İSTANBUL VALİLİĞİ «İSTANBUL’UN ÇOCUK YAZARLARI» PROJESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TANIŞMA TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ
Advertisements

NEDEN KAREKTER EĞİTİMİ?
İkinci Sınıfta Kutlanan Belirli Gün Ve Haftalar
GÖNÜL KÖPRÜSÜ PROJESİ.
Cenevre''de 1923 yılında 40 ülke delegelerinin toplanmasıyla "Uluslararası Çocukları Koruma Birliği" kuruldu ve sonradan UNISEF adını aldı.
GEZİ - GÖZLEM KULÜBÜ.
Sayın Valimiz Halil İbrahim DAŞÖZ Sayın Valimiz: 251 Bin Dev Öğrenci Projesinin özünde “eğitim”, “başarı”, “hoşgörü”, “sevgi”, “mutluluk” ve “demokrasi”
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ
ÖZEL ANTAKYA ATA İLKOKULU
TOKİ ŞEHİT MUSTAFA DOLUMAY ANAOKULU
AİLE.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
ALTINYILDIZ İLKOKULU DEĞERLER YÜRÜTME KOMİSYONU
TANIŞMA TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ
OKULÖNCESİ EĞİTİM NEDİR?
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
AİLE bilgidagi.com.
Kapılarımızı yetim dünyalara açalım. Emaneti üzerimize alalım. Tüm yetimlere sahip çıkalım.
EĞİTİM FAALİYETLERİ BİLGİLENDİRME BÜLTENİ 4/C SINIFI Eğitim-Öğretim Yıllı İkinci Dönemi.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI
DİĞER EĞİTİM KURUMLARINDA DEĞERLER EĞİTİMİ ÇERÇEVE PLANI
Sınıf etkinliklerine katılım ve görev paylaşımı
TAHİRİNİ DURAN DUDU GÜMÜŞ İLKOKULU VE ORTAOKULU YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
SEÇMELİ YÖNETİM BİLİMİ DERSİ
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
A:Asıl kök ve öz derinliklerdedir
KARŞIYAKA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
BİRBİRİMİZİ SEVELİM VE SAYALIM
2014 YILI KUTLU DOĞUM HAFTASI KAPSAMINDA -SAKARYA İL MÜFTÜLÜĞÜ VE – SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İŞBİRLİĞİ İLE ORTAOKUL, İMAM HATİP ORTAOKULU, LİSE.
23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK ve ÇOCUK BAYRAMI
SIĞINMACI ÇOCUKLARIN SORUNLARINDA ÇÖZÜM YÖNTEMLERİ (19 MART2011 UĞUR PLAZA) MÜCAHİT ŞAHİNTÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMAN.
DEĞERLER ŞEHRİ KASTAMONU
MEHMET SİNAN DERELİ ORTAOKULU
“LÖSEV ile Yılbaşı” Toplum Hizmeti çalışmamız
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
BEŞİKTAŞ HALK EĞİTİM MERKEZİ
DEĞERLER EĞİTİMİ Prof.Dr.Ertuğrul YAMAN
T.C. MURATLI KAYMAKAMLIĞI HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ YAYGIN EĞİTİMİ GELİŞTİRME PROJESİ
Tarihçemiz ; 1970 Gediz depreminde Gazikemal İlkokulu yıkılınca, Denizli’ li işadamı H.Fehmi ASHABOĞLU 5 derslikli ASHABOĞLU İLKOKULU’ nu yaptırmıştır.
KAYSERİ -MELİKGAZİ BİRLİK MENSUCAT İLKOKULUNDA OKULLAR HAYAT BULSUN PROJESİ.
AVRUPA GÖNÜLLÜ HİZMETİ. Avrupa Gönüllü Hizmeti YAŞ ARASINDAKİ GENÇLER, BİR AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKESİNDE 2-12 AY ARASINDA HİÇ ÜCRET ÖDEMEDEN GÖNÜLLÜ.
 Toplum olarak bizi biz yapan değerler vardır. Son dönemlerde bu değerlerde bozulmalar meydana geldi. Okul olarak bu değerlerimizi yeniden yaşatmak,
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
SBS - AİLELERE ÖNERİLERİMİZ ERHAN BUDAK (Psikolojik Danışman)
Eylül Ayında Yapılacak İş ve İşlemler
TRAFİK İŞARETLERİNİN ANLAMI
DEĞERLERİMİZ İYİLİK VE HOŞGÖRÜ
Ve sosyal faaliyetlerimiz… Perşembe günleri Lala İlkokulu Sinema Günleri düzenledik…
KELİMELERİN ÇAĞRIŞTIRDIKLARI
Çankırı İl Milli Eğitim Müdürlüğü
ANNE-KIZ BABA-OĞUL KÜTÜPHANEDEYİZ
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİ
TV. – BİLGİSAYAR – İNTERNET – TELEFON. DOĞRU KULLANIMI
MİLLİ BAYRAMLARIMIZ YUNUS EMRE ÇAY YUNUS EMRE ORTAOKULU ESRA KABADAYI Yunus Emre ÇAY1.
T.C. UŞAK ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRESİ BAŞKANLIĞI
HAKLARIMI ÖĞRENİYORUM
Programın Karşılaştırılması Sunusu
TÜRKÇE DERSİ İlkokul ve Ortaokul 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ve 8. Sınıflar
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
BALIKESİR EĞİTİMDE NİTELİĞİ GELİŞTİRME VE İZLEME PROJESİ
SOSYAL BİLGİLER DEĞER ÖĞRETİMİ.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
SEVGİ.
Bugün neler öğreneceğiz?
Bugün neler öğreneceğiz?
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AHLAK ALGILARI
Sunum transkripti:

İSTANBUL VALİLİĞİ «İSTANBUL’UN ÇOCUK YAZARLARI» PROJESİ SELİMPAŞA AHMET ZİYLAN İLKOKULU PROJE SINIFI 3/A

İçerik: Hikâye, masal, anı, şiir, gezi yazısı, kompozisyon vb. Yazı içerikleri, milli, manevi ve ahlaki değerlerimize uygun olacaktır.

