Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ.
Advertisements

Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
İKTİSAT Girişimcilik - İş Planı -.
Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları
Strateji Tasarımı İlker acar.
(Ad Soyad) (Ünvan) (Adres) (E-posta) (Telefon) (Web sitesi)
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
Girişimci: Candan İŞVEREN
İNOVASYON NEDİR? Sunan Bülent Orta Stratejik Yapılandırma Danışmanı
EĞİTİMDE İLETİŞİM VE EĞİTİM ARAÇLARI
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
Girişimcilik.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
Sanayi Ar-Ge Proje Destek Başurusu Hazırlama Becerileri Geliştirme Çalıştayı ArGe_Projesi_Hazirlama_Calistayi (061110)
Bir eksik rekabetçi firma;
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
1/20 Zamir A B C D Aşağıdaki cümlelerin hangisinde şahıs ( kişi ) zamiri vardır? Akşam dayımlar geldiğinde uyuyordum. Durmadan yağan kar çocukları heyecanlandırdı.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
5. İşletme Dönemi Finansman Planının Hazırlanması
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
YAPIM KUŞAĞINI TANIYALIM.
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
3. HAFTA KONULARI TEST VE BİLGİ SORULARI. TEST SORULARI #1 Bir işletmenin mal ve hizmetlerinin sonradan ödenmesi karşılığında satılmasıyla ne oluşur?
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
İŞLETME İLKELERİ Küresel Ortamda İşletmecilik ve Rekabet
ÖRNEK – 3 = BBN Bir şirketin sattığı tek bir ürün ile ilgili veriler şöyledir; şirketin özsermayesi TL, toplam sabit maliyet TL, birim.
ÇOCUĞUNUZ BİR HATA YAPTIĞINDA UYGULAMANIZ GEREKEN 8 ŞEY.
Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI.
Örnek 1: Bayram Gıda Market’in Mayıs ayı kasa bakiyesi TL’dir. Şirket gelecek 7 ay içerisinde aşağıda yer alan nakit akımlarına sahip olacağını.
Az sonraki resme 5 saniye boyunca bakın
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
“DÜNYADA HERŞEY İÇİN, MEDENİYET İÇİN, HAYAT İÇİN, MUVAFFAKİYET İÇİN HAKİKİ MÜRŞİT İLİMDİR, FENDİR İLİM VE FENNİN HARİCİNDE MÜRŞİT ARAMAK GAFLETTİR, CEHALETTİR,
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
VI: STRATEJİ OLUŞTURMAK
İşletmelerin Kuruluşu, İş Planı ve Fizibilite
İşletme Çevreleri, Büyüme, Küçülme ve Analizler
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
Alacak ve Stok Yönetimi
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
1 GİRİŞİM SUNUM TASLAĞI. 1. İLETİŞİM FORMU 2. ÜRÜN/HİZMET TANIMI 3. SEKTÖR VE PAZAR 4. RAKİP ANALİZİ 5. FİYATLAMA 6. MÜŞTERİLER 7. ŞİRKET HAKKINDA BİLGİ(VAR.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
MARKALASAK DA MI SATSAK?. MARKA – TEMELDE NE VAR? Bir «kavram» (konsept) üzerinde yükselir (FARKINIZ NE?) (NEDEN BENDEN ALMAK ZORUNDASINIZ?)
KALORİ BANK YEDİĞİNİ BİL.
Teknoloji ve Tasarım Dersi
İŞ PLANI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Şirket Adı İş planı sunusu.
GELECEĞİ BİRLİKTE YARATMAK İÇİN BİR ÖNERİMİZ VAR:
YÖNETİM MUHASEBESİ UYGULAMA 2.
İş Planı.
Yenilik Türleri (Radikal &Artımsal ve Ürün&Süreç Yeniliği) Doç. Dr. Ayşe GÜNSEL.
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
SWOT ANALİZİ TÜRKER DURAN YATIRIM TEŞVİK DANIŞMANI.
Mağaza Satış Danışmanlarına Taşpınar Akademi Altın Tavsiyeler.
Reel Sektörde Ekonomik Kriz ve Kalite Yaklaşımları
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Şirket Adı İş Planı.
Şirket Adı İş Planı Sunusu.
İŞ MODELİNDEN İŞ PLANINA GEÇERKEN
Yüzde Problemleri Ve Çözümleri
Sunum transkripti:

Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

Acı ne? Henüz çözümlenmemiş ihtiyaç/lüks nedir? Acıyı hissettiren bir hikaye anlatın Pazar araştırmanızdan müşteri görüşmelerinizden gerçek örnekler verin ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

Hedef Pazar Hedef kitleniz kim? Olabildiğince detaylı bir persona tanımı Pazar büyüklüğü nedir? Rakamlar? Bu pazarın yüzde kaçını almayı hedefliyorsunuz, ne kadar zamanda?(%2, 3 ayda gibi) Piyasayı etkileyecek bir kanun, yeni teknoloji, yeni oyuncu falan var mı? ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

Halihazırdaki çözümler ve rakipler Sakın ha rakip yok demeyin. Sizin çözüm olmasa şu an bu acı nasıl gideriliyor, o en basit rakibiniz Siz ona göre nasıl üstünsünüz, SWOT ? Potansiyel rakiplere göre nasıl üstün olacaksınız?Kolay kopyalanabilirseniz, neler yapacaksınız ki bunu engelleyin.. ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

Rakiplere karşı pazardakipozisyonunuz Volvo deyince aklınıza güvenlik gelir Murat 124 deyince aklınıza ucuzluk gelir BMW deyince aklınıza performans ve lüks gelir Hepsi de araba ama hepsinin aklınızda bir yeri var, sizin ürün piyasadakilere nazaran belli özelliklere göre rakiplerine göre müşterinin kafasında nerede yer alacak? Hangi özelliği ile akılda kalacak? ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

Sizin çözüm ne? Fazla yazı kullanmadan, şema, grafik, video, resim gibi görsellerle acıyı nasıl giderdiğinizi çocuğa anlatır gibi anlatın. KISA olsun!!! Değer önerinizi anlatıyorsunuz.. Müşteri sizi niye tercih edecek kısmını veriyorsunuz. Teknik kısma girmeyin. Sonra isterlerse onlar sorsunlar. ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

Avantajınız Neden şimdi bu işi yapmak gerek? Sizde olup da başkalarında olmayan ne? Kopyalanamayacak şey? Teknolojiniz, stratejik ortaklarınız, bilginiz, tanıdıklarınız, ticari sırlarınız vs. neyiniz var? ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

İş modeliniz Nasıl para kazanacaksınız? Satışlar nasıl olacak? Brüt kar ne kadar? ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

Pazara giriş stratejisi İlk müşterileriniz kim olacak? Fiyatlandırma/paketleme/satış kanalı Pazara girerken kurulacak ortaklıklar var mı? Yatırımcıları SOMUT bir pazara giriş stratejiniz olduğuna ikna edin ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

Finansal projeksiyon ve önemli göstergeler Önemli göstergeler ve varsayımlar neler – Müşteriler, lisanslar vs. ile ilgili 3-5 yıllık finansal projeksiyon (satış ve maliyet tahminleri üzerinden yapın) ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

Zaman ve durum Son altı ayda başardıklarınız Önümüzdeki 18 ayda yapacaklarınız Para/kaynaklar nasıl kullanılacak Eleman sayısı artışı Müşteri sayısı artışı Başabaş noktası gibi göstergeleri gösterebilirsiniz. ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

Zaman çizelgesi ve önemli tarihler Bir zaman çizelgesi üzerinde neyi ne zaman yapacağınızı gösterin. Örnek: prototipin çıkışı, ürün geliştirme, ilk müşteri denemeleri, eleman sayısının zamana göre artışı ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

Takım kim? Kim hangi özelliğinden dolayı takımda? Danışmanınız, mentörünüz varsa belirtin, sizi güçlendirir. Takımınızda eksik varsa, onu bildiğinizi ve orayı doldurmak için adam aradığınızı da söyleyebilirsiniz. Önemli olan bunun farkında olmanız. ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014