YOZGAT TAPU VE KADASTRO XXII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Takım Lideri : Elvan SİVAS Takım Raportörü : İsmail AKSOY Takım Üyeleri :Seval ŞAHİNER Onur EREN Hakan.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İŞ KURMA SÜREÇLERİ.
Advertisements

Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı Operasyonel Planlama Stratejik Yönetim Dairesi.
İşyeri Sağlık ve Güvenlik Birimi Kurma Yükümlülüğü.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ 6331
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Türkiye Cumhuriyeti VERİMLİLİK YÖNETİMİ BECERİLERİ Ali DOĞAN ST Uzmanı 2016 Yılı Verimlilik Projeleri Değerlendirme.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
TOPLU İŞ MÜZAKERELERİNİN ÖNCELİKLERİ Mato Lalić. Toplu müzakerelerinin öncelikleri ana sendika görevlerinden türemektedir -Maaş -İş koşulları -Kazanılmış.
SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ KAPSAMINDA OLUŞTURULAN İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI KALE İYİLEŞTİRME TAKIMI 1.Cİ ÇALIŞMA RAPORU /
UNI-SET Toplantı Notları
1 Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Şube Müdürlüğü ORTAK SINAVLAR.
. Bologna Sürecinde İç Denetçilerin Rolü (YÖK Düzeyinde) Hazırlayan: Süreyya SÜZEN Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı İç Denetçisi.
Müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış.
Özgür IRKIÇATAL Donanım Koordinatörü
Kamu Personel Yönetimine İlişkin Sorunlar. Kamu kurumlarının sahip olduğu insan kaynağı ve bu insan kaynağının nicelik ve niteliği özelde kurumsal kapasitenin.
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÇAPRAZ FONKSİYONLU İYİLEŞTİRME 1.GRUBU TAKIM DEĞİŞİM SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ.
1 M & M MÜŞAVİRLİK SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ. TAPU ve KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ TANITIM SUNUMU ADRES: Ziyabey Cad. 5. Sokak.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TASARRUF İŞLEMLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TASARRUF İŞLEMLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI UMUT-2 İYİLEŞTİRME.
1 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GELİŞİM İYİLEŞTİRME TAKIMI TAKIM LİDERİ.
BİLGİ VE İLETİŞİM Kurum içi ve dışı iletişimi Ekim 2015 Yrd. Doç. Ahmet Ertugan.
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
Zihinsel engellilerin sınıflandırılması
Gıda Mühendisli ğ i Laboratuvarlarının İ ş Sa ğ lı ğ ı ve Güvenli ğ i Açısından De ğ erlendirilmesi Mehmet Akif Erkan 1, Gizem Yaylı 2, Emine Rabia Karpuzoğlu.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu YÜKSEKÖĞRETİM KURULU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
HUKUK İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU. Takım Bilgileri İyileştirme Takımının Yapıldığı Daire Başkanlığı: Hukuk Müşavirliği İyileştirme Takımının Adı:
Program Tasarım Modelleri
ZAMAN YÖNETİMİ-2 Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN. Zaman Yönetimi Süreci 1-Zaman kullanım analizi: Amaç, zamanın nereye harcandığını belirlemektir. Bireyler.
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan akademik Personel Anket SONUÇLARI.
Engelli Amerikalılar Yasası (Americans with Disabilities Act -ADA)-(1990)
YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERE İLİŞKİN ULUSLARARASI YASAL DÜZENLEMELER
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan İdari Personel Anket SONUÇLARI.
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
6.SABDEK Toplantısı nisan 2017, Eskişehir
ATT ve PARAMEDİKLERİN AFET ALANINDAKİ ROLLERİ
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
YATIRIMLARDA DEVLET YARDIMLARI
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
ELLE TAŞIMA İŞLERİ YÖNETMELİĞİ
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
ÖZ GELİRLER.
ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MBT-303 Özel öğretim yöntemleri-ı
İşyeri Hekimliği ve İş Güvenliği Uzmanlığı Eğiticisi
Türkiye'deki Yasal Düzenlemeler
PROJE YÖNETİM OFİSİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 2: Yasal Düzenlemeler Prof. Dr. Tevhide Kargın.
Bir Kurumda Öğrenme Merkezi (ÖMer) Nasıl Oluşturulur?
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
TÜRKİYE NOTERLER BİRLİĞİ
Uygulama Ortamına İlişkin Etik Sorumluluklar
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Öz Yeterlikleri
KAYSERİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ BİRİMİ
TAŞINIR KAYIT VE YÖNETİM SİSTEMİ UYGULAMALARI
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
SANAYİ ve TEKNOLOJİ BAKANLIĞI Ar-Ge Teşvikleri Genel Müdürlüğü
Sunum transkripti:

YOZGAT TAPU VE KADASTRO XXII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ

Takım Lideri : Elvan SİVAS Takım Raportörü : İsmail AKSOY Takım Üyeleri :Seval ŞAHİNER Onur EREN Hakan GÜNEŞ Mehmet Ali GÜMÜŞ Ahmet ÇOBAN Satılmış KARAKAŞ

Çalışma Programı İŞ ADIMLARI HAFTALAR 1.hafta 22/10/ hafta 27/10/ hafta 02/11/ hafta 08/11/2010 Takımda lider ve raportörün seçilmesiX Problem havuzunun oluşturulmasıX Önemli olan problemin seçilmesiX Çalışma programının hazırlanmasıX Sebeplerin tespit edilmesiX Çözüm önerilerinin tespit edilmesiX Sunum yapılmasıX Rapor yazılmasıX Yönetime sunum yapılması

YOZGAT TAPU VE KADASTRO XXII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 1Personel İle Daire Amirleri Arasındaki İletişim Eksikliği 2Kurum İçi Eğitim Eksikliği 3Sosyal Aktivite Eksikliği 4M4Mesleki Araç Gereç, Donanım Ve Yazılımların, Bilgisayar ve Bilgi Teknolojilerinin Etkin Kullanımındaki Yetersizlikler 5TSM De Ön Başvuru Sırasında Oluşan Sorunlar. 6Değerlendirme Toplantılarının Yetersizliği 7Fiziki Mekan Yetersizlikleri 8Performansa Dayalı Ücretlendirme Sisteminin Uygulanması 9Üst Yönetim İle Çalışanlar Arasındaki Hiyerarşi Sisteminin Uygulanmaması 10İşi Yürüten Personelin Önerilerinin Yeterince Dikkate Alınmaması 11Müdürlüğün Şehir Merkezine uzak olması sebebi oluşan ulaşım problemi 12Taşınır Mal Sistemindeki Eğitim Eksikliği 13Kurum Kültürünün Kamuya Yeteri Kadar Aktarılamaması Beyin Fırtınası Yöntemi İle Oluşturulan Problem Havuzu

PROBLEM HAVUZU PUANLAMA Sıra NoProblemE.S.S.,Ş.İ.A.O.E.H.G.A.ÇM.A.GS.KTOPLAM 1 Personel ile Daire Amirleri arasındaki İletişim Eksikliği Kurum İçi Eğitim Eksikliği Sosyal Aktivite Eksikliği Mesleki Araç Gereç, Donanım ve Yazılımların, Bilgisayar ve Bilgi Teknolojilerinin Etkin Kullanımındaki Yetersizlikler TSM de Ön Başvuru sırasında oluşan sorunlar Değerlendirme Toplantılarının yetersizliği Fiziki mekan yetersizlikleri Performansa dayalı ücretlendirme sisteminin uygulanması Üst yönetim ile çalışanlar arasındaki hiyerarşi sisteminin uygulanmaması İşi yürüten personelin önerilerinin yeterince dikkate alınmaması Müdürlüğün Şehir Merkezine uzak olması sebebi oluşan ulaşım problemi Taşınır Mal Sistemindeki Eğitim Eksikliği Kurum Kültürünün Kamuya yeteri kadar aktarılamaması

Neden Analizi “Mesleki Araç Gereç, Donanım ve Yazılımların, Bilgisayar ve Bilgi Teknolojilerinin Etkin Kullanımındaki Yetersizlikler.” YOZGAT TAPU VE KADASTRO XXII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 1. Verilen eğitimlerin yetersiz olması. 2. Kurumumuza bağlı Müdürlüklerde İş Kolu ve İş Yoğunluğunun fazla olmasına rağmen nitelikli personel sayısının eksikliği. 3. Personelin Teknolojiye olan ilgisizliği. Ortak Alt Neden Personele yeterli eğitim verilmediğinden teknolojiye ilgisiz kalınması

Problemin NedenleriÇözümleri 1 Verilen eğitimlerin yetersiz olması. - Eksikliği görülen Eğitim konularının Personelin katılımıyla tespit edilerek, Etkin eğitimin verilmesi için Görsel sunu donanımları ve Fiziki ortamın sağlanmalı, -Belirlenen eksiklikleri giderecek Hizmet içi eğitimler, planlanarak belli periyotlar dahilinde yapılmalı. -Eğitimin, Konusunda Uzman eğiticiler tarafından, teorik ve uygu- lamalı olarak, azami sayıda personele verilmesi sağlanmalı. 1.1 Eğitimlerin tabana yayılamaması Eğitime Katılan personel sayısının sınırlı tutulması 1.2 Eğitim veren kişilerin, alanında uzman olmaması. 1.3 İş yoğunluğu nedeniyle eğitime yeterince zaman ayrılamaması 1.4 Teorik eğitimin yanında Uygulamalı Eğitimin yapılmaması,verilen Eğitimin sadece teoride kalması Eğitim verilirken görsel sunum sağlayacak uygun donanım- fiziki ortamın mevcut olmaması 2 Kurumumuza bağlı Müdürlüklerde İş Kolu ve İş Yoğunluğunun fazla olmasına rağmen nitelikli personel sayısının eksikliği - Müdürlüklere tahsis edilen araç gereç ve teknolojik donanımlarla ilgili eğitim alan ve sonrasında eğitim verecek olan personel sayısının tek kişi ile sınırlı bırakılmayıp, İlgili personelin çeşitli nedenlerle görevinden ayrılması halinde, eğitimde sürekliliğin sağlanabilmesi için, alternatif personelin eğitim ve görevlendirilmesinin yapılması. 2.1Personelin Vasıflarına Göre İstihdam Edilmemesi. 2.2 Öğretici olarak eğitim alan personelin atama, istifa gibi çeşitli nedenlerle Kurumdan ayrılması sonucu eğitim verecek personelin bulunmaması 3Personelin Teknolojiye olan ilgisizliği. Personelin teknolojiye olan ilgisini artırmak amacıyla; 1- Performansa dayalı ücretlendirme sistemine geçilmesi. 2-Mükafatlandırma ve caydırıcı yasal yaptırımların idare tarafından uygulanması. 3-İş akışının bireysellikten çıkarılarak, teknoloji kullanımını gerektiren işlerin ilgili tüm personele eşit oranda dağılımının idareciler tarafından sağlanması gerekmektedir. 3.1 Personelin Kendisini Yetiştirmesi Halinde Bile Yeterli İmkânın ve Sorumluluğun Verilmeyeceğini Düşünmesi. 3.2 Personelin hizmet süresinin dolması ve beklentisinin kalmaması 3.3 İdarecilerin Teknolojiye ilgiyi sağlayacak tedbirleri almada kayıtsız kalması İşin Aksatılmadan Belirli Kişiler Üzerinden Yürüyor Olması.

YOZGAT TAPU VE KADASTRO XXII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