WEB TABANLI ÖĞRENME.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SİMÜLASYONLAR.
Advertisements

TESTLER. 2 Değerlendirme  Öğretim sürecindeki değerlendirme basamağı etkili öğretim için vazgeçilmezdir.  Değerlendirme; Konunun ne düzeyde anlaşıldığını.
Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
Engelliler İçin Teknoloji Destekli Eğitim Ali Ekrem ÖZKUL 17 Mayıs 2010 Ankara ENGELSİZ ÜNİVERSİTE BİRİMLERİNİN YAPILANDIRILMASI VE İŞLEYİŞİ TOPLANTISI.
DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ. İÇİNDEKİLER  DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ OKULLARDA DESTEK EĞİTİM HİZMETİ NERELERDE VERİLİR? NEDEN DESTEK EĞİTİM? DESTEK EĞİTİM.
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
GİRİŞ Günümüzün gelişen teknolojisi ve değişen ihtiyaçları yaygın olarak kullanılan eğitim ve öğretim metotlarında değişikler yapmaktadır. Genelde öğrenci.
Uzaktan Eğitim Sürecinde Materyal Ortam ve Teknoloji Tasarımı Yusuf DOĞANAY.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
Program Geliştirme Modelleri
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
Eğitimde Hedefler Hedeflerin İşlevleri ve Analizi.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
SİMÜLASYONLAR Simülasyonlar Gerçek hayata en yakın yöntem olması, ilginç ve motive edici yönleri nedeni ile diğer yöntemlere göre gittikçe fazla.
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI SKOOOL TANITIMI VE SUNUMU 05 Şubat 2016.
BBY469 Öğretim Yönetim Sistemleri Turgay Baş 1.
Bireysel Entegrasyon Ödevi Hayrunnisa Demirci.
UZAKTAN E Ğİ T İ M – 2 “Internet’e Dayalı UE” “E-Ö Ğ RENME”  E-Ö ğ renme  Temel Kavramlar  Tanımı  E-ö ğ renme Ortamları  Ö ğ renme Yönetim Sistemi.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı İç Kontrol İş Akış Süreçleri.
Toplantıları önemli hale getirin. Harika ekiplerin temelinde çok iyi iletişim vardır. Temel.
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Uzaktan Eğitim E-Portfolyo
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
BDE Yazılımlarının Genel Özellikleri
UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI(GÖRME ENGELLİLER İÇİN)
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ASSURE Modeli.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
Öğretimin Uyarlanması
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
AİLE VE TÜKETİCİ HİZMETLERİ DERSİNDE TAM ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRETME-ÖĞRENME UYGULANIŞINI İNCELEYELİM GÜLDAĞ ARAS.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
Dilek YURTSEVEN Ezgi Arzu GÜNEŞ
BÖLÜM 4 ÖTMG’de ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
MBT-303 Özel öğretim yöntemleri-ı
UZAKTAN EĞİTİM.
31 Ocak - 2 Şubat 2007 Dumlupinar Üniversitesi Kütahya
BİLKENT ÜNİVERSİTESİ “e-Campus” Sistemi Bir Sanal Kampüs Çalışması
ÖĞRETİM ARAÇ-GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
EĞİTSEL OYUNLAR.
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
UZAKTAN EĞİTİM.
Dijital kütüphanelerin değerlendirilmesi nedir?
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
Elektronik Mühendisliği Tanıtımı
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersinde Online Sınav Uygulaması
KENDİNİZİ ÖĞRENCİ OLARAK NASIL TANIMLARSINIZ?
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar Görsel Materyallerin Katkıları Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi,
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar Görsel Araçlar: Kitaplar, Tahtalar Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe.
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ BİLGİLENDİRME SUNUMU
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
Sunum transkripti:

WEB TABANLI ÖĞRENME

Web Tabanlı Öğrenmede “Web” Nedir? Bir Internet Servisi Tüm bilgisayarlara uyumlu bir platform Bilgi akışını sağlayan bir ortam İletişim Ortamı Elektronik posta Listeciler İlan tahtaları Sohbet odaları Sesli konferans Görüntülü konferans Bir Öğrenme Metodu Bir entegrasyon Ortamı (diğer teknolojiler)

Web Ortamının Öğrenme Amaçlı Kullanımı Geleneksel öğrenme ortamına destek Uzaktan öğretim Öğrenme materyallerinin sunulması İletişim Araştırma Öğretim yönetimi ve içeriğinin entegrasyonu İşbirliğine dayalı aktiviteler Değerlendirme Öğrenme sonrası pekiştirme Uluslar arası destek

Web Tabanlı Öğretimin Faktörleri Farklı metodların (BDE Türleri) Kullanımı Gezinti Hipermetin bağları Oryantasyon Hipermedya biçimleri Gözgezdiriciler Hız Multimedya birimleri Görsel düzen Yapı Program çerçevesi Uluslar arası faktörler Etkileşim Sunulan web araçları Öğrenci kontrolleri Özel olmak, gizlilik ve güvenlik Veri saklama Kullanım hakkı ve izni Öğrenci-öğretmen rolleri ve felsefeleri Kurumsal destek

ÖNERİLER Farklı gözgezdiricilere uyumlu tasarım Basit ve anlaşılır tasarım Tasarımcı ve öğrenci kontrolü arasında denge Farklı medya biçimleri kullanımı En yavaş ağ hızına göre tasarım Medyanın uygun içerik, kullanıcı ve öğrenme metoduna göre seçimi Öğrencinin uygun yönlendirilmesi ve konulara rahat erişim İşaretleme olanağı Etkileşime dayalı ortamlar yaratma

KAYNAKLAR Alessi, S. M. & Trollip, S. R. (20021). Multimedia for Learning: Methods and Development. Allyn and Bacon, USA.