ENGELSİZ YER HİZMETLERİ; ÖNCELİĞİMİZ MEMNUNİYETİNİZ Havaalanı ulaşımında tüm engellerin yerini konfor ve rahatlık aldı. Güvenli, rahat ve keyifli bir.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Advertisements

ULAŞIMDA ENERJİ VERİMLİLİĞİ
Havayolu maLİYETLERİNİN YAPISI
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ
1 MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK YILI PERSONEL HAREKETLİLİĞİ ORYANTASYON TOPLANTISI DIŞ İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ MEHMET AKİF ERSOY.
S O S Y A L V E İ D A R İ İ Ş L E R M Ü D Ü R L Ü Ğ Ü
İskeleler İskele Nedir?
HAFIZALI KOLTUKLAR VE AYNALAR
ÖNEMLİ Tüm Fakülteler’in öğrencileri saat 15:30’da Selimpaşa Kampüsü’nde hazır bulunacaklardır. Öğrencilerin hem öğrenci kimliklerini hem de bir adet resmi.
Hasta Taşıma ve Transferi
UMRE TEKNİK SUNUM. UMRE TEKNİK SUNUM YOLCULUK ÖNCESİ.
HASTANIN TRANSFERİ Giriş : Acil Serviste ilk müdahalesi yapılan ve acil servisten, hastane içindeki bir başka birime veya hastane dışında bir sağlık kurumuna.
YABANCI UÇAKLARDA GÜVENLİK DEĞERLENDİRİLMESİ
ERİŞİLEBİLİRLİK Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü
“Yolcusunu en çok seven havayolu şirketi”
HAVAYOLU PAZARLAMASI, YOLCU TALEBİNİN ÖNEMİ VE TALEP TAHMİNİ
İŞ GÜVENLİĞİNDE ENGELLİLERDE BİNA TASARIMI(9111)
SAĞLIK BAKANLIĞI T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ANTALYA HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ.
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
SİVİL HAVACILIK DENETİMLERİ
OCAK 2014 OCAK T.C. GÜLYALI KAYMAKAMLIĞI T.C. İLÇE SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI MÜDÜRLÜĞÜ.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Toplumsal Duyarlılık Projesi
TRAFİK GÜVENLİĞİ.
ÖZEL EĞİTİM NEDİR? Çoğunluktan farklı ve özel gereksinimli çocuklara sunulan, üstün özellikleri olanları yetenekleri doğrultusunda kapasitelerinin en üst.
Comenius Okul Ortaklıkları
HAZIRLAYAN EĞİTİM HEMŞİRESİ
1 T.C. AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI.
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ ALANI
ÖZEL EĞİTİM DÜZENLEMELERİ
Kütahya Aile ve Sosyal Politikalar
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ ALAN TANITIMI
Çocuk İzlem Merkezinin tanıtımı ve işleyişi
Çocuk Koruma ve İzlem Merkezinin
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MALATYA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Kore Havayolları.
DESTEK EĞİTİM ODASI İŞLEYİŞ USUL VE ESASLARI
HAN TURiZM; Özverili çalışma ile müşterilerinin güvenini kazanmayı başarmış, planlı organizasyon büyümesini sağlayarak sektörde kurumsal bir firma haline.
ENGELSİZ YER HİZMETLERİ; ÖNCELİĞİMİZ MEMNUNİYETİNİZ Havaalanı ulaşımında tüm engellerin yerini konfor ve rahatlık aldı. Güvenli, rahat ve keyifli bir uçuş.
Havacılık ve Havayolu İşletmeleri Nasıl Yönetilir ?
Destek Eğitim Odaları.
GİRİŞ Etkili ve verimli bir ulaşım sistemi (bu sistemin daha belirgin parçalarından sadece birkaçı olan trenler, otomobiller ve uçaklar) olmadan turizm.
T.C. KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI YATIRIM VE İŞLETMELER GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SEYAHAT ACENTALARINA SAĞLANACAK TURİZM DESTEĞİ İLE İLGİLİ BİLGİLENDİRME.
18-21 Eylül 2013 Duesseldorf Uluslararası İlaç ve Eczacılık Fuarı.
HAVAYOLU UÇUŞ PLANLAMADA UÇUŞ ROTASYON OPTİMİZASYONU
ERASMUS PROGRAMI Personel Eğitim Alma Hareketliliği Oryantasyonu
ERASMUS PROGRAMI Personel Ders Verme Hareketliliği Oryantasyonu
HAYAT BİLGİSİ DEĞERLENDİRME SORULARI HAYAT BİLGİSİ DEĞERLENDİRME SORULARI.
S İ VR İ KAYA SRC E Ğİ T İ M KURUMLARI İ Ş ORGAN İ ZASYONU.
TANILAMA.
ENGELLİLERİN EĞİTİMİNDE KULLANILAN MATERYALLER
Özel Gereksinimli Bireyler için Haklar ve Hizmetler
ENGELLERİ KALDIRAN TEKNOLOJİLER
BİLECİK REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
2. TEMA: YOLCU.
THY ÇALIŞMA SİSTEMİ.
Havalimanı Check-in İşlemleri
MERKEZİ KAFETERYA Merkezi Kafeteryada günlük olarak Öğrenci, Personel ve Akademisyenlere dört çeşit yemek sunulmaktadır. Öğrenci Salonlarında birinci.
THY ÇALIŞMA SİSTEMİ-2.
Düşük Maliyetli Havayolu Taşımacılığı
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
İSTANBUL ATATÜRK HAVALİMANI ENGELSİZ HAVALİMANI PROJESİ
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.Ç.2. Engelsiz Hayat Teknolojileri.
MEVLANA DEĞİŞİM PROGRAMI NEDİR
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
WORK AND TRAVEL.
2010 Faaliyet Raporu.
Sunum transkripti:

ENGELSİZ YER HİZMETLERİ; ÖNCELİĞİMİZ MEMNUNİYETİNİZ Havaalanı ulaşımında tüm engellerin yerini konfor ve rahatlık aldı. Güvenli, rahat ve keyifli bir uçuş hazırlığı dönemi için Havaş Yer Hizmetleri A.Ş. engelsiz bir ortam sağlıyor.

Havaş Yer Hizmetleri ailesi olarak, engelli ve hareket kabiliyeti kısıtlı yolcularımızın ihtiyaç duyacağı ekipmanlar ve özel eğitimli personelimiz ile öncelikli check-in işlemlerini yapıyor, uçağa ulaşıncaya kadar tüm aşamalara eşlik ediyor ve uğurluyoruz.

Engelli ve hareket kabiliyeti kısıtlı yolcularımızın, özel asistan hizmetlerinden faydalanabilmeleri için uçak bileti alırken aşağıda bahsedilen noktalara dikkat etmeleri gerekmektedir: Yolcu uçak biletini alırken, engeli ya da hareket kısıtıyla ilgili mutlaka bilgi vermelidir. Bu sayede, Havaş Yer Hizmetlerinde görevli ve özel eğitimli personelimiz, yolcunun ihtiyaç duyacağı ekipmanları uçuş saatinden önce hazırlayacaktır. (Verilen bilgi doğrultusunda, Havayolu şirketleri uçuştan 48 saat önce PSM mesajı ile Havaş’ı bilgilendirir) Yolcunun kendisi ya da refakatçisi uçuşa kabul işlemleri için kontuara başvurduğunda, engelli ya da hareket kabiliyeti kısıtlı olan yolculara öncelik verilir ve ihtiyaç duyacağınız tüm yardımcı ekipmanalar ile uçuşa kabul işlemleriniz tamamlanır. Özel eğitimli personelimiz yolcuya uçağa kadar eşlik eder, izlemeniz gereken prosedürlerle ilgili sizleri bilgilendirir ve gideceğiniz havalimanına karşılama hizmeti sağlanması için bilgi verir.

Tekerlekli sandalye kullanan yolcuların, uçağa kadar kendi sandalyelerini kullanmak istemeleri durumunda, mutlaka uçuşa kabul işlemlerini gerçekleştiren Havaş personeline bu isteklerini beyan etmeleri gerekmektedir. Yolcunun kendi tekerlekli sandalyesini kullanmak istemediği durumlarda ise, Havaş asistanlık hizmetleri kapsamında sunulan tekerlekli sandalyeyi asistan personel eşliğinde kullanımı sağlanır. Yolcu, kendi sandalyesini uçağa yüklenmek üzere teslim edebilir.

Kendi tekerlekli sandalyesini kullanan yolcuların sandalyelerine gideceği havalimanını gösteren bir etiket takılır. Yolculara ait tekerli sandalye ya da yolcunun ihtiyaç duyacağı diğer özel ekipmanlar, uçağa en son yüklenir ve ilk olarak indirilir. Tüm bu aşamalarda Havaş personeli sizlere asistanlık eder. Havaş asistanlık hizmetleri kapsamında sunulan tekerlekli sandalyeyi tercih eden yolcularımızın, kendi tekerlekli sandalyeleri ya da ihtiyaç duyacağı diğer özel ekipmanları uçağa gönderilir. Havaş personeli sizlere uçağa kadar asistanlık eder.

Havaş Yer Hizmetleri tarafından, yolcunun engel ya da hareket kısıtına göre, farklı asistanlık hizmetleri verilir. Kısa mesafe yürüyebilen, fakat uzun mesafe yürümekte güçlük çeken yolcular için WCHR (Ramp Wheelchair) hizmeti verilir. Havaş personeli yolcuya uçak kapısına kadar asistanlık eder. Yürümede herhangi bir sorunu bulunmayan, fakat merdiven inip/çıkamayan yolcular için WCHS (Step Wheelchair) hizmeti verilir. Havaş personeli yolcuya uçak içine bininceye kadar eşlik eder. Hareket kabiliyeti hiç bulunmayan yolcular için WCHC (Cabin Wheelchair) hizmeti verilir. Havaş personeli yolcuya uçak koltuğuna kadar asistanlık eder.

Engelli ya da hareket kabiliyeti kısıtlı yolcuların, uçuşa kabul işlemleri boyunca aşağıdaki durumlar için de asistanlık hizmetleri ayrıca sağlanır: El bagajları Havaş asistanları tarafından taşınır. Yardımcı köpeğiniz var ise, Havayolu prosedürleri dikkate alınarak, sizinle beraber seyahat etmesine izin verilir. Havalimanında beklemeniz gereken durumlarda, sosyal ve fiziksel ihtiyaçlarınızı karşılayabileceğiniz alanlara ulaşımınız ve bu alanları kullanımınız konusunda Havaş personeli sizlere asistanlık eder.

İyi uçuşlar dileriz …