Projenin amacı: Her öğrencinin kendi kitabını üretmesidir. Ancak öğrencilerimizden arzu edenler yakın bir arkadaşı veya arkadaş grubuyla çalışarak ortak kitap çıkarabilecektir. Öğretmen, yazı yazma yeteneği sınırlı olan öğrencilerimizin birlikte bir kitap oluşturmasını isteyebilir. Çocuklarımıza kendi emeklerinin bir ürünü olarak, üzerinde kendi fotoğrafı ve yazar olarak kendi isminin bulunacağı en büyük hediye olan kendine ait bir kitabı kazandıracak olan bu proje çocuklarımıza büyük bir öz güven de sağlayacaktır.

Uygulama Zaman ve Mekânları: Türkçe dersleri, rehberlik saatleri, okul yönetiminin uygun gördüğü derslerde, evde veya öğrencilerin boş zamanlarında.

Nitelik: Yazı ve şiirlerin niteliği, kalitesi, kısa veya uzunluğu gibi kısıtlamalar yoktur. Her öğrenci yazılarını kendi kapasitesi, bilgi birikimi ve yetenekleri oranında yazacaktır. Aile bireyleri veya başkaları tarafından müdahale edilmeyecektir.

Çalışmanın Süresi: Yazılar sınıf öğretmeni tarafından şubat, mart, nisan ve mayıs ayları boyunca öğrencilerden toplanacaktır. Mayıs ayının ikinci yarısında yazılar düzenlenerek basıma hazır hale getirilecek ve okul müdürlüklerine sunulacaktır.

Kitapların Basımı: Okul müdürlükleri, öğrencilerimize ait yazı ve şiirlerin en geç haziran ayının ilk haftasında kitap veya kitapçık olarak basılmasını sağlayacaktır. Kitaplardan kaç adet basılacağına okul yönetimleri karar verebilir.

Baskı Masrafları: Baskı masrafları maddi durumu iyi olan ailelerden, bunun mümkün olmaması durumunda bulundukları ilçenin kaymakamlıklarının sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakıflarından, belediyelerden, okul aile birliklerinden ya da sponsorlardan karşılanacaktır.

İmza Günü: Baskısı yapılan kitaplar, okulların kapandığı hafta okul yönetimince belirlenen gün ve yerde bir imza günü düzenlenerek çocuk yazarlarımız (öğrencilerimiz) tarafından arkadaş ve akrabalarına dağıtılacaktır. İmza günleri kaymakamlıklar tarafından birden fazla okulumuzun katılacağı büyük ve kapsamlı organizasyonlar veya şenlikler biçiminde de gerçekleştirilebilir.

«Karanlığa Küfretme, Bir Mum Yak» (Konfuçyüs) Bu projemizin gerçekleşebilmesi için, siz değerli velilerimin ilgi ve katkısını bekler sevgi ve saygılarımı sunarım. Hüseyin ŞAHİN (Uzm. Sınıf Öğretmeni)

YAZMA KONULARI- TEMALAR Vatan (Yurt) ve Bayrak Sevgisi Millet (Ulus) Sevgisi Doğa Sevgisi Ağaç Sevgisi Anne Sevgisi Aile Sevgisi Öğretmen Sevgisi Hayvan Sevgisi Kardeş Sevgisi Baba Sevgisi

YAZMA KONULARI- TEMALAR Okul Sevgisi Kitap Sevgisi Atatürk Sevgisi Yardımlaşma – Yardımseverlik Dayanışma Barış ve Kardeşlik Tasarruf ve Önemi Yerli Malı Kullanma Hoşgörü Dostluk

YAZMA KONULARI- TEMALAR Dürüstlük Çalışkanlık ve Çalışmanın Önemi Birlik ve Beraberlik Fedakârlık Merak (Uzay, Bilimsel Araştırma) Hayal Kurma Spor ve Sanatın Hayatımızdaki Önemi Demokrasi ve İnsanlara Sağladığı Haklar İnsan Hakları Adaletli Olma

YAZMA KONULARI- TEMALAR Üretim Bilinçli Tüketicilik Vefa Engelli Olmak ve Engellileri Anlamak Kitapların Bize Kazandırdıkları Ailenin Önemi Görev ve Sorumluluklarımız Eğitimin Önemi Yaşlılara Yardım ve Saygı Çevre Kirliliği ve Zararları

YAZMA KONULARI- TEMALAR Çevreyi Koruma Konusundaki Görev ve Sorumluluklarımız Meslekler ve Önemi Trafik Kurallarını Bilme ve Kurallara Uymanın Önemi Yalan Söylemenin Sakıncaları İnsanlarla Alay Etme Misafirseverlik Vb.

İlginiz için teşekkür ederim. Hazırlayan: Hüseyin şahin