Hasret ÇAĞLAR-İklima TEBEŞ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YILLIK PLAN; Sütunlar; Satırlar;
Advertisements

DUVAR BAĞLANTILI PANOLU KATLANIR YEMEK MASASI
NE GEREK VAR GRUBU Buket Akcengiz
SİMETRİ VE ÖTELEME SİMETRİ VE ÖTELEME MATERYALİN ADI
SANAL ELBİSE DOLABI YAPIMI
3.GRUP VİLDAN KARABAŞ IŞIL ÖREN HABİBE YALILI BÜŞRA KOCABOZ.
GÖRSEL SANAT ETKİNLİKLERİ
Geometrik Cisimler ve Şekiller
YILLIK VE GÜNLÜK PLANLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
KAVRAM ÖĞRETİMİ.
BASİT MAKİNELER (Konu Anlatımı).
ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Özel Öğretim Yöntemleri
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 2
AKILLI TAHTA’NIN PEDAGOJİK OLARAK KULLANIMI
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Renkli Resim Teknikleri
Freze tezgahları ve Frezecilik
KOLAJ ÇALIŞMASI KAPLUMBAĞA YAPIMI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ 1.ÖĞRETİM
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
ÇEVREMİZDE SAYISIZ MADDE VAR.
AMİRALİ BATIRAN KOORDİNAT
KAVRAM HARİTALARI NEDİR?
DUVAR BAĞLANTILI PANOLU KATLANIR YEMEK MASASI
Enfeksiyon Kontrol Hemşiresi Uzm. Hemş. Fatma MUTLU
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
GRUP RENGARENK. BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ GÖRSEL SANATLAR DERSİ GRUP ETKİNLİĞİ.
EMRE ÜZÜMCÜOĞLU 7/C 2871 BİLGİ BANKASI
SEVGİ BAYRAKTAR ANAOKULU
AYŞENUR SELVİ GÜLÇİN MANAV MELİKE YÜKSEL
POSTER.
Z ÇİVİLERİ ▬ TC. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
PSİKOMOTOR AKTİVİTELER
Another graphic or chart
GİRİŞ Hayat bilgisi dersinde eğitim-öğretim sürecinin başarılı bir biçimde gerçekleşmesi ve kazanımların öğrencilere kazandırılması için önemli.
Çalışma Yaprağı.
TEKNİK RESİM Perspektifler.
8.SINIF / SOSYAL BİLGİLER Modül Soru Bankası.
BRAİLLE YAZI SİSTEMİNDE KULLANILAN ARAÇ VE GEREÇLER
EĞİTSEL KURAMLAR PROJE: Bir Ok Atana Bir Soru Bedava Grup Üyeleri; Murat YILMAZ Cebrail SE Ğ MEN MEHMET Ş ER İ F TEK İ N.
BİLGİ ÇARKI. ELİF KÜTÜK ŞEYMA NUR AĞIRTOPÇU MERCAN ÖZEN DİN KÜLTÜRÜ AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
Osteolojik Preparat Hazırlama Teknikleri ve Osteolojik Preparat Tipleri- 2 DR. OKAN EKİM.
T.C ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ PEDAGOJİK FORMASYON BÖLÜMÜ DERS PLANI III.HAFTA DERS SUNUMU HAZIRLAYAN YASİN KILIÇ.
KUYUMCULUKTA SÜSLEME TEKNİKLERİ
GÖRME ENGELLİLER.
ANA ÖRGÜLER.
COLOR CUPS İREM AKSOY HÜSEYİN YÜKSEL.
Okul öncesİ dönemde müzİk İle Öğretİm
3D MODELLER MALİYET ANALİZİ SUNUMU
Another graphic or chart
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TAM SAYILARDA TOPLAMA İŞLEMİ CETVELİ EZGİ BÖLEK, ÖZGE AYTAÇ, AYŞE NUR KOÇALİ MATERYALİN AMACI MATERYALİN.
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
BURCU AKMAN-RAHMİYE EZER FERUZE SAĞLAM-AYŞE TURGUT
SALİM ÖZATA – BAYRAM TUNÇ – MUHAMMET GÖCEN
  Pano montajı yapılırken; elektrik panosuna yerleştirilecek malzemelerin yerleri önceden hazırlanır. Pano malzemelerine montajı yapılacak parçalar.
TC. MARMARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ ANABİLİM DALI RESİM-İŞ ÖĞRETMENLİĞİ BİLİM DALI 6.SINIFLAR İÇİN KOLAJ TEKNİĞİ.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KOORDİNAT SİSTEMİNDE TAMSAYILARI ÇARPALIM
PRİZMALAR şehrİ RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KESİRLERDEN MEKTUP VAR!
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
İÇİNDEKİLER ~Ürünün çalışma şekli ~Ürünün amacı ~Ürünün fotoğrafı ~Ürünün fiyatı Hazırlayan:İbrahim ŞAHİNDUR.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ORİGAMİ NE DEMEKTİR? ORIGAMI, JAPONCA ORU (KATLAMA) VE KAMI (KAĞıT) KELIMELERININ BIRLEŞMESIYLE MEYDANA GELMIŞ KATLANMıŞ KAĞıT ANLAMıNA GELEN GENEKSEL.
Ali Emre UGAN-Aslıhan UZUN-D.Tuğçe YILDIZ
Sunum transkripti:

Hasret ÇAĞLAR-İklima TEBEŞ MODÜLLER ARİTMETİK Hasret ÇAĞLAR-İklima TEBEŞ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATERYALİN AMACI MATERYALDE KULLANILAN MALZEMELER MATERYALİN HAZIRLANIŞ AŞAMALARI MATERYALİN EĞİTSEL ÖZELLİKLERİ Modüller aritmetik konusunu öğrenciye eğlenceli bir şekilde anlatmaktır. Soyut olan modüller aritmetik konusunu basit bir hale dönüştürüp öğrenciye kavratmaktır. -Tahta -Fon kağıdı -Tahta çubuk -Makas -Uhu -Cam -Misket -Japon yapıştırıcısı -Zımpara -Matkap -Tahta kesici aletler(dekupaj testere) (20 TL) Önce bir tahta üzerine materyalin şekli çizilir. Çizdiğimiz şekil marangozcu tarafından dekupaj testere yardımıyla kesilir. Şekle göre marangozcu tarafından aynı boyutta bir tahta daha kesilir. Şeklin etrafına dikdörtgen şeklinde çıtalarla çerçeve yapılır. Ve bu yapmış olduğumuz şekiller zımparalandıktan sonra yapıştırılır. Yapıştırılan şeklin üst bölmesine misket büyüklüğünde matkap yardımıyla delik açılır. Şekle vermiş olduğumuz modele göre yan kısımlarından da 4 farklı yerden delik açılır. Yan bölmelere ise ince çubuklar zımparalandıktan sonra yerleştirilir. Oluşturulan şeklin arka bölmesine misketlerin çıkması için küçük bir kapı açılır. Sonra şekli renkli fon kağıtları ile süsledikten sonra camcı tarafından dikdörtgen şeklinde cam konulur. 1.Materyalin kullanılacağı ders/ünite/konu: Matematik/Modüller Aritmetik 2.Hazırlanan materyalle öğrencilere kazandırılması beklenen hedefler: -Bilişsel alan: Mod kavramını kavratabilme. Kalanlı bölmeyi gösterebilme. -Psikomotor alan: Sayıları geliş sırasına göre dizebilme. -Duyuşsal alan 3.Materyalin birlikte kullanılacağı yöntem/teknik: Gösterip yaptırma yöntemi/Gösteri tekniği 4.Materyalin kimin tarafından aktif olarak kullanılacağı: Öğrenci öğretmen tarafından ortaklaşa kullanım. Şekil 1 Şekil 2 Şekil 3 Şekil 4 Şekil 5