SORUNLARIMI ÇÖZEBİLİRİM. Okuldaki öğrenciler;  Öğretmeni veya  Okul çalışanlarıyla sıkıntınlar yaşayabilir.  Arkadaşları arasında da bazı sorunlarla.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hoş Geldiniz FEYAZ BİLGİ COĞRAFYA ÖĞRETMENİ SULTANBEYLİ KIZ ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ.
Advertisements

2.GENEL KÜLTÜR BİLGİ YARIŞMASINA
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
2-A SINIFI BİLGİ YARIŞMASINA HOŞ GELDİNİZ Yarışmada; Hayat Bilgisi 5 soru Türkçe 6 soru Matematik 5 soru ve Genel kültür 4 soru olmak üzere Toplam 20 soru.
T.C. ŞEHİTKAMİL KAYMAKAMLIĞI 75. YIL CUMHURİYET ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
OKULA UYUM OKUL FOBİSİ. Okul Fobisi Değil, Anneden Ayrılma Korkusudur.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
1 DynEd DynEd (Dynamic Education) İNGİLİZCE DİL EĞİTİM SİSTEMİ Sanko Holding A.Ş. tarafından bağışlanmıştır.
İSİM GRUBU. Bu konu için önerilen literatür: 1. İSİM TAMLAMASI: Leyla Karahan, Türkçede Söz Dizimi, Akçağ Yayınları, 2008, İYELİK GRUBU VE İSİM.
Sağlık PsikolojisiÖğr. Gör. Musa ŞAHİN 1 HASTA, YARALI VE YAKINLARININ TEDAVİ SÜRECİNE KATILIMI.
ÖZÜRLÜLÜĞE YAKLAŞIM. Yanlış: Özürlü kişiler hastadır, tedavi edilip iyileştirilmelidirler. Doğru: Özürlülük hastalık değildir. Özürlü kişiler özürlü olmayan.
AYNUR ŞİMŞEK İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ÖNÜNÜZDEN ÇEKİLİN.
ARAPÇA BİLGİ YARIŞMASINA HOŞ GELDİNİZ AHMET ARSLAN.
Prof. Dr. İnayet Aydın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
İLETİŞİM VE EĞİTİM Bölüm 5 1. İletişim nedir?
PSİKOLOJİK DANIŞMAN/REHBER ÖĞRETMEN SEMA GÖKDEMİR.
Çeşitli Ortamlarda Başkalarıyla İletişim Kurarken Hangi Duyulardan Yararlandığını Açıklar Başkalarıyla iletişim kurarkan hangi duyu organlarımızdan yararlanıyoruz?
Aşağıdaki cümlelerin hangisinde yazım yanlışı vardır? A)Ahmetlerden kitabımı aldım. B)Adana’nın kuzey batısı karlıdır. C)Onu Nisanın 13’ünde.
Süreç... Rehberlik Nedir? Rehberlik Ne Değildir? Reberlik İlkeleri Nelerdir? Rehberlik Servisinden Hangi Konulara Dair Yardım Alınabilir? - Bireysel Alan.
GÖRÜŞ GELİŞTİRME TEKNİĞİ
Tez hazırlarken yapılan 10 hata. tezdanismani.net
TELEFONDA İLETİŞİMDE ADAB-I MUAŞERET.
KAVRAM HARİTALAMA Doç.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
ÇATIŞMA VE UZLAŞMA Çevremizde birbirinden farklı düşünceleri, gereksinimleri, değerleri, amaçları vb. olan insanlar vardır. Bu farklı görüşler, duygular,
YAYALAR VE KURALLAR.
BOYANACAK MATERYALİ KONTROL ETME
Değerlendirme Soruları Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni
Aile İçi İletişim İle Çocuğunuzun Sorunlarını Çözebilirsiniz!!!
Son İlahi Kitap Kur’an-ı Kerim
Bahçelievler Masaj Salonu
AİLENİZLE BİRLİKTE EN SON HANGİ KONUDA KARAR ALDINIZ?
ÖFKE KONTROLÜ ZORBALIK
Işık Mikroskobu İki bölümde incelenir: Mekanik Bölümleri
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
1. Bernoulli Dağılımı Bernoulli dağılımı rassal bir deneyin sadece iyi- kötü, olumlu-olumsuz, başarılı-başarısız, kusurlu-kusursuz gibi sadece iki sonucu.
Yrd. Doç Dr. M. İsmail Bağdatlı
CESARETLENDİRME ve ÖVGÜ
Tehlikeyi Görmek.
KİŞİLİK GELİŞİMİ KİŞİLİK KURAMLARI SAVUNMA MEKANİZMALARI
Eğitim Bilimleri Fakültesi
BİREYSEL FARKLILIKLAR ŞHT. BŞK
Kanuni Sultan Süleyman İmam Hatip Ortaokulu Rehberlik Servisi
Başkasının parasını bulunca sahibine vermek en doğru harekettir.
CÜMLENİN YAPISI (SIRALI CÜMLE)
Nazlı ÖZTÜRK.
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ. ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ.
ÇOCUKLARDA MAHREMİYET EĞİTİMİ 1. Duyguları İfade etme 2
Medya okuryazarlığı eğitimi dersi
Etkili Öğretmen Kimdir?
Electude Kullanımı ile İlgili Bilgiler
KAVRAM HARİTALARI.
Hazırlayan Ümmühan PEKBÜYÜK Psikolojik Danışman MOTİVASYON Ve
1. İnsanların kurduğu bireysel ve toplumsal ilişkilerin temelini oluşturan değerleri, normları, kuralları, doğru-yanlış ya da iyi-kötü gibi ahlaksal açıdan.
ASLI DER.
Sağlık Ortamında Şiddet
Sağlıklı Yaşama Kılavuzu
SIRADIŞI ÖĞRENCİ ÇALIŞMALARI
KİŞİSEL REHBERLİK.
Doktor, öğretmen, postacı, ve polis bunlardan bazılarıdır.
Nitel araştırma soruları sorma ve soru formu oluşturma
NEDEN MANİPÜLASYON.
Işığın Kırılması.
Nitel Araştırmalar.
BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ
İnsanın Paylaşma ve Yardımlaşma İhtiyacı
Profesör öğrencilerine “stres yönetimi” konusunda ders veriyordu...
Sunum transkripti:

SORUNLARIMI ÇÖZEBİLİRİM

Okuldaki öğrenciler;  Öğretmeni veya  Okul çalışanlarıyla sıkıntınlar yaşayabilir.  Arkadaşları arasında da bazı sorunlarla karşı karşıya kalabilirler.

1.) Kendini ifade edememe.

2.) Derslerini takip edememe.

3.) Oyunlardan dışlanma.

Bu sorunlar bizden veya bir başkasından kaynaklanabilir.

Sorunların çözümü için;

Sorunları anlamaya çalışmalıyız.

Her sorunun çözümü olduğunu bilmeliyiz.

Soruna neden olan kişilerle konuşup anlaşmalıyız.

Kendimizin ve başkalarının hata yapabileceğini düşünmeliyiz.

Özür dilemesini bilmeliyiz.

Hatalarımızdan ders çıkarıp aynı hatayı yapmamalıyız.

Sorunlara; Saygı, sevgi Barış ve hoşgörü çerçevesinde yaklaşmalıyız.

Sorunlarımızı aşağıdakilerden hangisi ile çözmeliyiz? A. diyalog B. kavga C. şiddet

.“Sorunlarımızı çözerken…………” Cümlesi aşağıdakilerden hangisi ile tamamlanamaz? A. yardım istemeliyiz B. kavga etmeliyiz. C. diyalog kurmalıyız.

Aşağıdakilerden hangisi sorunlarımızı çözmek için bize yardımcı olur? A. özür dilemek B. kavga etmek C. bağırmak

Aşağıdaki ifadelerden hangisi yanlıştır? A. Sorunlarımızı konuşarak çözmeliyiz. B. Kaba kuvvetle hiçbir sorun çözülmez. C. Kavga etmek bazen sorunlarımızı çözebilir.