OKUL ÖNCESİNDE.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
Hazırlayan: Dr. Emine CABI
TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ. Test çözmede 3 unsur önemlidir.
AKIL (ZİHİN) HARİTASI.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
/ 91 Beyin Fırtınası Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
İrem BAYSAN Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık 1.Sınıf
Program Tasarım Modelleri
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI SKOOOL TANITIMI VE SUNUMU 05 Şubat 2016.
Öğretim İlke ve Yöntemleri: Öğrenme Stratejileri
GÖRÜŞ GELİŞTİRME TEKNİĞİ
Altı Şapkalı Düşünme Tekniği Edward De Bono'nun 1985'te yayınlanan kitabıdır. Yazar ,insanların düşünme alışkanlıkları ile kendilerini kısıtlayarak, sadece.
OKUL ÖNCESİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Performans Değerlendirme
Uluslararası Pazarlama Araştırması
KAVRAM HARİTALAMA Doç.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
Proje Dosyası - Belgeleme - Raporlama
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
ASSURE Modeli.
Proje Oluşturma ve Yönetimi Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
Proje Oluşturma ve Yönetimi
DENEYSEL TERTİPLER VE PAZAR DENEMESİ
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
Eğitsel Rehberlik Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Final Raporunda olması gerekenler
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
Bilginin Organizasyonu
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
Program Tasarım Modelleri
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
Hayvancılık İşletmeleri Açısından Yönetim
BÖLÜM 4 ÖTMG’de ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME
ARAÇ-GEREÇLERİN ÖĞRETİMDEKİ YERİ & ÖNEMİ
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
TARTIŞMA YÖNTEMİ Hazırlayan:Yalçın ÇERMAN.
GAZİKENT İMKB ORTAOKULU
PISA 2015 Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
KAVRAM HARİTALARI.
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
İSTASYON YÖNTEMİ.
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
EĞİTSEL OYUNLAR.
PROGRAM DEĞERLENDİRME
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Rastgele Nesneler Dersi
11. ÖĞRETMEN BİLGİ NOTLARI
Ölçme Sonuçları Üzerinde Test ve Madde İstatistiklerini Hesaplama
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
Pedagojİk Formasyon Sertifika programI ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta V Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
Nitel Araştırmalar.
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Her ülkenin sistemi ne olursa olsun, eğitim politikasının en üst seviyede amacı, bireyi topluma yararlı hale getirmektir. BİREYİ TOPLUMA YARRLI HALE GETİRME;
ÖĞRENME.
PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ
Sunum transkripti:

OKUL ÖNCESİNDE

BEYİN FIRTINASI NEDİR?

ALEX OSBORN

ALEX OSBORN beyin fırtınası hakkındaki dört kuralı şunlardır: Eleştiri kapı dışında bırakılır Sınırsız düşünme Nicelik aranır Kombinasyon ve gelişme aranır

Beyin Fırtınasının Temel Amacı

1.Ters Beyin Fırtınası

2. Benzerinden Yararlanma 3. Fikir Bağlantıları kurma 4 2. Benzerinden Yararlanma 3. Fikir Bağlantıları kurma 4. Zarardan Yarar çıkarma

Beyin fırtınası tekniğinin öğrenme-öğretme sürecindeki uygulama aşamaları: Fikirlerin üretilmesi

2.Fikirlerin değerlendirilmesi

Beyin fırtınası tekniğinin faydaları ve sınırlılıkları Öğrenciyi derse motive eder etkin katılımını sağlar

Öğrencilerin yaratıcı düşünmelerini sağlayarak kendi yeterlilikleri hakkında fikir sahibi olmalarına yardımcı olur

Çok sayıda fazla araç gerek ve materyal gerektirmez Çok sayıda fazla araç gerek ve materyal gerektirmez. Ekonomik bir tekniktir

Sınırlılıkları Süreçte öğrencilerin kontrolü zaman zaman zorlaşabilir Her fikrin not edilmesi zorunluluğu zaman açısından sıkıntı yaratır

Konunun iyi belirlenmemesi tekniğin amacına ulaşmasını engeller

Bazı öğrenciler sürekli ön plana çıkmaya çalışabilirler

BİZİ DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ HAZIRLAYANLAR MERAL ESEN 140301066 mavinese2147@gmail.com ROZERİN KAYA 140301008 Rozerinkaya.08@gmail.com GURBET BARAN 140301012 gurbtbaran@gmail.com BEYAZ OĞAÇ 140301043 beyazoğaç.63urfa@gmail.com