DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERLERİNİN İŞLETMELERİN VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ BÜLENT KUTLU 1.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

Stratejik yönetim işletmenin dış çevresini (rakipler, pazar-piyasa, ürünler, müşteriler, aracılar, tedarikçiler) analiz eder. İşletmenin geleceği ile.
Müşterilerinizi Altyapı Sektöründeki Dönüşümünüzün Merkezine Alma Mike Ballard Sektör Stratejisi Kıdemli Direktörü (EMEA) Birleşik Krallık.
DAMACANA - TÜPGAZ.
KOBİ’ler için Yeni Ticaret Yolu: E-Ticaret
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Strateji Tasarımı İlker acar.
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
Yeni Ekonomi ve Geçiş Evreleri
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: SÜREÇLER
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
- 1 - Gelecek internette, çözüm EVET’te SoftwareConsultancy Marketing Aid.
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
Girişimcilik.
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
, BURSA MÜKEMMELLİKLE GELECEĞE HAZIRLIK.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
“PAZARLAMA PLANI” ESASLARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
Yeni Pazarlama Teknikleri
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
MÜ Ş TER İ İ L İŞ K İ LER İ YÖNET İ M İ KAAN YILDIZGÖZ EKOTEK – PMK
Pazarlama ve Sponsorluk Eğitimi Sertifika Programı
Ar-Ge ve Girişimcilik Ekibi
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Mobil Teknolojiler ve Akıllı Şebekeler
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Yeni Pazarlama Teknikleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Yeni Pazarlama Teknikleri
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Eskişehir Şubesi Cevdet ÜRENCİK CMF.
Yrd. Doç Dr. Ozan BÜYÜKYILMAZ
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
E-Ticaret Yrd.Doç.Dr.Emin BORANDAĞ
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Girişimcilik.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Yenilik ve Yeni Ürün Altunışık-Özdemir-Torlak.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız intercomp.com.tr.
Mobil Uygulamalar ve Çözümler. ©2010 Sürat Teknoloji Gündem  Hakkında 2.
TURKCELL SIR BAŞLIK ALANI Yiğit Kulabaş Turkcell Genel Müdür Yardımcısı.
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
Akıllı Üretim Akıllı Üretim Nedir? Nasıl Uygulanmalıdır?
 Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.
ERP Kurumsal Kaynak Planlama (Enterprise Resource Planning)
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Bekir Sami NALBANTOĞLU
Suat Baysan Acmena Technology Management & Investment Corparation Creating a New 4.5 & 5G Ecosytem in Turkey.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
2016 Kayseri Ticaret Odası.
Ayşegül ARSLAN.
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Intercomp.com.tr İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Pazarlama İletişimi
İŞ MODELİNDEN İŞ PLANINA GEÇERKEN
Sunum transkripti:

DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERLERİNİN İŞLETMELERİN VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ BÜLENT KUTLU 1

CDO TURKEY HAKKINDA 2

CDO TURKEY MİSYON Türkiye’de 5 Yıl içerisinde her kurumsal şirkette bir CDO olması 3

4 DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERİ (CDO) Müşteriyi çok iyi tanıyan, Dijital Operasyonları çok iyi bilen, Stratejiye ortak olan yeni yönetici

5 DIGITAL DISRUPTION DİJİTAL KARMAŞA

6

7

CDO PROFİLİ 8

DELOITTE 9

DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE VE CDO’LARDA BAŞARI SIRLARI 10

2 TİPTECDO ELÇİ (AMBASSADOR) CDO DÖNÜŞTÜRÜCÜ (TRANSFORMER) CDO 11

KURUMLARD A DİJİTAL DÖNÜŞÜM YAPILARI 12

13 YÖNETİM KURULLARINDA ŞİRKETTE CDO OLARAK İCRACI POZİSYONDA CEO + DİJİTAL KONSEY OLARAK AYNI ZAMANDA CDO OLARAK YÖNETİM DANIŞMANLIĞI ALARAK

CDO ORGANİZASYON ŞEMASI 14

CDO (Chief Digital Officer) DİJİTAL STRATEJİ DİREKTÖRLÜĞÜ DİJİTAL PAZARLAMA DİREKTÖRLÜĞÜ YENİ TEKNOLOJİLER DİREKTÖRLÜĞÜ İŞ ANALİZİ VE GELİŞTİRME UYUM, KONTROL VE SÜREÇ YÖNETİMİ BÜTÇE VE RAPORLAMA DİJİTAL PAZARLAMA SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ MÜŞTERİ DENEYİMİ & CRM ALTERNATİF DAĞITIM KANALLARI (Web, Mobil, Call Center) BÜYÜK VERİ (BIG DATA) YÖNETİMİ IoT (Internet Of Things) CDO (Chief Digital Officer / Dijital Dönüşümden Sorumlu Başkan) Organizasyon Şeması MÜŞTERİ DENEYİMİ & CRM 15

CDO’LARDAN TEMEL BEKLENTİLER 16

DİJİTAL STRATEJİYİ VE DİJİTAL FİKİRLERİ OLUŞTURABİLME VE UYGULAYABİLME MÜŞTERİYE FAYDA SAĞLAYABİLME VERİMLİLİK VE KARLILIK SAĞLAYABİLME 17

18

19 MÜŞTERİ DENEYİMİ

STRATEJİYE ORTAK OLMA SÜREKLİ MÜŞTERİYİ DÜŞÜNME ÇEVİK,HIZLI VE VERİYE DAYALI SİSTEM OLUŞTURMA İŞ NETWORKLERİNİ GENİŞLETME KENDİSİNİ DESTEKLEYECEK UYGUN EKİBİ OLUŞTURMA 20

21 AKILLI ÜRETİMLE SANAYİDE VERİMLİLİK Tasarım süresinin kısalması Üretim süresinin ve yaşam döngüsünün kısalması. Anında üretim Lot büyüklüklerinin düşmesi Daha çeşitli ürün çıkarabilme fırsatı Maliyet ve dolayısı ile satış fiyatlarının düşebilmesi Yatırımın geri dönüşünün daha kısa olması Kaynakların daha etkin yönetilebilmesi Enerji verimliliği Müşterinin ihtiyaçlarını daha hızlı karşılama – esnek üretim

22

MOBİLİTE, LOKALİZASYON 23

SMART MANUFACTURING (AKILLI ÜRETİM), SMART DISTRIBUTION (AKILLI DAĞITIM) 24

25

SÜRÜCÜSÜZ ELEKTRİKLİ VE HİBRİD ARABALAR 26

27

ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK 28 SANAL GERÇEKLİK DEĞİŞKEN VE KONTROLLÜ SCREENLESS DİJİTAL EKRANLAR

DRONE VE DİĞER UÇAN NESNELER 29

30

3D BASKI (PRINTING) 31

32

33

İYİ ŞEYLER SADECE DİLEYEREK OLMAZ. ONLAR İÇİN BİR ŞEYLER YAPMALISINIZ... 34