© Synovate 2008 1 Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması KURUMSAL KİMLİK VE İTİBAR ARAŞTIRMASI Tüm Sosyal Paydaşlar Haziran 2008.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Araştırma Künyesi RepMan Türkiye İtibar Endeks Puanları, 2011 senesinde,  Türkiye halk geneli Türkiye’nin 7 coğrafi bölgesini temsilen 15 ilde yüz yüze.
Advertisements

DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Samsung (Korece: 삼성 그룹, Samseong Geurup) Lee Byung- Chul tarafından, 1938 yılında kurulmuş olan Güney Kore merkezli bir şirkettir. Yönetim Kurulu Başkanı.
T.C. GIDA TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI TARIMSAL YAYIM VE DANIŞMANLIK.
OEE ve KOBETSU KAIZEN EĞİTİMLERİ Yer : İzmir
Bologna Sürecinde Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Deneyimi Doç. Dr. Sema ERGÖNÜL MGSÜ BEK üyesi MSGSÜ ADEK Koordinatörü 28 Mayıs 2010.
Eğitimde Hedefler ve Hedef Türleri
Cam Vakıf Türkiye Şişe ve Cam Fabrikaları A.Ş. Ve İştirakleri Sosyal Güvenlik ve Bilimsel Araştırma Vakfı Temsilciler Meclisi Olağan Genel Kurul Toplantısı.
UNI-SET Toplantı Notları
KIRSAL KALKINMA EYLEM PLANI ( )
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Stratejik Pazarlama 4. Hafta
Yüksek Başarımlı Hesaplama Sistemleri ve Yapılan Çalışmalar Züleyha EZBER
FAKÜLTEMİZ ÇOKTAN SEÇMELİ SINAVLARINDA YAPILAN ANALİZLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ Ölçme-Değerlendirme Kurulu Ve Sınav Merkezi.
Uluslararası Pazarlama Araştırması Metodolojisi
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
Zihinsel engellilerin sınıflandırılması
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği 81 İLE 81 AKADEMİK DANIŞMAN PROJESİ 21 AĞUSTOS 2015, KÜTAHYA KÜTAHYA YEREL KALKINMA SİNERJİ TOPLANTISI.
Konum ve Dağılım Ölçüleri BBY252 Araştırma Yöntemleri Güleda Doğan.
NEDEN BANKA VAR? İlk çağlarda Din adamları Bankacı
Sözsüz İletişimin Özellikleri
Copyright © Küresel Yazılım. All rights reserved. PROFESYONELLER, KÜÇÜK İŞLETMELER, MARKALAR VE KAMU KURULUŞLARI İÇİN İŞGÜCÜNÜ ARTIRMAYI HEDEFLER.
DR. ÖZGÜR KARAMANLI ŞEKEROĞLU MARKA VE YÖNETİMİ. MARKA “Bir ürün veya serviste belirgin olmayı ve rakipten farklılaşmayı sağlayan isim, anlam, sembol,
M ESLEKİ E ĞİTİMDE D EĞİŞİM Eğitim Örgütlerinde Değişim Yönetimi Doç. Dr. Aydın BALYER Yalçın SEVER tinyurl.com/ degisimodevi.
TARİHÇESİ 1868 yılında Jamsetji Tata tarafından Mumbai’de kurulmuş ve 1992 yılından bu yana Ratan Tata yürütmektedir. Tata Motors Limited bir Hint çok.
Güncel Teşvik Bilgilendirme Sunumu HİZMET İHRACAT DESTEKLERİ
İş Dünyası Sürdürülebilirliğin Neresinde?
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
SAHİBİNDEN.COM ve HEPSİBURADA.COM
Tata Motors Limited Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ NO :
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
GENEL SEKRETERLİK BİRİMİNE HOŞGELDİNİZ
130 Maddeden oluşmaktadır
T- Testİ: ORTALAMALAR ARASI FARKLARIN TEST EDİLMESİ
ÜNİTE 1: FİNANS YÖNETİMİ.
ARAŞTIRMA METOTLARI ÖDEV:
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
TATA motors limited Tata şirketler grubu 1868 yılında jamsetji tata tarafından mumbai'de kurulmuştur.1992 yılında yönetim kurulu başkanlığına ratan tata.
Ürün veya Hizmet Satışı
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
Pazarlama Ve Perakende Bölümü Alan Tanımı
İK MAKALESİ.
BANKALARIN ORGANLARI GENEL KURUL
Dr. İLKER YAKIN & Dr. HASAN TINMAZ
Ortak Piyasa Düzeni (OPD) Gerekliliklerine Uyum için Strateji Geliştirilmesi Teknik Yardım Projesi TR2014/AG/10-A1-01/001 Bu proje, Avrupa Birliği ve Türkiye.
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
Türkiye’de Bankacılık Sektörü
Globalpiyasa.com’da Firma Web Sitesi Nasıl Oluşturulur?
Zonguldak Ağustos
Akıllı kart teknolojisini Dünya’da ve Türkiye’de kurumsal harcamalar ve maaş dışı ödenekler alanında kullanan ilk şirket olan Multinet, bu kez okulları.
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK MEVCUT DESTEKLER ve UYGULAMAYA KONULAN
Bir Kurumda Öğrenme Merkezi (ÖMer) Nasıl Oluşturulur?
Hizmet Pazarlamasında Fiyat Kavramı
İÇİNDEKİLER FİNANSAL ANALİZ VE KONTROL, FİNANSAL YAPIYI GÜÇLENDİRİCİ ÖNLEMLER Finansal Tabloların Analizinin Önemi Oran (Rasyo) Analizi Finansal Oranların.
Bilgi Teknolojileri Hafta 01
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
SERBEST BÖLGELER, YURTDIŞI YATIRIM VE HİZMETLER GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Pazarlama İletişimi ve Marka
Yönetimin temel fonksiyonlari
Biz kimiz? İstanbul, Kocaeli(İzmit), Kocaeli(Gebze), Trabzon ve Samsun’da birer ofisin yanısıra görüşmeleri devam eden Bursa, Sakarya ile yurtdışında Almanya,
Sermaye Maliyeti Sermaye maliyeti; kullanılan veya kullanılması planlanan her çeşit kaynağın, maliyetlerinin ağırlıkları dikkate alınarak ortalamasının.
2018 OCAK AYI TÜRKİYE VE MALATYA EKONOMİSİNDEKİ GELİŞMELER
Sunum transkripti:

