08 Haziran 2016 TOPLANTI MADDELERİ. 2015-2016 Yılı eğitim-öğretim yılı için öğretmen atamalarına ve süre uzatım işlemlerinde okullarımızın en sık yaptıkları.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TATVAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
Advertisements

İşyeri Sağlık ve Güvenlik Birimi Kurma Yükümlülüğü.
KONTENJANLAR Toplam Atama Sayısı Sınırları Merkezi Yönetim Bütçe Kanununda belirlenir.
DIŞ TİCARETTE RİSK ESASLI KONTROL SİSTEMİ TEBLİĞİ (ÜGD:2011/53) DIŞ TİCARETTE RİSK ESASLI KONTROL SİSTEMİ TEBLİĞİ (ÜGD:2011/53) (Yürürlüğe Giriş Tarihi.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
Deniz ÇAVUŞOĞLU Özel İstihdam Büroları Şube Müdürü Deniz ÇAVUŞOĞLU Özel İstihdam Büroları Şube Müdürü TÜRKİYE İŞ KURUMU.
EN İ Y İ LER HEP B İ Z İ MLE BÖLGEN İ N BEŞ OKUL B İ R İ NC İ S İ.
EK DERS UYGULAMA REHBERİ. GIRIŞ EKRANı Sisteme giriş için adresi kullanılmaktadır. Kullanıcı adı ve şifre için ö ğ renci bilgi.
FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
2547 SAYILI YÜKSEKÖĞRETİM MEVZUATI VE 657 SAYILI DEVLET MEMURLARI KANUNLARINDA AYRILMA İŞLEMLERİ.
Staj Bilgilendirme 2016 Lütfen Sitemizde Bulunan Staj Açıklamalarını Dikkatlice Okuyunuz!
İL YAPI DENETİM KOMİSYONU GÖREVLERİ VE UYGULAMALARI
ATP MESLEK ALANLARINA GEÇİŞ KOŞULLARI
VERGİ DENETİM KURULU BAŞKANLIĞI VERGİ MÜFETTİŞ YARDIMCISI OLUNUR ? NASIL.
PAZARLAMA MEVZUATI Paket Tur Sözleşmeleri. ulaştırma, konaklama ve bunlara yardımcı sayılmayan di ğ er turistik hizmetlerin en az ikisinin birlikte, her.
Özgür IRKIÇATAL Donanım Koordinatörü
T.C. ÇAYIROVA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ OKUL MÜDÜRLERİ TOPLANTISI ÇAYIROVA
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI Görev ve Sorumluluklar Ö Ğ RET İ M ÜYES İ DI Ş INDAK İ Ö Ğ RET İ M ELEMANI KADROLARINA YAPILACAK ATAMALARDA UYGULANACAK.
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
TEOG YAKLA Ş IRKEN 7. SINIF TEOG B İ LG İ LEND İ RME SEM İ NER İ.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
TEOG BÜ Ş RA ATICI REHBER Ö Ğ RETMEN Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile.
NİSAN Eğitim-Öğretim yılında ilk olarak başlanmıştır. Şuan 94 üniversite ile protokol anlaşması mevcut.
DESTEK EĞİTİM ODASI.
ÜCRETLİ ÖĞRETMEN E-BİLDİRGE İŞLEMLERİ
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 7-Ö ğ retim Üyesi Yeti ş tirme Programı YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
Ar-Ge Ödeneği Talep Edilen Araştırma ve Geliştirme Projeleri Hakkında Genelge.
A. Buğra DAĞLI-İSG Uzman Yardımcısı
İŞ HUKUKUNDA HAFTALıK ÇALıŞMA SÜRELERININ İŞGÜNLERINE BÖLÜNMESI VE DENKLEŞTIRME Çalışma ve Dinlenme Süreleri.
SİGORTA BİLGİ ve GÖZETİM MERKEZİ (SBM) ve TRAMER
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
2 SANAYİ ALANININ ŞEHİR MERKEZİNE GÖRE KONUMU 3 Kastamonu Belediye Başkanlığı olarak şehirdeki her iki eski sanayi sitesinin şehir yerleşik alanı içerisinde.
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Eğitim Politikaları Dairesi Ağustos 2016 Kuşadası Fatih BAŞAK Eğitim Politikaları Daire Başkanı.
Bu slayt, ön lisans öğrencilerimize son sınıfta ya da mezun olduktan sonra başvuru yapabilecekleri sınavlar hakkında bilgi verme amaçlı hazırlanmıştır.
T.C. ERBAA KAYMAKAMLIĞI İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü Hazırlayan Fatih BAL V.H.K.İ KBS-TKYS YIL SONU İŞLEMLERİ 1.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
Doküman Yönetİm (DYS) Sİstemİ
E-OKUL VE MEBBİS SİSTEMİNİN KULLANILMASI
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM
TERCİH VE YERLEŞTİRME İŞLEMLERİ 2017
NOT VERME VE MEZUNİYET.
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
REHBERLİK YÖNETMELİK-5
Fransa Eğitim Sistemi Dr. Yar Ali METE.
sgk. gov. tr/sahis/pages/login
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
Ardahan İl Milli Eğitim Müdürlüğü
BİLİM ve SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
Eğitim-Öğretim İzleme, Değerlendirme Sistemi
Destekleme ve Yetiştirme Kursları (EK DERS UYGULAMALARI)
PETKİM ORTAOKULU REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ
SOSYAL GÜVENLİK KURUMU
Toplu Görüşmeye Çağrı ve Toplu Görüşme
MUAFİYET VE İNTİBAK İŞLEMLERİ
Konu Başlıkları Staj başvurusunda izlenecek yol
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Görev ve Sorumluluklar
2018 Yılında Uygulanacak Teşvikler ve Yapılacak Diğer Çalışmalar
2017 – 2018 Eğitim – Öğretim Yılı Mühendislik Fakültesi STAJ BİLGİLENDİRMESİ STAJ İŞLEMLERİ Burada açıklanan işlemler her staj türü (şantiye, büro, serbest.
Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (2018 ALES/2)
LİSANSÜSTÜ PROGRAMLARIMIZA BAŞVURU KLAVUZU
TÜRKİYE NOTERLER BİRLİĞİ
Defter Beyan Sistemi Başvurusu
Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (2018 ALES/3)
2017 – 2018 Eğitim – Öğretim Yılı Mühendislik Fakültesi STAJ BİLGİLENDİRMESİ STAJ İŞLEMLERİ Burada açıklanan işlemler her staj türü (şantiye, büro, serbest.
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
6569 Sayılı Kanunla değiştirilen 2547 Sayılı Kanunun 44
Sunum transkripti:

08 Haziran 2016 TOPLANTI MADDELERİ

Yılı eğitim-öğretim yılı için öğretmen atamalarına ve süre uzatım işlemlerinde okullarımızın en sık yaptıkları hatalar ve yapması gerekenler:

Okullarımız sözleşmeye yazacakları ücreti asgari ücretten az olmamak kaydıyla kendileri tespit edecektir. Temmuz ayına kadar yapılacak atamalarda Sözleşmeye TL’nin altında tutar yazılmayacak, ders ücreti ise en az 10,37 olarak yazılacak, Temmuz ayından sonra yapılacak atamalar da ise yeni ücretler yazılacaktır.

Ders saatlerinde ise 16/12/1998 tarih ve sayılı resmi gazetede yayınlanan MEB Öğretmen ve Yöneticilerin Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin esaslar dikkate alınacaktır. Özel Öğretim Kurumları Yönetmeliği gereğince bir öğretmen en fazla 40 saat derse girebilir.

Okullarımızca yapılacak uzman öğretici atama tekliflerinde Yönetmelikte yapılan değişiklik gereğince artık kadrolu olarak da uzman öğretici atama teklifi yapılabilecek.

Müdür, Müdür Yardımcısı, Öğretmen atama, istifa, süre uzatımı onaylarında gönderilen evraklar eksik veya yanlış gönderildiğinden işlemlerimizde aksaklıklar yaşanmaktadır. Bu nedenle istenilen belgeler şunlardır:

Sözleşme (sözleşmelerde kurum müdürü için hazırlananlar hariç hepsine göreve başlama ve bitiş tarihleri yazılacak) Adli Sicil Kaydı Diploma fotokopisi Varsa Pedagojik formasyon belgesinin fotokopisi İlk atama hariç istifa onayının fotokopisi Üst Yazı

Sözleşme (sözleşmelerde kurum müdürü için hazırlananlar hariç hepsine göreve başlama ve bitiş tarihleri yazılacak) Bir önceki yıla ait çalışma izin onayı Üst yazı

Kişi İstifa ediyorsa istifa dilekçesi, Eğer tek taraflı sözleşme feshi yapılıyorsa sözleşme feshine ilişkin belge Bir önceki yıla ait çalışma izin onayı Üst yazı

Belgeler eksiksiz olarak hazırlanacak ve MEBBİS sistemine girişi yapılacak. Geçen yıl yaşanan sıkıntıların tekrar yaşanmaması için bu yılda okullarımızın atamaları randevu usulü ile yapılacağından okullarımızın evraklarını evrak kayıtta karışıklılık yaşanmaması için randevu günü teslim etmeleri ve en az 15 gün öncesinden randevu almaları rica olunur.

Ders Ücretli Öğretmenlere istifa onayı alınması için Müdürlüğümüze evrak gönderilmeyecek sistemde çalışma izni bitti diye görünecek. Yönetmelikte istifa eden personel 6 aydan önce aynı kurumda görev alamaz ibaresinden dolayı istifa onayı gönderilecek personel ile tekrar anlaşma yapılamaz.

Bazı okullarımızın yazışma kurallarına uymadıkları üst yazıya mühür bastıkları başlıkları hatalı yazdıkları vb. hatalar tespit edilmiş olup üst yazı formatımız:

T.C. ÇANKAYA KAYMAKAMLIĞI Özel …………………… İlkokulu Müdürlüğü SAYI :Kurum kodu /903(atamalar için/Giden evrak sayısı KONU : ÇANKAYA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE Okulumuza okulöncesi öğretmeni olarak atamak istediğimiz.……………………………’a ait teklif dosyası ekte sunulmuştur. Bilgilerinizi ve gereğini arz ederim. ……………. Okul Müdürü (İMZA)

Resmi yazılarda okul amblemleri olabilir ancak orta üste “T.C” ibaresinin üstünde hiçbir şey olamaz, bu nedenle amblemler sol üste basılabilir. Resmi yazılara mühür basan okullarımız olduğu görülmüştür, ancak resmi yazıda mühür olmayacak sadece kurum müdürü adı soyadı ve imzası olacak.

Yeni açılan okullarımız halen standart dosya kodu verilmediğinden resmi yazışmalarında yenisi verilinceye kadar eski kodlarını kullanabilirler eski kodu olmayan yeni açılan okullarımız ise kurum kodunu standart dosya kodlarında kullanabilirler.

Tüm öğretmen, uzman öğretici ve idarecilerin çalışma izin onaylarının bitim sürelerinin doğru şekilde takip edilmesi ve süre bitimlerinde süre uzatım veya ayrılış tekliflerinin yapılmasına gerekli özenin gösterilmesi,

Öğretmenlerin diplomalarında yazan branşlarında atamalarının yapılması sözleşmelerde görev çeşidinin asil, ders ücretli öğretmen, usta öğretici ve uzman öğretici olarak belirtilmesine dikkat edilmesi. Sözleşmelere mutlaka mühür basılması ve yaşanan aksaklıkların önlenmesi için sözleşmelere göreve başlama ve bitiş tarihlerinin yazılması, Okul Müdürü teklifi üst yazılarının kurucu veya kurucu temsilcisi, diğer tüm personel üst yazılarının ise okul müdürü tarafından imzalanması,

Müdür istifa ve müdür atama dosyalarının birlikte teklif edilmesi teklif edilen müdürün cep telefonunda bildirilmesi, İstifaları alınan öğretmen, uzman öğretici ve personelin belgelerinin ayrılış onaylarının alınabilmesi için 5(beş) iş günü içerisinde müdürlüğümüze gönderilmesi.

Atamalarda Asil iken Ders ücretli, ders ücretli iken asil öğretmen veya uzman öğreticiliğe görev değişikliği teklif edilenlerin görev bitim tarihleri itibariyle değil de görev süreleri devam ederken yapılması.

Müdür Yardımcısı olmayan okullarımız diploma ve yıl sonu işlemlerini yapmak üzere 1 aylığına geçici müdür yardımcısı atayabilirler. Bunun için Bölümümüze müracaat etmeleri gerekmektedir.

Özel Anaokulları yaz döneminde Özel Öğretim Kurumları Yönetmeliğinin 19. Maddesi gereğince eğitim içerikli kültürel faaliyetler yapmak üzere açık kalabilirler bunun için Müdürlüğümüze başvurmaları ve Kaymakamlık Onayı almaları gerekmektedir.

Özel okullar Özel öğretim Kurumları Yönetmeliği gereği kendi çalışma takvimlerini uygulayabilirler. Bunun için hazırladıkları çalışma takvimlerini Ağustos ayının 15’ine kadar onay alınmak üzere Müdürlüğümüze göndermeleri gerekmektedir.

Özel okullarımızdan öğretmenler hizmet cetveli almak iş takibi yapmak için Müdürlüğümüze yönlendirilmekte olup il içi atamalarda hizmet cetveli verilmemektedir, sadece il dışı atamalarda hizmet cetveli verilmektedir. Hizmet cetveli almak için veya iş takibi yapmak için iş yoğunluğumuzda göz önüne alınarak öğretmenler Müdürlüğümüze yönlendirilmeyecek iş takibi okul elemanlarınca yapılacaktır. Gelen öğretmenlere hiçbir şekilde evrak verilmeyecektir.

Okullarımız düzenlemek istedikleri geziler için okul idarecilerinden biri en az 10 gün öncesinden Şube Müdürümüz ile görüşecek sonra gezi için onaya tüm evraklarını eksiksiz olarak hazırlayıp en geç 1 hafta öncesinden göndereceklerdir.

Özel Temel Liselerimiz eğitim öğretim yılında mezun öğrenciler için “Bilim Grubu” açacaklarsa en geç 1 Temmuz 2016 tarihine kadar dosyalarını hazırlayarak onay alınmak üzere Müdürlüğümüze göndereceklerdir. 01 Temmuz 2016 tarihinden sonra yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

eğitim öğretim yılında yetiştirme kursu açacak okullarımız Eylül ayı içersinde müracaat ettikleri takdirde kurs onayları alınacaktır. Yaz tatilinde ve sömestir tatilinde kurs açılması için onay verilmeyecektir.