İŞİ KAYBETMEME İşte Kalabilirlik Becerileri. İşverenler Ne İster? American Society For Training and Development ( ASTD) İşyeri Esasları 1. Nasıl Öğreneceğini.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
Video Mayıs/Haziran 2013 Bu proje (proje numarası NO1-LEO ) Avrupa Komisyonu deste ğ iyle fonlanmaktadır. Bu yayın sadece yazarın görüşünü.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
ASDEP Kapsamında Aileyle Görüşme Yöntem ve Teknikleri Doç. Dr. Yusuf GENÇ T.C. AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI ASDEP EĞİTİCİ EĞİTİMİ.
Müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Yaparak yaşayarak öğrenme. Motivasyon ve yöneltme Learning to Learn Training Amaç ve yetenek Developed with the support of the EU Leonardo da Vinci Programme.
UZAKTAN EĞİTİM Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 231.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
MÜFREDAT PLANLAMA Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 191.
Makine Öğrenmesinde Yeni Problemler YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ.
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
AFYON KACATEPE ÜNİVERSİTESİ ÇAY MESLEK YÜKSEK OKULU İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ZELİŞ KESKİN NO:
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
Profesyonel bir Çevirmen Olmak İster misiniz? Öyleyse bu yazıyı mutlaka okuyun.
TOPLUM İÇERİSİNDE TIP EĞİTİMİ (Topluma Dayalı Tıp Eğitimi – TDTE) Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 171.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Filiz DİKİCİ Psikolojik Danışman ÜSTÜN ZEKALILAR.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
Proje Entegrasyon Yönetimi
Ekip Çalışması Yaklaşımlarına Sosyal Hizmet Perspektifinden Bakış
KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde.
Hangi Konular Performans Görevi Hangi Konular Proje Olarak Seçilmelidir? MEB 2008.
Pazarlama İlkeleri.
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
KIRSAL ALANDA İNSAN KAYNAKLARINI GELİŞTİRMENİN TEMEL AMACI NELERDİR?
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
OYUN VE OYUNCAĞIN ÇOCUK GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Kişisel-Sosyal Rehberlik
HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
7.SINIFLAR TEKNOLOJİ TASARIM
Eğitsel Rehberlik Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
KA1 – Yüksek Öğrenimde Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
CESARETLENDİRME ve ÖVGÜ
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
1-Proje Yönetİmİne Gİrİş
SHB-419 DAYANIŞMA MODELLERİ KUŞAK KAVRAMI VE KUŞAK SINIFLAMALARI DOÇ
KRİZ YÖNETİMİ Öğretim Görevlisi Meral GÜNEŞ.
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
Hayvancılık İşletmeleri Açısından Yönetim
PISA 2015 Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
School of Applied Technology and Management
Hayvancılık İşletmelerinde Yönetim Prensipleri
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
EĞİTSEL OYUNLAR.
BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ LİSANS EĞİTİMİ
Okul Öncesi Eğitim.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sınıfın İlişki Düzeni.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hangi Konular Performans Görevi Hangi Konular Proje Olarak Seçilmelidir? MEB 2008.
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
BANKACILIK VE FİNANS bölümü
ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK bölümü
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

İŞİ KAYBETMEME İşte Kalabilirlik Becerileri

İşverenler Ne İster? American Society For Training and Development ( ASTD) İşyeri Esasları 1. Nasıl Öğreneceğini Bilmek - Öğrenmenin yaşam boyu süreceğini kavramak - Öğrenmenin yaşam boyu süreceğini kavramak - İş başı eğitiminden yararlanmak - İş başı eğitiminden yararlanmak - İşin dışında ek eğitim ya da öğrenim almaya çalışmak - İşin dışında ek eğitim ya da öğrenim almaya çalışmak

İşverenler Ne İster? 2. Okuma, Yazma ve Hesaplama - Öğrenme yeteneği için büyük önem taşıyan bu yetenekleri geliştirmek - Öğrenme yeteneği için büyük önem taşıyan bu yetenekleri geliştirmek - Daha yüksek eğitim ve/veya yüksek seviyede beceri gerektiren konumlara hazırlanmak - Daha yüksek eğitim ve/veya yüksek seviyede beceri gerektiren konumlara hazırlanmak

İşverenler Ne İster? 3. Dinleme ve Sözlü İletişim - Talimatları, sorunları anlama - Talimatları, sorunları anlama - İş arkadaşları, amirler ve müşterilerle etkili iletişim kurma - İş arkadaşları, amirler ve müşterilerle etkili iletişim kurma

İşverenler Ne İster? 4. Uyum sağlayabilme - Teknoloji, piyasa ve işteki değişikliklere uyum sağlama - Teknoloji, piyasa ve işteki değişikliklere uyum sağlama - Yaratıcı bir problem çözücü olmak - Yaratıcı bir problem çözücü olmak

İşverenler Ne İster? 5. Kişisel Yönetim - Hedef belirleyebilme ve kendini motive etme - Hedef belirleyebilme ve kendini motive etme - Kişisel gelişme ve kariyer gelişme sorumluluğunu alma - Kişisel gelişme ve kariyer gelişme sorumluluğunu alma - Kendine saygı oluşturma - Kendine saygı oluşturma

İşverenler Ne İster? 6. Grupta Etkinlik - Etkin takım çalışması yeteneklerini kullanmak - Etkin takım çalışması yeteneklerini kullanmak - Diğerleriyle birlikte çalışma ve görüşme yapma - Diğerleriyle birlikte çalışma ve görüşme yapma

İşverenler Ne İster? 7. Etkileme - Organizasyonel yapıyı ve resmi olmayan ilişkiler ağını anlama - Organizasyonel yapıyı ve resmi olmayan ilişkiler ağını anlama - Fikirlere katkıda bulunmak üzere bir etki alanı oluşturmak - Fikirlere katkıda bulunmak üzere bir etki alanı oluşturmak