HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MBA-502 Stratejik Yönetim Yard. Doç. Dr. Erlan Bakiev
Advertisements

BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Strateji Tasarımı İlker acar.
GRUP ŞİRKETLERİMZ ERKA ENDÜSTRİYEL kurulduğu ilk günden itibaren yılların verdiği deneyimle kağıt ve temizlik sektöründe kaliteli hizmet anlayışını hep.
REKLAMCILIK Hafta 5.
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
Stratejik Analiz (SWOT Analizi)
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
YENİLEME PAZARI GELİŞTİRME DERNEĞİ 10 Nisan 2014 YENİLEME PAZARI GELİŞTİRME DERNEĞİ 10 Nisan 2014 Ortak Beklentiler Yurt dışı dernekleri ile etkileşiminin.
ACİL İHTİYAÇLAR İÇİN PRATİK ÇÖZÜM
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.

FİYATLANDIRMA STRATEJİLERİ
TARİHÇE Mensace Mermer Madencilik A.Ş yılında Turhalın tanınmış iki ailesi olan Çenesizler ve Sakmanlar tarafından Tokat-Turhal Organize Sanayi Bölgesi’nde.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
PAZARLAMADA İNOVASYON
Bölüm 5 Satış Süreci.
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Lider yapan pazarlama gerçekleri
Yavuz Altop:Yönetim Kurulu Başkanı
NANOMAM® a.ş MUSTAFA ÖZMETE.
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
İNOVASYON.
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
Pazarlama ve Temel Kavramlar
Kazanım 6. Üretime katkıda bulunma konusunda görüş oluşturur.
GENSER BÜRO MAK.TİC.LTD ŞTİ. DÖKÜMANTASYON ÇÖZÜM ÖNERİMİZ GENSER BÜRO MAKİNALARI VE BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ SANAYİ VE TİCARET LTD ŞTİ… RENK BİZİM İŞİMİZ.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
TARİHÇE Selçuk Yaşar, üretimin daha çok küçük çiftlik ve atölyelerde gerçekleştiği 1970’lerde tarıma dayalı sanayinin önemini keşfederek, 1973 yılında.
Bilişim Ortağınız.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
“Günde defa karar anıyla karşı karşıya kalıyoruz.” Jan Carlzon, İskandinav Hava yolları Başkanı.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
Yrd.Doç.Dr. Volkan Unutmaz
TÜKETİM PSİKOLOJİSİ VE SATIN ALMA MOTİFLERİ
Dünyada Ve Türkiye’de Renault
GİRİŞİMCİ.
1. “turizm işletmesinin ya da turizm bölgesi yönetiminin gelecek dönemlerde yapılacaklarla ilgili konularda bugünden karar vermeleri” 2.
Piar Çalışması Honda CBR 600 RR. ÖZGÜRLÜĞÜ GÜVENLİ YAŞAYIN Piyasada ki Rakibi ve Yeniliklerimiz Ürünümüz Honda Cbr 600 RR 'ın piyasada ki en büyük rakibi.
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
TATA MOTORS HAZIRLAYAN DOĞANCAN DEMİR.
TATA MOTORS HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
Hazırlayan: Selim ERDEM
Ayşegül ARSLAN.
Alibaba.com Marka Hikayesi
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
SAAB OTOMOBİL HALİDİN SÖNMEZ
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
TCHİBO Ağahan köse
Ares Bilişim Sistemleri
Hazırlayan: Hasan ACAR
Merve ÇAKMAK.
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
1945 yılında Mr. Naval Tata tarafından Hindistan’da kuruldu.
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
KURUMSAL Ülkemizi çağdaş uygarlık seviyesine çıkaran kuruluşlardan biri olan PETLAS, 1976 yılında kuruldu. Çeşitli girişimlerin ve yoğun çalışmaların.
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
SWOT ANALİZİ TÜRKER DURAN YATIRIM TEŞVİK DANIŞMANI.
REKABET STRATEJİLERİ Rekabet Stratejileri.
FİYATLANDIRMA STRATEJİLERİ
AKSULU/ENDLESS AyakkabI FİRMASI BURSA 1959’DAN BU YANA
Sunum transkripti:

HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.

Güçlü Yönlerimiz : Efsane kurucu Bay Honda ürettiği birçok motosiklet modeliyle Japonya´nın önde gelen motosiklet üreticilerinden biri olmayı başarmıştır ve zaman içinde bu alandaki ünü bütün dünyayı sarmıştır.Merkezi Tokyo'da olan HONDA dünya çapında pek çok ülkede üretim ve satış yapmaktadır Yılında Türkiye'de fabrikasını açarak satışlarına ve üretime devam etmiştir. Motosiklet sektöründe yine geniş bir ürün yelpazesine sahip olan firma 1959'dan bu yana dünyanın en büyük motosiklet üreticisidir. Ayrıca dünyada ilk kez Hava yastıklı (Airbag) motosikleti üreten firmadır.Honda Kaliteli ve uygun fiyatlı motorsiklet üretimi yapmaktadır.Servis konusunda hemen hemen her bölgede teknik servis noktası ve yedek parça ağı ile kullanıcılara kolay ulaşım sağlamaktadır. Ücretsiz eğitim programlarımızın olması ürünlerimizi tanıtmak ve satmak için büyük rol oynuyor. Hem kalite hem uygun fiyat Honda'nın en büyük avantajı olmuştur.

Zayıf Yönlerimiz : Reklam konusunda daha iyi stratejiler geliştirmemiz gerekiyor.Tam olarak kampanyalardan nasıl yararlanacağını bilmeyen fırsatlardan haberi olmayan müşterilerimiz var.Bu noktada bilinçlendirme ve elinde bulundurduğu fırsatları değerlendirmesi açısından müşterilerimizi teşvik etmemiz gerek. Hakkımızda Honda kalitelidir fakat daha pahalıdır anlayışı biraz da olsa var.Rakiplerimize göre daha pahalı algısını kırmamız gerekli.Bu ''daha kalitelidir '' açısını yakaladığımız için sevindirici ve uygun fiyat verebileceğimizi de eklediğimiz de avantaja çevirebiliriz.

Fırsatlar : Türkiye'de fabrika olarak kurulan üretim yapan ilk kaliteli Japon firmasıyız.İlk hizmet veren firma olmak bizim için fırsattır.Ülkemiz adına önemli günlerde kampanyalar yaparak güzel sonuçlar elde edebileceğimizi düşünüyorum. Yaz ayları başı yanı motorsiklet sezonu açılışı gibi motorsikletlerde kampanlar yaparak herkezin alması için fırsatlar oluşturacağız.Trafikte motorsikletin kolaylık olduğunu bilmeleri insanları motorsiklet alımına sevk ediyor.Bizimde motorsiklete başlayan yada başlamak isteyen ama cesaret edemeyen arkadaşlara yönelik ücretsiz kurslarımız mevcut.İnsanlar gelip ücretsiz eğitim alıyor daha sonrada motorsikletin aslında bilinçli kullanıldığında zararlı olmadığını görüp bizden motorsiklet satın almaları kursumuzun bize cok büyük avantaj yarattığını gösteriyor.Ülkemizin hemen hemen her yerinde bayiimizin servis ve yedek parça ağımızın olması malımızı sunmamız ve satmamız için büyük fırsattır.

Tehditler : Önümüzdeki en büyük tehdit, pazar ağını yüksek seviyede kullanan ülkemizdeki kar payının yükselmesi nedeniyle dünyaca bilinen firmaların pazara dahil olmasıdır.Dünyaca bilinen firmaların pazara hızlı ve güçlü girebilmek adına yapmış olduğu kampanyaları tehdit olarak ilk sıraya koymamız gerekiyor.Ülkemizde hizmet veren şirketleri sürekli analiz etmemiz gerektiğini, yapabilecekleri kampanyaları görerek bir adım önde ve önce hareket etme kanısındayım.İkinci tehtit olarak Türkiye'de ki motorsiklet kullanıcıları trafikte hiçbir şekilde taşıttan araçtan sayılmıyor ve bilinçsiz araç sürücüleri motorsikletlerin kaza yapmasına sebeb oluyor.Böylece insanlar motorsikletleri ölüm makinası olarak görüyor.Bu konu ile ilgili bi çalışma yapılması kanaatindeyim.Motorsiklet sürücülerini fark edip onlara trafikte saygı gösterilmesi konusunda bir çalışma yapılarak bu sorunun ortadan kalkacağına inanıyorum.

Güçlü Yönler : Kaliteli ve uygun olması. Her bölgede servis ve yedek parça ağı Sosyal projelerle gündemde olması Türkiye'de fabrikasının olması Ülkemizde en çok tercih edilen marka

Zayıf Yönler : Kısıtlı kampanya seçenekleri Reklam konusunda değişiklikler

Fırsatlarımız : İlk fabrikası olan Japon firmayız. Ücretsiz kurs vererek insanları motorsiklete teşvik etmeye çalışıyoruz.

Tehtitler : Kawasaki gibi bir rakibin reklam ve önemli Türk sporculara sponsor olarak bütün ilgiyi üzerine çekmesi.