İTÜ Personel Daire Başkanlığı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
Advertisements

ÖĞRETİM ÜYESİ DIŞINDAKİ ÖĞRETİM ELEMANI KADROLARINA NAKLEN VEYA AÇIKTAN YAPILACAK ATAMALARDA UYGULANACAK MERKEZİ SINAV İLE GİRİŞ SINAVLARINA İLİŞKİN USUL.
Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
EK DERS ÜCRETİ (1) 2914 sayılı Yükseköğretim Personel Kanununun 11 inci maddesi hükümleri gereği Yükseköğretim Kurumlarında kısmı statüde çalışanlar dahil.
Nevşehİr Ünİversİtesİ
EK DERS ÜCRETİ (1) 2914 sayılı Yükseköğretim Personel Kanununun 11 inci maddesi hükümleri gereği Yükseköğretim Kurumlarında kısmı statüde çalışanlar dahil.
2914 SAYILI YÜKSEK ÖĞRETİM PERSONEL KANUNU
BALIKESİR ÜNİ VERSİTESİ
GENEL OLARAK ÜNİVERSİTE TEŞKİLATI
PERSONEL GELISTIRME Butun ulkelerde personel gelistirme gorevi ulkelerin egitim sistemi ve sistemde gorev yapan insan kaynaklari bolumune baglidir. Insan.
KARAÇAY İLKOKUL/ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
OPERASYONEL SÜREÇLER YÖNETİM ve DESTEK SÜREÇLER
İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMA VE İSTİHDAM GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
İstanbul Medeniyet Üniversitesi Göztepe E.A.H
NEVŞEHİR VALİLİĞİ GÖRE İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
MUVAFAKAT İŞLEMLERİ BİRİMİ
CUMHURİYET ORTAOKLULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
T. C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Personel Genel Müdürlüğü SAYI :B. 08. PGM
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
ÜNİVERSİTEMİZDEKİ YÜKSEKOKULLAR Yıldız Meslek Yüksekokulu
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
GAZİEVRENOS İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
100. YIL İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
EMEKLİLİK VE SİCİL İŞLEMLERİ
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
Ege Üniversitesi Yeni Bilgi Sistemi
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
BULANIK ANADOLU LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
NEVİŞET KAMEROĞLU ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Eğitim Enformatik Bölümü Ar-Ge Bilgisayar Bilimleri Araştırma ve Uygulama Merkezi Alt Yapı & Uygulama Bilgi İşlem Daire Başkanlığı.
EĞİTİM GRUBU MART AYI ÇALIŞMASI Fikri GÖZÜYUKARI Cevahir SALİHOĞLU Hakan DİNÇER Leyla KALELİ Ufuk ÖZKAN.
KURUM YAZIŞMALARI 1 Öğr. Gör. Hakan YILDIZ.
YALIHÜYÜK ÇOK PROGRAMLI LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO HİZMET ADIİSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) 6 İlköğretim Diploması 1.Sözlü Başvuru 15 Dk 7 Merkezi Sınav İşlemleri (TEOG)1.
ŞEHİT KEMAL İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU SIRA NO HİZMET ADIİSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) 1 Öğrenci Kayıt İşlemleri.
METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRÜLÜĞÜ
1 Yönetim Bilgi Sistemleri 2015– ANKARA Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
2547 SK. GÖRE 39. MADDE GÖREVLENDİRİLME İŞ AKIŞ SÜRECİ
“KAMU PERSONELİ” Kimdir?
657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu
Türk Kamu Personel Rejiminin Özellikleri ve İstihdam Biçimleri
YÖNETİM HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖZLÜK İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI SİCİL İŞLEMLERİ BİRİMİ.
Bitlis Eren Üniversitesi
2547 SK. GÖRE 38. MADDE GÖREVLENDİRİLME İŞ AKIŞ SÜRECİ
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 1-Üniversitelere Akademik Kadro Tahsis Edilmesi YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI sayılı Kanunun 35 inci Maddesi Uyarınca Geçici Kadro Tahsisi ile Mecburi Hizmet Yükümlülü.
GAZİ ÜNİ. FİZİKİ ALANLARI G.Ü. STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI 2.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI “Geleceğe… En İyiye…” Haziran 2016.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMAŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ YETKİ VE GÖREVLERİ
T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
“KAMU PERSONELİ” Kimdir?
SAYILI KANUNUN 40/B MADDESİ KAPSAMINDA GÖREVLENDİRME
KARAKAYA İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
KARAYAHŞİLER ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Görev ve Sorumluluklar
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
Sunum transkripti:

İTÜ Personel Daire Başkanlığı

Personel Daire Başkanlığı Görevleri Üniversitenin insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmalar yapmak, Personel sisteminin geliştirilmesiyle ilgili önerilerde bulunmak, Üniversite personelinin atama, özlük ve emeklilik işlemleriyle ilgili işleri yapmak, İdari personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenlemek ve uygulamaktır. Personel Daire Başkanlığının 124 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 29. maddesinde belirtilen görevleri; "Üniversitenin insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmalar yapmak, personel sisteminin geliştirilmesiyle ilgili önerilerde bulunmak, Üniversite personelinin atama, özlük ve emeklilik işlemleriyle ilgili işleri yapmak, İdari personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenlemek ve uygulamaktır."  şeklindedir. Üniversitemizde destek hizmetleri veren Başkanlığımızda halen;

Personel Daire Başkanlığı Başkanlığımıza bağlı şube müdürlükleri: Akademik Personel Şube Müdürlüğü İdari Personel Şube Müdürlüğü Organizasyon Metot ve Eğitim Şube Müdürlüğü Görevlendirmeler ve İzinler Şube Müdürlüğü Maaş ve Tahakkuk İşleri Şube Müdürlüğü Adları altında personel ile ilgili tüm özlük işlemleri yapılmaktadır.

Personel Daire Başkanlığı Akademik Personel Şube Müdürlüğü Akademik kadro başvuru değerlendirmesi, izin alımı, ilanı ve takibi Akademik personelin atama, terfi, uzatma, yükselme vb. bütün özlük işlemlerini yapmak Akademik personelin kadro iptal, ihdas ve serbest bırakma işlemleri Akademik kadro intibak işlemleri (SSK’ lı ve Bağ-Kur hizmet birleştirmeleri) 2547 sayılı kanunun 35. maddesi uyarınca araştırma görevlisi atama, öğrenimleri bittiğinde ayrılma işlemleri Sözleşmeli akademik personel atama/görev süresi uzatma işlemleri Görevden ayrılma işlemleri (istifa, görevine son verme vb.)

Personel Daire Başkanlığı Akademik Personel Şube Müdürlüğü Personel Otomasyonu ve YÖKSİS sürekli olarak kullanılmaktadır. SGK’nın HİTAP Projesi çerçevesinde bilgi girişlerinin kontrolü ve aktarılması sağlanmaktadır. Maliye Bakanlığının E-bütçe sistemine serbest ve dolu kadroların üç aylık dönemlerde girişi yapılmaktadır. Bilgi edinme ile ilgili gelen taleplerin cevaplandırılması

Personel Daire Başkanlığı İdari Personel Şube Müdürlüğü İdari kadronun bütçe kanununa göre belirlenmesi, birimlerden talep toplanması, nereye kaç kişi alınacak ise devlet personel ve ÖSYM aracılığıyla ilanı ve yerleştirilmesi. ÖSYM tarafından yerleştirilen atama yapılacak personel ile görüşme (Komisyon) yapılarak yerleştirilmesi. İdari personelin atama, terfi, yükselme vb. bütün özlük işlemlerini yapmak. Her yıl tüm birimler ve kadro unvanları için ayrı ayrı olmak üzere yan ödeme kararnamesine göre ödenek tablolarının her sene Ocak ayında belirlenen maaş katsayısı ile çarpılarak hazırlanması.

Personel Daire Başkanlığı İdari Personel Şube Müdürlüğü İdari personelin kadro iptal ve ihdas işlemleri İdari kadro intibak işlemleri (SSK ve Bağ-Kur hizmet birleştirmeleri) Öğrenim durumları değişenlerin değerlendirme işlemleri Sözleşmeli idari personel atama işlemleri Görevden ayrılma işlemleri (istifa, nakil vs.)

Personel Daire Başkanlığı Sicil Şefliği Akademik personelin ve Rektörlük bünyesindeki idari personelin özlük dosyaları tutulur. Görevden ayrılma işlemleri (emeklilik, vefat vb.) Emeklilik Oluru Vefat raporu SGK dan gelen çeşitli konularla ilgili cevap yazıları

Personel Daire Başkanlığı Sicil Şefliği Dosyası burada tutulan bütün personelin terfilerinin ve yükselmelerinin sicil karnesi ve kütük defterine işlenmesi Hizmet birleştirme işlemlerinin sicil karnesi ve kütük defterine işlenmesi Yurtiçi ve yurtdışı görevlendirme ve şahıslarla ilgili gelen tüm evrakların tasniflenip dosyalarına kaldırılması Bilgi edinme ile ilgili gelen taleplerin cevaplandırılması

Personel Daire Başkanlığı Organizasyon Metot ve Eğitim Şube Müdürlüğü Üniversitemize diğer üniversitelerden ve Üniversitemizden diğer üniversitelere ders vermek üzere öğretim elemanı görevlendirme işlemleri (2547 sayılı Kanunun 40/a, b, c ve d maddeleri) Kamu Kurum ve Kuruluşlarında danışmanlık yapmak üzere öğretim elemanı görevlendirme işlemleri (2547 sayılı Kanunun 38. maddesi) Emekli veya serbest olarak çalışanlardan ders vermek üzere üniversitemize geleceklerin görevlendirilmeleri (2547 sayılı Kanunun 31. maddesi)

Personel Daire Başkanlığı Organizasyon Metot ve Eğitim Şube Müdürlüğü 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 89.maddesi uyarınca yapılan ders görevlendirmeleri Hususi ve Hizmet Pasaport Formlarının işlemleri Özel Sektörde Danışmanlık yapmak üzere 2547 sayılı Kanunun 37. maddesi uyarınca yapılan görevlendirme işlemlerinin verilerinin tutulması Aday memurların eğitim süreci ve sınavının yapılması İdari personelin görevde yükselme ve unvan değişikliği işlemlerinin organizasyonu

Personel Daire Başkanlığı Organizasyon Metot ve Eğitim Şube Müdürlüğü Doçentlik unvanı ile ilgili bütün yazışmalar ve sınav duyuru işlemleri Üniversiteler arası kuruldan gelen jüri görevlendirme yazılarının ilgili öğretim üyesine ulaştırılması Öğretim üyelerinden gelen jüri raporlarının üniversiteler arası kurula gönderilmesi

Personel Daire Başkanlığı Organizasyon Metot ve Eğitim Şube Müdürlüğü Doçentlik sözlü sınav tutanağının ÜAK bildirilmesi Üniversitemizden ayrılan Profesörlerimize ait listelerin ÜAK ye gönderilme işlemleri Daire Başkanlığımıza ait yıllık faaliyet raporlarının çıkarılması ve Strateji Daire Başkanlığına bildirilmesi Tüm görevlendirmelerin personel otomasyonuna girişi ve takibi.

Personel Daire Başkanlığı Görevlendirmeler ve İzinler Şube Müdürlüğü Akademik ve idari personelden yurtiçi ve yurtdışı, kısa ve uzun süreli tüm görevlendirme işlemleri Vekalet işlemleri Askerlik sevk tehir işlemleri Yurtdışında görevlendirilmiş olanların para transferi işlemleri

Personel Daire Başkanlığı Görevlendirmeler ve İzinler Şube Müdürlüğü Akademik ve idari personelin izin (yıllık, mazeret vb.) işlemleri ve personel otomasyonuna işlenmesi ve takibi. 2547 Sayılı Kanunun 39. ve 33. maddeleri, 1111 sayılı Kanun, 6245 sayılı harcırah Kanunu. Tüm görevlendirme işlemlerinin personel otomasyonuna girişinin yapılması ve takibi.

Personel Daire Başkanlığı Maaş ve Tahakkuk İşleri Şube Müdürlüğü Genel Sekreterlik, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Hukuk Müşavirliği ve Personel Daire Başkanlığı personelinin maaşları Şube Müdürlüğümüzce yapılmaktadır. Her ay yapılan idari ve akademik personel terfileri maaş sistemine girilerek maaşa yansıtılır. Aylık emekli kesenekleri SGK sistemine girilerek gönderilir.

Personel Daire Başkanlığı Maaş ve Tahakkuk İşleri Şube Müdürlüğü İcrası olan personelin takibi ve maaştan kesintisi yapılır. Aylık vekalet, mesai, ek ders ücretleri birimlerinden gelen puantaja göre yapılarak ödenir. Aylık sendika ve kefalet kesintileri maaştan yapılır. Ayrıca kadrolu işçi, sözleşmeli ve 29 günlük personelin maaşları aylık yapılarak sigorta bildirgeleri ve kesenekleri SGK sistemine girilerek gönderilir. Yapılan bütün işlemlerle ilgili Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına bilgi verilir.

İTÜ Personel Daire Başkanlığı Tüm Şube Müdürlerimizin yaptığı İşlemlerin Detayı Sayfamızda Müdürlüklerin İçinde Verilmiştir. Teşekkürler