T.C. MAMAK KAYMAKAMLIĞI ABİDİNPAŞA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ARÇELİK ANONİM ŞİRKETİ İLE MESLEKİ EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ VE İŞYERİ EĞİTİMİ
KAZAN EFES TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ
Mesleki Eğitim Girişimleri Programı
Annem İşte, Ben Öğretmenimle Güvende
AR-GE, İNOVASYON ve ENDÜSTRİYEL UYGULAMA
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ Çocuk gelişimi ve eğitimi alanı, özellikle okul öncesi eğitim kurumlarını kapsar.
ATATÜRK ÇOK PROGRAMLI LİSESİ
ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ ALANI ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ ALANI
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ ALANI
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK
ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ
KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ
İçerik Proje Genel Bilgileri Proje Genel Amaçları Proje Hedef Grubu
VERGİBİLİR: ÇOCUKLARDA VERGİ BİLİNCİ GELİŞTİRME EĞİTİMİ PROGRAMI
EL SANATLARI TEKNOLOJİSİ
Türkiye’de Meslekî Eğitim ve Öğretimdeki Yeni Yaklaşımlar
ATÇA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ ALAN TANITIMI
BAHÇEŞEHİR İMKB MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
OKUL MÜDÜRÜ 31 ÖĞRETMEN1 MEMUR 4 YARDIMCI PERSONEL BULUNMAKTADIR. 3 MÜDÜR YARDIMCISI.
Hangi Liselere Gidebilirim?
ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ ALANI ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ ALANI
“BEYAZ BAYRAK” KASTAMONU İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 03/08/2015.
Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti
HOŞGELDİNİZ FUNDA KÖROĞLU REHBERLİK SERVİSİ.
TURİZMDE EĞİTİM SORUNLARI
Destek Eğitim Odaları.
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ
ÇEVREMİZDEKİ TEKNOLOJİK ALETLER İYİ Kİ VAR !
Trakya Üniversitesi Keşan Meslek Yüksekokulu Elektrik ve Enerji Bölümü Elektrik Programı.
Hemşirelik ve Bakım Hizmetleri Bölümü Çocuk Gelişimi Programı.
GIDA TEKNOLOJİSİ ALANI TANITIMI ALANIN TANIMI: Gıda teknolojisi alanı, tarım ve hayvancılığa dayalı ham maddeleri modern teknolojileri uygulayarak işleyen.
SHY-66/147 KREDİLENDİRME SHY-66/147 Kredilendirme:  Alınan eğitimin, Ek-1.C Temel Bilgi Gerekliliklerine eşdeğer olduğunun tespit edilmesine istinaden,
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
OTOMOTİV TEKNOLOJİSİ PROGRAMI BİLGİLERİ. Edinilen Unvan: Otomotiv Teknikeri Edinilen Ünvanın Düzeyi: Önlisans.
Gazi Üniversitesi Gazi Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Endüstriyel Tasarım Mühendisliği Bölümü Tanışma ve Tanıtım Toplantısı
T. C. BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI AR-GEREFORMPAKETİ Araştırma ve Geliştirme Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun ve Bazı Kanun Hükmünde.
Abdulkerim ÇÖMÇE Eskişehir İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ankara – 2 Mayıs 2016.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI ANKARA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İLE SAMSUNG ELECTRONİCS İSTANBUL PAZARLAMA VE TİC. LTD. ŞİRKETİ ARASINDA MESLEKİ EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI ERKEK TEKNİK ÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İLE ARÇELİK ANONİM ŞİRKETİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ARASINDA MESLEKİ EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ.
ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ MESLEKİ TEKNİK EĞİTİM MERKEZİ
PRONET GÜVENLİK SİSTEMLERİ A. Ş
PROJESİ TRABZON AKÇAABAT ATATÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ  Okulumuz Trabzon ili Akçaabat ilçesi sınırları içerisinde bulunmaktadır,  Okulumuzda.
T.C. MERSİN VALİLİĞİ TARSUS İMKB MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ TEMSA GLOBAL SAN. VE TİC. A.Ş. ARASINDA YAPILAN EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ.
. DENİZYILDIZLARI MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ.
ARÇELİK ANONİM ŞİRKETİ İLE YAPILAN MESLEKİ EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ.
OKULUN GENEL GÖRÜNÜM RESMİ VE OKULUN AMBLEMİ KONULACAK.
EDİRNE 2016/2017 OKUL SANAYİ İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLLERİ Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğüne bağlı mesleki ve teknik okul/kurumlarında görev yapan alan.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü
ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ Çocuk gelişimi ve eğitimi alanı, özellikle okul öncesi eğitim kurumlarını kapsar.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü
MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ GİYİM ÜRETİM TEKNOLOJİSİ ALANI
DÜZİÇİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
HÜDAVEND HATUN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Okul Tanıtım Bilgileri girilecek
KARTEPE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
YENİŞEHİR EVLİYA ÇELEBİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
ŞEHİT SABRİ ERYELER MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ KUMRU-ORDU
ESKİŞEHİR TEKNİK ÜNİVERSİTESİ HAVACILIK VE UZAY BİLİMLERİ FAKÜLTESİ HAVACILIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ Güncelleme Tarihi: Hazırlayan: Havacılık Yönetimi.
Büro Yönetimi ve Yönetici AsistanLIğI PROGRAMI
KAYSERİ OKUL SANAYİ İŞBİRLİĞİ PROTOKOLLERİ
«Makine Teknikerliği» nedir?
Metalurji Teknikeri nedir?
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN TANITILMASI, YÖNLENDİRMESİ VE ALAN TANITIMI
Sunum transkripti:

T.C. MAMAK KAYMAKAMLIĞI ABİDİNPAŞA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ARÇELİK ANONİM ŞİRKETİ İLE MESLEKİ EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ

2 PROTOKOL KAPSAMI Milli E ğ itim Bakanlı ğ ı Erkek Teknik E ğ itim Genel Müdürlü ğ ü ile Arçelik A.Ş. Genel Müdürlü ğ ü arasında 05 Mayıs 2011 tarihinde protokol yapıldı.

Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görev yapan alan öğretmenlerinin yeterliliklerinin geliştirilmesi, Alan programlarının güncellenmesi, Alan öğrencilerinin yeterliliklerinin arttırılarak sektörde istihdamının sağlanması, Sektör çalışanlarının mesleki bilgilerinin geliştirilerek yeterliliklerinin belgelendirilmesi, PROJENİN HEDEFİ

4 Atölye ve meslek dersi öğretmenlerine ve öğrencilerine, Sektörde meydana gelen teknolojik gelişmelerin aktarılması, Tüketiciye daha kaliteli hizmet sunulması Çalışan personelin gelişimini sağlamak amacıyla sektör işbirliği protokolleri genel müdürlüğümüzce yürütülmektedir.

Beyaz eşya endüstrisinin, servis ve bakım hizmetlerinde ihtiyaç duydu ğ u, yeni teknolojileri bilen teknik insan gücünü, endüstriyel teknik e ğ itim okul ve kurumları Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı Elektrikli Ev Aletleri Teknik Servis Dalında, yeni teknolojilere dayalı olarak yetiştirmek. 5 PROJENİN AMACI

6 PROTOKOL KAPSAMINDA ARÇELİK A.Ş.’NİN EĞİTİME KATKILARI Okul-işletme işbirliği içinde, Milli Eğitim Bakanlığı ile müfredat programı hazırlandı, yeni teknolojili makinelere sahip laboratuarlar kurularak, hazırlanan eğitim materyalleri okullara dağıtıldı. Bu materyaller içinde; her öğretim yılı başında dağıtılan Eğitim kitapları, iş tulumları ve atölye önlükleri de vardır. Dal öğretmenleri için de sektördeki yeni teknolojiler ve gelişmeleri içeren hizmet içi eğitimler düzenlendi.

