Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

CASE STUDY 8: Managing Volume Ders Sorumlusu: Doç. Dr. Hakan TÜZÜN Hazırlayan: Zülfü OBUZ Hacettepe Üniversitesi – 2015 Güz Dönemi BTÖ 720 Uzaktan Eğitimde.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "CASE STUDY 8: Managing Volume Ders Sorumlusu: Doç. Dr. Hakan TÜZÜN Hazırlayan: Zülfü OBUZ Hacettepe Üniversitesi – 2015 Güz Dönemi BTÖ 720 Uzaktan Eğitimde."— Sunum transkripti:

1 CASE STUDY 8: Managing Volume Ders Sorumlusu: Doç. Dr. Hakan TÜZÜN Hazırlayan: Zülfü OBUZ Hacettepe Üniversitesi – 2015 Güz Dönemi BTÖ 720 Uzaktan Eğitimde Ders Tasarımı

2 Case Characteristics 2 / 11

3 Oturum 1  Mevcut ders planına baktık, nispeten iyi tasarlanmış bir ders planıydı, fakat hangi haftada hangi aktivelerin tamamlanmasının belirlenmesi açısından çok pratik değildi.  Mantıklı ve tutarlı bir yapı içinde tüm öğeleri birbirine bağlayarak onun ders planına netlik kazandırmak gereksinimi hissettim.  Sonra ben ona daha önceki case’lerde geliştirdiğim üç kısa tutorial’ı sundum. İçlerinden Yatay ders planı dikkatini çekmişti. 3 / 11

4 Oturum 2  Yatay ders planına aktarım başladıktan sonra, öğrencilerinden beklediği çalışma miktarı ve kurs içeriğinin bazılarını sorgulamak zorunda kaldığı için korktu.  Eski ders planının «Yatay ders planı» içine aktarılmasından sonra, profesör öğrencilerinden daha fazla soru soranın olduğunu fark etti.  Profesör, öğrencilerinin yapmaları beklenen görevleri yaptığı ve haftalık aktivitelerin dökümü hakkında düşündüğü sonucuna vardı. 4 / 11

5 Oturum 3  Profesör öğrencilerini asla takım veya çift halinde çalıştırmamıştı, bu nedenle bu görevleri nasıl tasarlayacağından emin değildi.  Ona diğer kurslardan birkaç örnek gösterdim ve onları inceledik.  Üç kişilik veya daha fazla gruplardan ziyade, iki kişilik grupların daha iyi yapılabileceğini anladık.  Bu onlara eşit şekilde yarar ve görev getirecekti. 5 / 11

6 Oturum 4  Onun ana kaygılarından birisi, tüm bunları çevrimiçi nasıl tamamlaması gerektiği olmuştu. Yazılım aracılığıyla,  İki yönlü iletişim,  Bölünmüş ekran görüntüleme,  Web safari,  Uygulama paylaşımının yanında sadece bir ders platformu değil Diyalog Yoluyla Problem Çözmeye teşvik etmekte olduğunu vurguladım. 6 / 11

7  Onun belgelerini LMS üzerine koyduktan öğrencilerine ders verebileceğini ve öğrencilerin belirli bir konu hakkında söylenecek her şeyi söyleyebileceklerini söyledim.  Öğrenciler, programlarındaki en iyi zamanda dersi dinleyebilirdi.  Ardından, haftalık çevrimiçi, gerçek zamanlı oturumlar sırasında öğrenciler söz sahibi olabileceklerdi. 7 / 11

8 Kursa Genel Bakış  1. Haftaki oturumun neye benzeyeceğine bakmaya başladık.  Aktiviteler şu gibi görünüyordu:  İlk olarak kursta kullanılan teknolojilerin açıklanması  Daha sonra Prof’un ders programına geçilmesi.  Aslında, bu açıklamalar sadece bir hatırlatma olacaktı çünkü kursa kayıt sırasında öğrenciler, ilk oturumdan önce, sanal sınıfın nasıl çalıştığı hakkında bir öğretici e- posta ile davet edilecekti. 8 / 11

9  Her oturumdan önce tamamlanması gereken okunacak metin ve egzersizlerin gözden geçirilmesini amaçlamıştı. Ben onunla devam eden bir oturumun “kum saati” kavramı hakkında konuştum(bak:şekil7) ancak Prof. da benzerini zaten yaptığını söyledi.  O hafta boyunca yapılan içeriğin sentezini yaptığını ve gelecek hafta ne çalışılacağını takip ettiğini söyledi. 9 / 11

10 10 / 11

11 Teşekkürler 11 / 11


"CASE STUDY 8: Managing Volume Ders Sorumlusu: Doç. Dr. Hakan TÜZÜN Hazırlayan: Zülfü OBUZ Hacettepe Üniversitesi – 2015 Güz Dönemi BTÖ 720 Uzaktan Eğitimde." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları