Destek sistemine hangi adresten ulaşabilirim?
Sisteme nasıl giriş yapabilirim? Kullanıcı bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim? Bildirimimi nasıl oluşturabilirim? Bildirimimi nasıl takip edebilirim? Destek sistemi nasıl kullanılır?
Sisteme nasıl giriş yapabilirim? Sisteme giriş yapabilmek için ; tarafınıza gönderilen maillerdeki, kayıtlı e-posta ve şifrelerinizi girerek Giriş butonuna basınız.
Kullanıcı bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim? * Sisteme giriş yaptıktan sonra Profiliniz karşınıza gelecek. Bu kısımdan bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. * Sol kısımda Hesap ayarlarınız bulunur. Buradan da parola değişikliği yapabilirsiniz.
Bildirimimi nasıl oluşturabilirim? Talep Gönder kısmına geldiğinizde, ilgili departmanınız karşınıza gelecek. Departmanınızı seçip İleri butonuna tıklayarak bildirim ekranına ulaşabilirsiniz.
Bildiriminizi oluştururken, Öncelikle bildirim Tip’ini seçmelisiniz. İlgili Ürün kısmından bildirimini yapacağınız ürünü seçiniz. Mesaj detaylarında Konu Başlığını girebilirsiniz. Mesajınızı oluştururken destek almak istediğiniz konunun açıklamasını yazınız. Göndermek istediğiniz dosya varsa Dosya Yükle kısmından dosya ekleyebilirsiniz.
Talepleri Görüntüle kısmından; Tarafımıza gönderdiğiniz Açık bildirimlerinizi takip edebilirsiniz. Durum İşlemde olarak görünüyorsa, tarafınıza bilgi mesajı gönderilerek işleme alınmıştır. Müşteride Bekliyor olarak görüyorsanız, sizden cevap bekleniyordur.
Konu başlığına tıkladığınızda bildirimin içerini görebilirsiniz. Bildiriminiz sonlandırılmışsa Çözülen Talepleri Göster’e tıklayarak erişebilirsiniz.
Bildirim içeriğinde yazışmaları görebilir, Cevap Gönder kısmına tıklayarak cevap yazabilirsiniz. Bildirim içerisinde Memnuniyetlerinizi belirtebilirsiniz.