Servis yönetimi ve Organizasyonu dersi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ARTUSA ASSİSTANCEÇAĞRI MERKEZİ AKIŞ ŞEMASI
Advertisements

Filonuza ait tüm detayları kayıt altına alın.
2012
KONTROL-BAKIM, DANIŞMANLIK ve TOPRAKLAMA ÖLÇÜM HİZMETLERİ
Bilişim Teknolojileri ve Yönetim Dersi (IYO 713) Sunumu
ÇALIŞKANEL OTO SANAYİ VE TİC.LTD.ŞTİ
BAŞAK SİGORTA A.Ş. MÜDÜRLÜĞÜNE.
Motar Motorlu Araçlar Oto Bakım Servisi ve San. A.Ş. SOS Motar Motorlu Araçlar Oto Bakım Servisi ve San. A.Ş.1969 yılında sizlere hızlı, ekonomik ve güvenli.
ÖZEL HASTANELERDE ÖZEL SAĞLIK SİGORTASININ İŞLEYİŞİ VE SORUNLARI
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Sağlıklı ve Güvenli Tesisler
2007 AD GARAJ STANDARTLARIMIZ AD GARAJ STANDARTLARIEKOL.
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
Bitirme Çalışması Çevre Mühendisliği Bölümü Bölüm Başkanı Prof. Dr. Yüksel ARDALI
6331 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu
Eğitim İhtiyaçları Değerlendirmesi (TNA)
SÜREÇ YÖNETİMİ Dr. Selami ERARSLAN İstanbul 2011.
ISO 9001:2008 Değişiklikleri Mart Madde No ve Değişiklikler Madde 1.2 “ürünün veya kuruluşun yapısı gereği bu standardın bir veya birkaç maddesinin.
‘’Kaliteli, sağlam, hızlı ve güvenilirlik’’ mantığı ile hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyeti en üst seviyeye çıkararak profesyonel hizmetler sunmak.
OTO KAZA SİGORTALARI - HİZMET KALİTE İYİLEŞTİRME
HDH PROJE YÖNETİM SİSTEMİ
7.1 GENEL Kuruluş, güvenli ürünler gerçekleştirmek için ihtiyaç duyulan süreçleri planlamalı ve geliştirmelidir.
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
Makalenin Yazarları: Vehbi Aytekin SANALAN Esra TELLİ Yavuz SELİM
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KANUNU
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
NEDEN DOLUM TERCİH ETMELİYİM?
Tamir Bakım Planlaması
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
BÜTÇELERİN KONTROLÜ.
1 DELL CONFIDENTIAL. 2 NASIL İŞLER? AMAÇ: –Müşterinin teknik desteği kendi adresinde alabilmesidir. –Müşteri Dell Destek Hattını arar. (Hafta içi 9:00-17:30)
Kalite Kavramı ve Toplam Kalite Yönetimi - Kalite Yönetim Sistemi ilişkisi 1. Hafta.
2014 – 2015 Eğitim Öğretim Yılı AKYURT İLKOKULU TANITIM SUNUSU.
Elektrik ve doğalgaz sektöründe saha servis yönetimi anlayışı değişiyor. ARENA Saha Hizmetleri ve İş Gücü Yönetimi.
İŞ GÜVENLİĞİ UYGULAMALARINDA YÖNETİM SİSTEMLERİNİN ENTEGRASYONU
Emrah KÜÇÜK Mete MAZLUM
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
Bilişim Ortağınız.
İSG BİRİMLERİNİN GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
MANTIKSAL ÇERÇEVE MATRİSİNİN HAZIRLANMASI
 ERGO. EN FAZLA İKİ PARÇADA OLAN ÖLÇÜ SINIRI OLMAYAN KÜÇÜK HASAR ONARIMINIZI AUTO KİNG FİRMASINDA 500 TL YE KADAR YAPAR. HASAR DOSYASI AÇILMAZ. HASARSIZLIK.
GAZ VE TESİSATI TEKNOLOJİSİ PROGRAMI BİLGİLERİ. Amaç ve Hedefler Amaç: Gelişen teknolojiye ve piyasaya uyumlu, temel bilgilerle donatılmış, karşılaştığı.
 Bir projeyi yönetmek üzere görevlendirilen ve projeyi, mümkün olan en yüksek üretkenlik, en düşük belirsizlik ve risk ile yürütmekten sorumlu kişidir.
ÜRETİM KONUSUNDA TUTKULUYUZ 10 Nisan ÜRETİM KONUSUNDA TUTKULUYUZ (10 Nisan 2015) 2 MODERN ENDÜSTRİYEL ÜRETİM Endüstriyel sektördeki üretim tesisleri,
VOSGEN OTOMOTİV.
1 Proje Yönetimi / 1.Hafta “Her proje kendine has detay ve özellikler içerebilir”
Modern Taşımacılık Yönetimi Yaklaşımları 3PL 4PL ŞEVVAL OLGAÇ.
SAĞLIK ÇALIŞANLARI: TEST İLAÇLARI. SAĞLIK ÇALIŞANLARI: TEST İLAÇLARI (13 Nisan 2015) 2 SAYI, HIZ VE KARMAŞIKLIK BÜYÜYOR Eczacılık sektörü, yeni ilaçların.
DÜZ BAĞLANTıYA GÖRE DAĞıTıLMıŞ OTOMASYON TEKNOLOJISI.
ARÇELİK ANONİM ŞİRKETİ İLE YAPILAN MESLEKİ EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ.
ORHAN BAYKAN MAKİNE MÜHENDİSİ. Su Yönetimi; Suyun havzalarda toplanmasından depolanmasına, arıtma tesislerinde işlenmesine, bu arıtma tesislerinden terfi.
Merkezi Uydu Sistemleri
PERİYODİK KONTROL ÇALIŞTAYI
Periyodik Kontroller-Ölçümler
Kalite Kavramı ve Toplam Kalite Yönetimi - Kalite Yönetim Sistemi ilişkisi 1. Hafta.
LOJİSTİK MALİYETLERİN YÖNETİMİ
Son yıllardaki atılımlarıyla dünyada tüm dikkatleri üzerine çeken Tata Motors'un Türkiye operasyonu 1997 yılında Isoto ile başlamıştır. İlk adımda, tek.
TESLİM ALMA (TESELLÜM)
ISO 9001:2015 standardı – 8. Maddenin Tanıtımı
TKY UYGULAMASI.
Araçlara Değer Katmak için Yanınızdayız…
MODÜL 6.6 arabuluculuk sözleşmesinin hazırlanması
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Dijital Sağlık Platformu
Sunum transkripti:

Servis yönetimi ve Organizasyonu dersi 6. hafta Servis yönetimi ve Organizasyonu dersi

KONU BAŞLIKLARI Servis kurulma aşamaları Servis süreci Bir serviste verilen diğer hizmetler

SERVİS KURULMA AŞAMALARI 1. Aşama : SERVİS ORGANİZASYONU YÖNETİMİNİN OLUŞTURULMASI, LOKASYONLARIN BELİRLENMESİ 3. Aşama : GEREKLİ SERTİFİKASYONLARIN ALINMASI 3. Aşama : SERVİS ORGANİZASYONU ELEMANLARININ SEÇİMİ, EĞİTİMİ VE YÖNETİMİ 4. Aşama : BAKIM SÜREÇLERİNİN OLUŞTURULMASI

SERVİS KURULMA AŞAMALARI AŞAMA 1: SERVİS ORGANİZASYONU YÖNETİMİNİN OLUŞTURULMASI, LOKASYONLARIN BELİRLENMESİ Servislerin kuruluş yeri lokasyonlarının belirlenmesi, Servis organizasyon yapısının oluşturulması, Servis yöneticilerinin seçilmesi

İVECO SERVİSİ ORGANİZASYON ŞEMASI

SERVİS KURULMA AŞAMALARI AŞAMA 2: GEREKLİ SERTİFİKASYONLARIN ALINMASI Servislerin açılabilmesi için TSE, ISO 9000, ISO 20000, ISO 27001 ve satış sonrası hizmet yeri belgelerinin alınması, Servislerde çalışacak sertifikalı teknisyenlerin sağlanması yada bu sertifikasyonların teknisyenlere kazandırılması

SERVİS KURULMA AŞAMALARI AŞAMA 3: SERVİS ORGANİZASYONU ELEMANLARININ SEÇİMİ, EĞİTİMİ VE YÖNETİMİ Servislerde hizmet verecek teknisyenlerin ve idari elemanların lokal bazda sağlanmasını, bu teknisyenlerin yetkin hale getirilmesi için gerekli eğitimlerin verilmesi ve performanslarının takibi

SERVİS KURULMA AŞAMALARI AŞAMA 4: SERVİS SÜREÇLERİNİN OLUŞTURULMASI Servis süreçlerinin oluşturulması, Bu süreçler periyodik olarak gözden geçirilerek gerekiyorsa iyileştirilmesi

SERVİS SÜREÇLERİ Teknolojik açıdan oldukça karmaşık olan ve binlerce parçadan oluşan otomobillerin, periyodik bakım, onarım ve hasar onarımlarına ihtiyaçları vardır. Birçok karmaşık işlem ve bazı onarımlarda özel takım ve diyagnoz araçları gerekmektedir. İleri teknoloji ile donatılmış otomobillerde ise bu ihtiyaç daha üst seviyededir. Servis noktaları, profesyonel bilgi ve deneyimleri ve en modern donanımla her türlü servis ihtiyacınızı karşılarlar. 

SERVİS SÜREÇLERİ Bir servise bakım ya da onarım için gelen bir araç için sırasıyla aşağıdaki faaliyetler gerçekleştirilir; Randevu Süreci Müşteri Kabul Araç Kabul Bakım & Onarım Süreci Araç Teslimatı http://www.mercedes- benz.com.tr/content/turkey/mpc/mpc_turkey_website/tr/home_mpc/passe ngercars/home/aftersales/servisim/services_and_workshop.flash.html#chap ter=1

CITREON SERVİSİ ARAÇ-MÜŞTERİ SÜREÇLERİ

SERVİS SÜREÇLERİ Randevu Süreci Bakım onarım işlemleri için, servis süreci öncesinde, servis planlama danışmanı ile temasa geçerek randevu almanız, servislerimizin size daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmasına olanak tanır. Hasarlı aracınızın işlemleri için randevu almadan aracınızı servise getirebilirsiniz.  http://www.mercedes- benz.com.tr/content/turkey/mpc/mpc_turkey_website/tr/home_mpc/passe ngercars/home/aftersales/servisim/services_and_workshop/appointment.ht ml

SERVİS SÜREÇLERİ Müşteri Kabul Otomobilinizin alınan servis randevu günü ve saatine bağlı olarak, servise geldiği zaman ilgili servis danışmanına yönlendirildiği aşamadır. Bu aşamada, otomobilinizdeki mevcut işlem talebi hakkında ilgili servis danışmanları ile görüşmeye başlamış olursunuz.  http://www.mercedes- benz.com.tr/content/turkey/mpc/mpc_turkey_website/tr/home_mpc/passe ngercars/home/aftersales/servisim/services_and_workshop/service_admissi on.html

SERVİS SÜREÇLERİ 3. Araç Kabul Müşteri kabulünün akabinde servis danışmanı ile birlikte, işlem görecek otomobilinizin yanına giderek bakım ve onarım talepleriniz, varsa arıza detaylarınızı aktardığınız servisin uzman ekibinin yönlendirmelerini içeren görüşmeden oluşmaktadır.  http://www.mercedes- benz.com.tr/content/turkey/mpc/mpc_turkey_website/tr/home_mpc /passengercars/home/aftersales/servisim/services_and_workshop/ac tive_vehicle_admission.html

SERVİS SÜREÇLERİ 4. Bakım & Onarım Süreci: Konusunda uzman ve eğitimli teknisyenler ile standartların sağlandığı atölyelerde arıza kayıtlarının detaylıca son teknolojiye uygun cihazlar ile arandığı ve bulgular ışığında gerekmesi halinde orijinal parça kullanımları ile otomobilinizin bakım & onarım süreci tamamlanmaktadır. 

SERVİS SÜREÇLERİ 5. Araç Teslimatı: Eğitimli teknisyenler tarafından gerçekleştirilen bakım onarım süreci sonrası, gerekli son kontroller konusunda uzman atölye yöneticileri tarafından gerçekleştirilir. Araç kabul esnasında belirtmiş olduğunuz tüm taleplerinizin karşılanıp karşılanmadığı kontrol edilerek, iş emrinde mutabık kalınan işlemlerin gerçekleştirildiğinden emin olunur.  Aracınızın, tekrar trafiğe çıkışına uygunluk durumu, mükemmel sürüş keyfine kaldığınız yerden devam etmek için genel kontrolü yapılarak temiz bir şekilde teslimatı gerçekleştirilir. http://www.mercedes- benz.com.tr/content/turkey/mpc/mpc_turkey_website/tr/home_mpc/passengercars/hom e/aftersales/servisim/services_and_workshop/vehicle_delivery.html

DİĞER SERVİS HİZMETLERİ Servislerde bakım ve onarım hizmeti dışında müşterilere aşağıdakilere benzer hizmetler de verilmektedir. Örn BMW yetkili servisi BORUSAN’ın müşterilerine verdiği hizmetler şunlardır. Sıfır araç satışı 2. el araç satışı Filo hizmeti Vale Hizmeti Hızlı Servis (Pit Stop) Servis Sadakat Programı Lastik Hizmeti Oto Kuaför Yol Yardımı Uzatılmış Garanti

DİĞER SERVİS HİZMETLERİ Sıfır araç satışı http://www.mercedes- benz.com.tr/content/turkey/mpc/mpc_turkey_website/tr/home_mpc /passengercars/home/new_cars/models/a- class/w176/fascination/impressions.flash.html

DİĞER SERVİS HİZMETLERİ İkinci el araç satışı http://www.mercedes- benz.com.tr/content/turkey/mpc/mpc_turkey_website/tr/home_m pc/passengercars/home/used_cars/overview.flash.html

DİĞER SERVİS HİZMETLERİ Filo hizmeti http://www.mercedes- benz.com.tr/content/turkey/mpc/mpc_turkey_website/tr/home_m pc/passengercars/home/key_customer/avantajlar.html

DİĞER SERVİS HİZMETLERİ Vale Hizmeti Servisimize gelemediğiniz durumlarda biz size geliyoruz. Aracınıza bakım ve aksesuar montajı yaptırmak istediğiniz her an vale hizmetimizden faydalanabilirsiniz. Hizmetimiz sayesinde aracınız arzu ettiğiniz yerden alınarak işlemleri tamamlanacak ve talep ettiğiniz yere ulaştırılacaktır.

DİĞER SERVİS HİZMETLERİ Hızlı Servis (Pit Stop) Bakım işlemlerinde randevu almanıza gerek kalmadan aracınızı servisimize getirebilir, işlemlerinizi 3 saatte tamamlıyoruz. Aracınız işlemleri 3 saatte uzman ekiplerimiz tarafından tamamlandıktan sonra teslim alabilirsiniz.

DİĞER SERVİS HİZMETLERİ Servis Sadakat Programı %20’ye varan servis avantajları kapsamı ve ödeme tabloları hakkında detaylı bilgiye Sadakat Programları sayfasından ulaşabilirsiniz.

DİĞER SERVİS HİZMETLERİ Lastik Hizmeti Borusan Oto'nun lastik bakım ve değişim hizmeti kapsamında birçok güvenilir ve kaliteli marka lastik, cazip alım şartlarıyla sizlere sunulmaktadır. Ayrıca satın aldığınız lastiklerin değişimi, hava basıncı, lastik kontrolü, diş derinliği ölçümü ve balans gibi rutin bakım hizmetleri de uzman ekibimiz tarafından sağlanmaktadır. Ayrıca değiştirilen lastikleriniz uygun koşullarda servislerimizde saklanması için şubelerimizden bilgi alabilirsiniz.

DİĞER SERVİS HİZMETLERİ Oto Kuaför Oto Kuaför ve Araç Koruma Sistemleri- Detaylı iç-dış temizlik, döşeme-halı koruma, tente ve havalandırma kanallarının temizlenmesi gibi uygulamaları hayata geçiren Oto Kuaför hizmetimiz, aracınızın ilk günkü temizlik ve yeniliğine kavuşmasını sağlar. Ultra boya koruma, güneş kontrol cam filmleri ve anti-bakteriyel temizlik gibi ek uygulama seçenekleri de sunan hizmetimiz, aracınızın ışıltısını korumak için gereken tüm bakımları içermektedir.

DİĞER SERVİS HİZMETLERİ Yol Yardımı Aracınızda yaşadığınız herhangi bir arıza veya kaza durumunda Borusan Oto Acil Servis, 7 gün 24 saat sizin hizmetinizdedir. 444 22 99 Yol Yardım Hattı'nı arayarak bize ulaşabilir ve profesyonel yol yardım ekibimizle görüşebilirsiniz. Ekibimiz, ihtiyacınıza göre aracınıza bulunduğu yerde müdahale edecek ya da aracınızın en yakın yetkili servise çekilmesini sağlayacaktır.

DİĞER SERVİS HİZMETLERİ Uzatılmış Garanti Servis belgesinde belirtilen koşullara tabi olarak sağlanan ve önceden belirtilen istisnalar dışında tüm mekanik ve elektrik aksamın çalışabilirliğini kapsayan Uzatılmış Garanti Paketi sunulmaktadır.

Teşekkür ederim.

Teşekkürler