Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Garanti’de İnovasyon Şebnem Dönbekci 26 05 2008, İstanbul.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Garanti’de İnovasyon Şebnem Dönbekci 26 05 2008, İstanbul."— Sunum transkripti:

1 Garanti’de İnovasyon Şebnem Dönbekci , İstanbul

2 1 1. Garanti’nin inovasyon anlayışı ve yaklaşımı 2. İnovasyon yolculuğumuzdan örnekler 3. İnovatif ürün ve uygulamalarımızın iş sonuçları Garanti’de İnovasyon

3 2 “Değer”i ürün, hizmet ve iş modellerine dönüştür Müşteri ve kurum için “değer”i tanımla Müşteri ve kurum için “değer”i yarat İnovasyon: Değerin peşindeyiz

4 3 Gelişim ve Yenilik Farklılaştırılmış Değer Önerisi Yüksek Etkinlik ve Üretkenlik Müşteri Kurum Müşteri ihtiyaçlarını ve isteklerini anlayarak Rahatlık ve kolaylık sağlayarak Teknolojiyi kullanarak, iş yapma yöntemlerini geliştirerek Neden inovasyon?

5 4 Fırsatları Belirlemek a Değeri Yaratmak c Çözümler Üretmek b Rahatlık ve kolaylık sağlamak Zaman yaratmak Müşteri ve kurum için ekonomik değer yaratmak Sürekli gözlemlemek Değişimi öngörmek Teknolojiyi ve gelişmeleri takip etmek Olası çözümler için sürekli arayış Teknolojiyi kullanmak Yeni iş modelleri yaratmak + = İnovasyonu nasıl yapıyoruz?

6 5 Müşteri İçgörüsü Çalışan önerileri, yarışmalar Teknolojik Trendler Yeni teknolojiler, gelişmeler Makro Trendler Demografik, davranışsal, kültürel değişimler Fikirler İnovasyon Kültürü İhtiyaçları Farketmek İnovasyon Süreci ve Organizasyon Konsept Geliştirme Kategorizasyon, uygulanabilirlik, fizibilite analizi Organizasyonel İşbirliği Proje takımları, atölye çalışmaları Fırsatlar Geliştirme ve Uygulama Bankacılık Tecrübesi Ürün bilgisi, uygulamada uzmanlık ve hız Teknolojide Uzmanlık Teknolojik gelişmeleri bankacılık uygulamalarına dönüştürmek Ürünler Hizmetler Süreçler İnovasyon süreci Müşterinin Sesi Müşteri araştırmaları, gözlemler

7 6 Nasıl fikir üretiyoruz? Müşteri Ayda 200’den fazla öneri Başarı Programı’na aday öneriler “Ayın konusu” ADK için 3 haftada 2,000 öneri Çalışanlar tarafından oylanan 7 finalist Üst Yönetim tarafından seçilen ilk 3’e ödül 18 bin müşteri ile 8 araştırma Net Promoter Score Müşteri Deneyimi Komitesi (MDK) Ayda ’den fazla müşteri şikayeti Müşteri geribildirimlerinin MDK’da analizi ve tartışılması 40 araştırma uzmanı, 250+ iş analisti Endüstri liderleriyle ortaklık ve işbirliği Teknolojik gelişmelerin sürekli takibi İnovasyon süreçlerimizi ve yeteneklerimizi geliştirmek için sürekli çalışıyoruz.

8 7 Ürünler Hizmetler Süreçler İnovasyon alanları

9 8 Internet Şubesi ELMA Minibank g’bank Ünibank Cep Bankası Alo Garanti ATM’de Kartsız Trx ATMler’de Bozuk Para Kutusu ATMler’de Bozuk Para Kutusu Mortgage Ürünleri İnovasyon yolculuğumuz: Bankacılık ürün ve hizmetleri 5 dakikada Kredi Cep Şubesi

10 9  Bonus Card  Bonus Card chip okuyucu  Flexi  GRP  Bonus Trink!  Extended limit  Bonus hediye kartı  Bonus Academy  Çevreci Bonus  Aynalı Bonus  Bonus marka büyümesi  Bonus plus & premium  Bonus lottery  Bonus sanal kart  Bonus Trink!  Bonus Business  Filo kart İnovasyon yolculuğumuz: Kredi kartı programları

11 10 Qmatic Satış Fırsatları Ürün Öneri Sistemi Görüntü İşleme Uygulamaları Kimlik Tarama Blackberry “İlkleri” İnovasyon yolculuğumuz: Bankacılık uygulamaları Gişesiz Şube Nokta Atışı

12 11 Hızlı Hizmet Kolaylık İleri Teknoloji Marka değerlerimiz

13 12 Müşteri Sayısı Büyüme için inovasyon 3 Milyon 7 Milyon 2.3 Milyon 6.5 Milyon %133 % Bin 1 Milyon % Bin 1.5 Milyon % Internet Müşterileri ELMAKredi Kartları

14 13 Verimlilik ve etkinlik için inovasyon Merkezileştirme Oranı Ops Satış 70% Günlük İşlem Adedi / Çalışan %96 %78 Şube İşlevsel Dağılımı Ops Merkezi İşlem Adedi 77% 97% 26 Mio 46 Mio %77 %97 26 Milyon Milyon 54% 30% %54 %30 %46 %70

15 14 1. Garanti’nin inovasyon anlayışı ve yaklaşımı 2. İnovasyon yolculuğumuzdan örnekler 3. İnovatif ürün ve uygulamalarımızın iş sonuçları Garanti’de İnovasyon


"Garanti’de İnovasyon Şebnem Dönbekci 26 05 2008, İstanbul." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları