Büyük Fasulye Yarı şı Ünite Ürün Dosyası Sunumu. Ünite Özeti Büyük Fasülye Yarışı devam etmektedir! En uzun fasülyeyi yetiştirme yarışı farklı okullardaki.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
 HAZIRLAYAN : MEHMET RAC İ KILIÇ.  Anne ve babalar!  Genellikle çocuklarımızın çok zeki oldu ğ unu dü ş ünürüz; ancak okulda bazı derslerden ba ş.
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
Ünite Ürün Dosyası Sunumu Bülent ÖZTÜRK
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
Fiziksel Büyüklüklerin Ölçülmesi
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
Newton’un Hareket Kanunları
Gelişimi Farklı Olan Çocuklar
Uzaktan Eğitim Kuramları
EN İYİ MESLEKLER YARIŞI
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
0-6 Yaş Arası Çocukların Temel Gelişimsel Özellikleri
Hazırlayan Sibel Güler- Fatma Akfırat Binnur Sancak Palaz- Volkan Tay
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Bir fasulye bitkisinin yetişmesi için en uygun şartlar nelerdir?
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
Ünite Portfolyo Sunumu
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
İlköğretim 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Dünya, Güneş ve Ay Ünitesi
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
Bilgisayar Destekli Eğitim
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
EKO OKULLAR PROJESİ.
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
Özel Gereksinimli Çocuklar
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
BU BENİM ESERİM ORTAOKULLAR ARASI PROJE YARIŞMASI
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
Uluslar arası Dil Eğitimi Konferansı Sonraki Adımlar ve Kapanış Konuşması.
E Ğİ T İ MDE PROGRAM DE Ğ ERLEND İ RME Belgin TOPAL, E ğ timci Hakan AKSOY, E ğ itim Yöneticisi.
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA
SOSYOLOJİDE KURAMSAL DÜŞÜNME
Çoklu Zekâ Kuramının Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Yansıması.
Ki ş inin ya ş amı boyunca edindi ğ i i ş e yönelik deneyim ve faaliyetlerle ilgili algıladı ğ ı tutum ve davranı ş lar dizisidir.
İ LÇE VE OKUL BAZINDAK İ MATERYAL TESP İ T İ NDE VE EKS İ KL İ KLER İ N G İ DER İ LMES İ NDE YAPILACAK ÇALI Ş MALAR.
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM JEROME BRUNER.
BEK Bilgi Formları Değerlendirmesi “Ön Bulgular” BOLOGNA UZMANLARI ULUSAL TAKIMI PROJESİ KAPANIŞ TOPLANTISI 16 Haziran ANKARA Yrd. Doç.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Mutluköy İlköğretim Okulu
Öğretimin Uyarlanması
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
İl Temsilcisi Başvuru ve Değerlendirme Sistemi
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
Rastgele Nesneler Dersi
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Sunum transkripti:

Büyük Fasulye Yarı şı Ünite Ürün Dosyası Sunumu

Ünite Özeti Büyük Fasülye Yarışı devam etmektedir! En uzun fasülyeyi yetiştirme yarışı farklı okullardaki öğrenci takımları arasında yapılmaktadır. Yedi ya da sekiz takım fasulyenin yetişmesi için en uygun koşulları belirlemeye çalışmaktadırlar. Takımların çalışmaları bir bültende paylaşmaktadırlar. Bu bültente öğrenciler projelerini tanımlamakta, fasulye yetiştirme planlarını açıklamaktada ve fasulyeler hakkında bilgi vermektedirler.

Ö ğretim Programı Tasarım Soruları Temel Soru Olanaksızı fethetmek mümkün müdür? Ünite Soruları Bir fasulye bitkisinin yeti ş mesi Için en uygun ko ş ullar nelerdir? Bitkiler bizim için neden önemlidir? İ çerik Soruları Bitkinin ana parçaları nelerdir? Bir bitkinin ya ş aması için neye gereksinim duyar? Farklı bitki yapılarının i ş levleri nelerdir? Fotosentez nedir?

Fasulye Yarı şı Projesi Bu proje ö ğ rencilerim 21. Yüzyıl Becerileri geli ş tirmesine a ş a ğ ıdaki yollarla yardımcı olacak: Akranlarla i ş birli ğ i Fasulye bitkilerine ili ş kin verileri analiz etmek ve Ünite Sorularını cevaplamaya yönlik sonuçlar çıkarmak Deneyleri hakkında sorunları çözmek ve kararlar almak Bülten aracılı ğ ıyla ba ş kalarıyla ileti ş im kurmak

Ö ğrenci Gereksinimlerini Belirleme Aracı Amaç Ö ğ rencilerin bitki yeti ş tirmeye yönelik ne bildiklerine ve ne ölçüde bu konuya ilgi duyduklarına ili ş kin veri taplamak Ö ğ rencilerimden ne ö ğ renmek isterim? Ö ğ rencilerimin Ünite Soruları konusunda hali hazırda ne bildiklerini ve dneey tasarımı konusunda neler bildiklerini ö ğ renmek isterim. Üst düzey dü ş ünmeyi özendirmek için neler denedim? Yeti ş en bitkiler hakkında ili ş kiler bulmalarını ve sonuçlar çıkarmalarını isterim. De ğ erlendirme sonunda elde etti ğ im veriler ünitenin ilerleyen etkinliklerini planlamama nasıl yardımcı oldu? Nasıl deney tasarımlanır konusunda eksik ya da yanlı ş anlayanlara destek sa ğ layabilirim. Bitkilerin önemini farklı düzeylerde algılamı ş larsa de ğ i ş ik kaynaklar sunabilirim. Bu de ğ erlendirme aracını ünite boyunca belirli aralıklarla tekrar kullanarak ö ğ rencilerin geli ş imlerini görmeye çalı ş aca ğ ım. Ne tür geribildirim ya da ek fikir almak isterdiniz? Sanırım üst düzey dü ş ünmeyi geli ş tirme konusunda daha fazla yardıma ihityacım var. Öğrenci hazırbulunuşluğu ölçme aracı için nesneye çift tıklayınız.

Ö ğ rencilerimin fen bilimine daha fazla merak duymasını sa ğ layacak yollar bulmak Ö ğ rencilerimin ve kendimin kullanabilece ğ i farklı teknolojileri ö ğ renmek Ba ş ka ö ğ retmenlere görü ş alı ş veri ş inde bulunmak Kursa ili ş kin hedeflerim

Ö ğ rencilerimin Hedefleri Bilim insanlarının verileri nasıl topladıklarını ve dü ş ündüklerini ö ğ renmek Daha ba ğ ımsız ö ğ renen olmak