 Gebze-İSTANBUL‘da bulunan Arçelik Akademi’de düzenlenen birer aylık uygulamalı eğitimlere hizmet içi eğitim kapsamında katılarak sertifikalarını almışlardır ve yenilenen eğitim süreçlerine de katılmaları sağlanmaktadır. Verilen Eğitim İçerikleri  Isıtıcılar, Pişiriciler, Temizleyici Yıkayıcılar, Buzdolabı, Klimalar 7 ABİDİNPAŞA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ TEKNİK SERVİSİ DAL ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM SÜRECİ

8 ARÇELİK A.Ş.’NİN PROTOKOL KAPSAMINDA HİBE ETTİĞİ VE HALİHAZIRDA DESTEKLEDİĞİ MAKİNE-ARAÇ-GEREÇ TEDARİK DURUMU ARÇELİK A.Ş. 2013/2014 EĞİTİM ÖĞRETİM yılında fiziki alanların tanzimi sonrası, çeşitli beyaz eşya makineleri, yedek parça, test araç ve ekipmanlarını okulumuza teslim etmişler ve bunlar eğitim-öğretim faaliyetlerinde kullanılmaya başlanmıştır. Her eğitim-öğretim yılı başlangıcında talep ettiğimiz yedek parçaları da ivedilikle karşılamaktadırlar.

9 OKULUMUZATESLİM EDİLEN MALZEMELER ■ MUHTEL İ F MODELLERDE BUZDOLABI……………………………..8 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE ÇAMAŞIR MAK İ NES İ ……………...7 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE BULAŞIK MAK İ NES İ …………..….9 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE KURUTMA MAK İ NES İ …… ……...2 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE GAZLI FIRIN-OCAKLAR………....6 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE ANKASTRE FIRIN-OCAKLAR……10 ADET

10 OKULUMUZA TESLİM EDİLEN MALZEMELER ■ MUHTEL İ F MODELLERDE BUZDOLABI……………………………..8 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE ÇAMAŞIR MAK İ NES İ ……………...7 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE BULAŞIK MAK İ NES İ …………..….9 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE KURUTMA MAK İ NES İ …… ……...2 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE GAZLI FIRIN-OCAKLAR………....6 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE ANKASTRE FIRIN-OCAKLAR……10 ADET

11 OKULUMUZA TESLİM EDİLEN MALZEMELER ■ MUHTEL İ F MODELLERDE M İ KRO DALGA FIRIN…………….2 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE KOMB İ ………………..……………....4 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE ŞOFBEN……………………………..12 ADET ■ ELEKTR İ KL İ TERM İ S İ FON………………………………………..1 ADET ■ ELEKTR İ KL İ AN İ SU ISITICISI…………………………………….1 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE KL İ MA………………..…………….12 ADET ■ ÜRÜN YEDEK PARÇALARI ■ TEST EK İ PMAN -ARAÇLARI

12 ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ MAKİNE-ARAÇ- GEREÇLERİN OKULUMUZA TESLİM SÜRECİ  Arçelik yetkilileri ; restorasyon çalışmaları sonrası gerekli Eğitim –Öğretim ekipmanlarını okulumuza teslim etmişlerdir.

13 ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ SERVİS DALINA ÖĞRENCİ SEÇİM AŞAMALARI ‘Elektrik-Elektronik Teknolojileri’ alanından akademik başarı durumu, ilgi ve istekleri göz önüne alınarak 10. sınıfı başarıyla tamamlayan öğrenciler arasından, kontenjan miktarının iki katı kadar aday, okul tarafından belirlenmektedir. Bu adaylar daha sonra, Arçelik A.Ş. Tarafından Mayıs ayının son haftasında değerlendirilerek kontenjan dahilinde protokole kabul edilir.

14 ÖĞRENCİLERİMİZİN STAJ VE İSTİHDAM durumu  2015 yılında mezun ettiğimiz 24 öğrencinin tamamı Ankara Arçelik yetkili servislerinde stajlarını tamamlamışlardır ve 1 öğrencimiz İstanbul Klima fabrikasında, 3 öğrencimiz de Ankara Arçelik yetkili servislerinde çalışmaya başlamışlardır. Lise son sınıftaki 34 öğrencimiz de Ankara Arçelik yetkili servislerinde stajlarına devam etmektedirler.

15 ÖĞRENCİLERİMİZİN STAJ VE İSTİHDAM durumu  2016 yılında vereceğimiz mezunlarımızla beraber her geçen yıl öğrencilerimizin istihdam sayıları artacaktır. Öğrencilerimizin beceri eğitimi sonunda iş teklifi almaları ve Arçelik Yetkili servislerinden aldığımız sözlü ve yazılı teşekkür beyanları bu protokolün sağlıklı bir şekilde yürütüldüğünü göstermektedir.

16 PROTOKOL ÖNCESİ,İNŞAAT AŞAMASI VE SONRASI ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ SERVİSİ ATÖLYE GÖRÜNTÜLERİ

17 RESTERASYON ÇALIŞMASI ÖNCESİ VE SONRASI ATÖLYE FİZİKİ ALAN GÖRÜNTÜLERİ

18 RESTORASYON ÖNCESİ VE SONRASI ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ SERVİSİ ATÖLYE ÇALIŞMA GÖRÜNTÜLERİ

19 RESTORASYON ÖNCESİ VE SONRASI ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ SERVİSİ ATÖLYE ÇALIŞMA GÖRÜNTÜLERİ

20 RESTORASYON ÖNCESİ VE SONRASI ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ SERVİSİ ATÖLYE ÇALIŞMA GÖRÜNTÜLERİ

 ‘’ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ TEKNİK SERVİS DALI’’ eğitimini tamamlayıp okulumuzdan mezun öğrencilerimiz : Sanayinin ihtiyacı olan elektrik-Elektronik Alanı Teknolojilerinde özellikle;İklimlendirme-Soğutma,Elektrik- Elektronik Ürünler Servis elemanlığı alanlarında Kalifiye Eleman olarak çalışabilirler Ön lisans veya Lisans programlarına devam ederek Yüksek öğrenimlerini tamamlayabilirler. 21 MEZUNİYET SONRASI

22 ARÇELİKLE PROTOKOL YAPILDIKTAN SONRA OKULUMUZ ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ DALINDA NELER DEĞİŞTİ?

23 ARÇELİKLE PROTOKOL YAPILDIKTAN SONRA OKULUMUZ ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ DALINDA NELER DEĞİŞTİ? Eğitim –Öğretim yılı itibarıyla Arçelik A.Ş. İle Bakanlığımız arasında yapılan Protokolle; tam teşekküllü Teknoloji sınıfı, Yedek parça deposu, öğrenci soyunma odası, ürün deposu, uygulama atölyesi ve öğretmen odasından oluşan modern bir çalışma mekanına sahip olan Bölümümüz ; Yaklaşık TL. ( Bir buçuk milyon ) yatırım maliyeti olduğu belirtilen bu projeyle ; hem modern bir Atölyeye hem de en son model ürünler, ürün test ekipmanlarına ve ürün yedek parçalarıyla eğitim-öğretim yapma imkanına kavuştu. İstanbul-Gebze de bulunan Arçelik Akademide verilen ve dönemsel olarak yenilenen uygulamalı teorik eğitimlerine katılan ve yeni eğitimlere katılacak Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı Dal öğretmenleri olarak öğrencilerimizi en son modern teknolojiyle buluşturduğumuz ve mezuniyet sonrası Ülke Ekonomisine kazandırdığımız için öğretmenler olarak çok mutluyuz.

TEŞEKKÜR EDERİZ. 24