişim '08 İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Okul Öncesi Eğitim.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Test Puanlarının Yorumlanması: Standart Puanlar
ÇOKLU ZEKA TEORİSİ Dr. Gökçe Karaman Benli.
Kaçuv (kanserli çocuklara umut vakfı)
Kuramı Dr. Gökçe Karaman Benli Ankara Üniversitesi
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
6. Sınıf 3. Ünite: ZARARLI ALIŞKANLIKLAR
7. SINIF 1. ÜNİTE Melek ve Ahiret İnancı.
Misyonumuz ve Vizyonumuz
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Öz Yeterlikleri
Yrd. Doç. Dr. Şükrü KEYİFLİ
EĞİTİMDE KOÇLUK UYGULAMALARI
ÜNİTE 15 ÜSTÜN ZEKALI ÖĞRENCİLER
ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK bölümü
Sunum transkripti:

Eğitim anlayışımız, bizi farklı kılan ayrıştırıcı yaklaşımımız... MARKAMIZ

sağlam nesil (sağlam iradeye gönderme) Herşeyin bozulduğu, entropinin bizi yok oluşun sınırına taşıdığı bir dünyada doğru, sarsılmaz duruş sergileyen, özgüveni yüksek, irfan sahibi bireyler yetiştiriyoruz.

Kendini keşfet ( ilm kendin bilmektir / yeni nesil söylem) Bizim için eğitimin tek anlamı kişinin kendini, nefsini keşfetmesidir. İçindeki potansiyeli, sınırlarını, kendini keşfetmesi bir özgüven meselesi değil, yaradılış gayesidir.

İlk kendin bilmektir (Yunus’tan geleneksel ama net bir önerme) Eğitim anlayışımız bir dayatmanın ürünü değil. Bizimle çocuklarımız fıtratlarını keşfetmeli, kendileri olmalı. Bize göre eğitim onların yaratılış gayesini ihya edecek saklı birikimi açığa çıkarmalı.

Sen geleceğimizsin (Gelecek üzerine vurgu yapan anlayış)

Ezelden Ebede (Gelecek üzerine geleneksel vurgu)

Sonsuz ilm (Asıl eğitim anlayışımızın özeti)

Bilgelik okulu (Asıl eğitim anlayışımızın sınırsızlığına vurgu)

Sevgi kuşağı (Sevginin eğitim anlayışımızın merkezinde olduğu) Sevgi en önemli ihtiyacımız. Yaradılış gayemiz. Bunun bilincinde, bunun izinde şekillenmiş yep yeni bir eğitim anlayışımız var. Biz sadece yaradılış gayemizi öğretiyoruz. Buna uygun bir metodoloji ile eğitimi ele alıyor, eğitimin özüne sevgiyi koyuyoruz.

İyilik nesli (İyiliğin eğitim anlayışımızın özü olduğu anlayış

Sevgi Bilgi Sen (Sevginin eğitim anlayışımızın özü olduğu anlayış

Çünkü O’nun geleceği (Geleceğe hazırlayan eğitim anlayışımıza vurgu)

O’nun için varız (Geleceğe hazırlayan eğitim anlayışımıza vurgu)

O’nun için en iyisi (Geleceğe hazırlayan eğitim anlayışımıza vurgu)

O’nun için (Geleceğe hazırlayan eğitim anlayışımıza vurgu)

Bizim geleceğimiz sizsiniz (Gelecek vurgusunu sahiplenen anlatım)

Yeni kaşifler, yeni keşifler (Keşfetmeye dayalı eğitim sistemine gönderme) Eğitim anlayışımız bir dayatmanın ürünü değil. Bizimle çocuklarımız fıtratlarını keşfetmeli, kendileri olmalı. Bize göre eğitim onların yaratılış gayesini ihya edecek saklı birikimi açığa çıkarmalı.

İnsanı oku, dünyayı yaz (İlk yaratılıştan, bireye, bireyden topluma anlayışı) Eğitim anlayışımız bir dayatmanın ürünü değil. Bizimle çocuklarımız fıtratlarını keşfetmeli, kendileri olmalı. Bize göre eğitim onların yaratılış gayesini ihya edecek saklı birikimi açığa çıkarmalı.

Her şey O’nun için (Her şey çocuklarımız için <iç görüsüne> dayanan motto) Her şeyimiz çocuklarımız içindir. Ebeveynlerin %98’i bu içgörü ve güdü ile hareket eder. Bu kaçınılmaz gerçek bizim eğitim anlayışımızında özünü oluşturur. Hz peygamberin hadisinde ifade ettiklerine nail olmak için çalışır ve O’nun işaret ettiği anlayışla O’lar için en iyisini yapmaya çalışırız.

Bizim yıldızımız sizsiniz (Hz. Muhammed’in alimler ile ilgili benzetmesi)

Gelecek şimdi başlıyor (Gelecek vurgusuna gönderme)

Gelecek burada (Gelecekle ilgili algıyı direkt sahiplenmeliyiz)

İyiliği keşfet (En çok isteğimiz her açıdan iyi bireyler yetiştirmek değil midi?)

Gelecek yeniden yazılıyor (En önemli kaygımız: geleceğe direkt vurgu)

Yeni Türkiye, Yeni Nesil ( AkParti 2023 vizyonuna göndeme) Yep yeni bir nesil geliyor. Eğitim anlayışımız olanı tekrar eden kolayçı bir yaklaşım kesinlikle değil. Türkiye’yi geleceğe taşıyacak, uzaklaştığımız fıtratımızın taşıdığı Potansiyeli açığa çıkaracak yep yeni bir anlayış.

Yeni Türkiye’nin geleceği (AkParti 2023 vizyonu) Eğitim anlayışımız yeni Türkiye’nin ihtiyaçlarına göre şekillendi. biz yeni Türkiye’nin irfan sahibi, kendiyle barışık, potansiyelinin bilincinde, dünyaya meydan okuyacak cesareti olan yepyeni bir neslin inşasına talibiz.

Hikmet Sahibi

Çocukluk sırrını keşfet

Çocuk olmak Nun’la güzel

Oku! öğren! bil! ( Ilk kelimesini ayetten alan yaklaşım)

Bilginin gücü

Hayatı okumak için

İlim bir noktadır ( Keliminin çıkış noktasına vurgu yapabiliriz)