© Synovate Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması KURUMSAL KİMLİK VE İTİBAR ARAŞTIRMASI Tüm Sosyal Paydaşlar Haziran 2008

Marka Bilinirlik Tanınma & Beğeni Distribütör / Doğuş Otomotiv

© Synovate Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması Doğuş Otomotiv / Distribütör Firma Tanınma & Beğeni Tanınma Sektör Ortalaması: %76 Beğeni Sektör Ortalaması: %73 Doğuş Otomotiv Binek Otomobil Sahipleri Rakip Marka Binek Otomobil Sahipleri Tanınma Sektör Ortalaması: %70 Beğeni Sektör Ortalaması: %68 (%) Beğeni Sektör Ortalaması: %73 Beğeni Sektör Ortalaması: %68

© Synovate Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması Doğuş Otomotiv LCV Sahipleri Rakip Marka LCV Sahipleri Tanınma Sektör Ortalaması: %75 Tanınma Sektör Ortalaması: %70 (%) Beğeni Sektör Ortalaması: %70 Beğeni Sektör Ortalaması: %65 (%) Doğuş Otomotiv / Distribütör Firma Tanınma & Beğeni

© Synovate Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması Öğrenciler Akademisyenler Tanınma Sektör Ortalaması: %69 Tanınma Sektör Ortalaması: %60 (%) Beğeni Sektör Ortalaması: %57 Beğeni Sektör Ortalaması: %66 (%) Doğuş Otomotiv / Distribütör Firma Tanınma & Beğeni

© Synovate Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması Medya Mensupları Meslek ve Sivil Toplum Örgütleri Tanınma Sektör Ortalaması: %73 Tanınma Sektör Ortalaması: %74 Baz: 30 (%) Beğeni Sektör Ortalaması: %64 Beğeni Sektör Ortalaması: %60 (%) Doğuş Otomotiv / Distribütör Firma Tanınma & Beğeni

© Synovate Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması Doğuş Holding Şirketleri Üst Yönetim Tanınma Sektör Ortalaması: %76 Beğeni Sektör Ortalaması: %57 Banka Finans Çevresi ve Yatırımcılar Tanınma Ortalaması: %81 Beğeni Ortalaması: %74 (%) Doğuş Otomotiv / Distribütör Firma Tanınma & Beğeni

© Synovate Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması Doğuş Otomotiv Yetkili Satıcı ve Servisler Tanınma Sektör Ortalaması: %71 Beğeni Sektör Ortalaması: %65 (%) Doğuş Otomotiv / Distribütör Firma Tanınma & Beğeni

Marka Kişilik Özellikleri Doğuş Otomotiv

© Synovate Marka Konumlandırma – Kişilik Özellikleri Markaların konumlandırılmasında aşağıda yer alan platform kullanılmıştır. Bu platformda distribütörlerin herhangi bir marka ile ilgili “temel” kişilik özellikleri (CORE ID) ile “ikincil” kişilik özellikleri (EXTENDED ID) gösterilmiştir. İlgili platform Jung’un kişilik kuramı baz alınarak hazırlanmış. Alan tanımları Marka kişilik özellikleri CORE IDENTITY Alan tanımları Marka kişilik özellikleri EXTENDED IDENTITY Reserved Follower Self-sacrificing Warm Frolic Arrogant Ambitious Leader Confident Shy

© Synovate DO Binek Rakip Binek DO HTA Rakip HTA ÖğrenciAkademisyenMedyaSTKBanka Finans Yatırımcı Holding Üst Yönetim YSDO Çalışanlar Confident Leader Ambitious Arrogant Reserved Shy Follower Self Sacrifising Warm Follower Reserved Follower Self-sacrificing Warm Frolic Arrogant Ambitious Leader Confident Shy AMBITIOUS Zorlayan Çabalayan İstekli Hırslı Yerini arayan Azimli Bireysel Maskülen CONFIDENT Kararlı Kendinden emin Mutlu Kendi kendine yeten Ne istediğini bilen Enerjik, Dinamik, Canlı Bireysel Maskülen LEADER Karizmatik Tetikleyen Öncü, Sürükleyen Önde olan Güçlü Bireysel Maskülen Core Identity Extended Identity

Kurumsal İtibar Kurumsal İtibar Endeks Soruları Kurumsal İtibar Endeksi

© Synovate Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması 1 APPLE INDEX İtibar Endeksi 1 APPLE INDEX İtibar Endeksi  ……itibarını nasıl buluyorsunuz?  ……ne derecede takdir ediyor, beğeniyorsunuz?  ……ne ölçüde güvenilir buluyorsunuz?  ……ürün / hizmetlerini nasıl buluyorsunuz?  ……genel olarak başarılarını nasıl buluyorsunuz? Apple Index, firmaların kesimler nezdindeki itibar düzeyini gösteren, yüzdesel olmayan mutlak bir sayıdır arasında değişen itibar endeksi, 5 sorunun ağırlandırılması sonucu oluşturulur. Kurumsal İtibar Endeks Soruları İTİBARI YÜKSEK İTİBARLI İTİBARI YETERSİZ İTİBARI DÜŞÜK İTİBARSIZ

© Synovate Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması ENDEKS İtibarı Yüksek100 – 83 İtibarlı68 – 83 İtibarı Yetersiz53 – 68 İtibarı Düşük38 – 53 İtibarsız0 – 38 Sosyal Paydaşlar Nezdinde Doğuş Otomotiv Kurumsal İtibar Endeks Değerleri